Novinky
Ota4
5
Nad 2 tuny to určitě nemá. Myslím že oficiální údaj je pod 1600kg
Přejít do diskuze
je pro mě dost nepochopitelné, jak si někdo z vedení Alfy může myslet, že stačí dát do toho auta silný elektromotor a rázem to bude mít sportovní geny ? To je stejné jako ten Renault 5 Alpine ...
Taky proto je tam miniaturní baterka, tj dlouho si těch 280k neužiješ 😉 Pár zatáček a je po energii, navíc když výrobci doporučují baterii používat 10-80% = z těch 54kWh máš hned jen 37kWh a kolik to bude papat při zátěži? Nestihneš to ani sledovat, jak rychle budou procenta mizet 😒] 😒] 😒]
Elektrická Alfa Romeo je nesmysl a 1550kg na malý crossover není málo :no:
Elektrická Alfa Romeo je nesmysl a 1550kg na malý crossover není málo :no:
Tak trvat dlouho to nebude to je jisté. Jako u všech elektrokrámů. Nicméně váha určitě problém nebude. 1550kg je na ev skvělá hodnota
Ale vždyť alfa nikde netvrdí že tam dala pouze silný elektromotor. Úpravy a to dost velké jsou právě na podvozku. Váhy vypadá na ev taky hodně slušně. Za pár dní se dozvíme jak to jezdí. Tipuji že s tím bude největší sranda ze všech B crossoverů
Fiat Multipla je náhodou krásné auto, na svou dobu neskutečný. Jen ten interiér nic moc, ale jinak je v pohodě.
K čemu je tedy 280 koní......? Nestačí 100?? Na cincání po městě?
Junior Veloce...... To je jako Myšák Rambo.
Junior Veloce...... To je jako Myšák Rambo.
To nejspis jo.
Akorat ze to vydrzi dost mozna jenom v minutach, ten "zabavny" styl jizdy.
A i v te dobe to bude kazit vysoka hmotnost.
Akorat ze to vydrzi dost mozna jenom v minutach, ten "zabavny" styl jizdy.
A i v te dobe to bude kazit vysoka hmotnost.
V absenci gripu je rozhodně neprekona když má samosvor. Jinak obyčejné verze mají normalnejsi rozměr pneu. 215/55R18. Snížený podvozek samosvor a silnější stabilizátory má pouze Veloce. U normální variant tomu tak není. . .
.... ale od městského crossoveru čekám trošku jiné věci, než 20" kola a snížený podvozek.... Ať je elektircká Alfa klidně i v takovém hard-core provedení, ale ať ji nabídnou i na 18", s přesným řízením atd. Jestli jediná EV verze bude to o čem se píše výše tak to bude zcela marginální záležitost.
A jinak teda elektrická předokolka s 280PS možná v absenci gripu překoná i legendární 147/156 GTA 😒] 😒] 😒]
A jinak teda elektrická předokolka s 280PS možná v absenci gripu překoná i legendární 147/156 GTA 😒] 😒] 😒]
Daleká budoucnost je EV. Blízká stále spalovací. EV technologie ještě není tam kde by měla pro normálního zákazníka být.
tak hrabou i FWD auta se samosvorem, ze jo.... 😄 Jinak z toho co pises tedy vyplyva ze e-varianta bude i v mene ostrem provedeni jo?
Super. 280HP, velké brzdy, snížený podvozek,...... Maximálka bude určitě 250km/h a zrychlení brutální.
Auto do zatáček a na rychlou dalnici.
Auto do zatáček a na rychlou dalnici.
Novou Alfu Romeo Junior jsem si poprvé naživo prohlédl tento víkend na akci "125let značky FIAT" v pražské Troji. Ač jsem celý život skalním příznivcem Italských vozů, tato Alfa je pro mne velkým zklamáním. Přední část vozu s jakousi novou modifikací tradičního loga AR již nevypadá jako Alfa Romeo. Bohužel ne každá inovace, snaha o modernost je to správné řešení, jako v tomto případě. Interier, tvar palubní desky a tvrdé materiály , další velké zklamání. O technice PSA již ani hovořit nebudu. Když jsem se díval na staré Fiaty, napadlo mne jediné. Kam se FIAT a jeho značky dostal? Kdysi slavné značky, udávající směr v designu i technice, dnes pod vedením novodobých koncernů bohužel umírají. Kde jsou sliby Stelantisu, obnovit slávu těchto značek? Tímto způsobem? To asi určitě ne !!! Kdyby auta z posledních 20 let, nebo i více, viděli bývalí konstruktéři Fiatu, AR, Lancie, nebo sám Giovanni Agneli, museli by se stydět za své potomky. Tak zbývá už jediné, ještě věřit v bájného Fenixe, který je zase zvedne z popela. Ještě, že nám zásluhou fanoušků zůstává alespoň ta slavná historie.
Ano. Základní ev varianta je klasika stelantisu 114kw s tou samou baterií co je ve Veloce. Spalovací verze je 1.2Mhev 100kw. Tuto verzi můžeš ještě mít jako 4xE s 21kw na zadní nápravě. Jako bonus ještě dostaneš ke 4xE zadní viceprvek
No, ale teoreticky nebudeš musieť ten výkon žmýkať naplno, takže aj spotreba nakoniec môže byť podobná či dokonca nižšia verziám s výkonom nižším. To máš podobne ako keď drvíš trebárs 3er s 2,0 R4 a rovnakú s 3,0 R6.
280 koňové auto s polovičnými nákladmi ako je Polo v základe. Čo viac by si chcel od auta aby si ho nazval použitelným?
zkrátka místo použitelného hot-hatche máš jen předraženou hračku pro znuděné milenky amerických multimilonářů :-! Alfa si může podat ruce s Renaultem 5 Alpine
Future is electric, EV je pokrok, technologie 21. století, tak snad to musí umět jet po dálnici, ne?
To je sice pravda, ze vetsina baterkaren ne tezsich, ale tojeste neznamena, ze to nebude problem...
Myslim.
😄
Jen ostatni na tom jsou jeste hur.
Myslim.
😄
Jen ostatni na tom jsou jeste hur.