Bezpečnost
Naboso řídím přes třicet let a to pokud možno i v zimě. Ovládání všech pedálů je tak nejcitlivější což samozřejmě přispívá výrazně k aktivní bezpečnosti. Bonusem je pohodlí.
Pokud je problém vyvinout naboso maximální tlak do zásahu ABS je potřeba udělat v prvé řadě servis brzd. Teorie že bosou nohou nejde brzdit pochází nejspíš z dob kdy byly na autech bubny bez posilovačů
Pokud je problém vyvinout naboso maximální tlak do zásahu ABS je potřeba udělat v prvé řadě servis brzd. Teorie že bosou nohou nejde brzdit pochází nejspíš z dob kdy byly na autech bubny bez posilovačů
zase lepší než se s tou brzdou prát. moje žena je ráda, že máme brake-by-wire a odpor brzdového pedálu je poměrně malý, takže i ona se svými pár kily dokáže dát plné brzdy. Auta prostě neřídí jen vycvičení závodníci a jsou určena do běžného provozu. A tam mi měkčí přijde lepší.
Se mnou se hádat nemůže. Je na mém HL a jeho lži mě nezajímají.