Ojetiny
Othello
3
Jasně, okolo komína jsou ok
Přejít do diskuze
Ma vetsi baterku.
Takze je vetsi, tezsi a drazsi.
Saxo fajn, Panda Electra jakbysmet.
Panda mela 9kW, vozila se na tocivem omentu.
Dojezd mela asi 100 km, ale taky vazila jen asi 1100 kg.
Dobijela se doma ze zasuvky.
Jako auticko do mesta proc ne.
Ale tehdy nebyly dotace, tak lidi radeji i do mesta kupovali benzinovou 750.
Takze je vetsi, tezsi a drazsi.
Saxo fajn, Panda Electra jakbysmet.
Panda mela 9kW, vozila se na tocivem omentu.
Dojezd mela asi 100 km, ale taky vazila jen asi 1100 kg.
Dobijela se doma ze zasuvky.
Jako auticko do mesta proc ne.
Ale tehdy nebyly dotace, tak lidi radeji i do mesta kupovali benzinovou 750.
Jsou k smíchu i dneska, jen to výrobci tak nějak nechtějí pořád vidět. Narvali do EV hromadu prachů a chtějí je zpět, ale většinový trh jim na to kašle 😉
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou 😉
Btw to elektrický Saxo je tak maximálně na věnování jako raritka do muzea. Hodnotu to nemá žádnou 😉
No problem springu je, ze ked jede tych 125 km/h, tak ma hned polovicny dojazd. Takze v reale to nikto nad tych 80/90 tlacit nebude
Moc ne😒br />
Prodejce uvádí, že aktuální elektrický dojezd tohoto kousku je přibližně 60 kilometrů na jedno nabití, přičemž ve stavu nového vozu uměl nabídnout až 90 kilometrů.
😁
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině..
😁 😁
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW!
:yes:
Ale svet se moc neposunul...
😲
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
😁
Srdcem elektrického Citroënu Saxo je jeden vzduchem chlazený elektromotor o maximálním výkonu 20 kW (27 koní). Nejvyšší rychlost je 90 kilometrů v hodině..
😁 😁
I nejhorsi Spring ma dnes dojezd 165km, 33kW a jede 125km/h.
Spring Extreme (vtipny nazev...) ma uz 48kW!
:yes:
Ale svet se moc neposunul...
😲
PS Jen pro uplnost: EV jsou tezke. Spring vazi 1012kg...
Ráno odvézt děti do školy, vrátit se domu, připojit do zásuvky a mazat do práce. Na to by bylo špičkové.
Ráno odvézt děti do školy, vrátit se domu, připojit do zásuvky a mazat do práce. Na to by bylo špičkové.
Velmi často vidívám bílé Saxo EV z AC přechodkou na nabíječe PRE na Albertově hned u ČVUT :yes:
Jedno elektrické Saxo jazdí v Bratislave a už som tu videl aj elektrický Fluence Z.E. Za mňa obdiv, že to je v prevádzke. 😊
Neřek bych že jsou dnes k smíchu. Určitě v části provozu můžou fungovat dost dobře, spíše je problém že v odezdikezdi systému se nuceně cpou i tam, kam ještě zdaleka nepatří.
Nechci trolit, ale nic jako "vozit se na točivém momentu" neexistuje. Autem hýbe výhradně výkon.
Faktem je ale že v těch dřevních dobách kdy neznali lionky byly EV opravdu k smíchu.
Faktem je ale že v těch dřevních dobách kdy neznali lionky byly EV opravdu k smíchu.
Tak kde mi to nepřijde špatný, jsou malé městské rozvážkové dodávky (viz Rohlík) nebo městské služby. Jinak přínos nevidím 😉