Novinky
@rohYpnol
A ptáš se, proč jsem se objednal na testdrive s E-HS9?
Inu, protože mohu. A protože chci. A když člověk něco chce, není třeba dál vysvětlovat.
🤣🤣🤣
A ptáš se, proč jsem se objednal na testdrive s E-HS9?
Inu, protože mohu. A protože chci. A když člověk něco chce, není třeba dál vysvětlovat.
🤣🤣🤣
Singl frame po čínsku je vskutku státnický. A ta světelná lišta nasvislo uprostřed kapoty je tam proto, aby všichni okolo hned věděli, že jede VIP. Nevím, co si o tom myslet. Zůstává jediná otázka: proč?!
Zde se nachází pořadník na testovací jízdu vozů Hongqi hongqi.cz/testovaci-jizda
Ano, i já jsem si již rezervoval testovací jízdu modelu E-HS9.
Ano, i já jsem si již rezervoval testovací jízdu modelu E-HS9.
@Josef Vik
A to sis ještě nevšiml, že můj příspěvek obsahuje tři léčivé byliny a dva kupony do Penny.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
A to sis ještě nevšiml, že můj příspěvek obsahuje tři léčivé byliny a dva kupony do Penny.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No, hlavně zelenorudá vlajka vlaje nad Bruselem...
Mimochodem, gynekoložka prohlásila, že západ jak jsme ho znali už neexistuje. Výjimečně řekla omylem jednou pravdu.
Ano, západ, pro který jsme hlasovali a který jsme chtěli, už neexistuje. Je čas na revizi. Je čas na změnu v čele EU tak, aby západ jak jsme jej znali opět začal existovat.
Mimochodem, gynekoložka prohlásila, že západ jak jsme ho znali už neexistuje. Výjimečně řekla omylem jednou pravdu.
Ano, západ, pro který jsme hlasovali a který jsme chtěli, už neexistuje. Je čas na revizi. Je čas na změnu v čele EU tak, aby západ jak jsme jej znali opět začal existovat.
@Stejsn no fascinuje mě že každý model vypadá uvnitř úplně jinak, teda podle fotek v článku. A v každé té verzi interiéru je vidět klasicky kopírka toho co viděli jinde primárně u prémie. Za mě hnus, nerozumim tomu kdo v cenových vodách 1 - 2 miliony (ceny v článku) tohle může chtít. Na to že jim komunisti stavěj uhelky u továren na elektromobily by cena měla být tak poloviční.
@Josef Vik
To je zvláštní, že tě tak rozčilují chai latte a Penny. Člověk by řekl, že za tím musí být hluboké trauma z dětství, třeba tě jednou v Penny přehlédli v akci na párky.
🌭 🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
To je zvláštní, že tě tak rozčilují chai latte a Penny. Člověk by řekl, že za tím musí být hluboké trauma z dětství, třeba tě jednou v Penny přehlédli v akci na párky.
🌭 🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🌭🌭🌭🌭🌭🌭🌭
Prémiové vozy z Číny, na to se budou stát fronty, zvlášť když to bude i za prémiové ceny.
@Ja Prvni a Posledni No vidis, a ty jses porad stejnej hlupak, co se nezmuze ani na vlastni jmeno.
@Marquis de Sade Ježíš, to je blábol jak od Horsta Fuchse 😂😂😂 Já na auto.cz běžně na diskuzi nechodím. Ale tenhle příspěvek mě vážně rozesmál. 😂😂😂😂
Už jsem se ptal pod jiným článkem, ale nějak nepadla odpověď, zkusím znovu. Co je to za firmy, které tady ta auta prodávají? Bez historie, bez zkušeností, bez zázemí, kde se vzali, tu se vzali. A to je bude dovážet každý na vlastní pěst, bez ortéra? Jediná známější firma se zkušenostmi s prodejem a servisem aut, je Babišagtotec.
@Marquis de Sade
No tak jestli si ujíždíš na kratomu, mace a chai latte, k tomu ještě chodíš do Penny, tak to ledacos vysvětluje 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
No tak jestli si ujíždíš na kratomu, mace a chai latte, k tomu ještě chodíš do Penny, tak to ledacos vysvětluje 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@Stejsn Skvěle jsi to vystihl. Když se před lety začaly objevovat první svébytné neokopírované čínské modely, tak jsem byl překvapen, jak je to poměrně svěží. Ale teď, co se sem hrnou ve velkém, je to najednou strašně okoukané, na jedno brdo, rádoby prémiové... prostě skutečně čínské!
Tohle si muze koupit leda trouba 😄 totalni paskvil, stejne jako i3 s rexem. Vsadim se, ze po prvnim roce, kdy to koupi lobici, co si mysli, ze dojez jento hlavni (treba pulka mistni diskuze), tenhle rex z nabidky odstrani a nechaji normalne jen barerky.
@rohYpnol prosím? 2.0 TSi je taky super motor, pak tam jsou nějaké šestiválce, diesly ve VAG.
Netušil jsem že tohle všechno je 1.5 TSI
Netušil jsem že tohle všechno je 1.5 TSI
@rohYpnol
Nechapu pointu. V EU ma kazda automobilka svoje motory a zpravidla si muzes vybrat od litrovyho trivalce v mestskych vozitkach az po dvanactivalce v top tride.
Kdyz je tu spalovak z Ciny, ma 1,5l 4valec. Pokazdy. A je uplne jedno jestli je to auto za 3 mega nebo 500k.
Nechapu pointu. V EU ma kazda automobilka svoje motory a zpravidla si muzes vybrat od litrovyho trivalce v mestskych vozitkach az po dvanactivalce v top tride.
Kdyz je tu spalovak z Ciny, ma 1,5l 4valec. Pokazdy. A je uplne jedno jestli je to auto za 3 mega nebo 500k.
@Daniel Reinelt
EU vyrábí tyhle motory tři. To je změna viď...
VAG ... 1,5
Stellantis... 1,2
Rendl ... 1,2
Použitelnáý je jen 1,5 TSI, a mají ho tkřka všechny modely od Fabie přes Caddy po Cupru Terramar 😉
EU vyrábí tyhle motory tři. To je změna viď...
VAG ... 1,5
Stellantis... 1,2
Rendl ... 1,2
Použitelnáý je jen 1,5 TSI, a mají ho tkřka všechny modely od Fabie přes Caddy po Cupru Terramar 😉
Cinani vyrabi v cely zemi jeden jedinej spalovaci motor, jak se zda, pze ho ma bezpecne kazda jejich automobilka v kazdym spalovacim aute - 4valec 1,5 l. Vykon podle toho zda je to s turbem nebo bez. Takze nejspis bude uplne jedno jakou znacku si kdo koupi, budou to identicky auta vicemene.
Vidno, jak Čina ztrácí odbyt, tak hrrrr do Evropy co jde jen po ceně. Ale.... Tu cenu našich výrobků si děláme sami.... Až tady automotive nebude, tak jsem zvědav co se tady bude dělat? Jakože třeba v zemědělství, nebo budeme donekonečna ve službách, které ale nikdo neužívi, nebo si hrát na neziskovky, charitu... Z čeho se to ale zaplatí, když se veškeré peníze odvedou do Číny??
@PavelK_ Pravděpodobně je založili sami číňani, to není nic proti ničemu, ale zapadá to do jejich metod.
Ty jsi značka, která kvete…