Testy
Labutí píseň spalovacích "sporťáků". Tento segment je mrtvý. Za třetinovou cenu člověk dostane elektrickou raketu, která bude naprosto většině parametrů minimálně na podobné úrovní či lepší.
Že to nedělá kravál? Nedělá. No a co. Kdo chce, tak si ho může pustit z repráků. Ale o kraválu to není.
Že to nedělá kravál? Nedělá. No a co. Kdo chce, tak si ho může pustit z repráků. Ale o kraválu to není.
@johny555
nejaky priklad elektrickej rakety za tretinovu cenu na podobnej ci lepsej urovni by nebol?
nejaky priklad elektrickej rakety za tretinovu cenu na podobnej ci lepsej urovni by nebol?
Na rychly prulet Nemeckem bude tato RS7 mnohem lepsi nez ty elektricke rakety.
Na rychly prulet německem bude uplně stačit oktávie, stejně to rychleji jde málokde a to co ušetříš tím, že namísto 200 pojedeš 250 těch pár jednotek km rozhodně nebude ve výsledném čase hrát roli. Ta RS je o něčem jiném, než o tomto@H357
Jasne ze je to i tomto.
@H357 ano, přesně je to o tomto si honit ego, ze jsi mohl jet chvíli 250 a pak stejně dojedeš jako ta octavia nebo treba i dacia za stejný čas. Pohoníš si ego, ze jsi jel tolik a tolik, mozna si u toho nikoho neohrozil, zbytecne navic si spotřebovat litry benzinu a dojel jsi za podobný čas. Dnes už je takovy provoz, ze neni možné nahnat nějak zásadně náskok.
Co do toho pletete dacii nebo oktavku. Kdo ma na rs7 tak ho dacie nezajima.
Rec byla o tech uzasnych "elektrickych raketach". Ale ty prulety Nemeckem nezvladaji tak jako rs7. Proste ne. A na to uzasne zrychleni muzete zapomenout, dejte si parkrat 100-250km/h a nedojedete uz vubec nikam. Realita je takova ze ty rakety se plahoci vpravo.
Jasne ze nepojedu v patek odpoledne ale zkuste to treba v nedeli brzo rano.
Rec byla o tech uzasnych "elektrickych raketach". Ale ty prulety Nemeckem nezvladaji tak jako rs7. Proste ne. A na to uzasne zrychleni muzete zapomenout, dejte si parkrat 100-250km/h a nedojedete uz vubec nikam. Realita je takova ze ty rakety se plahoci vpravo.
Jasne ze nepojedu v patek odpoledne ale zkuste to treba v nedeli brzo rano.
@Mikesus ne, je to o tom že zatímco zrychlíš ze 100 na 250 tak Octavia se rozjede na 150 a ty poskočíš o kilometry dál. Když spěcháš, naženeš pak i v hustém provozu čas co v těch obyčejných autech nemáš šanci. Ty keci o egu maj jen ti co musí uhybat a nemají auto na to jet tak rychle. Nesnáším blbečky co místo aby uhli tak se drží zuby nehty levého a myslí si že když minutu zrychlují ze 100 na 200 tak to stačí a nikdo nemůže jet rychleji. Těmihle auty můžeš a tu a vyšší rychlost máš lusknutím prstu. Tak si na to prosimtě vzpomeň až budeš pěnit v domnění že si všichni okolo tebe honí ego, tak radši uhni.
Hele, reálně moc nenaženeš a o tom to je, RS7 je užasný kousek techniky a já bych si ho vždy vybral radši, než jakýkoliv elektrovůz, ale limity slinic a dopravy jsou jaké jsou a ve výsledku na té trase ušetříš 5-10 minut ? Možná 20 když bude noc, ale z mé zkušenosti s tou Oktávkou dojedeš kolegu v RS7 u první rozkopané dálnice, či štau 😁 Navíc když taková auta potkávám na dálnici, tak jedou většinou kolem 130 a tu pravou srandu si majitel užije jen krátkodobě a o tom to je. Pochybuji, že si tohle někdo koupí na dlouhé dálniční přesuny německem, to je auto co ti má vykouzlit úsměv na tváři .. jo a levý pruh blokuje jen retard, ale to nemusíš mít ani takovou raketu aby ti překáželi 😁 @adamzprahy
@johny555 za třetinu....... 🤣🤣🤣🤣 Nevěřím.
Taky pojede 305km/h? Za brumlání z výfuků?
Taky pojede 305km/h? Za brumlání z výfuků?
@johny555 ty jsi vyloženě znalec. Asi jak Pražák exující víno na Moravě. Tak nějak podobně působíš v tomto případě.
Docela početná skupina Troll farma Ev fanatiků 😁 Těch normálních fandů EV se to samozřejmě netýká .
@Sevca1 Panenko skákavá, to je tady tak do očí bijící, že by si toho nevšiml snad jen člověk, co místo hlavy nosí květináč. Tohle vlákno je doslova přehlídka „EV fanatiků z Troll farmy“, plná nadávek a urážek od nej… člověk si pomalu připadá jak na školení marketingu pro zelené náboženství. Ale jasně, ti normální, co prostě jen chtějí jezdit bez kraválu a bez smradů, ti se v tom aspoň dobře pobaví. 🤡
@Lempl Klaun A z plamínku máme požár.Jeden z největších Trool Ev debilu se chytil..A nemusel jsem ani dlouhou čekat. Ale takový Horký Romik a Maxík jsou zdrženlivější dnes . Tak ahoj
@Sevca1 jak může petr bez problémů sprostě ostatní urážet a žádný ban
Za tu cenu je to auto se spalovacím motorem nesmysl. O třetinu výhodnější cena je elektrický Mercedes, Porsche nebo Zeekr. Parametry jsou prakticky stejné a náklady na údržbu minimálně poloviční.
Musím se přiznat, že pokud to má ten samý infotainment jako moje 6 měsíců stará služební A6, tak děkuji nechci.
Motor, podvozek, ….skvělé, ale ovládání a asistenti ……. po přechodu z předcházející BMW5 návrat do pravěku.
Fakt vopruz díky technice 😁.
Motor, podvozek, ….skvělé, ale ovládání a asistenti ……. po přechodu z předcházející BMW5 návrat do pravěku.
Fakt vopruz díky technice 😁.
Zatímco pravověrní spalovací rytíři nostalgicky hladí kapoty svých šestiválců a víceválců na LPG a sní o časech, kdy bylo normální stát půl hodiny u pumpy a cítit se jako král silnic, tiše přichází realita: dvacetileté elektromobily. Ano, ta strašidelná vize ojetých elektrických krámů, co po deseti letech skončí na šrotišti? No, tak to se úplně nepovedlo.
Studie tvrdí, že degradace baterií není zdaleka tak tragická, jak nám roky líčili mistři benzínového poplašného systému. Naopak – dvacetiletá elektro ojetina ze čtvrté, páté ruky možná nesmrdí po benzínu, ale zato vás pořád spolehlivě doveze tam, kam potřebujete. A výměna oleje? To už si necháváme na historické víkendy, stejně jako parní lokomotivy.
Takže ano, lepší už to s tím RS7 nebude. Ale upřímně… svět čeká na trochu jinou jízdu ⚡️🚗
Buď bez obav, je spousta lidí které to zajímá a ještě dlouho bude.
Vážený příteli, já osobně necítím žádné obavy - a ani lidé s podobně ustrašeným pohledem se v mém životním prostoru neobjevují.
Domnívám se, že v kultivované debatě je vždy vhodné vystupovat s vlastní tváří a postojem, nikoli se schovávat za neurčitá tvrzení o „spoustě jiných“.
Odvaha vyjádřit vlastní myšlenku je přece základem smysluplného dialogu.
Já bych se zase nikdy neodvážil napsat že to už nikoho nezajímá. Mluví za všechny řidiče je celkem zajímavé.
Domnívám se, že v kultivované debatě je vždy vhodné vystupovat s vlastní tváří
Jestli fakt takhle vypadas, tak mi je uprimne líto. Tady ani plastika nezabere, leda to zkusit z druhy strany
Bez komentáře, troIIe.
Nevím, jestli ti víc chybí informace nebo odvaha si je ověřit. Článek vyšel ve 12:50, první reakce ve 14:24. Žádné krátce po vydání článku
U BEV článků to lítá do minuty, tady i ti nejhlasitější eKSperti na internetu chvíli tápali, než se rozkoukali. Takže příště méně fantazie, víc faktů.
Ale ty by sis mel davat pozor na to rikas. Tvoje osobni utoky na to co delam nebo nedelam, debilni pznamky o věku, pouzivani slov dezolat, dieseldezolat, ty jsou davno za hranici normalu. A je toho vic, nechce se mi to vypisovat
Přesně tak, je to za hranicí normálu a slušnosti. A ještě používá slova hujeřičci, ekoteroristy, elektrofašouny, lháři, sojovo latéčkářsko pražácka lůza a také nadávky do kreténu: auto.cz/diskuse/97409/1#…
Takovy moderní Petr Bezruč...
Toto auto není pro masy, což je dáno technikou a cenou. Své zájemce si najde.
Na denni ježdění třeba Ev a na víkendy RS7.
Svět je mnohem pestřejší než si dokazeme představit.