Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ostrá Alfa Romeo Junior Veloce má výkon jako giulia. Výfuk nepotřebuje

34 komentářů

Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Super. 280HP, velké brzdy, snížený podvozek,...... Maximálka bude určitě 250km/h a zrychlení brutální.
Auto do zatáček a na rychlou dalnici.
Lubo
no neviem, papierovo nič moc…
malé auto pod 4.2 m, ale nad 2 tony.
a baterka 54 kWh.
Ota4
Nad 2 tuny to určitě nemá. Myslím že oficiální údaj je pod 1600kg
traveldrive
Ešte 200-300 kg dole a bude to prijateľné.
dodo24
Presne tolko majú všetky 280 koňové crossovery 😁
Ach tieto trápne pokusy
traveldrive
Ja som s ničím neporovnával, tak sa upokoj.
Othello
Tak rychlé dálnice byly vždycky parketou elektromobilů, to ví každej
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
K čemu je tedy 280 koní......? Nestačí 100?? Na cincání po městě?

Junior Veloce...... To je jako Myšák Rambo.
simboud
@Pepa_007 K ničemu 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Future is electric, EV je pokrok, technologie 21. století, tak snad to musí umět jet po dálnici, ne?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Daleká budoucnost je EV. Blízká stále spalovací. EV technologie ještě není tam kde by měla pro normálního zákazníka být.
simboud
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Stejsn
Stejsn
jako rajče, které chce kýchnout
Avatar - del42sa
del42sa
po Fiatu Multipla, kandidát na nejhnusnější malé auto :no:
Nebo Nebo
Fiat Multipla je náhodou krásné auto, na svou dobu neskutečný. Jen ten interiér nic moc, ale jinak je v pohodě.
Avatar - del42sa
del42sa
je pro mě dost nepochopitelné, jak si někdo z vedení Alfy může myslet, že stačí dát do toho auta silný elektromotor a rázem to bude mít sportovní geny ? To je stejné jako ten Renault 5 Alpine ...
Ota4
Ale vždyť alfa nikde netvrdí že tam dala pouze silný elektromotor. Úpravy a to dost velké jsou právě na podvozku. Váhy vypadá na ev taky hodně slušně. Za pár dní se dozvíme jak to jezdí. Tipuji že s tím bude největší sranda ze všech B crossoverů
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To nejspis jo.

Akorat ze to vydrzi dost mozna jenom v minutach, ten "zabavny" styl jizdy.

A i v te dobe to bude kazit vysoka hmotnost.
Ota4
Tak trvat dlouho to nebude to je jisté. Jako u všech elektrokrámů. Nicméně váha určitě problém nebude. 1550kg je na ev skvělá hodnota
ericn
Taky proto je tam miniaturní baterka, tj dlouho si těch 280k neužiješ 😉 Pár zatáček a je po energii, navíc když výrobci doporučují baterii používat 10-80% = z těch 54kWh máš hned jen 37kWh a kolik to bude papat při zátěži? Nestihneš to ani sledovat, jak rychle budou procenta mizet 😒] 😒] 😒]

Elektrická Alfa Romeo je nesmysl a 1550kg na malý crossover není málo :no:
Avatar - xxc
xxc
Po meste staci aj v minutach, ale taky vykon je trosku zbytocny. Ale zase ho nikto nenuti nikoho vyuzivat, je to len udaj na par sekund.
Ota4
Souhlas. Dojezd bude bídný.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No, ale teoreticky nebudeš musieť ten výkon žmýkať naplno, takže aj spotreba nakoniec môže byť podobná či dokonca nižšia verziám s výkonom nižším. To máš podobne ako keď drvíš trebárs 3er s 2,0 R4 a rovnakú s 3,0 R6.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je sice pravda, ze vetsina baterkaren ne tezsich, ale tojeste neznamena, ze to nebude problem...
Myslim.
😄
Jen ostatni na tom jsou jeste hur.
Avatar - del42sa
del42sa
zkrátka místo použitelného hot-hatche máš jen předraženou hračku pro znuděné milenky amerických multimilonářů :-! Alfa si může podat ruce s Renaultem 5 Alpine
dodo24
280 koňové auto s polovičnými nákladmi ako je Polo v základe. Čo viac by si chcel od auta aby si ho nazval použitelným?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Dojezd 350 km za všech okolností.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....ani manuál.....takže je to na pitču...... 😒] :no:
Arese
Naprosto přesné zhodnocení... 😲 😲 😲 😒 :no:
Mr.Murphy
.... ale od městského crossoveru čekám trošku jiné věci, než 20" kola a snížený podvozek.... Ať je elektircká Alfa klidně i v takovém hard-core provedení, ale ať ji nabídnou i na 18", s přesným řízením atd. Jestli jediná EV verze bude to o čem se píše výše tak to bude zcela marginální záležitost.

A jinak teda elektrická předokolka s 280PS možná v absenci gripu překoná i legendární 147/156 GTA 😒] 😒] 😒]
Ota4
V absenci gripu je rozhodně neprekona když má samosvor. Jinak obyčejné verze mají normalnejsi rozměr pneu. 215/55R18. Snížený podvozek samosvor a silnější stabilizátory má pouze Veloce. U normální variant tomu tak není. . .
Mr.Murphy
tak hrabou i FWD auta se samosvorem, ze jo.... 😄 Jinak z toho co pises tedy vyplyva ze e-varianta bude i v mene ostrem provedeni jo?
Ota4
Ano. Základní ev varianta je klasika stelantisu 114kw s tou samou baterií co je ve Veloce. Spalovací verze je 1.2Mhev 100kw. Tuto verzi můžeš ještě mít jako 4xE s 21kw na zadní nápravě. Jako bonus ještě dostaneš ke 4xE zadní viceprvek
British
Novou Alfu Romeo Junior jsem si poprvé naživo prohlédl tento víkend na akci "125let značky FIAT" v pražské Troji. Ač jsem celý život skalním příznivcem Italských vozů, tato Alfa je pro mne velkým zklamáním. Přední část vozu s jakousi novou modifikací tradičního loga AR již nevypadá jako Alfa Romeo. Bohužel ne každá inovace, snaha o modernost je to správné řešení, jako v tomto případě. Interier, tvar palubní desky a tvrdé materiály , další velké zklamání. O technice PSA již ani hovořit nebudu. Když jsem se díval na staré Fiaty, napadlo mne jediné. Kam se FIAT a jeho značky dostal? Kdysi slavné značky, udávající směr v designu i technice, dnes pod vedením novodobých koncernů bohužel umírají. Kde jsou sliby Stelantisu, obnovit slávu těchto značek? Tímto způsobem? To asi určitě ne !!! Kdyby auta z posledních 20 let, nebo i více, viděli bývalí konstruktéři Fiatu, AR, Lancie, nebo sám Giovanni Agneli, museli by se stydět za své potomky. Tak zbývá už jediné, ještě věřit v bájného Fenixe, který je zase zvedne z popela. Ještě, že nám zásluhou fanoušků zůstává alespoň ta slavná historie.