Ojetý elektrický Citroën Saxo je dnes zajímavou možností, jak se dostat k levnému elektromobilu pro každodenní dojíždění ve městech. Musíte se však spokojit s malým dojezdem.
Moc ne:
Prodejce uvádí, že aktuální elektrický dojezd tohoto kousku je přibližně 60 kilometrů na jedno nabití, přičemž ve stavu nového vozu uměl nabídnout až 90 kilometrů. :D
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině.. :D:D
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW! :yes:
Ale svet se moc neposunul... :-O
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
Jsou k smíchu i dneska, jen to výrobci tak nějak nechtějí pořád vidět. Narvali do EV hromadu prachů a chtějí je zpět, ale většinový trh jim na to kašle ;-)
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou ;-)
Neřek bych že jsou dnes k smíchu. Určitě v části provozu můžou fungovat dost dobře, spíše je problém že v odezdikezdi systému se nuceně cpou i tam, kam ještě zdaleka nepatří.