Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Těšíte se na levného nástupce elektrické Škody Citigo? Máte smůlu, Škoda jej neudělá

22 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jednou to bude, koho by napadlo v roce 2000, že na baterku bude mít vše doma. Auto je poslední, kde ještě hrčí motor.
Avatar - jersey.se
jersey.se
@KANKUNEN Na tu tvoji komunistickou propagandu tu nikdo není zvědavej
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@jersey.se
Přesně tak, brašule.
Arese
@KANKUNEN Elektrofašoun se nám tady oprět vyvracel. Ale nikdo tady na ty jeho elektropropagandu není zvědavý.
Rezna
@KANKUNEN
Ať přemýšlím jak přemýšlím....na baterku mam doma tak akorat akučku, teploměr, kuchyňskou váhu a dětský hračky..... vše je na spalovák a co nejde je na kabel...baterka to nenahradí.
Avatar - speedfred
speedfred
@KANKUNEN
Mám aj centrálu na benzín kde hrčí motor keď nebude elektrika.
Avatar - lordlord
lordlord
byl vyroben v omezené sérii, aby automobilka splnila limit CO2 a dotovalo každý kus asi 250 tisící Kč
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@lordlord, jj, tak to bylo, auto dotované.
ericn
Tak zrovna auto, které by Škoda užila a její uživatelé by chtěli, se vyrábět nebude? K čemu je velké SUV na bázi Vision 7S s cenou 1,5mio+? To si typický zákazník Škodovky nekoupí a pro ostatní to bude předražené auto mainstreamu....
mimomisu
@ericn naopak to dává velký smysl. Jsou to schopni udělat levněji a možná lépe, než VW.
ericn
@mimomisu tak jestli to dopadne jako evoluce Kodiaqu (brrr) tak bude mít VW navrch… za mě je Škodovka za 2 mio fail…
mimomisu
@ericn Jo no už je to za 2 miliony najednou...
ericn
@mimomisu no tak základ má být 1,5mio a budeš muset dovybavit (jak je u koncernu zvykem), tak se lehko na 2mio dostaneš. Co je na tom?
DonVito
Jsou jiny znacky, ktery maly auta nabizi.

Citroen ë-C3
R5
Dacia Spring
Hyundai Inster
Opel Corsa e

Brzy bude Renault Twingo.

Je z ceho vybirat, jen ceny jsou zatim porad vyssi.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

A žádné z těchto aut za nic nestojí a jsou to kraksny. Krom Insteru, který ale stojí nesmysl a navíc to není auto evropského formátu.
R5 pak stojí taktéž nesmysl.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Škoda dělá auta, o které je zájem a dávají smysl.

Jinými slovy potvrzuje moje slova. O BEV ve třídě malých vozů není záem, protože nedávají jako celek žádný smysl. Malé auto za 600k+ prostě nikdo nechce.
johny555
@rohYpnol Ty to samozřejmě víš nejlíp, celý pan Vševěd, co ovládá všechny diskuse o EV na auto.cz.
Po i3kách a CityGo se jen zaprášilo a na bazarovém trhu jsou nedostatkovým zbožím.... V EU jsou nejprodávanější malá levná auta (Clia, 208ky, Sandera atd.). Zrovna u malých aut, EV dává největší smysl, kdy není třeba velký dojezd a velká (drahá) baterka. Běžně už delší dobu lidé řeší, jaké EV sehnat na denní dojíždění do práce, protože jak Oktávka TDI i Enyaq jsou na to naprosto nevhodný. Ono totiž půlka Evropanů používá osobní vůz na denní lokální přepravu do 100 km a neočekává od auta, aby smrdělo a řvalo. A nepotřebuje dvakrát týdně na jeden zátah do Chorvatska.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@johny555
Za první odstavec ti dávám plusové body😆

Zbytek je opět důsledkem nedostatku tvého intelektu.
Já vůbec nezpochybňuji, že elektropohon na baterku v malém voze dává smysl.

Já říkám, že malý elektromobil jako celek nedává žádný smysl!!! A důkazem toho je mimo jiné konec výroby Citiga iV, i3 nebo e-Up!, který vyrábí přerušovaně podle aktuální CO2 tísně 🤣🤣🤣
milous
Na Škodovku se lide vykašlou !Co to udělat TOYOTA nebo Hundai
Avatar - Adrian77
Adrian77
Ano, těším. No a když to neudělá Škoda, tak to udělá někdo jiný. Třeba Leapmotor T03. Zrovna se chystám ne zkušební jízdu.
traveldrive
@Adrian77
Nech ti padne na úžitok. Kto chce kam...
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Adrian77 Skvělé auto 👍👍👍