Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
Překvapilo mě jak pozdě nasazovali prvky, které byly běžné u jiných aut už o dost dříve. Třeba 12V elektro, filtr oleje, kotouče vpředu, dvouokruhové brzdy, elektrický ventilátor chladiče ...
Jozef SK
Pekný článok ďakujem. Francúzske značky až do milénia vyrábali neuveriteľne autá, udávali smer, vývoj.
@Jozef SK No, smer moc neudavali... ale docela hezky ho sledovali.
Ono jim to nakonec dojde, pohlavarum, ze Evropa chudne a potrebuje zase i obycejna auta.
Ono jim to nakonec dojde, pohlavarum, ze Evropa chudne a potrebuje zase i obycejna auta.
Stejsn
Čtyřka je parádní autíčko, líbí se mi ve všech svých iteracích a faceliftech - chromové, hliníkové i plastové. Z verzí asi nejvíc dodávková bednička a co se barev týká, tak pěkný je ten duhový jogging. Díky Aleši za článek. Co jsou ty dvě páky na fotce 164?
@Stejsn je to kus historie.
Designově... je to přelomový model, od 4CV s motorem vzadu víceméně k modernímu pojetí hatchbacku... ale mně osobně se to teda úplně nejvíc nelíbí, třeba ta boční okénka na sebe moc nesedí a je to trošku taková změť tvarů... nástupnická R5 byla mnohem "čistší".
Designově... je to přelomový model, od 4CV s motorem vzadu víceméně k modernímu pojetí hatchbacku... ale mně osobně se to teda úplně nejvíc nelíbí, třeba ta boční okénka na sebe moc nesedí a je to trošku taková změť tvarů... nástupnická R5 byla mnohem "čistší".
topten
clanek peknej, diky
jen chybi zminka, ze prichazi reinkarnace v podobe elektricke R4, ktera bude o nekolik levelu dal
samozrejme
jen chybi zminka, ze prichazi reinkarnace v podobe elektricke R4, ktera bude o nekolik levelu dal
samozrejme
@topten Jo, prodá se jí tak desetina, než svého předchůdce, možná ani to ne...🙁👎
@Arese
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
vencelín
Pěkne blbuvzdorne auto s dobrou praktičnosti a servisovatelnosti.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
@vencelín
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
@topten
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu :)
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu :)
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
@vencelín
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
@vencelín Klasickej topten: otoci vyznam toho, cos rekl, aby Ti mohl vysvetlit, ze nemas pravdu.
😂
😂
A moderni verze tehoz je to, co mi chybi: male, jednoduche auto, maximalni prostor a pohodli, minimalni naroky.
Usporne pri vyrobe i pri provozu... a tedy ekologicke.
:-)
Ale ne, my budeme zvysovat hmotnost na "zakladni" ridicak nad 3.5 tuny, pod zelenou vlajkou!
Sandero je fajn.
Jen mi prijde mene protorne... teda jako orientovane na prostor.
Za ideoveho nastupce jsem povazoval Kangoo...
:-)
Na druhej strane sú mi tiež sympatické malé jednoduché autá ako je napríklad Fiat Panda. Bohužial o ne ale nie je taký záujem.
To neni z me hlavy!
O zvyseni limitu hmotnosti na "osobni auta" se vazne diskutuje, protoze baterkovy autaˇ
:-(