Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Výrobce originálních dodávek končí likvidací. Sen o tesle mezi užitkáči se rozplynul

19 komentářů

gil54
Z titulku čtu, že dodávka a užitkáč.

Není nic praktičtějšího, zejména u "užitkáče nebo dodávky", když je kára zvenku pomalu z poloviny ze skla včetně celé střechy a skoro celé čelní stěny a navíc je ještě prakticky bez nárazníku. Do provozu ideál.

Také bude fajn čistit všechna ta skla zevnitř, třeba to čelní bude lahůdka, pokud tedy nemáš dvouapůlmetrovou ruku nebo šikovnýho trpaslíka, kterýho pošleš s hadrem tam někam před ten úchvatnej volant.

Možná jako ulítlá studie nebo koncept, ale tohle navážno ? Fakt divný, že končí, kdo by to řekl...
Arese
Dobrých zpráv není nikdy dost! 🙂
Arese
@traveldrive Hele, jak se do lesa volá... Při takto příšerné elektromasírce, které od elektrofašistů v EU čelíme, jsem už na EV prostě alergický. A nikdo se mi nemůže divit!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tohle bylo originální až tak moc, že to byl naprostý nesmysl. To snad muselo navrhovat malé dítě, jinak není možné, že to někdo myslel vážně... 😄
Rezna
@Freddka
Na prvni pohled am nic prevratneho nevidim, z pohledu uzivatele.
vencelín
To co je na titulní obrázku má vizuálně blíže k prefoukle rakví než k autu.
traveldrive
@Arese
Si úbožiak. Ešte ťa nakoniec začnem ľutovať. Ale snáď to nebolí.
traveldrive
@Barry Lyndon

Promo fotky netreba brať úplne vážne. 😉
traveldrive
@gil54
No, použil si "trošku" nadsádzky, ale chápem, máš asi pravdu.
traveldrive
@Rezna
Prevratná bola zrejme filozofia, je to napísané aj v nadpise z článku - Úžitková Tesla. Ale okrem elektrického pohonu tiež nič extra inovatívneho nevidím, proste dodávka (resp. na fotkách luxusný mikrobus-preto je tam tak veľa skla), aj to nie ktovieako rozvrhnutá, predná časť s kabínou vodiča zaberá viac ako polovicu dĺžky auta, úžitková časť je o kus menšia. Plus mi nie je jasný zmysel skosenia zadného čela, vyzerá to síce efektnejšie, ale vzhľadom na úžitkový charakter auta ho oberá o kus užitočného priestoru.
traveldrive
@Arese
Tešiť sa, že niekomu niečo nevyšlo a padol na hubu, to je, kámo, prejav tej najhlbšej degradácie mozgu, ničoho iného. Iné je, že nemáš elektro rád a iné je tešiť sa z neúspechu a problémov niekoho, kto sa snažil a makal.
Ty elektrofašista.
gil54
@traveldrive

Jj, trošku. 😀

Nebo třeba jen nevinné malinké nedobrzdění a ťukaneček, který by nárazník běžné dodávky spolkl jako malinu pomalu bez poškození tady znamená hromadu střepů na plnou popelnici a do auta díra velikosti 2x2 metry. 😀
gil54
@traveldrive

Nešlo mi tím "prakticky bez nárazníku" ani tak o bezpečnost při nárazu (to nárazník stejně zase až tak moc neřeší) jako spíše o poškození toho skla vepředu při běžných pouličních bojích při parkování - třeba když se před tuhle krásu do mezery bude cpát nějaký šikula, nejlépe s nějakým polovrakem, co má navíc ještě klidně kouli napevno nebo větší dodávka, případně zastánce metody parkování "na první kontakt".

Například.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@traveldrive Čeho? Snad všeho. S tím bambilonem oken to muselo být absurně drahé na výrobu (plus náročné na klimatizaci a zřejmě i topení), uspořádání interiéru je poněkud nepochopitelné a zákazníci to zřejmě vyhodnotili výhradně jako podivnost a ne něco, co by si uměli představit pořídit a používat. Jaká byla cena nevím, ale tuším, že vysoká. 😄
traveldrive
@gil54
Ako to myslíš, "prakticky bez nárazníku"? Úložný priestor vpredu pred volantom je plytký, siaha od čelného skla asi na úroveň prednej ležatej smerovky, do stredu medzi tie dve štvorcové svetlá nad sebou. Pod tým ešte môže byť kopec železa, výstuh s funkciou nárazníka.
traveldrive
@Barry Lyndon
Konkrétne podľa čoho usudzuješ?
ericn
@Rezna Souhlas, já taky ne...
Freddka
@ericn popravde asi nevis o cem mluvis - tohle je dost mozna nejpraktictejsi auto na svete. To je cely udelany jak skorapka a celej vnitrek je prostor k uziti. Je to technicky docela fascinujici, pokud te zajima konstrukce aut.
A meli to dotazeny uz dost daleko k produkcni verzi.

Jeden z potencialnich zajemcu byla taky armada, takze to je navrzeny na prevoz vojaku v plny polni, a to je nejakyho prostoru, co potrebujes.

Nicmene je to klasika startup - bud se to chyti nebo ne. Tak se to asi nechytlo, vsak on to IP nekdo vetsinou zas odkoupi a nejak zrecykluje do jinych produktu.
Kdyby vas to nekoho zajimalo vic https😐/youtu.be/b3Sj2jJmug8?si=ugXsPBO7FW_c5qnQ
ericn
@gil54 Mám z toho podobný pocit, chtěli exhibovat a praktičnost veškerá žádná 😄 To mi sympatičtější Maxus eDeliver 3, co používá Rohlík. Praktické, levné, funkční a na jeho určení je to OK.