Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLevný elektromobil do města za 123 tisíc: S malým Citroënem dnes ujedete 60 km
15 komentářů
Avantime
Jedno elektrické Saxo jazdí v Bratislave a už som tu videl aj elektrický Fluence Z.E. Za mňa obdiv, že to je v prevádzke. 😊
Velmi často vidívám bílé Saxo EV z AC přechodkou na nabíječe PRE na Albertově hned u ČVUT :yes:
Josef Šátava
Ráno odvézt děti do školy, vrátit se domu, připojit do zásuvky a mazat do práce. Na to by bylo špičkové.
Takze je vetsi, tezsi a drazsi.
Saxo fajn, Panda Electra jakbysmet.
Panda mela 9kW, vozila se na tocivem omentu.
Dojezd mela asi 100 km, ale taky vazila jen asi 1100 kg.
Dobijela se doma ze zasuvky.
Jako auticko do mesta proc ne.
Ale tehdy nebyly dotace, tak lidi radeji i do mesta kupovali benzinovou 750.
😁
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině..
😁 😁
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW!
:yes:
Ale svet se moc neposunul...
😲
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
Faktem je ale že v těch dřevních dobách kdy neznali lionky byly EV opravdu k smíchu.
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou 😉