@jiras_ jednak nevím na co by spalovák Ykspengu byl, tam tak maximálně ve formě REXu, ale rozšíření čínského SW na MQB pro Čínu je jen logický posun. Vzhledem k tomu že tam ten motor běží v konstantních otáčkách tak ho zoptimalizovat zvládnou asi sami.
Přece pro další spalováky do Číny (pár se jich tam ještě prodá) nebudu udržovat jiný software ne? Oproti tomu co bude v CEA BEV by to MQB (nebo co tam vlastně mají) bylo sto let za opicemi.
A navíc teda jestli jde o SDV, tak nevím proč by to co mají v CEA BEV nemohli použít pro MQB na spalovácích.. Škálování SDV přinese výhodu na ceně oběma platformám.
Přece pro další spalováky do Číny (pár se jich tam ještě prodá) nebudu udržovat jiný software ne? Oproti tomu co bude v CEA BEV by to MQB (nebo co tam vlastně mají) bylo sto let za opicemi.
A navíc teda jestli jde o SDV, tak nevím proč by to co mají v CEA BEV nemohli použít pro MQB na spalovácích.. Škálování SDV přinese výhodu na ceně oběma platformám.