Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Znáte Saaby 9-4X a 9-5 NG SportCombi? Jsou vzácnější než supersport

Ručně stavěné limitované série najdeme hlavně v říši sporťáků. Počítejte s námi – Jaguar XJ220: 288 kusů. Ferrari F50: 352 kusů. Bugatti EB110: 126 kusů. Porsche 918 Spyder: 918 kusů. Lamborghini Sesto Elemento: 20 kusů… S počtem 27 ručně smontovaných prototypů a 673 sériových kusů však představují sběratelské perly i poslední dva saaby.
Zpět na článek
20. 2. 2024 19:22
20. 2. 2024 19:48
20. 2. 2024 19:50
21. 2. 2024 00:44
Avatar - Horký Rom
20. 2. 2024 19:22
moc líbí
Ano, známe. Tata Petra Čížka - místního redakčního muItiroztleskávače webu měl Saab, než emigroval z Čech :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2024 19:48
9-3
Měl jsem 9-3 kombíka v dieslu 1,9. Bohužel nejhorší auto z prémiovek, co jsem vlastnil.
Motor byl italský křáp a bakelitová palubka celkem hodně old school. Vydržel jsem to s ním 100 000 km a pak jsem ho raději poslal do světa
Krátce na to se celý Saab položil
9-5 AERO s 2,8 motorem to byla jiná káva
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2024 19:50
Iii
Krásná auta..... 😉
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2024 00:44
Kombi 9-5
Červenou 9-5 v kombiku jsem viděl parkovat před pár lety v Katerinské v Praze.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2024 01:08
Ten cervenej je nadhernej,
sam jsem mel kdysi davno ( 1992 ) SAAB 9000 CD Turbo v tmave zelene perleti. Kupoval jsem ho ojeteho v Rakousku za cca 180 000 Silinku. Prvni tri dny jsem jenom jezdil a jezdil, sel se vyspat a tesil se az budu zase jezdit.
Rozbalit vlákno
1
21. 2. 2024 13:57
Re: Ten cervenej je nadhernej,
No vidíš, dneska si ho můžeš koupit jako víkendovku / youngtimera a zase jezdit s nějakou 2.3T :yes: Jinak auta to byla parádní, designově originální a svá ;-)
21. 2. 2024 09:01
Moc děkuji za připomínku, skvělý článek
Patřím mezi ně: "...jde na silnicích o takové rarity, až se člověku zatají dech". Rozporuplná situace, vždyť tyto modely vycházely z podvozku a techniky Insignie, ale zároveň každé jejich zahlédnutí na silnici vzbuzuje mimořádné pocity. Asi proto, že to nebyl "jen" derivát opla.
Stejně moc nechápu, kde se vzala ta celosvětová popularita značky, která začínala s dvojtakty a vydržela s nimi až do konce šedesátek. Ve Švédsku se dlouho tradovalo, že auto = SAAB, Volvo = lepší traktor. Z dnešního pohledu docela neuvěřitelný příběh....
Rozbalit vlákno
0