Novinky
@psel na elektromobilitu si prostě člověk musí zvyknout, je to realita. nicméně dotyčný je spíš pózér, který by rád vypadal jako pravověrný petrolhead a ve skutečnosti se adaptoval už dávno.
@gil54 problém je s Arese v tom, že většinou nediskutuje ale jen zvrací. Takže když diskutuje, jsou to světlé výjimky.
Za mě by stačilo kdyby chodil zvracet jinam.
Za mě by stačilo kdyby chodil zvracet jinam.
@Arese protože vintage táhne, taková pěkná parní lokomotiva, navíc když s ní někdo zahouká je taky super ale v metru bych s tím jezdit nechtěl.
Na těchto autosalonech se evropské automobilky akorát ztrapňují a ukazují, jak jsou pozadu za Čínou. Stelantis tam snad ani nebyl.
Spadla mně brada,
když jsem viděl videa na Youtube ze stánku CATL.
Zde keynota CATLu.
www.youtube.com/watch?…
Zejména mě zaujmulo, že ve Freevoy Dual power battery můžete mít jednu jednotku i Self Forming Anode.
Z aut zaujmul Polestar 5 s téměř 900 koňmi.
I ten základ 210koní (155kW) v Epiqu není málo.
když jsem viděl videa na Youtube ze stánku CATL.
Zde keynota CATLu.
www.youtube.com/watch?…
Zejména mě zaujmulo, že ve Freevoy Dual power battery můžete mít jednu jednotku i Self Forming Anode.
Z aut zaujmul Polestar 5 s téměř 900 koňmi.
I ten základ 210koní (155kW) v Epiqu není málo.
@Kasprik a čím se ztrapňují?
Malými auty s rozumným designem a cenovkou odpovídající tomu co evropští zákazníci očekávají? Vlastními články s 660Wh v CTP a chlazením baterek i v nejmenším segmentu seshora a zespoda?
Zjednodušováním výroby (Gigacast na kryt baterky a přední a zadní část podvozku?
Jseš mimo, asi ovlivněn Megawaty nabíjení (za 10 minut nabiješ místo 375 km celých 450 km, jen tu nabíječku zatím nikdo v Evropě neviděl a při stejném omezení nabíječky budou i výsledky nabíjení stejné)navíc zase jiný (čínský) konektor....
Malými auty s rozumným designem a cenovkou odpovídající tomu co evropští zákazníci očekávají? Vlastními články s 660Wh v CTP a chlazením baterek i v nejmenším segmentu seshora a zespoda?
Zjednodušováním výroby (Gigacast na kryt baterky a přední a zadní část podvozku?
Jseš mimo, asi ovlivněn Megawaty nabíjení (za 10 minut nabiješ místo 375 km celých 450 km, jen tu nabíječku zatím nikdo v Evropě neviděl a při stejném omezení nabíječky budou i výsledky nabíjení stejné)navíc zase jiný (čínský) konektor....
@Kasprik Pozadu za Čínou? No určitě😊 Nikdo vám totiž nedá tolik, co Číňan slíbí nebo zfalšuje. Tak utíkejte si koupit to vyspělé čínské auto, dokud jsou, je o ně totiž strašný zájem😊)
@traveldrive no kdyby ho dali na levý přední tak bys ani nemusel obíhat auto 😄.
Ale vepředu to musí být, protože u MEB+ entry mají vše vepředu a byla by blbost tahat nabíjecí kabel přes celé auto uvnitř a mít port vzadu.
Ale vepředu to musí být, protože u MEB+ entry mají vše vepředu a byla by blbost tahat nabíjecí kabel přes celé auto uvnitř a mít port vzadu.
@DonVito Ano, přiznávám. Trmácet se několik stovek km proto, abych se pak díval na elektrošroty (navíc většinou čínské), hybridy a úchylné cyklorikši mě opravdu neláká. A soudě podle návštěvnosti takovýchto akcí nejsem sám. Naopak výstavy pro opravdové automobilové nadšence praskají ve švech. Proč asi? 🙂
@DonVito
Pokud jsi arbitr toho, kdo zde diskutovat smí a kdo nesmí a zároveň určuješ pro koho jsou a pro koho nejsou nová auta, tak jak to, že sis pro sebe tedy nekoupil nové auto, ale starou vochmatanou vránu, jak jsi nám sám sdělil?
Protože potom podle tohoto tvého zvráceného klíče bys měl asi také chodit diskutovat někam jinam.
Pokud jsi arbitr toho, kdo zde diskutovat smí a kdo nesmí a zároveň určuješ pro koho jsou a pro koho nejsou nová auta, tak jak to, že sis pro sebe tedy nekoupil nové auto, ale starou vochmatanou vránu, jak jsi nám sám sdělil?
Protože potom podle tohoto tvého zvráceného klíče bys měl asi také chodit diskutovat někam jinam.
"Na malých elektrických produktech VAG, sdílející platformu MEB Entry, jsem si všiml jednoho detailu, který mě překvapil – nabíjecí port je za pravým předním kolem, nikoliv nad pravým zadním kolem jako u větších elektromobilů s „dospělou“ platformou MEB a pohonem zadních kol."
Myslím, že v tomto prípade sa vo VW Group trafili. Nabíjanie za pravým predným kolesom je určite praktickejšie ako vzadu. Minimálne pri dobíjaní pred obchoďákom, na parkovacie miesto zájdeš predkom, pripojíš kábel a ideš nakupovať. Po nákupe preložíš obsah nákupného košíka do kufra. Pri zásuvke na zadnom blatníku by musel človek nacúvať a s kufrom pri nabíjačke by sa nákup nakladal ťažšie.
Myslím, že v tomto prípade sa vo VW Group trafili. Nabíjanie za pravým predným kolesom je určite praktickejšie ako vzadu. Minimálne pri dobíjaní pred obchoďákom, na parkovacie miesto zájdeš predkom, pripojíš kábel a ideš nakupovať. Po nákupe preložíš obsah nákupného košíka do kufra. Pri zásuvke na zadnom blatníku by musel človek nacúvať a s kufrom pri nabíjačke by sa nákup nakladal ťažšie.
Akce jen k smíchu. A k poblití. Už několik let navštěvuju výhradně jen výstavy veteránů a yongtimerů. Tam je svět ještě v pořádku! 🙂👍
@Arese Protože jim je 70 let. Je ale otázka, jestli založit business na někom, komu bude za 10 let 80 let 😁
Nikdy jsem na žádném autosalonu nebyl, ale rád jsem si prohlížel v galeriích hezká auta a hezké holky. S obojím je bohužel konec.
@traveldrive No, vypadá to, že mnichovský autosalón končí. Už není co vystavovat. Evropská ekonomika se hroutí a začíná III. světová válka, ve které se použijí samohyby, poháněné (jak jinak) dieselovými motory. Pokud by diesely měly všechna nová auta pro rodinné použití a vojenské zrůdy byly na baterku, mohlo by být všechno jinak!
@Kasprik Bol aj Stellantis, ale len v zastúpení značiek Opel a Leapmotor. Japonci vôbec.
A nepovedal by som, že sa strápňujú. Treba o sebe dávať vedieť aj v dnešnom svete. Nemusí to byť autosalón, ale budovanie kontaktu s ľuďmi je dôležité aj v súčasnej digitálnej dobe.
A nepovedal by som, že sa strápňujú. Treba o sebe dávať vedieť aj v dnešnom svete. Nemusí to byť autosalón, ale budovanie kontaktu s ľuďmi je dôležité aj v súčasnej digitálnej dobe.
Bol som v 2023 na IAA na výstavisku a teraz v centre mesta. O dosť lepšia voľba. Držať to takto na viacerých miestach a ešte v rôznych časoch je nezmysel. Organizátori len nechcú, aby to na výstavisku úplne umrelo, ale to už sa v podstate dávno stalo. Je logické, že značky investujú radšej do pavilónov v centre ako na výstavisku, kde je to úplná bieda. Veľmi by ma zaujímalo koľko návštevníkov je ochotných ísť aj do centra aj na výstavisko. Podľa mňa minimum, tieto dve miesta sú od seba tak 10 kilometrov. V centre fajn, niektoré pavilóny boli nádherné, ale zas to kazil dážď. Pred dvoma rokmi a aj teraz som to mal cestou. Cielene by som sa tam už určite netrepal, to za to nestojí ani náhodou.
@psel Evropští zákazníci hlavně očekávají dostupné spalovací vozy bez přebujelé digitalizace!!!
@psel Blbost je už ten samotný nabíjecí kabel a je v podstatě jedno, kde z toho auta trčí. 😊 Hrdlo pořádné nádrže a tankovací pistole je tisíckrát praktičtější! 😊
@psel Ak máš paralelné parkovanie s nabíjačkou na ulici, tak pokiaľ nejde o jednosmerku, stojíš vždy s autom na pravej strane cesty. Preto z tohto pohľadu je praktickejšie mať nabíjací port vpravo.
@PowerHouse Ten výkon pokiaľ viem Škoda pri Epiqu zatiaľ nepotvrdila, uviedli ho pri ID. Crosse, ale je otázne, či bude aj pri sériovom aute. Snáď hej.
Tak tam bez i diskutovat.
Novy auta uz nejsou pro tebe.
Tak si to priznej.