Už brzy se oficiálně představí nejvýkonnější Abarth všech dob. Nejrychlejší šestistovka bude mít 240 koní, samosvor a pneumatiky vycházející z vývoje Formule E.
ano, bohužel je to místní blázen. Má asi 8 přezdívek a komunikuje sám se sebou přepínáním mezi účty a s radostí se naváží do věcných diskusí těch, kteří o autech něco ví. On akorát kopíruje linky z jiných webů a trolí elektromobilitu. Tolik na vysvětlenou :-)
Jen a jen pro informaci aby ostatní se nestěžovali: muItinick vod webpajia/dinara&Co - MonikaAbsoIon také nechybí v žádném mém příspěvku :yes:
Šílené zdravím své další muItiIinky: -apoho- , MarekAbsoIut a Dinara 😆😂🤣
:yes: Jsem neuvěřitelně poctěn, že jsi takový cool chlap, který opakuje stejnou a nepochopitelně vyčpělou a velmi neuveritelně primitivní frázi ze všech svých muItiúčtů: “ kam slunce nesvítí” - velmi smutné.
P.S. Člověk takových kvalit, NIKDY nebude mít ani na Lexuse ani na BMW, nikdy 😆😂🤣
Hele, upřímně, tahle prostě museli mít připravené předem - zástavba motoru do auta, které by na to nebylo připravené, by byla velmi náročná. A drahá.
Prostě - s Avengerem vytrollili porotu COTY, která jim to EV sežrala i s chlupama, tak tu taktiku jedou dál. Vlastně jim fandím - nastavují té dnešní elektrické absurditě zrcadlo.
Lepší než nic... Nevím, no. Avenger jsem jel a je to přebouchaný Peugeot. A nejhorší Jeep současnosti.
A ty blinkry v zrcátkách opravdu oslňují (OMG, jak tohle mohlo projít testováním...).
Pokud to takhle s Fiatem a menšími Jeepy/Alfami takhle půjde dál, je to šumák. :'-(
Tak jasně Mokka taky není moc Opel, ale s 1.2 PT 96kW 8AT dal jsem s ní přes 500km ve Švédsku taky dal. Šlo to ;-) Buďme rádi, že se v té mizérii, kde automotive aktuálně je, se namáhají alespoň udržovat svébytný design. Mrkni na Renault/Mitsu, tam už jede jen badge engeneering :no:
Jako...jó. A musí se uznat že vnější design jim jde. Já to beru hlavně z pohledu toho Jeepu, kdy pod taktovkou Fiatu si Renegade a Compass dokázal udržet vlastní projev.
Avenger byla přebouchaná 2008, je mi líto.
A ano, to co dělá Renault s Mitsu v Evropě je zvěrstvo.
No to, to byla jiná situace. Fiat vedl FCA, teď vede kulový… Ve Stellantisu je to jen další značka, která unifikovaně převezme vše od PSA :no: Je ten design zbývá…