Panda mela 9kW, vozila se na tocivem omentu.
Dojezd mela asi 100 km, ale taky vazila jen asi 1100 kg.
Dobijela se doma ze zasuvky.
Jako auticko do mesta proc ne.
Ale tehdy nebyly dotace, tak lidi radeji i do mesta kupovali benzinovou 750.
DonVito
2
Moc ne😒br />
Prodejce uvádí, že aktuální elektrický dojezd tohoto kousku je přibližně 60 kilometrů na jedno nabití, přičemž ve stavu nového vozu uměl nabídnout až 90 kilometrů.
😁
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině..
😁 😁
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW!
:yes:
Ale svet se moc neposunul...
😲
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
ptr078
2
No problem springu je, ze ked jede tych 125 km/h, tak ma hned polovicny dojazd. Takze v reale to nikto nad tych 80/90 tlacit nebude
Josef Šátava
1
Srovnáváš nesrovnatelné
Othello
1
Nechci trolit, ale nic jako "vozit se na točivém momentu" neexistuje. Autem hýbe výhradně výkon.
Faktem je ale že v těch dřevních dobách kdy neznali lionky byly EV opravdu k smíchu.
ericn
2
Jsou k smíchu i dneska, jen to výrobci tak nějak nechtějí pořád vidět. Narvali do EV hromadu prachů a chtějí je zpět, ale většinový trh jim na to kašle 😉
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou 😉
Othello
1
Neřek bych že jsou dnes k smíchu. Určitě v části provozu můžou fungovat dost dobře, spíše je problém že v odezdikezdi systému se nuceně cpou i tam, kam ještě zdaleka nepatří.
ericn
0
Tak kde mi to nepřijde špatný, jsou malé městské rozvážkové dodávky (viz Rohlík) nebo městské služby. Jinak přínos nevidím 😉
Othello
3
Jasně, okolo komína jsou ok
Josef Šátava
1
Ráno odvézt děti do školy, vrátit se domu, připojit do zásuvky a mazat do práce. Na to by bylo špičkové.
Takze je vetsi, tezsi a drazsi.
Saxo fajn, Panda Electra jakbysmet.
Panda mela 9kW, vozila se na tocivem omentu.
Dojezd mela asi 100 km, ale taky vazila jen asi 1100 kg.
Dobijela se doma ze zasuvky.
Jako auticko do mesta proc ne.
Ale tehdy nebyly dotace, tak lidi radeji i do mesta kupovali benzinovou 750.
😁
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině..
😁 😁
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW!
:yes:
Ale svet se moc neposunul...
😲
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
Faktem je ale že v těch dřevních dobách kdy neznali lionky byly EV opravdu k smíchu.
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou 😉