Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Renault 4: La Quatrelle vzniklo přes 8 milionů (2. díl)

23 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Krasne napsane, diky.

A moderni verze tehoz je to, co mi chybi: male, jednoduche auto, maximalni prostor a pohodli, minimalni naroky.
Usporne pri vyrobe i pri provozu... a tedy ekologicke.

:-)

Ale ne, my budeme zvysovat hmotnost na "zakladni" ridicak nad 3.5 tuny, pod zelenou vlajkou!
Arese
@Ja Prvni 123 Moderní obdoba naštěstí existuje (zatím): Dacia Sandero! Ne náhodou nejprodávanější auto pro soukromé osoby na evropském trhu! 🙂👍
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese
Sandero je fajn.
Jen mi prijde mene protorne... teda jako orientovane na prostor.
Arese
@Ja Prvni 123 Já si naopak myslím, že je ve své kategorii prostorné naprosto dostatečně.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Ja Prvni 123
Za ideoveho nastupce jsem povazoval Kangoo...
:-)
dodo24
@Ja Prvni 123 Ani velký Renault Scénic s velkou baterkou neváži viac ako 1900kg. Neviem odkial si zobral tých 3500kg. Megane sa zmestí do 1700kg, tak tomuto by som tipol 1500kg. Áno, je to viac, ale nie je to žiadna tragédia.

Na druhej strane sú mi tiež sympatické malé jednoduché autá ako je napríklad Fiat Panda. Bohužial o ne ale nie je taký záujem.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@dodo24
To neni z me hlavy!
O zvyseni limitu hmotnosti na "osobni auta" se vazne diskutuje, protoze baterkovy autaˇ

:-(
Othello
Překvapilo mě jak pozdě nasazovali prvky, které byly běžné u jiných aut už o dost dříve. Třeba 12V elektro, filtr oleje, kotouče vpředu, dvouokruhové brzdy, elektrický ventilátor chladiče ...
Jozef SK
Pekný článok ďakujem. Francúzske značky až do milénia vyrábali neuveriteľne autá, udávali smer, vývoj.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Jozef SK No, smer moc neudavali... ale docela hezky ho sledovali.
Ono jim to nakonec dojde, pohlavarum, ze Evropa chudne a potrebuje zase i obycejna auta.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Čtyřka je parádní autíčko, líbí se mi ve všech svých iteracích a faceliftech - chromové, hliníkové i plastové. Z verzí asi nejvíc dodávková bednička a co se barev týká, tak pěkný je ten duhový jogging. Díky Aleši za článek. Co jsou ty dvě páky na fotce 164?
Avatar - Emel
Emel
@Stejsn je to kus historie.
Designově... je to přelomový model, od 4CV s motorem vzadu víceméně k modernímu pojetí hatchbacku... ale mně osobně se to teda úplně nejvíc nelíbí, třeba ta boční okénka na sebe moc nesedí a je to trošku taková změť tvarů... nástupnická R5 byla mnohem "čistší".
topten
clanek peknej, diky
jen chybi zminka, ze prichazi reinkarnace v podobe elektricke R4, ktera bude o nekolik levelu dal
samozrejme
Arese
@topten Jo, prodá se jí tak desetina, než svého předchůdce, možná ani to ne...🙁👎
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Arese
To nevadi, ale za petinasobek ceny.

Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.

(P.S.: nasleduje smich...)
Arese
@Ja Prvni 123 Tak tak, je to sice dál, ale zato horší cesta! 😀
topten
@all
kluci, vy jenom porad sirite strach
a elektricka karavana tahne dal
secteme to na konci roku
Aleš Dragoun
@topten Zmínku o nové elektrické čtyřce mám ve třetím díle. Ještě není konec :-).
vencelín
Pěkne blbuvzdorne auto s dobrou praktičnosti a servisovatelnosti.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.

Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
topten
@vencelín
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
vencelín
@topten
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu :)
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
topten
@vencelín
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@vencelín Klasickej topten: otoci vyznam toho, cos rekl, aby Ti mohl vysvetlit, ze nemas pravdu.

😂