Testy
Netušil jsem, že to je zadokolka se 158kW výkonu...
Inu, redakce nikdy nezklame a vždy překvapí a přispěje svojí troškou do mlýna.
Inu, redakce nikdy nezklame a vždy překvapí a přispěje svojí troškou do mlýna.
@Mokrous kaju se, opraveno.
@Marek Bednář Otázkou je, jestli už jste z principu takoví lajdáci a proto je to zde standard a nebo zda jste pod takovým tlakem z vedení. Hlavně, aby byly prokliky a na obsahu nesejde...
Ako môže starý vrak dostať 4 hviezdy???
@Meky to je, co? A kdyby se pořádně rozjížděl a měl možnost menších kol jinak, než že člověk půjde k Seatu a koupí si je tam, dostal by jich pět.
@Marek Bednář btw má možnost montáže menších kol, v datové kostce jsou automaticky zapsané alternativní rozměry disků 17” i 18” kola, jen ne z výroby. Tam trvají kvůli designu na 19”. Btw a to auto se rozjíždí normálně, ať má 18” nebo 19”, spíš to vypadá na chybu převodovky testovaného kusu 😉
@ericn na rozjezd nebude mít průměr kol vliv, a nemyslím si, že je to chyba kusu, věci od VW, Seatu a Cupry s příčně uloženým motorem se chovají všechny dost podobně v tomto ohledu
Když jsme vybírali naše rodinné SUV, Ateca byla první, o kterém jsme uvažovali, což bylo logické, protože by to byl v naší rodině už 4. Seat. Po zkušební jízdě ale bylo jasné, že Ateca vypadá z užšího výběru, protože má naprosto prkenný, nepříjemně tuhý podvozek, který se na české mizerné silnice vůbec nehodí. Odpružení Karoqu se ukázalo nesrovnatelně komfortnější, aniž by se to nějak zásadně podepsalo na jízdních vlastnostech v zatáčkách.
P.S. Ano, stejně jako u Atecy, i u Karoqu si nemůžeme vynachválit poctivou ergonomii se snadno a bezpečně ovladatelnými kolečky a tlačítky! A třešnička na řidičově dortu - šestistupňový manuál! 👍😊
P.S. Ano, stejně jako u Atecy, i u Karoqu si nemůžeme vynachválit poctivou ergonomii se snadno a bezpečně ovladatelnými kolečky a tlačítky! A třešnička na řidičově dortu - šestistupňový manuál! 👍😊
@Arese u Cupry Atecy je to dáno koly, minimum je bohužel jen 19” origo. Vypadá to sice skvěle, ale má to pak i tužši podvozek. Nicméně na 18” kolech se auto chová o něco lépe. A kdo chce opravdu komfort může jít ještě o palec dolu. Povolené jsou i 17” kola, ale musíš buď neorigo nebo kola z Karoqu nebo Seatu 😉
@ericn Tady se ovšem zdaleka nejedná jen o kola, ale také o nastavení tlumičů a tuhost pružin. A to v Česaně u Karoqu zvládli mnohem lépe.
@Arese souhlasím, taky mám jednoho. Rozdíl v tvrdosti mezi KAroqem a Atekou je opravdu velký. Kdo chce sice tuhé ale ne prkenné SUV od Cupry pořídí si Formetora 1,5 s víceprvkem. Rozdíl je obrovský. Jedinou nevýhodou pro někoho může být o 50L menší kufr.
No nevim, auto co nereaguje na plyn s uskakanym podvozkem na povinnych 19" 😄 bratru za 900....
Jako chapu, ze kdyz uz Cupra musi prodavat podmotorovana auta (s ohledem na to jak chce byt vnimana) tak na to narve velky kola at to dela paradu aspon pri statickem pohledu.
Nejak bych tezko hledal motivaci ty penize za to auto utratit....
(jako zabavny bonus ctu tady v diskusi preventivni obavy o DSG.
.... tvl to bych chtel, dat 900 za auto a uz vedet, s cim budu mit asi problem)
Nebudu travit cas na netu ale fakt neni nejaky PHEV Crossover nebo aspon hybrid co se umi rozjet v dane cenove hladine?
Jako chapu, ze kdyz uz Cupra musi prodavat podmotorovana auta (s ohledem na to jak chce byt vnimana) tak na to narve velky kola at to dela paradu aspon pri statickem pohledu.
Nejak bych tezko hledal motivaci ty penize za to auto utratit....
(jako zabavny bonus ctu tady v diskusi preventivni obavy o DSG.
.... tvl to bych chtel, dat 900 za auto a uz vedet, s cim budu mit asi problem)
Nebudu travit cas na netu ale fakt neni nejaky PHEV Crossover nebo aspon hybrid co se umi rozjet v dane cenove hladine?
"Na trhu je už dlouho, ale pořád má co říct – tak by se dala shrnout Cupra Ateca. Patříte-li k těm, kterým nesedí směr vývoje aut, ale přesto chcete něco nového, právě auta jako ateca jsou perfektní volbou pro svou ergonomii z dob, kdy se nemusela obracet každá koruna kvůli emisím a elektromobilům."
Souhlas s autorem, ještě bych dodal, že je to ideálni auto spolu s Karoqem pro ty dříve narozené, kteří už mega displeje v autě nedávají. Pořád to má kolečka na klimatizaci a pár tlačítek. 3 týdny zpět nám přesně toto auto přibylo do rodiny pro tchána, věkem pře 70let a je velmi spokojený... 👌
EA888 jasná volba. 👍👍👍👍
Hlavne pri jazdách okolo komína?
Inak tvojej voľbe plne rozumiem. 😉
Skôr by mi tam vadila tuhá zadná náprava.