Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen a čínský Xpeng rozšiřují spolupráci. Teď se zaměří na spalováky

7 komentářů

jiras_
No jasně, dejte jim to poslední, co nemají, moderní spalovák...
psel
@jiras_ jednak nevím na co by spalovák Ykspengu byl, tam tak maximálně ve formě REXu, ale rozšíření čínského SW na MQB pro Čínu je jen logický posun. Vzhledem k tomu že tam ten motor běží v konstantních otáčkách tak ho zoptimalizovat zvládnou asi sami.
Přece pro další spalováky do Číny (pár se jich tam ještě prodá) nebudu udržovat jiný software ne? Oproti tomu co bude v CEA BEV by to MQB (nebo co tam vlastně mají) bylo sto let za opicemi.
A navíc teda jestli jde o SDV, tak nevím proč by to co mají v CEA BEV nemohli použít pro MQB na spalovácích.. Škálování SDV přinese výhodu na ceně oběma platformám.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zase sa aspon v tom skostnatelom wagene chlapci jednoduchi niecomu novemu priucia... akurat neciem co z tejto spoluprace bude mat Xpeng 😄🤑
Avatar - jersey.se
jersey.se
Takže… Závislosti na ruských palivech jsme se zbavili a tu na čínských technologiích prohlubujeme. Vy všichni, jak tu sedíte, tomu rozumíte?
psel
@jersey.se no chceš lí prodávat auta v Číně, je dobré používat čínský software. Navic spoustu těch věcí využiješ jen v Číně tak proč se tím zabývat.
Avatar - jersey.se
jersey.se
@psel Jenže evropská auta se v Číně neprodávají. A nebudou.
Avatar - skejpa
skejpa
Nechtěj si na oplátku vzít technologii Xpengu na BEV?
Ten nejnovější model P7 s kombinovanou spotřebou asi 13kWh/100km a nabíjením 10-80% za 12 minut by se hodil.