Profi
Z titulku čtu, že dodávka a užitkáč.
Není nic praktičtějšího, zejména u "užitkáče nebo dodávky", když je kára zvenku pomalu z poloviny ze skla včetně celé střechy a skoro celé čelní stěny a navíc je ještě prakticky bez nárazníku. Do provozu ideál.
Také bude fajn čistit všechna ta skla zevnitř, třeba to čelní bude lahůdka, pokud tedy nemáš dvouapůlmetrovou ruku nebo šikovnýho trpaslíka, kterýho pošleš s hadrem tam někam před ten úchvatnej volant.
Možná jako ulítlá studie nebo koncept, ale tohle navážno ? Fakt divný, že končí, kdo by to řekl...
Není nic praktičtějšího, zejména u "užitkáče nebo dodávky", když je kára zvenku pomalu z poloviny ze skla včetně celé střechy a skoro celé čelní stěny a navíc je ještě prakticky bez nárazníku. Do provozu ideál.
Také bude fajn čistit všechna ta skla zevnitř, třeba to čelní bude lahůdka, pokud tedy nemáš dvouapůlmetrovou ruku nebo šikovnýho trpaslíka, kterýho pošleš s hadrem tam někam před ten úchvatnej volant.
Možná jako ulítlá studie nebo koncept, ale tohle navážno ? Fakt divný, že končí, kdo by to řekl...
@gil54 Mám z toho podobný pocit, chtěli exhibovat a praktičnost veškerá žádná 😄 To mi sympatičtější Maxus eDeliver 3, co používá Rohlík. Praktické, levné, funkční a na jeho určení je to OK.
@ericn popravde asi nevis o cem mluvis - tohle je dost mozna nejpraktictejsi auto na svete. To je cely udelany jak skorapka a celej vnitrek je prostor k uziti. Je to technicky docela fascinujici, pokud te zajima konstrukce aut.
A meli to dotazeny uz dost daleko k produkcni verzi.
Jeden z potencialnich zajemcu byla taky armada, takze to je navrzeny na prevoz vojaku v plny polni, a to je nejakyho prostoru, co potrebujes.
Nicmene je to klasika startup - bud se to chyti nebo ne. Tak se to asi nechytlo, vsak on to IP nekdo vetsinou zas odkoupi a nejak zrecykluje do jinych produktu.
Kdyby vas to nekoho zajimalo vic https😐/youtu.be/b3Sj2jJmug8?si=ugXsPBO7FW_c5qnQ
A meli to dotazeny uz dost daleko k produkcni verzi.
Jeden z potencialnich zajemcu byla taky armada, takze to je navrzeny na prevoz vojaku v plny polni, a to je nejakyho prostoru, co potrebujes.
Nicmene je to klasika startup - bud se to chyti nebo ne. Tak se to asi nechytlo, vsak on to IP nekdo vetsinou zas odkoupi a nejak zrecykluje do jinych produktu.
Kdyby vas to nekoho zajimalo vic https😐/youtu.be/b3Sj2jJmug8?si=ugXsPBO7FW_c5qnQ
@Rezna
Prevratná bola zrejme filozofia, je to napísané aj v nadpise z článku - Úžitková Tesla. Ale okrem elektrického pohonu tiež nič extra inovatívneho nevidím, proste dodávka (resp. na fotkách luxusný mikrobus-preto je tam tak veľa skla), aj to nie ktovieako rozvrhnutá, predná časť s kabínou vodiča zaberá viac ako polovicu dĺžky auta, úžitková časť je o kus menšia. Plus mi nie je jasný zmysel skosenia zadného čela, vyzerá to síce efektnejšie, ale vzhľadom na úžitkový charakter auta ho oberá o kus užitočného priestoru.
Prevratná bola zrejme filozofia, je to napísané aj v nadpise z článku - Úžitková Tesla. Ale okrem elektrického pohonu tiež nič extra inovatívneho nevidím, proste dodávka (resp. na fotkách luxusný mikrobus-preto je tam tak veľa skla), aj to nie ktovieako rozvrhnutá, predná časť s kabínou vodiča zaberá viac ako polovicu dĺžky auta, úžitková časť je o kus menšia. Plus mi nie je jasný zmysel skosenia zadného čela, vyzerá to síce efektnejšie, ale vzhľadom na úžitkový charakter auta ho oberá o kus užitočného priestoru.
@gil54
Ako to myslíš, "prakticky bez nárazníku"? Úložný priestor vpredu pred volantom je plytký, siaha od čelného skla asi na úroveň prednej ležatej smerovky, do stredu medzi tie dve štvorcové svetlá nad sebou. Pod tým ešte môže byť kopec železa, výstuh s funkciou nárazníka.
Ako to myslíš, "prakticky bez nárazníku"? Úložný priestor vpredu pred volantom je plytký, siaha od čelného skla asi na úroveň prednej ležatej smerovky, do stredu medzi tie dve štvorcové svetlá nad sebou. Pod tým ešte môže byť kopec železa, výstuh s funkciou nárazníka.
@traveldrive
Nešlo mi tím "prakticky bez nárazníku" ani tak o bezpečnost při nárazu (to nárazník stejně zase až tak moc neřeší) jako spíše o poškození toho skla vepředu při běžných pouličních bojích při parkování - třeba když se před tuhle krásu do mezery bude cpát nějaký šikula, nejlépe s nějakým polovrakem, co má navíc ještě klidně kouli napevno nebo větší dodávka, případně zastánce metody parkování "na první kontakt".
Například.
Nešlo mi tím "prakticky bez nárazníku" ani tak o bezpečnost při nárazu (to nárazník stejně zase až tak moc neřeší) jako spíše o poškození toho skla vepředu při běžných pouličních bojích při parkování - třeba když se před tuhle krásu do mezery bude cpát nějaký šikula, nejlépe s nějakým polovrakem, co má navíc ještě klidně kouli napevno nebo větší dodávka, případně zastánce metody parkování "na první kontakt".
Například.
@gil54
No, použil si "trošku" nadsádzky, ale chápem, máš asi pravdu.
No, použil si "trošku" nadsádzky, ale chápem, máš asi pravdu.
Tohle bylo originální až tak moc, že to byl naprostý nesmysl. To snad muselo navrhovat malé dítě, jinak není možné, že to někdo myslel vážně... 😄
@Barry Lyndon
Konkrétne podľa čoho usudzuješ?
Konkrétne podľa čoho usudzuješ?
@traveldrive Čeho? Snad všeho. S tím bambilonem oken to muselo být absurně drahé na výrobu (plus náročné na klimatizaci a zřejmě i topení), uspořádání interiéru je poněkud nepochopitelné a zákazníci to zřejmě vyhodnotili výhradně jako podivnost a ne něco, co by si uměli představit pořídit a používat. Jaká byla cena nevím, ale tuším, že vysoká. 😄
Si úbožiak. Ešte ťa nakoniec začnem ľutovať. Ale snáď to nebolí.
Tešiť sa, že niekomu niečo nevyšlo a padol na hubu, to je, kámo, prejav tej najhlbšej degradácie mozgu, ničoho iného. Iné je, že nemáš elektro rád a iné je tešiť sa z neúspechu a problémov niekoho, kto sa snažil a makal.
Ty elektrofašista.