Novinky
Jednou to bude, koho by napadlo v roce 2000, že na baterku bude mít vše doma. Auto je poslední, kde ještě hrčí motor.
@rohYpnol Ty to samozřejmě víš nejlíp, celý pan Vševěd, co ovládá všechny diskuse o EV na auto.cz.
Po i3kách a CityGo se jen zaprášilo a na bazarovém trhu jsou nedostatkovým zbožím.... V EU jsou nejprodávanější malá levná auta (Clia, 208ky, Sandera atd.). Zrovna u malých aut, EV dává největší smysl, kdy není třeba velký dojezd a velká (drahá) baterka. Běžně už delší dobu lidé řeší, jaké EV sehnat na denní dojíždění do práce, protože jak Oktávka TDI i Enyaq jsou na to naprosto nevhodný. Ono totiž půlka Evropanů používá osobní vůz na denní lokální přepravu do 100 km a neočekává od auta, aby smrdělo a řvalo. A nepotřebuje dvakrát týdně na jeden zátah do Chorvatska.
Po i3kách a CityGo se jen zaprášilo a na bazarovém trhu jsou nedostatkovým zbožím.... V EU jsou nejprodávanější malá levná auta (Clia, 208ky, Sandera atd.). Zrovna u malých aut, EV dává největší smysl, kdy není třeba velký dojezd a velká (drahá) baterka. Běžně už delší dobu lidé řeší, jaké EV sehnat na denní dojíždění do práce, protože jak Oktávka TDI i Enyaq jsou na to naprosto nevhodný. Ono totiž půlka Evropanů používá osobní vůz na denní lokální přepravu do 100 km a neočekává od auta, aby smrdělo a řvalo. A nepotřebuje dvakrát týdně na jeden zátah do Chorvatska.
Tak zrovna auto, které by Škoda užila a její uživatelé by chtěli, se vyrábět nebude? K čemu je velké SUV na bázi Vision 7S s cenou 1,5mio+? To si typický zákazník Škodovky nekoupí a pro ostatní to bude předražené auto mainstreamu....
byl vyroben v omezené sérii, aby automobilka splnila limit CO2 a dotovalo každý kus asi 250 tisící Kč
@KANKUNEN
Ať přemýšlím jak přemýšlím....na baterku mam doma tak akorat akučku, teploměr, kuchyňskou váhu a dětský hračky..... vše je na spalovák a co nejde je na kabel...baterka to nenahradí.
Ať přemýšlím jak přemýšlím....na baterku mam doma tak akorat akučku, teploměr, kuchyňskou váhu a dětský hračky..... vše je na spalovák a co nejde je na kabel...baterka to nenahradí.
@KANKUNEN Elektrofašoun se nám tady oprět vyvracel. Ale nikdo tady na ty jeho elektropropagandu není zvědavý.
Škoda dělá auta, o které je zájem a dávají smysl.
Jinými slovy potvrzuje moje slova. O BEV ve třídě malých vozů není záem, protože nedávají jako celek žádný smysl. Malé auto za 600k+ prostě nikdo nechce.
Jinými slovy potvrzuje moje slova. O BEV ve třídě malých vozů není záem, protože nedávají jako celek žádný smysl. Malé auto za 600k+ prostě nikdo nechce.
@DonVito
A žádné z těchto aut za nic nestojí a jsou to kraksny. Krom Insteru, který ale stojí nesmysl a navíc to není auto evropského formátu.
R5 pak stojí taktéž nesmysl.
A žádné z těchto aut za nic nestojí a jsou to kraksny. Krom Insteru, který ale stojí nesmysl a navíc to není auto evropského formátu.
R5 pak stojí taktéž nesmysl.
Ano, těším. No a když to neudělá Škoda, tak to udělá někdo jiný. Třeba Leapmotor T03. Zrovna se chystám ne zkušební jízdu.
@johny555
Za první odstavec ti dávám plusové body😆
Zbytek je opět důsledkem nedostatku tvého intelektu.
Já vůbec nezpochybňuji, že elektropohon na baterku v malém voze dává smysl.
Já říkám, že malý elektromobil jako celek nedává žádný smysl!!! A důkazem toho je mimo jiné konec výroby Citiga iV, i3 nebo e-Up!, který vyrábí přerušovaně podle aktuální CO2 tísně 🤣🤣🤣
Za první odstavec ti dávám plusové body😆
Zbytek je opět důsledkem nedostatku tvého intelektu.
Já vůbec nezpochybňuji, že elektropohon na baterku v malém voze dává smysl.
Já říkám, že malý elektromobil jako celek nedává žádný smysl!!! A důkazem toho je mimo jiné konec výroby Citiga iV, i3 nebo e-Up!, který vyrábí přerušovaně podle aktuální CO2 tísně 🤣🤣🤣
@mimomisu no tak základ má být 1,5mio a budeš muset dovybavit (jak je u koncernu zvykem), tak se lehko na 2mio dostaneš. Co je na tom?
Citroen ë-C3
R5
Dacia Spring
Hyundai Inster
Opel Corsa e
Brzy bude Renault Twingo.
Je z ceho vybirat, jen ceny jsou zatim porad vyssi.