Videa
@Sevca1
Nikoliv. To si pleteš. Viz níže třeba lepší volba 1.6 pro O1.
Vrak je jakékoliv auto, které neplní emise v provozu. Bez ohledu na stáří. A čím starší, tím je vyssi pravděpodobnost, že tomu tak je, až od určitého věku je to naprostá většina. A bohužel se před tím dlouho zavítalo oci, protoze chudáci chtějí mít auto, ale nemají na jeho údržbu, tak je necháme všem nicit zdravi. A pak je v Praze překročen zdravotní limit NOx i o 500%.
Proto je dobré, ze budou kontroly stk každý rok pro tyhle staré vraky. Buď budou mít nákladnější úplatky nebo budou muset dát auto do pořádku.
Nikoliv. To si pleteš. Viz níže třeba lepší volba 1.6 pro O1.
Vrak je jakékoliv auto, které neplní emise v provozu. Bez ohledu na stáří. A čím starší, tím je vyssi pravděpodobnost, že tomu tak je, až od určitého věku je to naprostá většina. A bohužel se před tím dlouho zavítalo oci, protoze chudáci chtějí mít auto, ale nemají na jeho údržbu, tak je necháme všem nicit zdravi. A pak je v Praze překročen zdravotní limit NOx i o 500%.
Proto je dobré, ze budou kontroly stk každý rok pro tyhle staré vraky. Buď budou mít nákladnější úplatky nebo budou muset dát auto do pořádku.
@rohYpnol
A hele, tady nekdo brečel. Tak jsem zvědav, jeslti od teto doby se budes taky chovat slusne.
A hele, tady nekdo brečel. Tak jsem zvědav, jeslti od teto doby se budes taky chovat slusne.
@Tycoon
Jj. Ten diesel je ekonomcika sebevražda. Bud do toho budes muset nasypat hromadu prevysujici hodnotu auta, nebo jsi koupil bezcenny vrak.
Jj. Ten diesel je ekonomcika sebevražda. Bud do toho budes muset nasypat hromadu prevysujici hodnotu auta, nebo jsi koupil bezcenny vrak.
@Tycoon
Ano spracne. Konecne jste to pochopili. Ta auta mela byt stazena okamzite zrychlení provozu. A ano, je to chyba, že resi jen co2 a ne nox. Je so really, ze se resi I co2, je to o efektivitě, ale resi se to absurdne moc a nelogicky. Naopak by se mely řešit ty jedovaté emise mnohem víc.
Ano spracne. Konecne jste to pochopili. Ta auta mela byt stazena okamzite zrychlení provozu. A ano, je to chyba, že resi jen co2 a ne nox. Je so really, ze se resi I co2, je to o efektivitě, ale resi se to absurdne moc a nelogicky. Naopak by se mely řešit ty jedovaté emise mnohem víc.
@Karel Štolař
Jj. Nejezdil by autem od f, protze není kosoctverec a presto jezdi jeste horsim autem od f. Takze je ještě vetsi kosoctverec. Ale ono je ve vysledku jedno, jake je to auto. Uz o cloveku strasne moc rekne ten technicky stav daného auta.
Jj. Nejezdil by autem od f, protze není kosoctverec a presto jezdi jeste horsim autem od f. Takze je ještě vetsi kosoctverec. Ale ono je ve vysledku jedno, jake je to auto. Uz o cloveku strasne moc rekne ten technicky stav daného auta.
Většina aut téhle generace na silnicích je v dnešní očividně šrot, daleko za svoji plánovanou životností. Ty auta často projdou STK jen s když zalepíte technikovi všechny tři oči bankovkami. Každý den je možné těhle aut potkat na silnicích tisíce všechny olezlý zvenku i zevnitř, ostuda v tom jezdit. Radši si koupím modernější auto neprémiove značky než tohle. Je jasné že motor pro alespoň nějaké údržbě vydrží hodně, ale co to ostatní. Další poznatek je že od řidičů těhle VAG vraků člověk nejčastěji slyší že by ničím jiným na F v životě nejezdil protože přece není Íča, ale že se mu loupe lak, reznou prahy a podvozek, čoudí mu to jak lokomotiva na to je vlastně hrdej. Zasekl se totiž v roce 1999 a tohle bude navždy jeho modla.
@Krum Páč
Prepáč, neumím rusky, můžeš mi to jako zkušený proruský troll přeložit? Já umím jen slovensky 🤣🤣🤣
Prepáč, neumím rusky, můžeš mi to jako zkušený proruský troll přeložit? Já umím jen slovensky 🤣🤣🤣
Může mi redakce ACZ vysvětlit, jaký význam má pod videem o Octavii 1 Combi 1,9 tdi fotogalerie Octavie 2 Combi 1.4 benzín?!?
@Mikesus Jj četl ale u tebe je známo že staré vozy rovná se vrak co nesplňuje emise, nebo ne? Už několikrát jsi to psal . Samozřejmě když je to vrak, nemá to na silnici co dělat, ale ty často to hazis staré vozy do jednoho pytle
@Mikesus
V tom případě miliony evropských dieselových aut byly vraky už jako nové, protože vypouštěly leckdy i desetinásobek NOx, než bylo povoleno. Ta auta jezdí dodnes a nikoho to nezajímá. Evropští politici a úředníci mají jako nepřítele CO2, jedovatý NOx jim nevadí.
V tom případě miliony evropských dieselových aut byly vraky už jako nové, protože vypouštěly leckdy i desetinásobek NOx, než bylo povoleno. Ta auta jezdí dodnes a nikoho to nezajímá. Evropští politici a úředníci mají jako nepřítele CO2, jedovatý NOx jim nevadí.
@ericn
Tak dlouho se tourka.vyrabela?
1.6 atmo je na pohodu, žádný zavodak, ani brzda provozu.
Tak dlouho se tourka.vyrabela?
1.6 atmo je na pohodu, žádný zavodak, ani brzda provozu.
@Mikesus Myslíš emisní kontroly? Jestli ano tak tě zklamu. Rotačka v naftě projde. Tam náklady nejsou veliké na udržení emisí.Pokud je to zrezle na padrť tak samozřejmě je to špatně . V rodině Fiat Seicento 2001 žádný problém na STK, jednickova Fabie také. Pouze rozleštění předních světel. A takových vraků 😁 je spousta. Ještě musíš počkat. Mimochodem koukni někdy v Německu do měst co tam stojí za auta.
@Jenik3 Taky by mě to zajímalo. Upřímně bych jako pracanta volil asi právě benzinovou Tourku Combi 1.6 z posledních let výroby 2009/2010 😉
Ve své době pěkné auto, nyní prostě šrot. Něco takového koupit může buď blázen nebo nadšenec s garáží a přebytkem volného času. Takže taky blázen.
@rohYpnol ja nevim ze ma Vaculik potrebu tvorit takovahle videa. O1 je sice auto, ktere uz je hodne z mody, ale jeho jednoduchost a robustnost ho predurcuje k tomu, ze neni problem ho udrzovat v bez problemu v provozu klidne dalsich 10 let a to i bez problemu projit technickou. Vymenit prohnila ramena, prahy, repasovat turbo nebo cokoliv jineho neni zadny problem. Pak prijde takovy ultra hloupy clovek jako Mikesus a udela si na zaklade takoveho clanku nazor, ktery je mimo realitu. Nahradnich dilu na O1 je totiz stale dost.
@XTad Otázka pak je proč brát O1 diesel a ne O2 1.6 MPI. Novější, větší, lepší a ve výsledku levnější. O1 chápu nějaký fakt pěkný kousek. Znám dva takové nadšence, jeden má holobyt po dědovi skoro nejetý, ještě s vlnou na palubě, druhý L&K, vrazil do toho nesmysl, ale fakt pěkné auto. Zachraňovat nějaké vylétané zrezivělé kusy nemá smysl.
@Stejsn ostuda určitě není nebezpečná a tím souhlasím a taková Octavia když člověk staví dům je na rozflákání určitě dobrá.
@Sevca1 Jasně, že staré auto je vrak, protože neplní emise. Emisní normy z roku 1996 dneska už prostě nestačí!
@Sevca1 Rotačky v naftě je potřeba ze silnic odstranit legislativně. Pro začátek alespoň ve městech. A pro začátek alespoň u těch, co s tím jezdí hodně. Ještě dneska je vidět autoškola v podobě pododného šrotu, nebo třeba pro Zásilkovnu jezdí podobní íčaři lowcosťáci v třicetiletých dieselových plečkách. To je prostě bizár....
@XTad pokud to neohrožuje posádku (koroze, nefunkční části, brzdy, gumy) a okolí (emise, úniky provozních kapalin, brzdy, gumy), tak v tom taky nevidím problém. Že je to oloupané, poškrábané? Že to má každý plech jiný? Pokud to na funkci nemá vliv, tak co. Co tady čtu výše: "Každý den je možné těhle aut potkat na silnicích tisíce všechny olezlý zvenku i zevnitř, ostuda v tom jezdit." - ostuda není nebezpečná.
@Mikesus
Kdo to konečně pochopil? Já to chápu dávno, celou dobu kladu důraz na emise jedovatých látek.
Kdo to konečně pochopil? Já to chápu dávno, celou dobu kladu důraz na emise jedovatých látek.
@Karel Štolař Auta maji naopak zivotnost daleko vetsi nez je planovana. V Evrope to dojezdi, posle se to na vychod a potom do Afriky. Kde nalezame desitky let stara auta s miliony km, mizernou udrzbou a prekvapive stale funguji. Ono i v tom Nemecku lze videt auta z pocatku 90. let v krasnem stavu, ktera prvni majitel normalne pouziva a pecuje o ne. To spis nase mentalita ma zazito, ze jak tomu po zaruce praskne zarovka, tak vyhodit, protoze do toho nema cenu sypat prachy. Tento pristup je jednak neekologicky a taky neuctivy, protoze nekdo si dal praci, aby vyrobil auto a treba u tehle octavie staci vyvarit prahy, poresit drobnosti kolem motoru (EGR, vyfuk) a porad je to kvalitni a dustojny stroj.
A co je to hodnota auta? U takhle starych tezko muze nekdo resit trzni hodnotu, ktera je miziva, ale naopak ho zajima uzitna. Ta muze byt pro radu lidi klidne vyssi nez u noveho auta za pul milionu. Myslim ze kdyz se do toho auta da treba 50, tak bude dal dobre slouzit a zadne nove auto se za 50 tisic nekoupi.
@ericn
Jasně, Oktávy 1.6 MPI z posledních let výroby mají ještě mnoho bezproblémových let před sebou.
Já jsem komentoval ten konkrétní testovaný kus "s nízkým nájezdem po německém doktorovi v top stavu".
Jasně, Oktávy 1.6 MPI z posledních let výroby mají ještě mnoho bezproblémových let před sebou.
Já jsem komentoval ten konkrétní testovaný kus "s nízkým nájezdem po německém doktorovi v top stavu".
@Tycoon Když zvolíš benzin, dáš mu základní servis a nebudeš mít prorezlé pechy, tak úplně v pohodě 😉
Ano, i o takových autech někteří snili před 20 lety.
Za mě auto na dojetí, respektive na "dokud nás STK nerozdělí". Asi jen blázen by s takovým autem jel na STK sám, ale když se to tam "dá přes servis", tak to s malými investicemi i příště projde.
Za mě auto na dojetí, respektive na "dokud nás STK nerozdělí". Asi jen blázen by s takovým autem jel na STK sám, ale když se to tam "dá přes servis", tak to s malými investicemi i příště projde.
@Jenik3 No jo, poslední modely jsou 2010, poznáš jí podle oblých zrcátek z FII, a když má malý nájezd, tak cena ještě klidně atakuje hranici 100tis Kč…
Krasny fotky interieru Octavky. -Bylo by fajn, kdyby si to po sobe alespon redakce prohledla. Nez uverejni blbost.
Jinak video super, diky za nej. P. Vaculik je TOP.
Jinak video super, diky za nej. P. Vaculik je TOP.
Takze zase vedle. Píše se tam, ze z duvodu bezneho opotřebení, nedostatečných náhradních dílů, nákladné opravy negarantujici napravu, je to šrot na vyhození. Tech par světlých výjimek nikdo prodávat nebude. Teď už jenom, aby to nové kontroly ochytaly na silnicích a poradny flastr a dal nepustit do provozu, v pripade tech stavu co popisuje Vaculík.