Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Franta111
"Počet elektromobilů v Německu přesáhl 1,5 milionu. Česko paběrkuje"
no a co?
no a co?
@Franta111 Přesně tak. Češi prostě neztratili zdravý rozum, navíc jsme z historického hlediska doslova kolébkou spalovacích motorů a spalovací auta prostě milujeme! 🙂👍👍👍
eLzyx
ono je to pro nás majitele EV docela dobře. Aspoň z pohledu obsazenosti Tesla nabíječek, které jsou v rámci UFC nejlevnější. Už nyní jsou přetížené. A to nejen ty vyloženě tranzitní na D😁1 (Lovosice, Praha-Vestec, Humpolec, Brno), ale i ty mimo jako je Olomouc nebo Plzeň.
Sice je připraveno rozšíření v Brně a staví se nových 12ks V4 na D1, ale i tak je to furt málo ...
Sice je připraveno rozšíření v Brně a staví se nových 12ks V4 na D1, ale i tak je to furt málo ...
@eLzyx Kdybych byl majitelem EV mluvil bych stejně. Ano, když jsem si jeden vikend hrál na majitele EV, tak přesně to jsem oceňoval. Mělo by to tak zůstat 😄
@eLzyx Přesně. Navíc pro nás neteslisty je super, že se prodává tolik Tesel. Ty totiž jezdí skoro výhradně na SCH a normální UFCčka jsou celkem prázdné 😁
Katikakus
Je jenom dobře, že neopakujeme chyby jiných a nepouštíme se do slepých vývojových uliček, které již prozkoumal někdo před námi.
@Katikakus Nakonec se zdravý český selský rozum téměř vždy ukáže jako správný a prozíravý. Viz české "předpovědi" ohledně katastrofálních následků přijetí milionů muslimských nájezdníků Německem, jejich absurdního, čistě zeleno-ideologického zavření atomových elektráren i nesmyslného násilného vnucování elektropleček všem obyvatelům EU....
@Katikakus v čem jsou EV "slepou vývojovou uličkou"? Vždyť jejich vývoj aktuálně probíhá až neuvěřitelným tempem. Za 10 let dojezdy x2, ceny poloviční a to ještě není vyčerpaný vývojový potenciál.
Pavel Hrabalík
Jj.A až budeme potřebovat opravdu dobrá čísla o počtech prodaných elektromobilů , tak navrhuju, aby se jako elektromobil počítalo každé auto vybavené elektrickým startérem. Když už se tam počítají mild hybridy, rozdíl mezi nimi a klasickými auty přece nestojí za řeč...
rohYpnol
Je to stejné jako migrační politika, green deal a další a další záležitosti.
Není žádným tajemstvím, že stejné skupiny z řad progresivistů jako jsou Piráti, Stan a další, prosazují právě tahle novodobá zvěrstva.
Migrační politika zcela selhala, green deal selhává dřív než začal a EV mobilita už selhává též...
Naše zaostalost je příležitostí a obrovskou výhodou a výhrou pro budoucnost.
Není žádným tajemstvím, že stejné skupiny z řad progresivistů jako jsou Piráti, Stan a další, prosazují právě tahle novodobá zvěrstva.
Migrační politika zcela selhala, green deal selhává dřív než začal a EV mobilita už selhává též...
Naše zaostalost je příležitostí a obrovskou výhodou a výhrou pro budoucnost.
kruskar
Proč závodit v nakupování aut, které nemají ani zdaleka užitné vlastnosti těch tradičních, a ještě za to platit vyšší cenu?
Tak toyota měla před 6 roky problém hlavně v designu, kdy úplně nebyl evropský. Dnes pokročili a hlavně spoustu lidí přestalo šířit nesmysly o komplikovanosti hybridu, který je naopak mnohem jednodušší, než nehybridni motor.
Zatímco dnes je design Toyot ještě více asijský ...😅
Proto se prodává vic než dřív. Buď evropané začali preferovat asijské designy, nebo ten design asijský už není.
Je (powertrain) mechanicky velmi jednoduchy. Ma jen jednu planetovou prevodovku.
Zadnou spojku, zadne turbo.
Navic ma jen jeden trakcni elektromotor.
Ten druhy se da brat jako nahrada starteru klasickeho motoru.
Elektromotor nahrazuje boost turba.