Novinky
@šofér nebo nekupovat od automobilek, kde se ví, že softwarové vývojáře mají o ničem a testery jako zákazníky. Jestli tě u VAG překvapuje, že ti zlobí SW, pak je to jen tvoje chyba. Ví se o tom už dobrých 10 let a oprava stále není a nebude nejspíš.
@jersey.se
Tím zločinným nařízením EU myslíš to že existují emisní limity a to že se čím dál víc omezují legální možnosti jejich nedodržení? Měl bys být rád, že aspoň někoho zajímá co dýcháme.
Tím zločinným nařízením EU myslíš to že existují emisní limity a to že se čím dál víc omezují legální možnosti jejich nedodržení? Měl bys být rád, že aspoň někoho zajímá co dýcháme.
@Frfla Je to nějaký poznávací znak? Pesimistický pohled na vše nové - doma namísto auta vrak.
@Pepa_007 Proč by se měli rohlíčky dovážet starým smradlavým dieselem? Zrovna rohlíky lze určitě dodávat elektromobilem, nebo nesmradlavým dieselem.
Rad bych se zeptal autora clanku, jak se muze majitel hybridniho auta vyhnout hybridnim rezimum jizdy. Dalo by se to nejak vysvetlit, prosim?
@jersey.se ta aktualizace zrušila “zločinné nařízení EU”? Nebo to jenom ve Volvu nejprve odflákli?
@Mr.Murphy
ne maj to udelat napoprvy poradne a ne davat na trh srace,
ktery pak ladej za behu. A tim nemyslim auta ale cokolikv applem pocinaje a tiskarnou konce. Na vsem kde to jde to mam zakazany a spokojene to uzivam. Bohuzel tahle moznost mizi a mizi
ne maj to udelat napoprvy poradne a ne davat na trh srace,
ktery pak ladej za behu. A tim nemyslim auta ale cokolikv applem pocinaje a tiskarnou konce. Na vsem kde to jde to mam zakazany a spokojene to uzivam. Bohuzel tahle moznost mizi a mizi
@Lord Owl No jezdit v 16 let starém autě je skutečně blízko vraku, bez ohledu na km. To auto je na konci života.
@Frfla Nikdo nepsal o update behem jizdy. Jen, ze se behem jizdy projevila chyba zpusobena predchozim update.
no jeste ze takovy icoviny ve sve 16 let stare skodarne nemam. Ale u Stellantisu me to neprekvapuje. Docela dobry poznatek pro hackery, rozeslat takovy OTA update se skodlivym firmware pro sdilene SW knihovny Stellantisu a vsechny jejich novejsi kary stoji. BTW update behem jizdy je docela mazec.
To prostě nechceš! Mne trápí na půlročním Karoqu vypadávání sledování značek. Ne, že bych bez toho nedokázal žít, ale sere mě ta oranžová ikona s vykřičníkem, která okamžitě naskočí a text, který v tu chvíli zacloní celý tachometr! Manželka z toho byla celá vyklepaná, že se auto podělalo komplet... zrušit tyto hovadiny, je to jen k zlosti!
@Mikesus Tobě brousí ženu někdo z koncernu? Teda nenávist a zaslepenost je u tebe velká. Naštěstí jiných se to netýká a koncern má zákazníků dost. Rozhodně to není 10 let zpátky. To je jako ty vteřinové ( doteď nevím kolika vteřinové) prodlevy, dále nenabíjet na rychlo nabíječkách kvůli pauze aby se udělala bezpečnostní přestávka. Ty prostě vždycky za perlis.
@Mikesus Zase placas, problem je az v poslednych generaciach, co nie je 10 rokov. A podla donparitovej teorie, ked hejtis skodovku si cinsky komunista, preco to robis? Preco nicis europu 😅🤣
“Když se sekne telefon, přijdete jen o zprávu”.
No to platilo tak před 20 lety. Dnes má v mobilu skoro každý přístup do banky, k platebním kartám, k nemovitostem, autentizaci do různých systémů nebo zdravotní aplikace. Cukrovkáři by mohli vyprávět. Když se sekne telefon dnes, často to znamená daleko víc… Proto funguje testování!!!
No to platilo tak před 20 lety. Dnes má v mobilu skoro každý přístup do banky, k platebním kartám, k nemovitostem, autentizaci do různých systémů nebo zdravotní aplikace. Cukrovkáři by mohli vyprávět. Když se sekne telefon dnes, často to znamená daleko víc… Proto funguje testování!!!
@vecernicek2 To mas blby.
Ja mam banku v pocitaci, abych tu funkcnost neztratil ani bez mobilu.
Ja mam banku v pocitaci, abych tu funkcnost neztratil ani bez mobilu.
@Germanec Záleží od toho, ako sa staráš. Vek nie je najhlavnejším parametrom. Pokojne môže byť 20-ročné auto v pohode a 5-ročné šrot.
Chtěl bych upozornit autora článku, že při překládání z angličtiny není nutné umět jen anglicky, ale i česky. Možná by neškodilo si to po google translatoru aspoň přečíst, než uděláte ctrl+v.
@Mikesus to je trochu přehnané a jako zákazník nemáš šanci tohle vědět. Jediný kde bych tipoval kvalitní software je Tesla, ale i tam jsem slyšel že to není vždycky dokonalé...
@KANKUNEN být offline neznamená jezdit ve vraku. Ne každý jim to žere jako p.r.d.e.l.a.č.k.u. Evidentně tady někdo s finským jménem hltá všechny "cool" technologie a hurá propagandu k tomu.....
@Ja Prvni 123 to se samozřejmě vzájemně nevylučuje, ale proč opisovat data z faktur, když máš qr kódy. Platební karty, k čemu, když je můžeš mít v hodinách a telefonu. Nehledě na to, že v rámci přístupu do té banky určitě potřebuješ telefon, kvůli dvoufaktorovému ověření případně autentizaci.
Za mě je počítač pohodlnější maximálně pro vytváření výstupů z banky pro účetní a pokud by stačilo PDF, opět pár kliků v appce a soubor je odeslán. Nehledě na bezpečnost, biometrii apod. Phishing jsem v případě appky ještě neviděl, v případě webu (zejména platební brány a loginu do banky) nesčetněkrát.
Za mě je počítač pohodlnější maximálně pro vytváření výstupů z banky pro účetní a pokud by stačilo PDF, opět pár kliků v appce a soubor je odeslán. Nehledě na bezpečnost, biometrii apod. Phishing jsem v případě appky ještě neviděl, v případě webu (zejména platební brány a loginu do banky) nesčetněkrát.
@Germanec To jiste.
Ale pak by cena rohliku nebyla 3 ,- ale minimalne 6,-... po zapocitani odpisu toho elektromobilu.
Ale ja se nezastavam "starych smradlavych dieselu".
Jiste to muze byt, a vetsinou je, nesmradlavy diesel.
Ale pak by cena rohliku nebyla 3 ,- ale minimalne 6,-... po zapocitani odpisu toho elektromobilu.
Ale ja se nezastavam "starych smradlavych dieselu".
Jiste to muze byt, a vetsinou je, nesmradlavy diesel.
@TuDu Hmm, moc nefunguje.
A nikdo rozumnej tolik klicovych funkci mobilu proste nesveri.
A nikdo rozumnej tolik klicovych funkci mobilu proste nesveri.
@Stejsn Nicmene znovu mi to ozivilo tu uvahu, jestli jeste nevydrzim radit... a zustanu v Tipu.
Bez IP adresy.
😄
Bez IP adresy.
😄
imobilita je na dosah ruky. Koupíš si auto plné pikatchowin, závislé na technické podpoře někde za mořem (nejlépe JAR, Indie apod.). Pak se někdo rozvášní s aktualizacema a páčko.....
Já mám zatím u Volva s bezdrátovou aktualizací jen ty nejlepší zkušenosti. Výrobce skrz ně dokázal i trochu vylepšit reakce na plyn, které byly kvůli zločinným nařízením EU zpočátku doslova katastrofální. Na *** jsou pořád, jen na trochu menší.
@Ja Prvni 123 u nas pekaři vozí většinou v Renault Master. No nějaké extra eko to nebude, normální Euro5/6 nafťák... Ale jezdí už od 4 ráno, takže to ještě ekoteroristi vyspávají tweety....
jj OTA aktualizace na tu u Toyota Corolla Touring Sport čekám od předání auta v březnu a furt nic...
Spousta bugu, problémů jak navigace, zobrazení času, problém s bluetoth, android auto, apple car play
Spousta bugu, problémů jak navigace, zobrazení času, problém s bluetoth, android auto, apple car play
@Germanec Myslis?
Ja mam Alfu 164. Rok vyroby 1995... a k vraku ma teda hodne daleko.
😄
Ja mam Alfu 164. Rok vyroby 1995... a k vraku ma teda hodne daleko.
😄
@Ja Prvni 123 Nikdo rozumnej? Kolikrát neexistuje jiná možnost. Bez mobilní aplikaci nezaplatím ani "složenky".
@Germanec Jo, akorát je zajímají ty emise, jejichž regulací můžou ovládat společnost.
Kdyby jim skutečně šlo o omezení emisí, podporovali by jadernou energetiku a bojovali by proti praktikám ventingu a flaringu při těžbě ropy. Kdyby se tohle vyřešilo, tak tady můžeme všichni jezdit osmiválci s OHV a karburátory a budeme pořád klimaticky v plusu. Jenže jít řešit tyhle velké problémy proti klakám mocných lobistů a politických dárců vyžaduje pořádné koule, a tak se místo toho hraje divadélko a buzerujeme lidi s víčky a emisními povolenkami.
Kdyby jim skutečně šlo o omezení emisí, podporovali by jadernou energetiku a bojovali by proti praktikám ventingu a flaringu při těžbě ropy. Kdyby se tohle vyřešilo, tak tady můžeme všichni jezdit osmiválci s OHV a karburátory a budeme pořád klimaticky v plusu. Jenže jít řešit tyhle velké problémy proti klakám mocných lobistů a politických dárců vyžaduje pořádné koule, a tak se místo toho hraje divadélko a buzerujeme lidi s víčky a emisními povolenkami.
@Mr.Murphy No, u skodovky a ostatnich VW to nefunguje od zacatku.
Takze tam to pripadna aktualizace uz nezhorsi... to je fakt.
Takze tam to pripadna aktualizace uz nezhorsi... to je fakt.
@ljube nejni to škoda. Neměl by jsi rohlíčky v tvém oblíbeném obchodě.
Komunisti by s těmi zákazy měly přemýšlet.
Komunisti by s těmi zákazy měly přemýšlet.
Že to Stellantis podělal je problém té firmy, ne technologie nebo principu jako takového. Běžně ty aktualizace dělám u Kie nebo u Škodovky a všechno mi funguje.
Samozřejmě, je ideální udělat tu aktualizaci v klídečku když nejsem 200km od baráku a nikam nespěchám. Stejně jako u NTB nikdy nevíš jak dlouho to bude trvat atd....