Veterán
ericn
0
No vidíš, dneska si ho můžeš koupit jako víkendovku / youngtimera a zase jezdit s nějakou 2.3T :yes: Jinak auta to byla parádní, designově originální a svá 😉
Přejít do diskuze
Patřím mezi ně: "...jde na silnicích o takové rarity, až se člověku zatají dech". Rozporuplná situace, vždyť tyto modely vycházely z podvozku a techniky Insignie, ale zároveň každé jejich zahlédnutí na silnici vzbuzuje mimořádné pocity. Asi proto, že to nebyl "jen" derivát opla.
Stejně moc nechápu, kde se vzala ta celosvětová popularita značky, která začínala s dvojtakty a vydržela s nimi až do konce šedesátek. Ve Švédsku se dlouho tradovalo, že auto = SAAB, Volvo = lepší traktor. Z dnešního pohledu docela neuvěřitelný příběh....
Stejně moc nechápu, kde se vzala ta celosvětová popularita značky, která začínala s dvojtakty a vydržela s nimi až do konce šedesátek. Ve Švédsku se dlouho tradovalo, že auto = SAAB, Volvo = lepší traktor. Z dnešního pohledu docela neuvěřitelný příběh....
sam jsem mel kdysi davno ( 1992 ) SAAB 9000 CD Turbo v tmave zelene perleti. Kupoval jsem ho ojeteho v Rakousku za cca 180 000 Silinku. Prvni tri dny jsem jenom jezdil a jezdil, sel se vyspat a tesil se az budu zase jezdit.
Měl jsem 9-3 kombíka v dieslu 1,9. Bohužel nejhorší auto z prémiovek, co jsem vlastnil.
Motor byl italský křáp a bakelitová palubka celkem hodně old school. Vydržel jsem to s ním 100 000 km a pak jsem ho raději poslal do světa
Krátce na to se celý Saab položil
9-5 AERO s 2,8 motorem to byla jiná káva
Motor byl italský křáp a bakelitová palubka celkem hodně old school. Vydržel jsem to s ním 100 000 km a pak jsem ho raději poslal do světa
Krátce na to se celý Saab položil
9-5 AERO s 2,8 motorem to byla jiná káva