Novinky
Ještě mi chybí maximalni rychlost u tohoto sportovního stroje. Podle výkonů, hmotnosti a určení auta to bude cca 220km/h minimálně.
@Pepa_007 V NAčku je cokoliv nad 120km/h beztak krajně nekomfortní… se střechou dole cokoliv nad 100km/h…
Jinak až tyhle kity ještě trošičku zlevní a sníží hmotnost, tak bych do toho docela šel. Mám celkem hezký NAčko, ale výstavní kus to už nikdy nebude a po tý jedna-šestce se mi stejskat nebude. Jen to řazení holt ubyde, ale co už. Vůbec ale netuším, jestli a jak se taková přestavba dá (v česku) legalizovat do provozu.
Jinak až tyhle kity ještě trošičku zlevní a sníží hmotnost, tak bych do toho docela šel. Mám celkem hezký NAčko, ale výstavní kus to už nikdy nebude a po tý jedna-šestce se mi stejskat nebude. Jen to řazení holt ubyde, ale co už. Vůbec ale netuším, jestli a jak se taková přestavba dá (v česku) legalizovat do provozu.
Track tool na zapozicku na okruhoch by to zmysel malo, nizke servisne naklady, dojazd par koleciek a pak hodinu nabijacka.
@lamal pár koleček? Fakt ano. Na Mostě tak 2-3 kola a baterka bude vybitá.
@Pepa_007 vzhladom na to, ze to tvrdis ty by som sa vsadil ze zvladne 10x tolko 😄
Most ma 4,2 km + dost sa zrekuperuje, bateria 42kWh vystaci pri extremnej spotrebe 35kWh/100km na 120 km a nepocitame, ze narekuperuje aspon 15% k tomu.
120/4,2= 28 koleciek na moste 😁
Proste vytecny track tool s instantnymi 310nm na zadnej naprave a uzkych pneu... nooise
Most ma 4,2 km + dost sa zrekuperuje, bateria 42kWh vystaci pri extremnej spotrebe 35kWh/100km na 120 km a nepocitame, ze narekuperuje aspon 15% k tomu.
120/4,2= 28 koleciek na moste 😁
Proste vytecny track tool s instantnymi 310nm na zadnej naprave a uzkych pneu... nooise
@lamal se 310 Nm není na zadní nápravě, to je moment na hřídeli motoru. S tak malým krou´tákem na nápravě by ses skoro ani nerozjel, dyť i stará Škoda 120 měla na zadku 1500 Nm
@Othello Skoda 120 mala jednostupnovy priamy prevod ? Asi bude vyssi nez 310nm to mas pravdu, cakal som ze to precitas medzi riadkami 😁
@lamal
no vyznělo to od tebe jinak tak to radši uvádím na pravou míru aby si snad někdo nemyslel že těch 310 Nm má nějaký praktický význam. A nejsou navíc ani instantní
no vyznělo to od tebe jinak tak to radši uvádím na pravou míru aby si snad někdo nemyslel že těch 310 Nm má nějaký praktický význam. A nejsou navíc ani instantní
@Othello v porovnani s tym, co bolo v aute original to instantne je, bavit sa zakazdym v absolutnosti je nezmysel... povodna 1.6 moze mat tak isto rychlu reakciu, pre max krutiaci moment bude nutne mat aspon 4000ot (odhad okolo 5tis) a manualne podradene = EV je instant v tomto pripade
@lamal
no ten elektropohon zas na těch 310 Nm nesmíš točit víc než 3700 ot, takže odhadem tak do rychlosti 60 km/h, při vyšší už to nedá.
Ale řešíme zcela zbytečný technický údaj, velikost krouťáku elektromotoru má význam snad pro konstruktéra auta ale při jízdě se nijak neprojeví
no ten elektropohon zas na těch 310 Nm nesmíš točit víc než 3700 ot, takže odhadem tak do rychlosti 60 km/h, při vyšší už to nedá.
Ale řešíme zcela zbytečný technický údaj, velikost krouťáku elektromotoru má význam snad pro konstruktéra auta ale při jízdě se nijak neprojeví
@Othello suhlas... inac co viem, tie EL motory si bezne zachovavaju parametre v okoli max krutiaceho momentu do 7500-9000ot, tych 3700ot mi pride malo.
Je tam rozdiel v charakteristike medzi tymi, ktore maju stator permanetny a medzi tymi kde je stator budeny to je jasne.
Bavime sa o EL motoroch, ktore su urcene na pohon vozidla cez staly prevod, nie pre hybridy atd
Je tam rozdiel v charakteristike medzi tymi, ktore maju stator permanetny a medzi tymi kde je stator budeny to je jasne.
Bavime sa o EL motoroch, ktore su urcene na pohon vozidla cez staly prevod, nie pre hybridy atd
🤮🤮🤮🤮
hiphop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Obyčejný naráz do stromu.
Obyčejný naráz do stromu často konci požárem a rychlým, bez ohledu na pohon.
U nas pod lesem jsou vsechny stromy vyvracene, nebo předražené vpůli (cca40lete ořechy) a ani jedno auta tam neshořelo, i když ho sbírali po pulce poli. Tak si nechte tech lživých názorů.
podle vseho to byl PHEV a blaflo to od spalovaku
byl sem jednou svedkem, jak do stromu narazil novej naftak a blafnul.
volal sem hasice, prijeli za 11 minut a to uz bylo po vsem.
lidi nastesti vyskakali a utekli, takze to zas az takova rana nebyla a stejne ta "nehorlava" nafta blafla
Byl to BEV. Škoda Enyaq.
Jestli hoří každé auto nebo jen BEV po nárazu do stromu nebudu spekulovat. U BEV stačí poškodit mechanicky baterii. U spalovacího je nutné přerušit palivové vedení a musí v něm být dostatek paliva aby auto shořelo. Nebo prorazit nádrž a dostat palivo na žhavé části v dostatečném množství . BEV tedy hoří snadněji a déle. Obtížné jej uhasit. Bylo třeba 13 tisíc litrů vody, což je asi desetkrát více než u automobilu se spalovacím motorem. Plameny byly navíc údajně tak žhavé, že roztavily poznávací značky, hliníkové ráfky i další komponenty.