Veterán
Arese
2
@Ja Prvni 123 Tak tak, je to sice dál, ale zato horší cesta! 😀
Přejít do diskuze
@Ja Prvni 123 Ani velký Renault Scénic s velkou baterkou neváži viac ako 1900kg. Neviem odkial si zobral tých 3500kg. Megane sa zmestí do 1700kg, tak tomuto by som tipol 1500kg. Áno, je to viac, ale nie je to žiadna tragédia.
Na druhej strane sú mi tiež sympatické malé jednoduché autá ako je napríklad Fiat Panda. Bohužial o ne ale nie je taký záujem.
Na druhej strane sú mi tiež sympatické malé jednoduché autá ako je napríklad Fiat Panda. Bohužial o ne ale nie je taký záujem.
@vencelín Klasickej topten: otoci vyznam toho, cos rekl, aby Ti mohl vysvetlit, ze nemas pravdu.
😂
😂
@topten
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu 😊
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
Ale řeč není o tomto, řeč je o balastu 😊
SS, asistent rychlosti, jízdních pruhu, různé mocky, radary atd atd.
Kde to je dost často značná komplikace se servisem, či to při jízdě různé otravuje.
Pěkne blbuvzdorne auto s dobrou praktičnosti a servisovatelnosti.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
Takových aut je v dnešní době napříč segmenty minimum.
Ale hlavně že auta mají tunu balastu, kterou zákazníci nepoužívají či nechtějí pro kterou ta auta jsou nachylba na poruchy. To je ekogie v praxi.
@Arese
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
To nevadi, ale za petinasobek ceny.
Coz je logicke, kdyz nabidne polovicku uzitku, a kdo vi jestli.
(P.S.: nasleduje smich...)
@dodo24
To neni z me hlavy!
O zvyseni limitu hmotnosti na "osobni auta" se vazne diskutuje, protoze baterkovy autaˇ
😒
To neni z me hlavy!
O zvyseni limitu hmotnosti na "osobni auta" se vazne diskutuje, protoze baterkovy autaˇ
😒
Čtyřka je parádní autíčko, líbí se mi ve všech svých iteracích a faceliftech - chromové, hliníkové i plastové. Z verzí asi nejvíc dodávková bednička a co se barev týká, tak pěkný je ten duhový jogging. Díky Aleši za článek. Co jsou ty dvě páky na fotce 164?
Pekný článok ďakujem. Francúzske značky až do milénia vyrábali neuveriteľne autá, udávali smer, vývoj.
Překvapilo mě jak pozdě nasazovali prvky, které byly běžné u jiných aut už o dost dříve. Třeba 12V elektro, filtr oleje, kotouče vpředu, dvouokruhové brzdy, elektrický ventilátor chladiče ...
@Ja Prvni 123 Moderní obdoba naštěstí existuje (zatím): Dacia Sandero! Ne náhodou nejprodávanější auto pro soukromé osoby na evropském trhu! 🙂👍
Krasne napsane, diky.
A moderni verze tehoz je to, co mi chybi: male, jednoduche auto, maximalni prostor a pohodli, minimalni naroky.
Usporne pri vyrobe i pri provozu... a tedy ekologicke.
😄
Ale ne, my budeme zvysovat hmotnost na "zakladni" ridicak nad 3.5 tuny, pod zelenou vlajkou!
A moderni verze tehoz je to, co mi chybi: male, jednoduche auto, maximalni prostor a pohodli, minimalni naroky.
Usporne pri vyrobe i pri provozu... a tedy ekologicke.
😄
Ale ne, my budeme zvysovat hmotnost na "zakladni" ridicak nad 3.5 tuny, pod zelenou vlajkou!
@Jozef SK No, smer moc neudavali... ale docela hezky ho sledovali.
Ono jim to nakonec dojde, pohlavarum, ze Evropa chudne a potrebuje zase i obycejna auta.
Ono jim to nakonec dojde, pohlavarum, ze Evropa chudne a potrebuje zase i obycejna auta.
@vencelín
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
rec je o vsem co nepotrebujes k tomu, aby se auto rozjelo a zastavilo
tedy auto na urovni sedesatych let
zadna bezpecnostni vybava, zadny katalyzatory, dpf a scr, zadna klimatizace, zadna elektricka vybava krome svetel a bilnkru atd atd
vsechno tohle se ti muze po*rat a pritom to k tomu abys ses rozjel a zastavil nepotrebujes
sen blbuvdornyho auta, ktery opravis sroubovakem, klestema a kusem vazaciho dratu
dik, ale neco takovyho fakt nechci
@vencelín
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
ja sem docela rad, ze ten balast moc nepouzivam
ale jeste radsi jsem, ze tam je
treba airbagy a deformacni zony
ale i ty cas od casu proverim
@all
kluci, vy jenom porad sirite strach
a elektricka karavana tahne dal
secteme to na konci roku
kluci, vy jenom porad sirite strach
a elektricka karavana tahne dal
secteme to na konci roku
@Arese
Sandero je fajn.
Jen mi prijde mene protorne... teda jako orientovane na prostor.
Sandero je fajn.
Jen mi prijde mene protorne... teda jako orientovane na prostor.
@Stejsn je to kus historie.
Designově... je to přelomový model, od 4CV s motorem vzadu víceméně k modernímu pojetí hatchbacku... ale mně osobně se to teda úplně nejvíc nelíbí, třeba ta boční okénka na sebe moc nesedí a je to trošku taková změť tvarů... nástupnická R5 byla mnohem "čistší".
Designově... je to přelomový model, od 4CV s motorem vzadu víceméně k modernímu pojetí hatchbacku... ale mně osobně se to teda úplně nejvíc nelíbí, třeba ta boční okénka na sebe moc nesedí a je to trošku taková změť tvarů... nástupnická R5 byla mnohem "čistší".