Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i30 Fastback N Performance N-DCT – Poslední jízda, poslední sbohem

40 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Fosilní král i30 Fastback N Performance je mrtev,
ať žije nový král Ioniq 5 N ! :yes:
Avatar - sargis
sargis
Novy kral coho konkretne?
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Kráľ môjho srdca.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
hRome, ty máš dlouholeté zkušenosti. Známá trojka Apoho, Barikov a Horký Nerom se už asi napořád budou chytat na tvé návnady, že. Ale nejsou v tom sami. Držím ti palce, ZRUŠTE PALCOVÁNÍ.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
evocolt
Kankunen,ty ocividne trpis dusevnou chorobou rozdvojenej osobnosti.
Daj sa prosim ta vysetrit a nechaj si nasadit lieky.
Na jednej strane poucas,aby nikto na toho trotla nereagoval a na druhej strane sam na toho trotla reagujes.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Snažím se převážně tem třem vysvětlit, že říkat někomu, že lže, když lže schválně nemá význam. Ale je to marný, je to marný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Doteď nechápu jednu věc, proč ani Hyundai, ale ani Kia neudělala ostřejší kombík. Techniku mají, karoserie mají. Dnes je to už pasé, bohužel. Ono by to nemuselo být ani tak ostré jako plnotučne N. Mimo Nka končí i 1.6TGDi v Ceedu (GT), kde taktéž chyběl kombík.... škoda, Proceed je docela hlučný a i30Fastback N zase docela malý, každopádně je to velká škoda....
adamzprahy
S tou hlučností - tak tam si ale můžou i30, Ceed i Proceed podat ruce nebo ne? 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bohužel i30 jel už hodne dávno a nepřišlo mi to nikterak zlé v rámci třídy a Ceedem aktuální generace jsem nejel, jen Proceed GT před fl a po fl, přičemž po fl mi subjektivně přišel hlučnější 😊
lukas13
Ani nevíš jak strašně moc souhlasím.

Kombík, stačil by "nePerformance", klidně s o něco nižším výkonem (prostě něco jako Megane GT220).

Ach jo.

Jinak - RIP, i30N. Skvělé auto. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
to bude prodejní hit 😄
ericn
Jj za 1.8mil K na něj budou stát fronty, vždyť drift s 2,5t stodolou je to nejsportovnější, co se dá zažit 😉 Ale musíš rychle nebo ti dojde baterka 😒]
Arese
😒] :yes:
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Koukam, ze kromě toho, ze kdekdo dnes driftuje, a podle toho posuzuje zabavnost auta, tak i to zvládá s predokolkou, kterých je dnes naprostá většina, jako třeba ta i30N. S tou se musí driftovat jedna báseň narozdil od ioniq 5 N.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
😁 😁
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ericn
Trochu nadhledu by neškodilo 😉 Btw myslíš že ta 2,5t baterka s dvojnásonou cenou a nesmyslným výkonem nahradí hravý hatch?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak je to taky adrenalin, ne ? 😁 Vzpominam na prudsi zatacku s PHEV Ravkou, taky jsem cekal jestli zrychlim po tečně ven do stromu a nebo to zatočí 😁 Na druhou stranu ja uz od rodinneho auta chci asi neco jineho 😉
kesumb
neni mozny, Toyota je nejlepsi!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
V ledascem ano, moje aktualni vysnene auto by byl Fokus s motorem z Toyoty hybrid 😁
ericn
Tak hlavně že sis to s tou RAVkou užil 😉 Co tě na tom Focusu tak láká, vždyť je hnusný. Mě se ten design Evropského Fordu nelíbí. Ještě F3 v kombíku vypadal dobře, měl jsem ho cca rok, jenže byl uvnitř prostě malý. F4 je na tom uvnitř už celkem dobře, ale ten hnusný vykulený předek…
Avatar - Ozzman
Ozzman
. Laka me, ze jezdi jak Ford a v ST paketu se mi libi 😊 po faceliftu myslim
ericn
Tak “Go Ahead”, nebudou 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Uz nejsou, 2.3 je pro mne finance dalekoi nasledny servis bude jiste drazsi nez konvencni verze a zbytek nema atraktivni motor 😁
ptr078
Z fokusu tak podvozok, zvysok je podpriemer.
ericn
Ja si na Focus technicky nestěžoval, podvozek, řízení a nakonec i ta 1.6TDCi 85kW byli super. Vnitřní prostor, multimedia, sedačky a malý kufr - to bylo slabé…
ptr078
Skor reagujem, co z neho ostalo. Boli casy, ked sa dal kupit aj dobry benzin a zvezenie bolo super.
ericn
A v klidu do půl milionu 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja narážím na to, ze zminujes jako zábavu driftovani a ze EV to nenabidne, a je to u FWD HH, to moc driftovat nebude.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nebo třeba zmiňuje driftování proto, že tak Hyu propaguje Ioniq 5 N.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jestli to nebude tím, že ioniq 5N ten drift zvladne narozdil od i30N?

https😐/m.youtube.com/watch?…
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já už ti asi fakt nerozumím. Ericn si patrně dělá srandu právě z driftování s 5N jakožto vrcholu zábavy. I30N nikdy (logicky) driftovací stroj být neměla.
ericn
Přesně tak, jen Mikesus to opět nepochopil… 😉
Arese
Tak jistě, vždyť je vybavena poctivou ručkou! 😄 :yes:
michal Šimonek
velká škoda, další z už ikonických hothatchů končí...A i30N i přes kratší éru patřila k těm nejzábavnějším.
Čest Meganu RS, Type-R a I30N - byly jste skvělými hot hatchy... 😒
Avatar - poterienko
poterienko
Tohle je fakt test? Jako fakt? Za tenhle text, který vyplodím na mobilu během zastávky na WC dostal někdo zaplaceno? A já myslel, že si přečtu něco nového, zajímavého....reálné nedostatky. A ono prd..
rudý bratr
Hyundai i30 N se stále vyrábí, i když ve velmi malých počtecn (cca 8 ks za 24 h).