Novinky
no jeste ze takovy icoviny ve sve 16 let stare skodarne nemam. Ale u Stellantisu me to neprekvapuje. Docela dobry poznatek pro hackery, rozeslat takovy OTA update se skodlivym firmware pro sdilene SW knihovny Stellantisu a vsechny jejich novejsi kary stoji. BTW update behem jizdy je docela mazec.
@Frfla Je to nějaký poznávací znak? Pesimistický pohled na vše nové - doma namísto auta vrak.
@KANKUNEN být offline neznamená jezdit ve vraku. Ne každý jim to žere jako p.r.d.e.l.a.č.k.u. Evidentně tady někdo s finským jménem hltá všechny "cool" technologie a hurá propagandu k tomu.....
@Lord Owl No jezdit v 16 let starém autě je skutečně blízko vraku, bez ohledu na km. To auto je na konci života.
Já mám zatím u Volva s bezdrátovou aktualizací jen ty nejlepší zkušenosti. Výrobce skrz ně dokázal i trochu vylepšit reakce na plyn, které byly kvůli zločinným nařízením EU zpočátku doslova katastrofální. Na *** jsou pořád, jen na trochu menší.
@jersey.se ta aktualizace zrušila “zločinné nařízení EU”? Nebo to jenom ve Volvu nejprve odflákli?
@jersey.se
Tím zločinným nařízením EU myslíš to že existují emisní limity a to že se čím dál víc omezují legální možnosti jejich nedodržení? Měl bys být rád, že aspoň někoho zajímá co dýcháme.
Tím zločinným nařízením EU myslíš to že existují emisní limity a to že se čím dál víc omezují legální možnosti jejich nedodržení? Měl bys být rád, že aspoň někoho zajímá co dýcháme.
@Germanec Jo, akorát je zajímají ty emise, jejichž regulací můžou ovládat společnost.
Kdyby jim skutečně šlo o omezení emisí, podporovali by jadernou energetiku a bojovali by proti praktikám ventingu a flaringu při těžbě ropy. Kdyby se tohle vyřešilo, tak tady můžeme všichni jezdit osmiválci s OHV a karburátory a budeme pořád klimaticky v plusu. Jenže jít řešit tyhle velké problémy proti klakám mocných lobistů a politických dárců vyžaduje pořádné koule, a tak se místo toho hraje divadélko a buzerujeme lidi s víčky a emisními povolenkami.
Kdyby jim skutečně šlo o omezení emisí, podporovali by jadernou energetiku a bojovali by proti praktikám ventingu a flaringu při těžbě ropy. Kdyby se tohle vyřešilo, tak tady můžeme všichni jezdit osmiválci s OHV a karburátory a budeme pořád klimaticky v plusu. Jenže jít řešit tyhle velké problémy proti klakám mocných lobistů a politických dárců vyžaduje pořádné koule, a tak se místo toho hraje divadélko a buzerujeme lidi s víčky a emisními povolenkami.
hele, co si budem povídat, takhle to prostě v budoucnu bude. U mobilu a NTB to neřešíš, nebudeš to řešit ani u auta.
Že to Stellantis podělal je problém té firmy, ne technologie nebo principu jako takového. Běžně ty aktualizace dělám u Kie nebo u Škodovky a všechno mi funguje.
Samozřejmě, je ideální udělat tu aktualizaci v klídečku když nejsem 200km od baráku a nikam nespěchám. Stejně jako u NTB nikdy nevíš jak dlouho to bude trvat atd....
Že to Stellantis podělal je problém té firmy, ne technologie nebo principu jako takového. Běžně ty aktualizace dělám u Kie nebo u Škodovky a všechno mi funguje.
Samozřejmě, je ideální udělat tu aktualizaci v klídečku když nejsem 200km od baráku a nikam nespěchám. Stejně jako u NTB nikdy nevíš jak dlouho to bude trvat atd....
@Mr.Murphy
ne maj to udelat napoprvy poradne a ne davat na trh srace,
ktery pak ladej za behu. A tim nemyslim auta ale cokolikv applem pocinaje a tiskarnou konce. Na vsem kde to jde to mam zakazany a spokojene to uzivam. Bohuzel tahle moznost mizi a mizi
ne maj to udelat napoprvy poradne a ne davat na trh srace,
ktery pak ladej za behu. A tim nemyslim auta ale cokolikv applem pocinaje a tiskarnou konce. Na vsem kde to jde to mam zakazany a spokojene to uzivam. Bohuzel tahle moznost mizi a mizi
@Mr.Murphy No, u skodovky a ostatnich VW to nefunguje od zacatku.
Takze tam to pripadna aktualizace uz nezhorsi... to je fakt.
Takze tam to pripadna aktualizace uz nezhorsi... to je fakt.
imobilita je na dosah ruky. Koupíš si auto plné pikatchowin, závislé na technické podpoře někde za mořem (nejlépe JAR, Indie apod.). Pak se někdo rozvášní s aktualizacema a páčko.....
“Když se sekne telefon, přijdete jen o zprávu”.
No to platilo tak před 20 lety. Dnes má v mobilu skoro každý přístup do banky, k platebním kartám, k nemovitostem, autentizaci do různých systémů nebo zdravotní aplikace. Cukrovkáři by mohli vyprávět. Když se sekne telefon dnes, často to znamená daleko víc… Proto funguje testování!!!
No to platilo tak před 20 lety. Dnes má v mobilu skoro každý přístup do banky, k platebním kartám, k nemovitostem, autentizaci do různých systémů nebo zdravotní aplikace. Cukrovkáři by mohli vyprávět. Když se sekne telefon dnes, často to znamená daleko víc… Proto funguje testování!!!
@TuDu Hmm, moc nefunguje.
A nikdo rozumnej tolik klicovych funkci mobilu proste nesveri.
A nikdo rozumnej tolik klicovych funkci mobilu proste nesveri.
@Ja Prvni 123 Nikdo rozumnej? Kolikrát neexistuje jiná možnost. Bez mobilní aplikaci nezaplatím ani "složenky".
@vecernicek2 To mas blby.
Ja mam banku v pocitaci, abych tu funkcnost neztratil ani bez mobilu.
Ja mam banku v pocitaci, abych tu funkcnost neztratil ani bez mobilu.
@Ja Prvni 123 to se samozřejmě vzájemně nevylučuje, ale proč opisovat data z faktur, když máš qr kódy. Platební karty, k čemu, když je můžeš mít v hodinách a telefonu. Nehledě na to, že v rámci přístupu do té banky určitě potřebuješ telefon, kvůli dvoufaktorovému ověření případně autentizaci.
Za mě je počítač pohodlnější maximálně pro vytváření výstupů z banky pro účetní a pokud by stačilo PDF, opět pár kliků v appce a soubor je odeslán. Nehledě na bezpečnost, biometrii apod. Phishing jsem v případě appky ještě neviděl, v případě webu (zejména platební brány a loginu do banky) nesčetněkrát.
Za mě je počítač pohodlnější maximálně pro vytváření výstupů z banky pro účetní a pokud by stačilo PDF, opět pár kliků v appce a soubor je odeslán. Nehledě na bezpečnost, biometrii apod. Phishing jsem v případě appky ještě neviděl, v případě webu (zejména platební brány a loginu do banky) nesčetněkrát.
Základní pravidlo každého DEV týmu: nikdy nedělat release na produkci v pátek!!!
škoda, že takhle nejdou odstavit všechny starý smradlavý dýzly.
@ljube nejni to škoda. Neměl by jsi rohlíčky v tvém oblíbeném obchodě.
Komunisti by s těmi zákazy měly přemýšlet.
Komunisti by s těmi zákazy měly přemýšlet.
@Pepa_007 Proč by se měli rohlíčky dovážet starým smradlavým dieselem? Zrovna rohlíky lze určitě dodávat elektromobilem, nebo nesmradlavým dieselem.
@Germanec To jiste.
Ale pak by cena rohliku nebyla 3 ,- ale minimalne 6,-... po zapocitani odpisu toho elektromobilu.
Ale ja se nezastavam "starych smradlavych dieselu".
Jiste to muze byt, a vetsinou je, nesmradlavy diesel.
Ale pak by cena rohliku nebyla 3 ,- ale minimalne 6,-... po zapocitani odpisu toho elektromobilu.
Ale ja se nezastavam "starych smradlavych dieselu".
Jiste to muze byt, a vetsinou je, nesmradlavy diesel.
Rad bych se zeptal autora clanku, jak se muze majitel hybridniho auta vyhnout hybridnim rezimum jizdy. Dalo by se to nejak vysvetlit, prosim?
Chtěl bych upozornit autora článku, že při překládání z angličtiny není nutné umět jen anglicky, ale i česky. Možná by neškodilo si to po google translatoru aspoň přečíst, než uděláte ctrl+v.
jj OTA aktualizace na tu u Toyota Corolla Touring Sport čekám od předání auta v březnu a furt nic...
Spousta bugu, problémů jak navigace, zobrazení času, problém s bluetoth, android auto, apple car play
Spousta bugu, problémů jak navigace, zobrazení času, problém s bluetoth, android auto, apple car play
v superbu od 2019, ostatni trochu pozdejc