Testy
@xxc
Tohle je o tridu vetsi nez Citigo!
Asi jsem sedel v obou, ale nepamatuji si presne.
V prednim pohonu problem nevidim.
Tohle je o tridu vetsi nez Citigo!
Asi jsem sedel v obou, ale nepamatuji si presne.
V prednim pohonu problem nevidim.
@ericn
Ja slavim!
Nadherne auto, lokalne bezemisni pohon.
Jeste je treba zlevnit a budeme doma.
Ja slavim!
Nadherne auto, lokalne bezemisni pohon.
Jeste je treba zlevnit a budeme doma.
@ptr078
Nemusis palit ropu z Perskeho zalivu.
😉
A prevodovka Clia asi taky nebude uplne jako jeden redukcni prevod.
Ale uznavam, ze cenovy rozdil to obhaji tezko.
R5 je novinka a doufam, ze cena pujde dolu.
Kolik uspori R5 svemu majiteli je otazkou.
R5 je mozny m.j. pouzivat diky V2G 👍 jako uloziste energie a obchodovat s ni.
Skoda te tato funkce neni v clanku rozepsana. R5 je jedno z prvnich aut co to umi.
www.auto.cz/…kyvy-site-151739
Bude k tomu asi potreba wall-box od Renaultu a samozrejme v CEZku tomu budou asi hazeny klacky pod nohy.
🙂
Nemusis palit ropu z Perskeho zalivu.
😉
A prevodovka Clia asi taky nebude uplne jako jeden redukcni prevod.
Ale uznavam, ze cenovy rozdil to obhaji tezko.
R5 je novinka a doufam, ze cena pujde dolu.
Kolik uspori R5 svemu majiteli je otazkou.
R5 je mozny m.j. pouzivat diky V2G 👍 jako uloziste energie a obchodovat s ni.
Skoda te tato funkce neni v clanku rozepsana. R5 je jedno z prvnich aut co to umi.
www.auto.cz/…kyvy-site-151739
Bude k tomu asi potreba wall-box od Renaultu a samozrejme v CEZku tomu budou asi hazeny klacky pod nohy.
🙂
⚡ Renault 5 E-Tech. Apoštol nové éry. ⚡
Malý? Možná. Tichý? Rozhodně. Nevinný? Ani náhodou.
Zapomeň na burácení motorů a zápach benzínu. Tenhle rošťák přijel z minulosti, aby ti ukázal, jak vypadá drzá budoucnost na elektriku.
🔋 Dojezd až 400 km — dost daleko na to, abys ujel všem předsudkům.
🚀 Z nuly na úsměv během pár vteřin.
💡 Retro karoserie, ale uvnitř chytrá technologie, co ti přečte myšlenky.
Renault 5 E-Tech - ikona, co se vrátila, aby provokovala.
Ať už parkuješ u kavárny, nebo projíždíš městem, jedno je jisté: všichni se otočí. A benzínoví dinosauři puknou závistí.
Ticho ještě nikdy neznělo tak sexy 👍
Malý? Možná. Tichý? Rozhodně. Nevinný? Ani náhodou.
Zapomeň na burácení motorů a zápach benzínu. Tenhle rošťák přijel z minulosti, aby ti ukázal, jak vypadá drzá budoucnost na elektriku.
🔋 Dojezd až 400 km — dost daleko na to, abys ujel všem předsudkům.
🚀 Z nuly na úsměv během pár vteřin.
💡 Retro karoserie, ale uvnitř chytrá technologie, co ti přečte myšlenky.
Renault 5 E-Tech - ikona, co se vrátila, aby provokovala.
Ať už parkuješ u kavárny, nebo projíždíš městem, jedno je jisté: všichni se otočí. A benzínoví dinosauři puknou závistí.
Ticho ještě nikdy neznělo tak sexy 👍
@ericn Taky bych to zvažoval, když si člověk uvědomí, že v tom rozhovoru tahá za kratší konec věty.😋
@KANKUNEN Za mna to ma od idealu dost daleko, s tym prednym pohonom. Neviem kolko stala akuvrtacka, ale ja si pamatam Citigo za polovicnu cenu. A dost ma zaujima, ci to bude vzadu vacsie ako to Citigo, lebo v Megane som vzadu suchal hlavu, bude to v R5 lepsie? Sedel niekto v oboch autach?
Za mě to je do města ideál. Chybí tomu už jen ta cena. Kdo trochu ví, vzpomene kolik stála akuvrtačka v roce 2000. Teď funguje i ta za 1500 z Lidela.
@Germanec Inu, je tam vysoká podlaha s baterkou a muselo to nutně mít zadní dveře, tak se není čemu divit 😉 R4 je podle mě lepší varianta, pokud chceš (elektricky od Renaultu) vozit i někoho vzadu...
@ljube podle struktury to generuje ChatGPT. Nedivil bych se kdyby to dělala redakce s e😜ortem příspěvků. Nejsmutnější je že to funguje a polovina diskutérů si tu dopisuje s těmihle trolly napůl generovanými AI.
Co mě překvapuje je ten prostor. to už je nškolikátý test r5, kde je dost kritizován. Ač to má skoro 4m a je elektromobil, který by měl být prostornější než spalovák, tak evidentně prostornosti spalovánků nedosahuje. Smutný. JInak krásný auto. Jen škoda že tu cenovku na 500000 Kč nedotáhli.
Řadící páčka pod volantem je sice trochu retro, ale proč ji tam nemít, aby byla hlavně při parkování po ruce? Jinak se na ni za jízdy nesahá. Bude to spíš jen o zvyku.
@ptr078
Tak to by bol ideál, imidžový obal a pod kapotou klasická (lacná) motorizácia s dostatočným výkonom, za 20t super. Ale snívať nemá zmysel.
Tak to by bol ideál, imidžový obal a pod kapotou klasická (lacná) motorizácia s dostatočným výkonom, za 20t super. Ale snívať nemá zmysel.
@ptr078 Tak som sa bol zviezť s R5 a za mňa teda pozitívne dojmy. Ak píšeš že žiadna pridaná hodnota oproti Cliu tak zásadne nesúhlasím, ten štýl a image samotný sú taký rozdiel, že tie autá nedáš reálne do jednej vety, to je ako BMW 8er Gran Coupé a Škoda Superb, z pragmatického hľadiska ponúka Superb viac za menej, ale autá sú neporovnateľné.
R5 vyzerá aj naživo výborne a ešte lepší je interiér, na danú triedu špička. Jazdne je to tiež veľmi dobré, teda ak by tam neboli naprd ekogumy, ktoré absolútne nič nedržali a šmýkali sa aj pri normálnej, nijak ostrej jazde. Motor dostatočne silný, podvozok inak istý a tiež prekvapivo komfortný, proste auto vcelku pozítívne prekvapilo, rozhodne žiadne sklamanie, vyzerá výborne, jazdí nadpriemerne a hlavne má štýl.
36t by som za to samozrejme nedal, ale aj v základe vyzerá dobre a nič moc nepotrebuje, zelená je bez príplatku a podľa predajcu budú aj nejaké zľavy (teda na IČO, pri FO neviem).
R5 vyzerá aj naživo výborne a ešte lepší je interiér, na danú triedu špička. Jazdne je to tiež veľmi dobré, teda ak by tam neboli naprd ekogumy, ktoré absolútne nič nedržali a šmýkali sa aj pri normálnej, nijak ostrej jazde. Motor dostatočne silný, podvozok inak istý a tiež prekvapivo komfortný, proste auto vcelku pozítívne prekvapilo, rozhodne žiadne sklamanie, vyzerá výborne, jazdí nadpriemerne a hlavne má štýl.
36t by som za to samozrejme nedal, ale aj v základe vyzerá dobre a nič moc nepotrebuje, zelená je bez príplatku a podľa predajcu budú aj nejaké zľavy (teda na IČO, pri FO neviem).
nabija az 80kWh ? teda velmi pomaly. aj ked pri tej velkosti baterie a urceni auticka to je relativne dostatocne. kazdopadne , pre mna ocarujuce auticko a nic nemeni na tom, ze nie je najlepsie na svete. auta predavaju emocie a nie tabulky s parametrami. prajem mu uspech.
@iudex Tak stylovku musis nabijat a to uz ludia z bytoviek maju bohuzial smolu. Takze kym sa neporiesi tato zasadna vec prtave ev nezaplnia velke mesta a ci chces alebo nie pojdes do clia a vo vrecku ostane par eur co na slovensku je urcite bonus. A je skoda, ze renault uplne zanevrel na 1.33, co bol podareny benzin
@ptr078
Tak za mňa má zmysel skôr tá slabšia 90 kW verzia a bez zbytočných cingrlátok, proste tých cca. 28t, možno mínus nejaká malá zľava. Za 35t už mi to zmysel nedáva, ako píšeš za to je vybavený rodinný kompakt.
Ako 110 kW je super, ale aj tak pôjde o mestské a prímestské jazdenie, takže aj 90 kW a stovka za 9s bude v pohode stačiť. A nálepky auto nerobia, iba zvyšujú cenu.
Clio je fajn z hľadiska value for money, ale o štýle sa nedá vôbec hovoriť a najmä so 66 kW litríkom je to už nedostatočné aj do mesta.
Proste za mňa sa tie autá úplne míňajú, ekonomická voľba rozumu bez akýchkoľvek ambícií na štýl a dynamiku vs. retro štýlovka so slušnou dynamikou.
Tak za mňa má zmysel skôr tá slabšia 90 kW verzia a bez zbytočných cingrlátok, proste tých cca. 28t, možno mínus nejaká malá zľava. Za 35t už mi to zmysel nedáva, ako píšeš za to je vybavený rodinný kompakt.
Ako 110 kW je super, ale aj tak pôjde o mestské a prímestské jazdenie, takže aj 90 kW a stovka za 9s bude v pohode stačiť. A nálepky auto nerobia, iba zvyšujú cenu.
Clio je fajn z hľadiska value for money, ale o štýle sa nedá vôbec hovoriť a najmä so 66 kW litríkom je to už nedostatočné aj do mesta.
Proste za mňa sa tie autá úplne míňajú, ekonomická voľba rozumu bez akýchkoľvek ambícií na štýl a dynamiku vs. retro štýlovka so slušnou dynamikou.
@iudex Momentalne sa predava iba tce 90. Chod sa povozit a uvidis. R5ka je velmi pekna, ale +15k je vela. Za to kupis golfa/ oktavku
@iudex No mě na R5 vadí pouze jeden pohon (EV) a ta obrovská kola 😄 Samozřejmě pak cena, ta by měla být o 200tis níže...
@ericn
S R4 je jeden veľký problém: je proste škaredá. To, čo láka na R5, je dizajn, funguje stopercentne, proporčne to proste sedí, je to retro i moderné. Pokus o nafúknutie už absolútne nefunguje, čaro vyprchalo. Presne to isté, ako v prípade Mini: základ super, tie nafúknuté verzie o ničom.
S R4 je jeden veľký problém: je proste škaredá. To, čo láka na R5, je dizajn, funguje stopercentne, proporčne to proste sedí, je to retro i moderné. Pokus o nafúknutie už absolútne nefunguje, čaro vyprchalo. Presne to isté, ako v prípade Mini: základ super, tie nafúknuté verzie o ničom.
@ptr078
S akým motorom bolo to Clio? Nemám presný prehľad, ale tuším je tam len litrový trojvalec, či? A nejak sa mi nechce veriť, že by 150k motor nedával "žiadnu pridanú hodnotu". Ale nehádam sa, nejazdil som zatiaľ, idem skúsiť vo štvrtok.
S akým motorom bolo to Clio? Nemám presný prehľad, ale tuším je tam len litrový trojvalec, či? A nejak sa mi nechce veriť, že by 150k motor nedával "žiadnu pridanú hodnotu". Ale nehádam sa, nejazdil som zatiaľ, idem skúsiť vo štvrtok.
@Germanec No jo no. Otázkou je, co je priorita - vzhled nebo přepravní možnosti? Btw rozdíl je 50 tis Kč, ale o dost větší auto 😋
Zas máš jistotu, že obě (v základu) víc jak 250km v realitě nedají = na delší výlety to nebude…
Zas máš jistotu, že obě (v základu) víc jak 250km v realitě nedají = na delší výlety to nebude…
@DonVito Ved uvidime, pojdem to pozriet. Naposledy som vo vyslovene malom aute sedel v Peugeote 208 a aj tak to ludia kupuju v tisicoch. A to nie som nejaky velky a nemam problem s malymi autami 😄 V prednom pohone nevidi problem len ten, kto nim nejazdil, alebo nemal moznost porovnat. Zo skoly sa tymto bude odbocovat na stvorprudovku dolava velmi tazko. Ved aj autor v tom clanku o tom pise. Nie je to vobec vhodne do mesta.
@Lubo Mal som moznost presadnut z clia do 5 a 5ka nema ziadnu pridanu hodnotu za 15k. Je to pekne, fajn interier a tam to konci. A clio lepsie jazdi
@DonVito R5: Prostor vpředu je stísněný. Renault 5 je primárně pro dva, na pohodlí si ale stěžovat nelze. Pokud máte 190 centimetrů, sedačku si posunete úplně dozadu a volant blíže k sobě. V tu chvíli sedíte za úrovní B sloupku a před volantem nezbývá mnoho místa. Pro drobnější postavy či dámy to je ale bezproblémové.
@Pepa_007 Renaulta 5 mám a k tomu jedno další EV. Na střeše 30kwp Fve a výkon stačí na nabíjení dvou Ev najednou i pokryti spotřeby domu
@Horký Rom potvrzují.zakoupil jsem ji a měsíc s ním jezdím..vynikají vozidlo s nízkou spotřebou a velkou porci zábavy. Do dvou měsíců se chystám k francouzským hranicím. Vzdálenost cirka 700km a jen dvě krátké zastávky na nabíjení. Malá baterie není problém.pro kritiky že je to malé auto tak je větší než škoda Felicie. Skvělá koupě jsem rád že ji mám
Wow, Maximální výkon [kW/min] 245 😅
Inak, sympatické auto pre toho čo potrebuje pojazdiť 400 km po meste a okolí, len sa mi zdá na to čo ponúka dosť drahé. Ale hádam sa ich zopár predá aj v ČR a SR.
Inak, sympatické auto pre toho čo potrebuje pojazdiť 400 km po meste a okolí, len sa mi zdá na to čo ponúka dosť drahé. Ale hádam sa ich zopár predá aj v ČR a SR.
GTI mel taky hlody.
🙂
Oslavny ody na fosilni VW.
Tady se jedna o oslavu BEV.
Takze 👍