Novinky
KANKUNEN
5
@Emel Co to emeleš? Octávka byl úplně jiný kosmos. Za pár let skok z Favorita do Českého Golfa. A Fabka 1 je neskutečně poctivé auto.
Přejít do diskuze
Emel
@KANKUNEN však nic z toho nerozporuju... píšu o svém vnímání v té době. Fabia byla dobré auto, ale z mého tehdejšího pohledu se míjela s možnostmi a potřebami českého trhu... pamatuju si příchod na trh, 1.0 37kW za 250t - a průměrná mzda byla 11t, takže auto do města za dva roční platy, jako by dneska stála milion.
Za rok přišel kombík, to pak asi dávalo už trošku lepší smysl...
Za rok přišel kombík, to pak asi dávalo už trošku lepší smysl...
Anonym
@KANKUNEN
No mluvil o tom aspektu, že pro rodinné účely to nebylo optimální. Fabia i Octavia měly stísněnou kabinu a málo místa na zadních sedadlech.
No mluvil o tom aspektu, že pro rodinné účely to nebylo optimální. Fabia i Octavia měly stísněnou kabinu a málo místa na zadních sedadlech.
Emel
Po pravdě... jako první jsem od Škodovky čekal rodinné auto. Fabia byla jistě solidní subkompakt, ale... jako nástupce Felicie Combi to úplně ono nebylo. A ani Octavia I to v té původní verzi úplně nezachránila.
Arese
@Emel Taky mě zarazilo, jak byla jedničková Fabia proti Feldě uvnitř maličká, v příčném i podélném směru. Taky objem kufru hatchbacku rozhodně nenadchnul, stejně jako extrémně strohá přístrojová deska. Naopak jízdní vlastnosti, tuhost karoserie a kvalita zpracování byly skvělé, ale chtělo to aspoň koncernový 1.4 16v/55 Kw. Šestnáctistovka tomu autu pochříchu chyběla, naopak osmiventilový dvoulitr s 85 kW se do tak malého auta moc nehodil, stejně jako 1.9 TDI/96 kW do verze RS.
Ja Prvni 123
Premium si strcte... ale Fabia byla, s dobrym motorem, poctive auto.
A popravde asi dodnes je.
Pokud se na ***cky clovek obejde bez turba, tak asi i dost vydrzi.
A popravde asi dodnes je.
Pokud se na ***cky clovek obejde bez turba, tak asi i dost vydrzi.
vencelín
@beibej
Ano pár jich je. Na druhé straně je jich spousty prorezlych, hlavně prahy. Ale některé maj i páté dveře.
Ano pár jich je. Na druhé straně je jich spousty prorezlych, hlavně prahy. Ale některé maj i páté dveře.
beibej
@vencelín
Neboj nerezne. Ani dnes není problém vidět běžně na ulici první fábky zcela bez koroze.
Neboj nerezne. Ani dnes není problém vidět běžně na ulici první fábky zcela bez koroze.
vencelín
@Arese
Vcelku souhlas. Po přímém srovnání Fabia byla méně praktická než Felicia. Klasická 1,4 50 kW byl na Fabii vcelku ok motor. Nejhorší asi byl ten 1,0 a 1,2.
Vcelku souhlas. Po přímém srovnání Fabia byla méně praktická než Felicia. Klasická 1,4 50 kW byl na Fabii vcelku ok motor. Nejhorší asi byl ten 1,0 a 1,2.
Ja Prvni 123
Jako starsi, s atmosferickou 1.4.
Pokud bych chtel nove auto na kratke cesty, tak by sla i ta trivalcova litrovka.
Jedna z poslednich neprimovstrikovych.😒
Pokud bych chtel nove auto na kratke cesty, tak by sla i ta trivalcova litrovka.
Jedna z poslednich neprimovstrikovych.😒