Testy
Labutí píseň spalovacích "sporťáků". Tento segment je mrtvý. Za třetinovou cenu člověk dostane elektrickou raketu, která bude naprosto většině parametrů minimálně na podobné úrovní či lepší.
Že to nedělá kravál? Nedělá. No a co. Kdo chce, tak si ho může pustit z repráků. Ale o kraválu to není.
Že to nedělá kravál? Nedělá. No a co. Kdo chce, tak si ho může pustit z repráků. Ale o kraválu to není.
@johny555
nejaky priklad elektrickej rakety za tretinovu cenu na podobnej ci lepsej urovni by nebol?
nejaky priklad elektrickej rakety za tretinovu cenu na podobnej ci lepsej urovni by nebol?
Na rychly prulet Nemeckem bude tato RS7 mnohem lepsi nez ty elektricke rakety.
Zatímco pravověrní spalovací rytíři nostalgicky hladí kapoty svých šestiválců a víceválců na LPG a sní o časech, kdy bylo normální stát půl hodiny u pumpy a cítit se jako král silnic, tiše přichází realita: dvacetileté elektromobily. Ano, ta strašidelná vize ojetých elektrických krámů, co po deseti letech skončí na šrotišti? No, tak to se úplně nepovedlo.
Studie tvrdí, že degradace baterií není zdaleka tak tragická, jak nám roky líčili mistři benzínového poplašného systému. Naopak – dvacetiletá elektro ojetina ze čtvrté, páté ruky možná nesmrdí po benzínu, ale zato vás pořád spolehlivě doveze tam, kam potřebujete. A výměna oleje? To už si necháváme na historické víkendy, stejně jako parní lokomotivy.
Takže ano, lepší už to s tím RS7 nebude. Ale upřímně… svět čeká na trochu jinou jízdu ⚡️🚗
Buď bez obav, je spousta lidí které to zajímá a ještě dlouho bude.