Novinky
Myslím, že tyhle generace MB vyšly. Jak CLA, tak tenhle GLC vypadá fakt dobře. První dojem za jedna bez připomínek. Obrovský rozdíl proti BMW.
@rohYpnol
Tyhle nové Mercedesy jsou fakt vrchol nevkusu. Ty hvězdy vepředu a ty koule vzadu. To je hrůza. Jak CLA tak i tohle GLC jsou opravdu špatný směr. Minulé generace obou modelů se mi opravdu líbí. Třeba GLC bylo doteď takový muscle car mezi SUV. Ale tohle opravdu ne. A zabít interiér velkým displejem a říct hotovo je vyloženě lajdácké. Tohle není design, tohle je kýč.
Tyhle nové Mercedesy jsou fakt vrchol nevkusu. Ty hvězdy vepředu a ty koule vzadu. To je hrůza. Jak CLA tak i tohle GLC jsou opravdu špatný směr. Minulé generace obou modelů se mi opravdu líbí. Třeba GLC bylo doteď takový muscle car mezi SUV. Ale tohle opravdu ne. A zabít interiér velkým displejem a říct hotovo je vyloženě lajdácké. Tohle není design, tohle je kýč.
Je to subjektivní...Dle mého není tenhle dominantní obrovský displej prémiové řešení. Prostě ta jednolitá skleněná plocha ve mě nenavozuje pocit prémiovosti kabiny, resp. místa řidiče. Nové BMW iX3 má dle mého o hodně hodnotnější a přitažlivější palubní desku...Ale jen názor....
MB se zaměřuje na výkon infotainmentu a na max. pohodlný podvozek. Podobně jako BMW se tím, a zároveň nekonvenčními tvary snaží zalíbit především čínskému publiku, kde obě značky (o Audi ani nemluvě), výrazně ztrácejí. To, že se tenhle gril nám v Evropě zrovna dvakrát nelíbí, je vedlejší. Tenhle gril a tuhle "přístrojovou" placku si koupí Číňané, Saudové a Američani. Evropani se skřípěním zubů, a to ještě ti mladší z nás.
Jen taková drobná poznámka k bombastickému nadpisu a vzletným tvrzením v úvodu článku, pane Rychtero. To on asi Mercedes při tom přebírání role technologického leadera střední třídy musel nějak zakopnout o tu hodně vysokou laťku, co nasadil ... Jinak si nedovedu vysvětlit, proč jakožto technologický leader GLC v parametrech elektrického pohonu za iX3 tak zaostává. Dojezd dle WLTP 713 km vs. 805 km, dobíjecí výkon 330 kW vs. 400 kW, dojezd za 10 minut dobíjení 303 km vs. 372 km, kapacita akumulátoru 94 kWh vs. 108,7 kWh a to je přitom GLC těžší než iX3, 2535 kg vs. 2360 kg ...
Vonkajší tvar zachovali, čo je super. Interiér veľmi pekný.
Prepracovaná grafika svetiel fajn.
A to všetko zabité zbytočným obrovským displejom a diódami kam sa pozrieš. Škoda.
tepláková souprava 🕺➡️🪩
Prepracovaná grafika svetiel fajn.
A to všetko zabité zbytočným obrovským displejom a diódami kam sa pozrieš. Škoda.
tepláková souprava 🕺➡️🪩
To je vtipný, jak všude, kam se podíváš, se u tohoto auta naprosto rozchází hodnocení novinářů a komentujících.
Podle mě se za 20 let budou všichni dívat na dnešní automobilovou dobu s potutelným úsměvem s obličejem v dlaních. Prostě cringe.
Podle mě se za 20 let budou všichni dívat na dnešní automobilovou dobu s potutelným úsměvem s obličejem v dlaních. Prostě cringe.
Knedlik Olomoucký
Příspěvek podléhá schvalování.
Celkovy tvar a dizajn auta je asi skor evoluciou, take BMW mi pride inovativnejsie ...ale dobre, je to ich aktualny dizajnovy smer. PREDNA MREZA ALIAS KUCHYNSKE STRUHADLO posobi dost archaicko...mozno ako reinkarnacia medzivojnoveho obdobia, hlavne v tej chromovej farbe. Interier v duchu viac displeja viac adidas ...budiž, naživo bude asi luxusny.
1) neregistruji nářky kohokoliv, že by Infotainment Mercedesu neběžel jako hodinky i po 5 letech, narozdíl např. od VW koncernu, kde dle majitelů a testerů zpravidla neběží ani hodinu po vyzvednutí auta v továrně.
2) 80% klientely to nebude mít 5 let a problémy sekundárních kupců mě netrápí.
Proč arogantní, má pravdu. Která automobilka se zásadně zajímá o požadavky sekundárního trhu? Napadá mě jen Tesla, která vydává updaty. Otázkou je, jak dlouho jí to vydrží.