Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i30 Fastback N Performance N-DCT – Poslední jízda, poslední sbohem

40 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Koukam, ze kromě toho, ze kdekdo dnes driftuje, a podle toho posuzuje zabavnost auta, tak i to zvládá s predokolkou, kterých je dnes naprostá většina, jako třeba ta i30N. S tou se musí driftovat jedna báseň narozdil od ioniq 5 N.
Avatar - Anonym
Anonym
to bude prodejní hit 😄
adamzprahy
S tou hlučností - tak tam si ale můžou i30, Ceed i Proceed podat ruce nebo ne? 😊
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Fosilní král i30 Fastback N Performance je mrtev,
ať žije nový král Ioniq 5 N ! :yes:
ericn
Jj za 1.8mil K na něj budou stát fronty, vždyť drift s 2,5t stodolou je to nejsportovnější, co se dá zažit 😉 Ale musíš rychle nebo ti dojde baterka 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Doteď nechápu jednu věc, proč ani Hyundai, ale ani Kia neudělala ostřejší kombík. Techniku mají, karoserie mají. Dnes je to už pasé, bohužel. Ono by to nemuselo být ani tak ostré jako plnotučne N. Mimo Nka končí i 1.6TGDi v Ceedu (GT), kde taktéž chyběl kombík.... škoda, Proceed je docela hlučný a i30Fastback N zase docela malý, každopádně je to velká škoda....
Avatar - poterienko
poterienko
Tohle je fakt test? Jako fakt? Za tenhle text, který vyplodím na mobilu během zastávky na WC dostal někdo zaplaceno? A já myslel, že si přečtu něco nového, zajímavého....reálné nedostatky. A ono prd..
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jestli to nebude tím, že ioniq 5N ten drift zvladne narozdil od i30N?

https😐/m.youtube.com/watch?…
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nebo třeba zmiňuje driftování proto, že tak Hyu propaguje Ioniq 5 N.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja narážím na to, ze zminujes jako zábavu driftovani a ze EV to nenabidne, a je to u FWD HH, to moc driftovat nebude.
Arese
Tak jistě, vždyť je vybavena poctivou ručkou! 😄 :yes:
ptr078
Skor reagujem, co z neho ostalo. Boli casy, ked sa dal kupit aj dobry benzin a zvezenie bolo super.
ptr078
Z fokusu tak podvozok, zvysok je podpriemer.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak je to taky adrenalin, ne ? 😁 Vzpominam na prudsi zatacku s PHEV Ravkou, taky jsem cekal jestli zrychlim po tečně ven do stromu a nebo to zatočí 😁 Na druhou stranu ja uz od rodinneho auta chci asi neco jineho 😉
ericn
Trochu nadhledu by neškodilo 😉 Btw myslíš že ta 2,5t baterka s dvojnásonou cenou a nesmyslným výkonem nahradí hravý hatch?
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bohužel i30 jel už hodne dávno a nepřišlo mi to nikterak zlé v rámci třídy a Ceedem aktuální generace jsem nejel, jen Proceed GT před fl a po fl, přičemž po fl mi subjektivně přišel hlučnější 😊
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Kráľ môjho srdca.
Avatar - sargis
sargis
Novy kral coho konkretne?
rudý bratr
Hyundai i30 N se stále vyrábí, i když ve velmi malých počtecn (cca 8 ks za 24 h).
ericn
Přesně tak, jen Mikesus to opět nepochopil… 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já už ti asi fakt nerozumím. Ericn si patrně dělá srandu právě z driftování s 5N jakožto vrcholu zábavy. I30N nikdy (logicky) driftovací stroj být neměla.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Uz nejsou, 2.3 je pro mne finance dalekoi nasledny servis bude jiste drazsi nez konvencni verze a zbytek nema atraktivni motor 😁
ericn
A v klidu do půl milionu 😉
ericn
Tak “Go Ahead”, nebudou 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
. Laka me, ze jezdi jak Ford a v ST paketu se mi libi 😊 po faceliftu myslim
ericn
Ja si na Focus technicky nestěžoval, podvozek, řízení a nakonec i ta 1.6TDCi 85kW byli super. Vnitřní prostor, multimedia, sedačky a malý kufr - to bylo slabé…
ericn
Tak hlavně že sis to s tou RAVkou užil 😉 Co tě na tom Focusu tak láká, vždyť je hnusný. Mě se ten design Evropského Fordu nelíbí. Ještě F3 v kombíku vypadal dobře, měl jsem ho cca rok, jenže byl uvnitř prostě malý. F4 je na tom uvnitř už celkem dobře, ale ten hnusný vykulený předek…
Avatar - Ozzman
Ozzman
V ledascem ano, moje aktualni vysnene auto by byl Fokus s motorem z Toyoty hybrid 😁
lukas13
Ani nevíš jak strašně moc souhlasím.

Kombík, stačil by "nePerformance", klidně s o něco nižším výkonem (prostě něco jako Megane GT220).

Ach jo.

Jinak - RIP, i30N. Skvělé auto. :yes:
kesumb
neni mozny, Toyota je nejlepsi!!!
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
😁 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Snažím se převážně tem třem vysvětlit, že říkat někomu, že lže, když lže schválně nemá význam. Ale je to marný, je to marný.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
😒] :yes:
evocolt
Kankunen,ty ocividne trpis dusevnou chorobou rozdvojenej osobnosti.
Daj sa prosim ta vysetrit a nechaj si nasadit lieky.
Na jednej strane poucas,aby nikto na toho trotla nereagoval a na druhej strane sam na toho trotla reagujes.
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
michal Šimonek
velká škoda, další z už ikonických hothatchů končí...A i30N i přes kratší éru patřila k těm nejzábavnějším.
Čest Meganu RS, Type-R a I30N - byly jste skvělými hot hatchy... 😒
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
hRome, ty máš dlouholeté zkušenosti. Známá trojka Apoho, Barikov a Horký Nerom se už asi napořád budou chytat na tvé návnady, že. Ale nejsou v tom sami. Držím ti palce, ZRUŠTE PALCOVÁNÍ.