Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Mercedes-Benz GLC oficiálně: Všechno je jinak! Laťku nasadil hodně vysoko

18 komentářů

Avatar - Petr Pinkas
Petr Pinkas
@Robert Hlavatý Je to i můj názor. Ale je mi to jedno, stejně na něho nemám.
Avatar - Dzinus
Dzinus
@rohYpnol

Ačkoli je design věcí subjektivní, tak zde v Vámi naprosto souhlasím.
kesumb
tohle je spis konkurentem pro audi q6, ix3 je stran pohonu podstatne dal
Wider
@rohYpnol
Tyhle nové Mercedesy jsou fakt vrchol nevkusu. Ty hvězdy vepředu a ty koule vzadu. To je hrůza. Jak CLA tak i tohle GLC jsou opravdu špatný směr. Minulé generace obou modelů se mi opravdu líbí. Třeba GLC bylo doteď takový muscle car mezi SUV. Ale tohle opravdu ne. A zabít interiér velkým displejem a říct hotovo je vyloženě lajdácké. Tohle není design, tohle je kýč.
TiaS1
@DeMooro
1) neregistruji nářky kohokoliv, že by Infotainment Mercedesu neběžel jako hodinky i po 5 letech, narozdíl např. od VW koncernu, kde dle majitelů a testerů zpravidla neběží ani hodinu po vyzvednutí auta v továrně.
2) 80% klientely to nebude mít 5 let a problémy sekundárních kupců mě netrápí.
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
Jen taková drobná poznámka k bombastickému nadpisu a vzletným tvrzením v úvodu článku, pane Rychtero. To on asi Mercedes při tom přebírání role technologického leadera střední třídy musel nějak zakopnout o tu hodně vysokou laťku, co nasadil ... Jinak si nedovedu vysvětlit, proč jakožto technologický leader GLC v parametrech elektrického pohonu za iX3 tak zaostává. Dojezd dle WLTP 713 km vs. 805 km, dobíjecí výkon 330 kW vs. 400 kW, dojezd za 10 minut dobíjení 303 km vs. 372 km, kapacita akumulátoru 94 kWh vs. 108,7 kWh a to je přitom GLC těžší než iX3, 2535 kg vs. 2360 kg ...
Avatar - Lucky85
Lucky85
@Wider ked MB straca na BMW kde ludia kupuju tie nevkusne velke oblicky tak to MB skusa tiez. Dnes v spolocnosti ide cim vacsi bizar tym lepsie. Od veci po politikov. Upadok...
TuDu
@MB1975

Proč arogantní, má pravdu. Která automobilka se zásadně zajímá o požadavky sekundárního trhu? Napadá mě jen Tesla, která vydává updaty. Otázkou je, jak dlouho jí to vydrží.
Robert Hlavatý
Je to subjektivní...Dle mého není tenhle dominantní obrovský displej prémiové řešení. Prostě ta jednolitá skleněná plocha ve mě nenavozuje pocit prémiovosti kabiny, resp. místa řidiče. Nové BMW iX3 má dle mého o hodně hodnotnější a přitažlivější palubní desku...Ale jen názor....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Myslím, že tyhle generace MB vyšly. Jak CLA, tak tenhle GLC vypadá fakt dobře. První dojem za jedna bez připomínek. Obrovský rozdíl proti BMW.
DeMooro
Ten interier je šílenej...to že to bude po prvním roce vrzat už si zvykáme, ale až se po pěti letech bude sekat ten tablet to bude labůžo...
MB1975
@TiaS1 arogantní zvast..
Lubo
Vonkajší tvar zachovali, čo je super. Interiér veľmi pekný.
Prepracovaná grafika svetiel fajn.

A to všetko zabité zbytočným obrovským displejom a diódami kam sa pozrieš. Škoda.

tepláková souprava 🕺➡️🪩
sir
@Seeloewe Tak těch 805km...je dle mě ve městě..jinak uvádějí 679km až 805km.
Mercedes ma větší frunk a to dvakrát.....a i zadní kufr....otázka je, zdali jsou si rozměrově podobné..atd.
M1K0
Celkovy tvar a dizajn auta je asi skor evoluciou, take BMW mi pride inovativnejsie ...ale dobre, je to ich aktualny dizajnovy smer. PREDNA MREZA ALIAS KUCHYNSKE STRUHADLO posobi dost archaicko...mozno ako reinkarnacia medzivojnoveho obdobia, hlavne v tej chromovej farbe. Interier v duchu viac displeja viac adidas ...budiž, naživo bude asi luxusny.
Knedlik Olomoucký
Vsechno je jinak! Skodovka je taky jinak! Vision O neni O ale jinak!
vecernicek2
To je vtipný, jak všude, kam se podíváš, se u tohoto auta naprosto rozchází hodnocení novinářů a komentujících.
Podle mě se za 20 let budou všichni dívat na dnešní automobilovou dobu s potutelným úsměvem s obličejem v dlaních. Prostě cringe.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
MB se zaměřuje na výkon infotainmentu a na max. pohodlný podvozek. Podobně jako BMW se tím, a zároveň nekonvenčními tvary snaží zalíbit především čínskému publiku, kde obě značky (o Audi ani nemluvě), výrazně ztrácejí. To, že se tenhle gril nám v Evropě zrovna dvakrát nelíbí, je vedlejší. Tenhle gril a tuhle "přístrojovou" placku si koupí Číňané, Saudové a Američani. Evropani se skřípěním zubů, a to ještě ti mladší z nás.