Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...za tuto nehezkou laminátovou vaničku, prsklou na podvozek Spartaku, konstrukčně sahající do 30. let... 😲
Zbytočné hodnotenie niečoho, čomu nerozumieš. To fakt nie je o lamináte a nemodernej konštrukcii. 😉
Uživatel_5404771
Ať to nabídnou na mobile.de a uvidíme kolik by za to dali bohatší evropané-u nás jsou Škodovky natažené
nilud
Tohle obludarium nemá motor?
Když už umíš psát, mohl by ses taky naučit číst. Myslet se ovšem naučit nedá.
obhajovat hloupost může jenom hlupák, Miloši! :no:
Vidím, že svojím postrehom obsiahol aj teba. 😉 :-!
Zrovna na tvé hloupé příspěvky jsme čekali na auto.cz
Běž si rozdávat rozumy s vašim Koza Bobkovem. Jste asi tak na stejné rozumové úrovni
Běž si rozdávat rozumy s vašim Koza Bobkovem. Jste asi tak na stejné rozumové úrovni
Sakra, nový šéf serveru... 😒] 😒] 😒] To je zase raz jedno terno pre ACZ...
Použil si google translator, keď máš pocit, že si moje príspevky dokázal prečítať alebo dokonca pochopiť?
Použil si google translator, keď máš pocit, že si moje príspevky dokázal prečítať alebo dokonca pochopiť?
cabrio
Výroba a vývoj prototypu automobilu se na dnešní peníze pohybuje v částkách + - 150 mio Kč.
Výroba a vývoj výzkumného vozidla k testování nejmodernějších technologií jsme o další level výše.
Je přijatelné, že zůstatková cena vozidla, které je tak výjimečného vozu se odhaduje na 10 až 15 % ceny pořizovací ?
Je fuj to, že to druhé auto na světě po Corvettě s laminátovou karoseríí ?
Je fuj to, že je to první Škodovka s pneumatickým odpružení na vzduchových vacích ?
Je fuj to, že vůz má dle soudobé americké módy bublinovou karoserii ?
Pokud ano, tak to je těžké.
Napadá mě, že obrazy Moneta, Renoira a dalších mistrů by se měly prodávat za pár stovek, protože na nich není nakreslená Tesla S.
Mercedes 300 SL by měl stát maximálně 50 tisíc, protože v Essenu a Stuttgartu jich prodávají desítky a nikdo si jich tam ani nevšimne ...
Bůh s vámi ...
Výroba a vývoj výzkumného vozidla k testování nejmodernějších technologií jsme o další level výše.
Je přijatelné, že zůstatková cena vozidla, které je tak výjimečného vozu se odhaduje na 10 až 15 % ceny pořizovací ?
Je fuj to, že to druhé auto na světě po Corvettě s laminátovou karoseríí ?
Je fuj to, že je to první Škodovka s pneumatickým odpružení na vzduchových vacích ?
Je fuj to, že vůz má dle soudobé americké módy bublinovou karoserii ?
Pokud ano, tak to je těžké.
Napadá mě, že obrazy Moneta, Renoira a dalších mistrů by se měly prodávat za pár stovek, protože na nich není nakreslená Tesla S.
Mercedes 300 SL by měl stát maximálně 50 tisíc, protože v Essenu a Stuttgartu jich prodávají desítky a nikdo si jich tam ani nevšimne ...
Bůh s vámi ...
Shlapeto
Tak to je totální bombaaa, to jsem tedy nevěděl,že něco takového vzniklo...Njn, to jsme tenkrát byli ještě na vrcholu, kdy pojem zlaté české ručičky měl fakt smysl...Škoda jen,že jsme to neudrželi a skončili jsme jako levné prostitutky nejdřív rusáků a nyní západních mocností....Škoda,Zetor,Liaz,Tatra for ever 😘
Ale už vím, kde okoukal Musk tu hranatou kulatou lopatu 😒]
Rozhodne je to zberateľský unikát, ktorý mohol byť vo svojej dobe príťažlivý aj dizajnovo, dnes je minimálne zaujímavý. Naznačená cenová úroveň mi ale napriek tomu príde dosť premrštená.