Elektromobilita
eLzyx
ono je to pro nás majitele EV docela dobře. Aspoň z pohledu obsazenosti Tesla nabíječek, které jsou v rámci UFC nejlevnější. Už nyní jsou přetížené. A to nejen ty vyloženě tranzitní na D😁1 (Lovosice, Praha-Vestec, Humpolec, Brno), ale i ty mimo jako je Olomouc nebo Plzeň.
Sice je připraveno rozšíření v Brně a staví se nových 12ks V4 na D1, ale i tak je to furt málo ...
Sice je připraveno rozšíření v Brně a staví se nových 12ks V4 na D1, ale i tak je to furt málo ...
Arese
@Franta111 Přesně tak. Češi prostě neztratili zdravý rozum, navíc jsme z historického hlediska doslova kolébkou spalovacích motorů a spalovací auta prostě milujeme! 🙂👍👍👍
Katikakus
Je jenom dobře, že neopakujeme chyby jiných a nepouštíme se do slepých vývojových uliček, které již prozkoumal někdo před námi.
Mikesus
@rohYpnol
Proto se prodává vic než dřív. Buď evropané začali preferovat asijské designy, nebo ten design asijský už není.
Proto se prodává vic než dřív. Buď evropané začali preferovat asijské designy, nebo ten design asijský už není.
Franta111
"Počet elektromobilů v Německu přesáhl 1,5 milionu. Česko paběrkuje"
no a co?
no a co?
eLzyx
@Katikakus v čem jsou EV "slepou vývojovou uličkou"? Vždyť jejich vývoj aktuálně probíhá až neuvěřitelným tempem. Za 10 let dojezdy x2, ceny poloviční a to ještě není vyčerpaný vývojový potenciál.
rohYpnol
Je to stejné jako migrační politika, green deal a další a další záležitosti.
Není žádným tajemstvím, že stejné skupiny z řad progresivistů jako jsou Piráti, Stan a další, prosazují právě tahle novodobá zvěrstva.
Migrační politika zcela selhala, green deal selhává dřív než začal a EV mobilita už selhává též...
Naše zaostalost je příležitostí a obrovskou výhodou a výhrou pro budoucnost.
Není žádným tajemstvím, že stejné skupiny z řad progresivistů jako jsou Piráti, Stan a další, prosazují právě tahle novodobá zvěrstva.
Migrační politika zcela selhala, green deal selhává dřív než začal a EV mobilita už selhává též...
Naše zaostalost je příležitostí a obrovskou výhodou a výhrou pro budoucnost.
Arese
@Katikakus Nakonec se zdravý český selský rozum téměř vždy ukáže jako správný a prozíravý. Viz české "předpovědi" ohledně katastrofálních následků přijetí milionů muslimských nájezdníků Německem, jejich absurdního, čistě zeleno-ideologického zavření atomových elektráren i nesmyslného násilného vnucování elektropleček všem obyvatelům EU....
Anonym
@eLzyx Kdybych byl majitelem EV mluvil bych stejně. Ano, když jsem si jeden vikend hrál na majitele EV, tak přesně to jsem oceňoval. Mělo by to tak zůstat 😄
ericn
@Mikesus Souhlas, Toyota přemýšlí a vsadila na správného koně 😄 A zaslouženě sklízí ovoce své práce...
eLzyx
@Katikakus jo aha, ty nerozumíš psanému textu. No, všiml jsem si, že tím trpí spousta lidí.
Psal jsi o vývoji a najednou tu píšeš o masových prodejích.
Psal jsi o vývoji a najednou tu píšeš o masových prodejích.
praptak
V čem je samotný hybridní motor, kde jsou vlastně dva motory, jednodušší než motor nehybridní?
kruskar
Proč závodit v nakupování aut, které nemají ani zdaleka užitné vlastnosti těch tradičních, a ještě za to platit vyšší cenu?
skejpa
@eLzyx Přesně. Navíc pro nás neteslisty je super, že se prodává tolik Tesel. Ty totiž jezdí skoro výhradně na SCH a normální UFCčka jsou celkem prázdné 😁
Anonym
Tak EV moc nepřibývají. Zato obrovským tempem očima pozorovatele běžného provozu pribývá Toyot a zejména hybridních Toyot. Když jsme si před 6 roky přivezli z Prahy ojetý Prius, byli jsme první a jediní ve 40 tisícovém zapadákově na severu. Dnes tady jezdí odhadem desítky, možná stovky hybridních Toyot.
DonVito
@praptak
Je (powertrain) mechanicky velmi jednoduchy. Ma jen jednu planetovou prevodovku.
Zadnou spojku, zadne turbo.
Navic ma jen jeden trakcni elektromotor.
Ten druhy se da brat jako nahrada starteru klasickeho motoru.
Elektromotor nahrazuje boost turba.
Je (powertrain) mechanicky velmi jednoduchy. Ma jen jednu planetovou prevodovku.
Zadnou spojku, zadne turbo.
Navic ma jen jeden trakcni elektromotor.
Ten druhy se da brat jako nahrada starteru klasickeho motoru.
Elektromotor nahrazuje boost turba.
Katikakus
@eLzyx sundej si růžové brejle. BEV jako takové nikdy masového nasazení nedosáhnou.
Pavel Hrabalík
Jj.A až budeme potřebovat opravdu dobrá čísla o počtech prodaných elektromobilů , tak navrhuju, aby se jako elektromobil počítalo každé auto vybavené elektrickým startérem. Když už se tam počítají mild hybridy, rozdíl mezi nimi a klasickými auty přece nestojí za řeč...
Anonym
@Mikesus Ano, jsem rád, že to Češi celkem masově chápou. S Toyotou nejde šlápnout vedle. Když vidím ty zanedbatelné náklady na servis u staré ojetiny a kor když je srovnám s Peugeotem. O spotřebě nemluvě. Vlastně jediné, co se mi opravdu pokazilo, byl trakční akumulátor. A i kdyby mi ho Toyota nevyměnila zdarma v záruce, tak těch 40 tisíc je zanedbatelná položka. Pořád bych už 7. rok jezdil za cenu 170+40=210 tisíc.
Tak toyota měla před 6 roky problém hlavně v designu, kdy úplně nebyl evropský. Dnes pokročili a hlavně spoustu lidí přestalo šířit nesmysly o komplikovanosti hybridu, který je naopak mnohem jednodušší, než nehybridni motor.