Veterán
Překvapilo mě jak pozdě nasazovali prvky, které byly běžné u jiných aut už o dost dříve. Třeba 12V elektro, filtr oleje, kotouče vpředu, dvouokruhové brzdy, elektrický ventilátor chladiče ...
Pekný článok ďakujem. Francúzske značky až do milénia vyrábali neuveriteľne autá, udávali smer, vývoj.
Čtyřka je parádní autíčko, líbí se mi ve všech svých iteracích a faceliftech - chromové, hliníkové i plastové. Z verzí asi nejvíc dodávková bednička a co se barev týká, tak pěkný je ten duhový jogging. Díky Aleši za článek. Co jsou ty dvě páky na fotce 164?
clanek peknej, diky
jen chybi zminka, ze prichazi reinkarnace v podobe elektricke R4, ktera bude o nekolik levelu dal
samozrejme
jen chybi zminka, ze prichazi reinkarnace v podobe elektricke R4, ktera bude o nekolik levelu dal
samozrejme
@topten Jo, prodá se jí tak desetina, než svého předchůdce, možná ani to ne...🙁👎
@Arese
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
Pěkne blbuvzdorne auto s dobrou praktičnosti a servisovatelnosti.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
@vencelín
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
@topten
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu 😊
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu 😊
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
@vencelín
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
A moderni verze tehoz je to, co mi chybi: male, jednoduche auto, maximalni prostor a pohodli, minimalni naroky.
Usporne pri vyrobe i pri provozu... a tedy ekologicke.
😄
Ale ne, my budeme zvysovat hmotnost na "zakladni" ridicak nad 3.5 tuny, pod zelenou vlajkou!
Sandero je fajn.
Jen mi prijde mene protorne... teda jako orientovane na prostor.
Za ideoveho nastupce jsem povazoval Kangoo...
😄
Na druhej strane sú mi tiež sympatické malé jednoduché autá ako je napríklad Fiat Panda. Bohužial o ne ale nie je taký záujem.
To neni z me hlavy!
O zvyseni limitu hmotnosti na "osobni auta" se vazne diskutuje, protoze baterkovy autaˇ
😒