Novinky
Paráda, těším se na nástupce do max 500 000Kč (v plný výbavě) jsem chtěl napsat. Ale SUV místo hatchbacku či místo kombi? To ne !!!!! 🤬🤬🤬To snad nemyslí vážně. FIATe FIATe, zahráváš si s přízní zákazníků. 😒 A doufám, že osadí "osvědčený" 1,2 tříválec s elektrickou dopomocí. Pak to bude drahé, těžké a složité auto místo jednoduchého Tipa. 😒🤮🤮🤮
@Pepa_007 Ten 1,2l trivalec je jistota, nic jineho totiz Stellantis (v tomto segmentu) ani nema.
Jinými slovy nástupce nebude.
Tipo se rozloučilo s evropskými zákazníky víceméně už s faceliftem na konci roku 2020, kdy verze pro EU přišla o čtyřválce Fire, šíři i konfigurovatelnost výbav a dostala výrazně vyšší cenovku. Od té doby prodeje v EU razantně poklesly.
Verze pro domácí turecký trh (auto nikdy nevyráběl Fiat, ale vždy jen turecký Tofas), která se jmenuje Fiat Egea, se stále prodává výborně (asi díky tomu, že pod kapotou zůstává čtyřválec Fire) a proto došlo k odložení konce výroby.
Tipo se rozloučilo s evropskými zákazníky víceméně už s faceliftem na konci roku 2020, kdy verze pro EU přišla o čtyřválce Fire, šíři i konfigurovatelnost výbav a dostala výrazně vyšší cenovku. Od té doby prodeje v EU razantně poklesly.
Verze pro domácí turecký trh (auto nikdy nevyráběl Fiat, ale vždy jen turecký Tofas), která se jmenuje Fiat Egea, se stále prodává výborně (asi díky tomu, že pod kapotou zůstává čtyřválec Fire) a proto došlo k odložení konce výroby.
@Tycoon Stellantis prostě Fiat totálně zničil. Proč jim sakra nenechali jejich novou generaci skvělých benzinových motorů FierFly?! A pokud chtěli svou evropskou nabídku motorů sjednotit, měli tyto fiatovské motory rozšířit i do dalších koncernových značek! Fiat totiž motory vždy uměl, na rozdíl od konkurentů (VW, Renault, Ford, Peugeot) se mu motory nikdy masově nesr-ly!!!
@Arese
Stellantis zničení Fiatu dokončil. Ale začalo se už mnohem dříve. Úplný počátek bych viděl rok 2007, kdy přišel nový model Bravo, avšak oproti předchůdcům s poměrně omezenou nabídkou verzí. Poté jeho nabídku dále osekávali, až ukončili evropskou výrobu v roce 2014 bez přímého nástupce (až o dva roky později přišlo Tipo). Podobně začali osekávat Grande Punto a nakonec ho ukončili bez jakékoliv náhrady, ačkoliv šlo vždy o stěžejní model Fiatu.
Co se týče motorů, tak se obávám, že už bude jenom hůř. Ale to bylo i tak. Jakmile Fiat přestal nabízet staré motory Fire, šlo to s prodeji z kopce. Ty motory se nedají snadno přestavět na LPG/CNG, takže Italové začali místo Fiatů kupovat Dacie.
Stellantis zničení Fiatu dokončil. Ale začalo se už mnohem dříve. Úplný počátek bych viděl rok 2007, kdy přišel nový model Bravo, avšak oproti předchůdcům s poměrně omezenou nabídkou verzí. Poté jeho nabídku dále osekávali, až ukončili evropskou výrobu v roce 2014 bez přímého nástupce (až o dva roky později přišlo Tipo). Podobně začali osekávat Grande Punto a nakonec ho ukončili bez jakékoliv náhrady, ačkoliv šlo vždy o stěžejní model Fiatu.
Co se týče motorů, tak se obávám, že už bude jenom hůř. Ale to bylo i tak. Jakmile Fiat přestal nabízet staré motory Fire, šlo to s prodeji z kopce. Ty motory se nedají snadno přestavět na LPG/CNG, takže Italové začali místo Fiatů kupovat Dacie.
No, jenže v záplavě SUV, pick upů a dodávek má řidič nízkého auta velmi omezený výhled, co se děje na silnici. A to nejen ve městě.
Preto som si kúpil kamión, panečku to výhľad. Nechápem ako môžete jazdiť v tých nízkych SUV.
Jj, mám to stejně, já i po chodníku chodím na chůdách...
Ked mas pred sebou napr pajero tak je asi jedno ci si za nim v nizkom civicu alebo v nejakom vyssom tucsone... garantujem ti ze uvidis v oboch pripadoch uplne to iste.. akurat jeho rezervu na kufri