Novinky
psel
4
Díky redakci za pěkný souhrn situace, palec nahoru.
Přejít do diskuze
@šofér ok chápu že ne všichni diskutéři čtou všechny diskuze, takže pro ty co prošvihli mé argumentace krátký souhrn z těch X montootročích diskuzí s powerhousem ->
1/ Automotive má největší robotizaci už desetiletí a nemá to s Číňany nic společného.
2/ Robotizace se používá všude tam kde se vyplatí ekonomicky a nebo v průmyslu tam, kde lidé nestačí taktu výroby. Nebo kde to prostě člověk nestihne tak přesně sestavit.
3/ Powerhouse tady ukazuje na robotizaci Ykspengu jako na fabriku bez lidi, což je marketingově určitě zajímavé ale v reálu jsme si tady minule vyměnili videa z výroby kodiaqu, kde dva lidi za 10 sekund nasadí přední sklo a robota v ykspengu, který udělá to samé za sekundy 4. Když vidím kolik toho ykspeng vyrábí tak je to tak malé množství všech aut, že se jim ta investice nemůže vyplatit. Ten robot něco investičně stál, někdo ho musí udržovat v provozu, co se stane když se porouchá, má své náklady na údržbu, potřebuji na to techniky, plán co dělat když se porouchá. Myslím si že v Číně ti čtyři montootroci na celou výrobu jsou podstatně lacinější než jen úroky za robota. Ale očividně to funguje na lidi typu powerhouse, kteří tohle považují za pokrok, já ale za pokrok za každou cenu.
4/ Měli jsme tu diskuzi na téma počtu pracovníků BYD /Ykspengu a Škoda auto na téma počet vyrobených aut na počet zaměstnanců a Škoda měla víc vyrobených aut na počet pracovníků, takže byla efektivnější než tihle dva čínské zázraky.
Přestože mu to v každém diskuzi argumenty rozmlátím tak furt mele tu svou montootrockou a teď přijde navíc se zhasnutou fabrikou. Promiň ale tím už nemám sílu argumentovat, protože víra kterou získal z marketingu Ykspengu je nevyvratitelná a pak mi nezbývá nic jiného než napsat že má zhasnuto nejen ve fabrice Ykspengu ale i ve své kebuli.
To že zhasnou má nějaký vliv na rychlost výroby, přesnost výroby nebo jsou ty auta pak barevnější? Je to jen další pitomost pro marketing který tak může do zhasnutých kebulí svých věřících cpát další kraviny.
1/ Automotive má největší robotizaci už desetiletí a nemá to s Číňany nic společného.
2/ Robotizace se používá všude tam kde se vyplatí ekonomicky a nebo v průmyslu tam, kde lidé nestačí taktu výroby. Nebo kde to prostě člověk nestihne tak přesně sestavit.
3/ Powerhouse tady ukazuje na robotizaci Ykspengu jako na fabriku bez lidi, což je marketingově určitě zajímavé ale v reálu jsme si tady minule vyměnili videa z výroby kodiaqu, kde dva lidi za 10 sekund nasadí přední sklo a robota v ykspengu, který udělá to samé za sekundy 4. Když vidím kolik toho ykspeng vyrábí tak je to tak malé množství všech aut, že se jim ta investice nemůže vyplatit. Ten robot něco investičně stál, někdo ho musí udržovat v provozu, co se stane když se porouchá, má své náklady na údržbu, potřebuji na to techniky, plán co dělat když se porouchá. Myslím si že v Číně ti čtyři montootroci na celou výrobu jsou podstatně lacinější než jen úroky za robota. Ale očividně to funguje na lidi typu powerhouse, kteří tohle považují za pokrok, já ale za pokrok za každou cenu.
4/ Měli jsme tu diskuzi na téma počtu pracovníků BYD /Ykspengu a Škoda auto na téma počet vyrobených aut na počet zaměstnanců a Škoda měla víc vyrobených aut na počet pracovníků, takže byla efektivnější než tihle dva čínské zázraky.
Přestože mu to v každém diskuzi argumenty rozmlátím tak furt mele tu svou montootrockou a teď přijde navíc se zhasnutou fabrikou. Promiň ale tím už nemám sílu argumentovat, protože víra kterou získal z marketingu Ykspengu je nevyvratitelná a pak mi nezbývá nic jiného než napsat že má zhasnuto nejen ve fabrice Ykspengu ale i ve své kebuli.
To že zhasnou má nějaký vliv na rychlost výroby, přesnost výroby nebo jsou ty auta pak barevnější? Je to jen další pitomost pro marketing který tak může do zhasnutých kebulí svých věřících cpát další kraviny.
@šofér
ale ma pravdu, moontroci kadence tatatat atd a zatim na poli beznejch aut zadnej zazrak. A na poli premie sliby a datasheety ale realita pokulhava.
ale ma pravdu, moontroci kadence tatatat atd a zatim na poli beznejch aut zadnej zazrak. A na poli premie sliby a datasheety ale realita pokulhava.
@PowerHouse nech toho zase. Nechci vidět co by se stalo kdyby se rozsvítilo ve tvé kebuli ty montootroku. Zatím každým příspěvkem potvrzuješ že je tam zhasnuto.
Tragédií pro EU je ta vysoká produktivita.
Xpeng již vyrábí auta i potmě viz to minulé video z youtube.
Roboti světlo nepotřebují jako naši montootroci.
Xpeng již vyrábí auta i potmě viz to minulé video z youtube.
Roboti světlo nepotřebují jako naši montootroci.
@šofér a tenhle jeho zázrak jménem ykspeng aktuálně má problém s řízením u svých vozů který dělá údajně auto neřiditelné a místo svolávačky to na tajňačku mění. Asi i ten vývoj předali AI která má toho Němce co jí schovává tak důležitá ponaučení jako kdo maže ten jede 😄.
Jenže na tohle téma PowerHouse žádnou injekci marketingu do kebule nedostal. A přitom stačí kouknout na CarNewsChina …
Jenže na tohle téma PowerHouse žádnou injekci marketingu do kebule nedostal. A přitom stačí kouknout na CarNewsChina …
@kesumb no ona je pravda vždy uprostřed. Xpeng už nasazuje při montáži své humanoidní roboty. Otázka je v jakém rozsahu, zatím. Evropské automobilky používají robotizaci při montáži tak v logistice, čili o úroveň níže.
@MihiCZ promiň ale od koho a kde tu propagandu vidíš? Za mě to bylo dobré, stručné a výstižné shrnutí vývoje.
Další čínská propaganda tady 🇨🇳, a to během velice krátké doby.
Informovat ano, ale opravdu není nutné to dělat několikrát během čtrnácti dnů.
Je mi zle z lidí, kteří se vědomě podílejí na propagaci a prodeji čínských vozů, a tím nemalou měrou finančně podporují totalitní komunistickou Čínu 🤮
Od roku ‘89 uběhlo pár desítek let a někteří lidé jsou opět morálně flexibilní až hanba. Vždyť přece nic špatného nedělají, je to jen práce.
Informovat ano, ale opravdu není nutné to dělat několikrát během čtrnácti dnů.
Je mi zle z lidí, kteří se vědomě podílejí na propagaci a prodeji čínských vozů, a tím nemalou měrou finančně podporují totalitní komunistickou Čínu 🤮
Od roku ‘89 uběhlo pár desítek let a někteří lidé jsou opět morálně flexibilní až hanba. Vždyť přece nic špatného nedělají, je to jen práce.
@MihiCZ ale to je zaplavení mediálního prostoru, 100 výrobců, ještě více značek a ještě více modelů a ještě více faceliftů a generací. Je to tak velký nárůst, že redakce bude potřebovat pracovat ve třísměnném provozu aby to vůbec zvládli všechno napsat a informovat o tom. A samozřejmě za to dostanou zaplaceno, protože na to Číňani mají určitě zajímavý budget. Už se těším na první video ze zhasnuté fabriky Ykspengu. To budete správná tma. 😄
A nemyslím si, že to že o něčem čteme je zásluha nějaké kvality auta nebo výrobce nebo zásluh ale protože si to výrobci zaplatí. Na nás je abychom dokázali reklamu odlišit od reality.
Ale tohle je srovnání situace v Číně od doby kol až po současnost v návaznosti na to co se děje dnes a tak mi to připadá zajímavé a rozhodně bych to nenazval propagandou.
Ja jsem sám za China off filter kde mě to ty plečky vypne ale tohle bych za nim zrovna nechtěl.
A MG je čínské a ne britsko čínské jak nám tu všichni tvrdí, a přál bych si aby to takto redakce uváděla bez pohádek o anglické automobilce. Alespoň jako protiváhu k tomu, když si Číňani na letištích už roky označují Taipei jako Chinese Taipei. Z toho se mi chce zvracet. A jsme opět u toho, že koupí těchto zázraků z Číny přesně tohle chování podporujeme.
A nemyslím si, že to že o něčem čteme je zásluha nějaké kvality auta nebo výrobce nebo zásluh ale protože si to výrobci zaplatí. Na nás je abychom dokázali reklamu odlišit od reality.
Ale tohle je srovnání situace v Číně od doby kol až po současnost v návaznosti na to co se děje dnes a tak mi to připadá zajímavé a rozhodně bych to nenazval propagandou.
Ja jsem sám za China off filter kde mě to ty plečky vypne ale tohle bych za nim zrovna nechtěl.
A MG je čínské a ne britsko čínské jak nám tu všichni tvrdí, a přál bych si aby to takto redakce uváděla bez pohádek o anglické automobilce. Alespoň jako protiváhu k tomu, když si Číňani na letištích už roky označují Taipei jako Chinese Taipei. Z toho se mi chce zvracet. A jsme opět u toho, že koupí těchto zázraků z Číny přesně tohle chování podporujeme.
@psel Jde o to, že článků na téma “jaké čínské značky působí na českém trhu” je tu v poslední době až podezřele mnoho. Tento článek obsahuje v podstatě ty samé informace, jen zasazené do širšího kontextu. Kdyby se podobný článek objevil jednou za čtvrt roku, odpovídalo by to prostoru, který si někdo, kdo téměř nic neprodává, zaslouží. MG je v prodejích výjimka – troufám si říct proto, že většina kupujících značku nevnímá jako čínskou. Jenže v podobných článcích se k MG vždy přilepí i všechny ostatní čínské značky a celé je to zabaleno do sdělení, že čínské značky jsou u nás na vzestupu.