Ojetiny
Mám 1,5 turbo už 5 let s nájezdem 168 tis. pravidelně servisované v Hondě a krom toho co se píše v článku (chladič klimatizace, přední parkovací senzory, vlhkost v předních blinkrech na blatnících) s autem nebyl žádný problém.
Já nemám nic proti základním motorům, mít na výběr je fajn... pokud někdo chce litrový Mondeo třeba na ucpaný a placatý holandský silnice... nic proti tomu, pokud tam pro mě bude ten dvoulitr 😄
Honda byla jedna z mála, která po zavedené WLTP publikovala spotřebu paliva v jednotlivých režimech WLTP testu. Každý se mohl dozvědět, že jejich litrový tříválec je úspornější pouze v režimu low (městský cyklus), zatímco v režmech medium, high a very high baští tříválec více než čtyřválec.
V Pande proc ne.
Ale v aute tohoto typu?
No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!
😇
Ale v aute tohoto typu?
No to uz by ho rovnou mohli dat do Oktavky v kombiku!!!
😇
Litrové tříválce 1.0EB, 1.0TSI i 1.0VTEC se podle mě naopak osvědčily a platí za dobrou volbu...
1.5T u Civicu - jo, ale má to svou cenu...
1.5T u Civicu - jo, ale má to svou cenu...
Měl jsem 10g s třívalcem 5 let a naprostá spokojenost. Krásné auto a naprosto perfektní jízdní vlastnosti. Měl jsem pár problémů, ale žádný související s motorem. Servis každý rok samozřejmostí, takže asi jde hlavně o to, jak se o auto člověk stará.
Podepisuju. Motor 1,0 byla za mě největší slabina auta, ale to bylo dáno jeho zkurveně mdlým spodkem, a když se to konečně rozjelo, člověk byl už v omezovači. Nejelo to ale vůbec pomalu, jen tomu motoru prostě chyběl charakter. Dokázal bát i úsporný, když člověk chtěl jet na spotřebu. Za 1,5 o 200 tyček dražší jsem připlácet nechtěl, to je motor, který k tomu autu opravdu sedí. Podvozek je totiž fenomenální. Jízdy jsem si tak užíval v zatáčkách, na rovinkách to byl souboj s Fobiemi 1,0 TSI.
Nevím kterýho pitomce to taky napadlo. Tak když to chci mít v oleji, tak tam dám řetěz nebo to udělám nasucho s řemenem. Oni udělají takový bastl. Vtipný na tom je, že tenhle příšernej motor vyhrál spoustu ocenění "motor roku" Sorry od motoru roku bych očekával víc než jen nízký emise a vysokou účinnost. To že se vysype po pár desítkách tisíc km je za mě vlastnost koledující si o ocenění "šmejd roku"
Přesně tak...rozvodový řemen máčený v oleji, který rychle degraduje. Není ho ani možné zkontrolovat jaku u 1.2 Pure Tech od Frantíků. Sám jsem se toho motoru zbavil, po radě že jediná dobrá servisní rada je často měnit rozvodový řemen. Jenže ten nejde vyměnit jen tak. je to složitá operace za cca 35 000,- kč. Škoda, ten nápad s rozvodovými řemeny máčenými v oleji koukám nevyšel nikomu, ani PSA, ani Fordu a dokonce ani Hondě. To jsem si myslel, že si to Honda pohlídá.....
Jak na to přišel, že se nedaji dát na střechu sedanu příčníky. Normálně se ofiko prodávají. Mám a tažné taky.
Sice to není úplně sportovní svezení, max otáčky jsou myslím 5500 nebo 5800 nebo tak něco... ale jinak asi proč ne.
A zrovna 1,0 tsi by mi ani v scale nevadil... je to uz aj vcelku prevereny motor... principialne ale stvorvalce budu vzdy lepsou volbou... hlavne 1,2tsi je skoda... mal siroky zaber pouzitia a uplne zbytocne a v najlepsej forme ho naslede zadusili mensim trojvalcom ... ktory zda sa stejne nema u vw buducnost a nenapadne uz upustaju od neho
1.0 tsi sa drží veľmi dobre.
A sú ich už milióny na cestách.
A čo sa týka Honda - vo svete motorov 2018 bol ich trojvalec ospevovaná aký je úžasný..