Novinky
lyon667
5
Mohl by autor objasnit, jak souvisí oklamání radaru falešným signálem s připojením k internetu?
Přejít do diskuze
Tak internet si k tomu přimyslel autor zdejšího člnáku, zde je citace z originálu😒br />
"MadRadar system first learns about the victim radar by receiving its transmitted signals to find out the bandwidth, chirp time, and frame times."
https😐/www.allaboutcircuits.com/…-to-hallucinate/
"MadRadar system first learns about the victim radar by receiving its transmitted signals to find out the bandwidth, chirp time, and frame times."
https😐/www.allaboutcircuits.com/…-to-hallucinate/
Pokud celá operace měla trvat zlomek vteřiny, tak určite nešlo o komunikaci přes internet, ale o přijímač/analyzer radarového signalů a radarový vysílač.
Tak za prvé, před vozidlem za mnou mám přednost. Kdybych dělal cokoli jakkoli, mám přednost JÁ. Za druhé, omylem nouzově brzdit může i člověk. Za třetí, oslnit záměrně můžu třeba člověka světly - proč bych to dělal, pokud nejsem psychopat? A jaktože dají psychopatovi papíry a nikdo za jeho činy není odpovědný (= jaktože dají psychopatovi zbraně a nikdo za ty postřílené lidi není zodpovědný)? Atd atd. Nesmysly se řeší, ale podstata vždy uniká. Howgh.
vběhlo tam zvíře a můžu cokoliv. Nemají jak dokázat opak a já rozhodně nebudu brát ohled na toho za mnou, který nedodržuje předpisy jen proto, abych byl já viníkem nehody a zvíře srazil
Třeba bezdůvodně brzdit, já vím. Ale ten za mnou musí je tak, aby dokázal bezpečně zabrzdit vždy. Nemůže nikdy vědět, jestli mi tam něco nevlítne.
Ja to chápal tak, ze během chvilky po spojení byli schopni zjistit z auta parametry radaru. Ale jestli to bylo jak píšeš a autor není schopen popsat co se skutečně dělo bez míchání úplně nesouvisejících věcí, pak tedy tu vidím další novinářské dno.
Tak za prvé, před vozidlem za mnou mám přednost
Kdybych dělal cokoli jakkoli, mám přednost JÁ
to nie je pravda, zakon riesi aj povinnosti vodica prveho vozidla a jedna z tychto povinnosti hovori ze vodic nesmie....
Kdybych dělal cokoli jakkoli, mám přednost JÁ
to nie je pravda, zakon riesi aj povinnosti vodica prveho vozidla a jedna z tychto povinnosti hovori ze vodic nesmie....
já to pochopil tak, že to odeslali autu přes internet ten falešný signál. Resp, že se nejdřív do auta napojili vzdáleně, tedy přes připojení, poté zjistili parametry radaru a pak mu podstrčili falešná data.
Běžně mi to dělá autobus s radarem, obyčejně před zúžením na dálnici, prostě cukne. Pak zjistí, že omyl, tak zas brzdy povolí. Když je mokrá silnice a jedu proti slunku, radar nevidí čáry a asistent jízdy v pruhu nefuguje. V Německu asistenty nesmím vypínat.
Tak toto jsem zažil taky, jen Fabia IV. Asi v 70-80km mi to duplo na brzdy - zapípalo ale mohl jsem jet dál. Vylekaný jsem byl ještě druhý den. Potom mi to v tom místě udělalo ještě jednou ( ale už ne tak razantně), člověk se strašně lekne a vlastně celá posádka v autě. Fakt nevím kde auto spatřilo hrozbu. :no:
Asi mesiac dozadu sa mi niečo podobné stalo. Nie, najskôr to nebol hackersky útok. Išiel som autom dolu kopcom (Škoda Scala) a z ničoho nič cca na 1 sekundu zareagoval front assistant. Pritom predomnou nič nebolo. Front assistant začal pišťať a "dupol" na brzdu. Chvalabohu to bolo asi len na necelú sekundu a za mnou nič nešlo. No bol to nesmierne nepríjemný pocit. Ak by to spravil na klzkej vozovke, neviem neviem.
ale isteze maju moznost dokazat opak,staci aby mal vodic za tebou predpisy perfektne dodrzujuci kameru...a ani tu kameu mat nemusi,pretoze je to svedok rovnako ako ty a na jeho vypoved o udajnom zvierati ma rovnaku vahu ako tvoja. Ani zdaleka nemozes cokolvek a uz vobec nemozes bezdvodne dupnut na brzdy s tym,ze nebudes brat ohlad na auto jazdiace v predpisovej vzdialenosti za tebou,avsak netusiace, ze bez akejkolvek zjavnej priciny skocis na brzdy...tvoje resume o ohladoch....co takto psycholog?
ano,presne tak a tam potom nastupuje dokazovanie o miere zavinenia jednotlivych ucastnikov. ale pausalne sa neda vyvinit tym ze ako prvy mozem cokolvek...
a to je prave riziko pre vyrobcu auta,ktory za automaticke akcie aktivneho radaru nesie zodpovednost. ak sa preukaze miera zavinenia prveho auta kvoli chybnej akcie radaru,je to pre jeho vodica problem,ktory v prvom rade padne na neho a az potom na vyrobcu....
a to je prave riziko pre vyrobcu auta,ktory za automaticke akcie aktivneho radaru nesie zodpovednost. ak sa preukaze miera zavinenia prveho auta kvoli chybnej akcie radaru,je to pre jeho vodica problem,ktory v prvom rade padne na neho a az potom na vyrobcu....
To by bylo zhruba o tri rady komplikovanejsi nez proste poslat falesny radarovy odraz zpet.