Novinky
Pro mě je zajímavé že elektromobilisti svorně tvrdí jak je nabíjení oproti tankování u pumpy mnohem jednodušší, a přitom ti co mají možnost obojího volí raději ty pumpy
@Othello
Nejen jednodušší, ale i levnější... 😁
Nejen jednodušší, ale i levnější... 😁
@rohYpnol v pondělí jsem vrátil ioniq 9 po cca 1300 km, které byly kromě první baterky (a ta padla hned druhý den, protože jsem tahal 2,5t vlek) nabité všechny na UFC nabíječkách, jsem zvědavý, jak vyjdou náklady na km, v testu to určitě bude 😉
@Marek Bednář prosím pak v testu ještě info o casu stráveném na UFC.
@Othello No, částečně máš pravdu, ale problém je i v tom, že většina plug-in hybridů (až na výjimky jako třeba Mercedes E klasse) má jenom pomalé nabíjení - jsou zkratka stavěné na to, že se budou nabíjet tam, kde člověk delší dobu parkuje, tedy v místě bydliště nebo v práci.
To, že lidi málo nabíjejí svá PHEV je tedy indikátorem stavu dobíjecí infrastruktury.
Těžko to můžou ovlivnit výrobci aut a ještě méně řidiči, ale to tihle aktivisti nechápou, protože nejsou moc inteligentní.
To, že lidi málo nabíjejí svá PHEV je tedy indikátorem stavu dobíjecí infrastruktury.
Těžko to můžou ovlivnit výrobci aut a ještě méně řidiči, ale to tihle aktivisti nechápou, protože nejsou moc inteligentní.
@vecernicek2
no právě to pomalé domácí nebo pracovní dobíjení elektromobilisti prezentují jako velikou výhodu.
A já bych s nimi i souhlasil proto se ptám proč se to u plugin hybridů reálně neděje
no právě to pomalé domácí nebo pracovní dobíjení elektromobilisti prezentují jako velikou výhodu.
A já bych s nimi i souhlasil proto se ptám proč se to u plugin hybridů reálně neděje
Elektromobily jsou podvod, hřímají zelení lobbisté. Jejich majitelé je dobíjejí nezelenou elektřinou... 🤣🤣🤣
Plugin...
Pre každého to nie je, spotrebu skvapalnených dinosaurov uvedenú v tp nedosahujem (spôsob výpočtu nie je chybou auta ale metodiky a zároveň je silne zvislá od spôsobu používania ) ale využívam ho hojne na tú elektriku tam kde to fosil proste vždy prehrá (mesto a okolie mesta). Zároveň ja už mám po obmedzení svojho nájazdu takých kilometrov zhruba 50-60 percent z celkového nájazdu. Viac menej podľa štatistiky auta mám od posledného tankovania spotrebu 1,5l / 100km a 12,4kWh el. Dobré / zlé? Diaľničné cesty to dáva zhruba o 0,4-0,8l na sto km horšie ako predchádzajúci dízel (rovnaké auto). Čo je neporovnateľné je kultúra chodu, reakcia na plyn a reakcia dsg (pre Mikeša, tu dsg necuká 😊 ) .
Ešte pár čísel pre štatistiku, jazda na sever DE na Dánsku hranicu cez CZ, celková trasa +-1100km : dízel 5,3, hybrid 5,9 , cesta na dovolenku do HR cez HU dízel 4,2-4,7, hybrid 5,1-5,4. Ťažký a neforemný vlek 8,3-10 Niektoré jazdy sa pravidelne opakujú , dá sa to pekne porovnať
Pre každého to nie je, spotrebu skvapalnených dinosaurov uvedenú v tp nedosahujem (spôsob výpočtu nie je chybou auta ale metodiky a zároveň je silne zvislá od spôsobu používania ) ale využívam ho hojne na tú elektriku tam kde to fosil proste vždy prehrá (mesto a okolie mesta). Zároveň ja už mám po obmedzení svojho nájazdu takých kilometrov zhruba 50-60 percent z celkového nájazdu. Viac menej podľa štatistiky auta mám od posledného tankovania spotrebu 1,5l / 100km a 12,4kWh el. Dobré / zlé? Diaľničné cesty to dáva zhruba o 0,4-0,8l na sto km horšie ako predchádzajúci dízel (rovnaké auto). Čo je neporovnateľné je kultúra chodu, reakcia na plyn a reakcia dsg (pre Mikeša, tu dsg necuká 😊 ) .
Ešte pár čísel pre štatistiku, jazda na sever DE na Dánsku hranicu cez CZ, celková trasa +-1100km : dízel 5,3, hybrid 5,9 , cesta na dovolenku do HR cez HU dízel 4,2-4,7, hybrid 5,1-5,4. Ťažký a neforemný vlek 8,3-10 Niektoré jazdy sa pravidelne opakujú , dá sa to pekne porovnať
Obecně u nějakých automobilek není možné koupit čistě spalovací auto. Pouze plug-in hybrid. Lidi je kupují a používají jako pouze spalovací.
@Pepa_007
No jo, a odkud ty moudra máš? Z praxe, nebo z poslední návštěvy hospody?
No jo, a odkud ty moudra máš? Z praxe, nebo z poslední návštěvy hospody?
@Ja Prvni a Posledni od Já prvního a pak ještě od Já posledního.
@Pepa_007
Tvoje logika se ztratila na cestě z hospody.
Tvoje logika se ztratila na cestě z hospody.
@Ja Prvni a Posledni
Zato v tvém případě je slovní spojení "tvoje logika" jen protimluv. Ty dvě slova se v tvém případě nikdy nepotkala 😁
Zato v tvém případě je slovní spojení "tvoje logika" jen protimluv. Ty dvě slova se v tvém případě nikdy nepotkala 😁
@rohYpnol
No jasně, Pepík to nezvládl, tak si půjčil Rohypnola, že jo? Haha, tady už je sranda! 🤣🤣🤣
No jasně, Pepík to nezvládl, tak si půjčil Rohypnola, že jo? Haha, tady už je sranda! 🤣🤣🤣
@Pepa_007 Schválne vymenuj tie kde si klasické auto nekúpiš
@kyklop Toyota třeba. Samý Hybrid.
Klasické myšlení levičáckých socialních inženýrů.
Místo aby si řekli, fajn, tak nabíjecí infrastruktura není tam, kde bychom ji potřebovali a sláva plug-in hybridům, protože jsou přesným indikátorem skutečného stavu věcí, tak začnou nadávat na plug-in hybridy a na řidiče.
Jako asi když bydlím ve vlastním baráku s FVE, tak je pro mě nabíjení jednoduché a výhodné. Když někdo bydlí v králíkárně na Jižním městě, tak bude asi těžko večer hledat nabíječku.
Místo aby si řekli, fajn, tak nabíjecí infrastruktura není tam, kde bychom ji potřebovali a sláva plug-in hybridům, protože jsou přesným indikátorem skutečného stavu věcí, tak začnou nadávat na plug-in hybridy a na řidiče.
Jako asi když bydlím ve vlastním baráku s FVE, tak je pro mě nabíjení jednoduché a výhodné. Když někdo bydlí v králíkárně na Jižním městě, tak bude asi těžko večer hledat nabíječku.
@vecernicek5
Samolajk - srdce hřeje.
Samolajk - srdce hřeje.
@Ja Prvni a Posledni
Nerozumím řeči tvého kmene.
Nerozumím řeči tvého kmene.
@vecernicek2
Té nerozumí ani on sám. Těm nesmyslům totiž rozumět nelze 😆
Té nerozumí ani on sám. Těm nesmyslům totiž rozumět nelze 😆
@rohYpnol
Tvoje pravda má dnes volno.
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
Tvoje pravda má dnes volno.
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
@Ja Prvni a Posledni tohle se bude těžko překonávat. má natrénovaný tři za sebou a pak si musí dát chviku volno. tohle už je voříšek.
@Man Ký Pokud tě to zajímá, mrkni na další z několika stovek alter eg Rohypnola, co každý den něco přidává na Novinkách pod nickem Božena Zichová.
www.seznam.cz/…7d4eaf2f581668e6
www.seznam.cz/…7d4eaf2f581668e6
@Ja Prvni a Posledni
🤣🤣🤣 sorry, za tohle tě možná z novodobé zelenorudé stb vyrazí za totální neprofesionalitu 🤣🤣🤣
P.S. odpad seznam a novinky ani nečtu...😆
🤣🤣🤣 sorry, za tohle tě možná z novodobé zelenorudé stb vyrazí za totální neprofesionalitu 🤣🤣🤣
P.S. odpad seznam a novinky ani nečtu...😆
@rohYpnol
😂😂😂 Hele, Božko, chytla ses jako malá myška. 😅😅😅
STB čurá smíchy! 🤣🤣🤣
😂😂😂 Hele, Božko, chytla ses jako malá myška. 😅😅😅
STB čurá smíchy! 🤣🤣🤣
@Ja Prvni a Posledni
Tak mě je jasné že když ty tady lžeš kudy chodíš tak nic lepšího než přijít s další lží nezvládneš... klidně se tímhle směrem ztrapňuj dál....
Tak mě je jasné že když ty tady lžeš kudy chodíš tak nic lepšího než přijít s další lží nezvládneš... klidně se tímhle směrem ztrapňuj dál....
@rohYpnol
Cože? Smích už najednou přešel? Haha, to snad ani nejde, ty malá tragikomická Božko! 🤣🤣🤣
Cože? Smích už najednou přešel? Haha, to snad ani nejde, ty malá tragikomická Božko! 🤣🤣🤣
@Ja Prvni a Posledni
Vzhledem k tomu že si můžeš vylhat úplně jakékoliv jméno, tak je zjevné že diskuse nad těmito tvými vylhanými nesmysly je jen tapetování do diskuse. A na tom ja se podílet dál nehodlám. Smolík trolle.
Ale chápu, že ty na žádné jiné diskusní téma prostě nemáš.
Vzhledem k tomu že si můžeš vylhat úplně jakékoliv jméno, tak je zjevné že diskuse nad těmito tvými vylhanými nesmysly je jen tapetování do diskuse. A na tom ja se podílet dál nehodlám. Smolík trolle.
Ale chápu, že ty na žádné jiné diskusní téma prostě nemáš.
@rohYpnol
😂😂😂 Človeče, jsem v šoku. Ty dokážeš být k sobě tak neúprosný a kritický. Božinku na nebesích, tady máš medaili za odhodlání! 😂😂😂
😂😂😂 Človeče, jsem v šoku. Ty dokážeš být k sobě tak neúprosný a kritický. Božinku na nebesích, tady máš medaili za odhodlání! 😂😂😂
@Ja Prvni a Posledni
www.auto.cz/diskuse/98692/1#…
www.auto.cz/diskuse/98692/1#…
@Ja Prvni a Posledni
www.auto.cz/diskuse/98692/1#…
Dál na tvé trollení nebudu reagovat. Smolík trolle.
www.auto.cz/diskuse/98692/1#…
Dál na tvé trollení nebudu reagovat. Smolík trolle.
@vecernicek2 tak si natiahne z kralikarne predlzovacku, kto byva v kralikarni a nebude cakat ako nejaky lavicovy socialista, kym mu niekto iny postavi infrastrukturu
Ja PHEV Supa mam uz 5 let a je to pro me genialni auto. Jezdim dlouhodobe za 3 litry a tu elektriku, mam nezavisle topeni pres appku a ranni 3km cestu do prace davam bez skrabani auta, v teple a bez startovani zmrzleno fosilu.
Mam najeto 130, z toho tak pulku na tu baterku a nevidim vubec zadny ubytek kapacity. Pro nekoho jako ja idealni ( v klidu zajedu do Italie na lyze), samozrejme zasadni podminka je nabijeni u baraku.
Ze nekomu jinemu PHEV nesedi ale to fakt neni problem auta, ale blbosti majitele nebo fleetmanagera. A samozrejme, znam lidi co jezdi s dieselem po meste a divi se mi, ze se mi "chce tahat s kabelem".... Tolik asi k mozku a ohleduplnosti nekterych.
Jinak pane Bednari uplne mi nesedi michani technickeho clanku s provoznimi daty a cisly a politickych komentaru. Na oboje mate pravo a vlastne s obojim souhlasim, ale takto splacane dohromady je to takove nekonzistentni. Kazdopadne diky za komunikaci tohodle tematu. Mit PHEV a jezdit jen na benzin je fakt prasarna.
PS: na PHEV jsem nemel jediny problem, zatimco u dieselu dolivam chladici kapalinu a olej (oboje Sup III gen. koupeny novy)
Mam najeto 130, z toho tak pulku na tu baterku a nevidim vubec zadny ubytek kapacity. Pro nekoho jako ja idealni ( v klidu zajedu do Italie na lyze), samozrejme zasadni podminka je nabijeni u baraku.
Ze nekomu jinemu PHEV nesedi ale to fakt neni problem auta, ale blbosti majitele nebo fleetmanagera. A samozrejme, znam lidi co jezdi s dieselem po meste a divi se mi, ze se mi "chce tahat s kabelem".... Tolik asi k mozku a ohleduplnosti nekterych.
Jinak pane Bednari uplne mi nesedi michani technickeho clanku s provoznimi daty a cisly a politickych komentaru. Na oboje mate pravo a vlastne s obojim souhlasim, ale takto splacane dohromady je to takove nekonzistentni. Kazdopadne diky za komunikaci tohodle tematu. Mit PHEV a jezdit jen na benzin je fakt prasarna.
PS: na PHEV jsem nemel jediny problem, zatimco u dieselu dolivam chladici kapalinu a olej (oboje Sup III gen. koupeny novy)
@Mr.Murphy Přesně tak, pro toho, kdo doma píchne auto do zásuvky není dobíjení problém. Ve městě na sídlišti to nikdo nedělá.
@Mr.Murphy mám to podobne, ale zjavne mám väčší podiel jázd na el. ako ty....Jo a mal som aj viac šťastia a apoštolom, nedolieval som ani kvapku oleja
@kyklop zalezi jestli mas 110 nebo 140kw.... a pak kus od kusu. Jinak ja tim PHEV jezdim i dlouhe trasy, i na nich mi bere min nez diesel pokud to neni nejaka svizna jizda dlouho po dalnici.
@Mr.Murphy Mal som 110kW predohrab. Na dlhých trasách sa na dizel spotrebou nechytá ale zároveň je rozdiel menší ako väčšina očakáva ( bla bla slabý benzín a ešte ťahá baterky 😁 ). V režime gte to ide fakt pekne, škoda len toho otravného umelého zvuku z reprákov čo sa nedá vypnúť . Rozpísal som to v príspevku vyššie. Oboje sú / boli s továrenských ťažným, tam pár deci u dizlu ( a asi aj u phev) padlo za obeť konštrukčným úpravám
@Mr.Murphy
Tak. Teď ještě zbývá vyřešit tu záhadu k čemu je Superb na 3km dojížďky... 😆
Zelené spolky by tě za takové chování přibyly větrnou elektrárnu, protože máš jezdit na e-koloběžce... 🤣
Tak. Teď ještě zbývá vyřešit tu záhadu k čemu je Superb na 3km dojížďky... 😆
Zelené spolky by tě za takové chování přibyly větrnou elektrárnu, protože máš jezdit na e-koloběžce... 🤣
@rohYpnol k prvej "záhade" len toľko že máš univerzálne auto ktoré používaš pracovne aj súkromne
@rohYpnol tak kdyz nekdo pracuje v prumyslove zone kde neni jidelna tak mas i kratke pojizdky a pak vozis decka na krouzky tak na to se EV s dojezdem 50km skvele hodi. A zaroven s tim prejedu pul Evropy bez zdrzovani nabijenim. Idealni kombinace.
@Mr.Murphy A jak se ti to chová v těch Alpách v zimě? Přece jen to je předokolka, ale na rozdíl od mého dehtu nemá všechnu váhu na předku, ale docela dost na zadku a to citelně snižuje trakci. Mě by se líbil předchozí Passat B8 PHEV s rychlodobíjením, jako má nový model, ale s el. pohonem na zadek a cenou jako TDI. To by bylo úplně parádní. B9 se mi tolik nezamlouvá. Navíc PHEV je dost drahej a na dálky se mi vůbec nevyplatí. Moje emise CO2 jsou jako u zmíněných PHEV vozidel z článku. Mezi 130-140g/100km, protože jezdím jen dálky.
Ale zase ten komfort věřím, že je o kus dál, než u nafty.
Já teda v naftě nijak netrpím a jak už jsem zde psal, mám kliku na kus co nežere ani kapku oleje, ani kapalinu a ani moc tu naftu...
Ale nijak by mi nevadila ještě tišší a hladší jízda a hlavně to nezávislé topení a reakce na plyn. Já to s DSG umím a přijde mi to přirozené, ale na lepší reakce se dá zvyknout určitě líp.
Ale zase ten komfort věřím, že je o kus dál, než u nafty.
Já teda v naftě nijak netrpím a jak už jsem zde psal, mám kliku na kus co nežere ani kapku oleje, ani kapalinu a ani moc tu naftu...
Ale nijak by mi nevadila ještě tišší a hladší jízda a hlavně to nezávislé topení a reakce na plyn. Já to s DSG umím a přijde mi to přirozené, ale na lepší reakce se dá zvyknout určitě líp.
@Mokrous hele trakci to auto proste nema, tak to je. Mam vzdy dobre 17" zimaky a retezy v kurfu. Nikdy jsem je nepouzil. Co si budem povidat, zasnezena silnice v horach je dnes spis vyjimka. Mel jsem predtim i CNG Octavie ktere maji taky spatnou trakci a nikdy to nicemu nevadilo, jen s tim clovek musel pocitat.
Jinak ja to auto koupil kdyz bylo cenove mezi Tdi 150k a Tdi 200k, fakt nebylo co resit. Pro moje potreby naprosto idealni, elektricka jizda po meste je super.
Jinak ja to auto koupil kdyz bylo cenove mezi Tdi 150k a Tdi 200k, fakt nebylo co resit. Pro moje potreby naprosto idealni, elektricka jizda po meste je super.
@Mr.Murphy Tak tos koupil dobře. Já vím že sněhu je dnes málo i v Alpách, ale tam kam jezdíme jsou silnice ve výšce nad 1000-1400 m.n.m. a crcat se s řetězama se mi nechce.
Každopádně je dobrý, že jsi zatím nezapadl.
Každopádně je dobrý, že jsi zatím nezapadl.
@Mokrous za ty prachy nebylo co resit.... PHEV tehdy u Skodovky zacinaly a chteli to dostat mezi lidi. Mam to s matrixama, taznym a vybavou Style vc. elektrickych sedacek s prodlouzitelnym sedakem a stalo to snad 900 nebo kolik.....
@Mr.Murphy Tak to pak chápu. Jen aby ta 1.5 TSI vydržela to co ta původní 1.4TSI...
@Mokrous Phev má 1,4tsi
@Mokrous já mám ještě 1.4.... o 1.5TSI PHEV jsem četl nějaké negativní zkazky ale sám zkušenost nemám.... Jinak já jsem s 1.4TSI byl i extrémně spokojený v Octávii na CNG.... tam to šetřilo neskutečné peníze.... a nic to nechtělo.
@Mr.Murphy Tak já ji měl v Golfu 7 ve verzi 110kW a byl to super motor. Spolu s 2.0 TSI to nejlepší od VW v tomto století. A přesto mám 147kW TDI 😅
@Mr.Murphy 1.4TSI 6M, ani 1.5TSI 7DSG s CNG žádné problémy s motorem nemají - na prvním jsem najel 185tis km a na druhém mám 134tis. Motor na rozdíl od DSG bez ztráty květinky. Ta 1.5 s DSG umí šetřit víc než ta původní kombinace není problém jezdit za 3,5kg/100kg při běžné jízdě. je to dané i tím, že ta 1,5 má o 15kW více, 81/96kW. Tj nemusíš na to tak šlapat 😉
@Mr.Murphy Superb bol cenou milostivejší ako brat z vlkohradu skrz fakt, že ich bol aj v nižších stupňoch výbavy. Passat B8 phev si dostal aj s kopou výbavy ktorú asi nie každý ocení. Súčasný cenník oboch je celkom milostivý, phev je presne medzi dizlami. Takže argument že cena je irelevantný
@Mr.Murphy aj súčasná generácia cenu presne medzi dízlami, takže fér
@kyklop Nevím jak na SK, ale u nás stojí PHEV o 150 tisíc víc, než TDI.
@Mokrous SK cenník - passat variant Bussines
2.0 tdi 110kW 44.690; 2.0TDI 142kW 4x4 49.890€, 1,5TSI ehybrid 46.390 /47.690e 150/200kW. Príplatok voči 2.0tdi 110kW mi pripadá veľmi znesiteľný
2.0 tdi 110kW 44.690; 2.0TDI 142kW 4x4 49.890€, 1,5TSI ehybrid 46.390 /47.690e 150/200kW. Príplatok voči 2.0tdi 110kW mi pripadá veľmi znesiteľný
@kyklop SK ceny na vozy z Devínskej jsou vždy lepší jak v ČR. Třeba na Touareg máte několik luxusních cenových variant a my nemáme nic.
@Mokrous priznám Že to som neporovnával. Ešte je tam jedna zaujímavá vec, v základnej výbave je plugin lacnejší ako dízel v bussines. Cca 41000€ , to mi už pripadá hodne fér, do toho by som doplnil len ťažné a travel assist 😊 .
@kyklop Vidíš to. A já zase ne. 100 lidí 100 chutí. Tažné jsem v životě nepotřeboval a nechtěl a Travel Assist už bych si nikdy nepřiplatil. Nepoužívám ho vůbec. Já radši masáže, muziku, akustický skla, DCC atd...
@Mokrous chápem, písali sme si o tom 😁 . Zabudol som na ergo sedačky, to je fakt super, ťažné je súčasťou mojej práce, dcc mám, ako hitparáda mi to za normálnych okolností nepripadá (okrem pocitu, že sa motokáry v serpentínach, ale zase bolo to tam a pri ťahaní prívesu je režim individual fajn 😁
Jediný problém je v metodice měření normované spotřeby, která zcela zjevně neodpovídá typickému použití takového auta.
Ale v článku je to hlavně o všemocných zelených lobbistech, kteří zvedají ruce za všechny vlády EU. 🙃
Bacha na ilumináty, raději noste alobalovou čepičku. 😉
Ale v článku je to hlavně o všemocných zelených lobbistech, kteří zvedají ruce za všechny vlády EU. 🙃
Bacha na ilumináty, raději noste alobalovou čepičku. 😉
Zopakuji co má zaznít. Výběr. SVOBODNÝ výběr!!! To je oč tu běží. Správné řešení ať si zvolí zákazník sám podle toho co jemu vyhovuje.
Diesel? 👍👍👍
Benzín?👍👍👍
Hybrid diesel?👍👍👍
Hybrid benzín?👍👍👍
Plugin hybrid diesel?👍👍👍
Plugin hybrid benzin?👍👍👍
Vodík? 👍👍👍
BEV?👍👍👍
Podstatné je, aby si každý zákazník nesl náklady, které jeho technologie přináší. Aby zákazník nebyl šikanovaný ze strany governmentu za svoji volbu.
A není důvod z veřejných peněz dotovat dobíjecí stanice, nebo někoho nutit budovat dobíjecí mista. ...Budoval někdo z veřejných peněz čerpací stanice?!?
Diesel? 👍👍👍
Benzín?👍👍👍
Hybrid diesel?👍👍👍
Hybrid benzín?👍👍👍
Plugin hybrid diesel?👍👍👍
Plugin hybrid benzin?👍👍👍
Vodík? 👍👍👍
BEV?👍👍👍
Podstatné je, aby si každý zákazník nesl náklady, které jeho technologie přináší. Aby zákazník nebyl šikanovaný ze strany governmentu za svoji volbu.
A není důvod z veřejných peněz dotovat dobíjecí stanice, nebo někoho nutit budovat dobíjecí mista. ...Budoval někdo z veřejných peněz čerpací stanice?!?
@rohYpnol svobodný výběr v dobách, kdy je naše klima v ohrožení, není možný. lecjaký dobytek by jezdil fabií z roku 123 s emisemi karcinogenními jako hřiby z Černobylu.
@Man Ký Aspoň nepíš hlúposti, to čo sa dnes deje okolo áut a takzvaných emisií nemá s klímou spoločné vôbec nič, okrem toho, že slúži ako zámienka.
Ovzdušie v meste - beriem. Globálne oteplenie, klíma - blbosť, ani omylom.
Ovzdušie v meste - beriem. Globálne oteplenie, klíma - blbosť, ani omylom.
@traveldrive
Každý ví, že i z hlediska lokálních emisí by větším přínosem bylo 100 dieswlových aut s euro6 co nahradí staré auta proti 5ti BEV... O emise ani o ekologii ani o zdraví nikomu z EK v EU nejde.
Každý ví, že i z hlediska lokálních emisí by větším přínosem bylo 100 dieswlových aut s euro6 co nahradí staré auta proti 5ti BEV... O emise ani o ekologii ani o zdraví nikomu z EK v EU nejde.
@traveldrive ty uherský hňupe😊 chápu, že se se mnou snažíš za každou cenu nesouhlasit, ale tak, že potvrdíš to co jsem napsal, tak ze sebe fakt děláš hňupa.
@rohYpnol slobodny vyber konci tam, kde zacina sloboda druhych
@xxc
Žádný z uvedených pohonů neomezuje a nezasahuje nezdravě do práv druhých. Vyjma elektromobility, kterou jsme diky zelenorudé ideologii nuceni platit všichni z našich peněz aniž bychom chtěli.
Žádný z uvedených pohonů neomezuje a nezasahuje nezdravě do práv druhých. Vyjma elektromobility, kterou jsme diky zelenorudé ideologii nuceni platit všichni z našich peněz aniž bychom chtěli.
@rohYpnol nelži ty hovado, otravující své okolí karcinogenními sloučeninami!
zpravy.aktualne.cz/…689ac1f6b220ee8/
všude v civilizaci už takové dobytky vyčleňují ze svého okolí!
zpravy.aktualne.cz/…689ac1f6b220ee8/
všude v civilizaci už takové dobytky vyčleňují ze svého okolí!
@rohYpnol obmedzuje a zasahuje do mojich prav
Plug-in hybridy jsou výsledek regulací, které prosadili zelení lobbisté. Je to ideální pro velké firmy, které si dají do ESG reportu, že mají ve fleetu ekologická auta, aniž by naštvali své zaměstnance fasováním elektromobilů. Automobilkám to pomáhá snížit riziko pokuty EU za flotilové emise CO2. Bez regulací by taková auta nikdo nevyvíjel a neprodával.
Vina není ani na automobilkách, ani na řidičích. Ať se zelení lobbisté podívají do zrcadla, tam uvidím viníky.
Vina není ani na automobilkách, ani na řidičích. Ať se zelení lobbisté podívají do zrcadla, tam uvidím viníky.
@Tycoon
To si úplně nemyslím.
Plugin hybrid je především výsledek snahy obejít problém baterek a jejich technologických limitů, které nezvládnou u elektromobilu zákazníkovi nabidnout to co chce.
Spíš mě trochu překvapuje, že zatimco Evropa šla cestou různých hybridů, tak že se zatim v Evropě neprosadili NEV jako v Číně.
To si úplně nemyslím.
Plugin hybrid je především výsledek snahy obejít problém baterek a jejich technologických limitů, které nezvládnou u elektromobilu zákazníkovi nabidnout to co chce.
Spíš mě trochu překvapuje, že zatimco Evropa šla cestou různých hybridů, tak že se zatim v Evropě neprosadili NEV jako v Číně.
Drahoš Hickl
Příspěvek podléhá schvalování.
Nemohou za to ani řidiči a ani výrobci. Kdyby nebyly nesmyslné dotace, koupil by si taková auta jen ten, kdo by větší část km ujel na elektřinu. Mám 5 let dieselhybrid. Poměr km mám 1/3 na naftu a 2/3 na elektřinu. Na 1 km mám náklady na PHM pod 1 kč. Takže nadávejme tomu pravému, tedy těm, kteří v EU prosazují násilně přechod na el.auta. Možná jsou budoucností mobility, ale rozhodně nikoli po prosazování takovou formou. Dotace zkreslují realitu.
@Zemjos
diesel + elektřina = pod 1 Kč/km?
Jo, jasně, když jedeš z kopce a vítr ti fouká do zásuvky.
www.auto.cz/diskuse/79351/1#…
diesel + elektřina = pod 1 Kč/km?
Jo, jasně, když jedeš z kopce a vítr ti fouká do zásuvky.
www.auto.cz/diskuse/79351/1#…
@Ja Prvni a Posledni
Tak 1l je když budu pesimista 0,4 kč/km. 23 kWh je 1,60 kč/km při ceně 7 kč. Pokud cca 2/3 dobíje z FVE, tak je pod 1 kč/km.
Samozřejmě opět za předpokladu, že nedobíjí na UFC nebo FC. Ale při určitém režimu není problém mit tyhle náklady.
Nechci být jízlivý, ale opět smolík hujere 🤣🤣🤣
Tak 1l je když budu pesimista 0,4 kč/km. 23 kWh je 1,60 kč/km při ceně 7 kč. Pokud cca 2/3 dobíje z FVE, tak je pod 1 kč/km.
Samozřejmě opět za předpokladu, že nedobíjí na UFC nebo FC. Ale při určitém režimu není problém mit tyhle náklady.
Nechci být jízlivý, ale opět smolík hujere 🤣🤣🤣
@rohYpnol
🥲🥲🥲 Nevzpomínám si, že bych se tě na něco ptal. 😅😅😅
Ale jinak, díky za tvou tradiční dávku lží. 😂😂😂
Stabilita je důležitá, Boženko. 🤣🤣🤣
🥲🥲🥲 Nevzpomínám si, že bych se tě na něco ptal. 😅😅😅
Ale jinak, díky za tvou tradiční dávku lží. 😂😂😂
Stabilita je důležitá, Boženko. 🤣🤣🤣
@Ja Prvni a Posledni
Samozřejmě že ses mě na nic neptal, protože to ani nezvládneš se na něco smysluplně zeptst. Zato lhaní, v tom jsi špička 👍
Samozřejmě že ses mě na nic neptal, protože to ani nezvládneš se na něco smysluplně zeptst. Zato lhaní, v tom jsi špička 👍
@rohYpnol
Hele, Boženo, zaber ještě víc, Vánoce jsou za dveřma.
A prémie? Ty tě určitě neminou, dura! 🤣🤣🤣
Hele, Boženo, zaber ještě víc, Vánoce jsou za dveřma.
A prémie? Ty tě určitě neminou, dura! 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Ono je to ještě o něco lepší. Než jsem pořídil PHE, Měl jsem již 8 let FVE, která se mně na RD zaplatila za 5,5 roku. A paušální platby v ceně elektřiny jsem platil i když jsem nedobíjel auto. Proto je objektivnější počítat v ceně elektřiny jen pohyblivou složku a tu mám v současnosti 4,60 Kč. Potom vychází náklad na 1 km hodně pod 1 Kč. Když je nafta okolo 31 Kč, tak jsem dokonce pod 90 hal./km A to mám GLE, které váží přes 2,5 t.
Ono je to ještě o něco lepší. Než jsem pořídil PHE, Měl jsem již 8 let FVE, která se mně na RD zaplatila za 5,5 roku. A paušální platby v ceně elektřiny jsem platil i když jsem nedobíjel auto. Proto je objektivnější počítat v ceně elektřiny jen pohyblivou složku a tu mám v současnosti 4,60 Kč. Potom vychází náklad na 1 km hodně pod 1 Kč. Když je nafta okolo 31 Kč, tak jsem dokonce pod 90 hal./km A to mám GLE, které váží přes 2,5 t.
@Ja Prvni a Posledni Nie som dobrá štatistická vzorka, u mňa v aute na mňa svieti priemer 1,5 L benzínu a 12,6kWh na 100km. Počítať vieš aj sám...
@kyklop
Všechno je jasné. Ale kolega ve svém komentáři psal, že jeho dieselový plug-in hybrid spotřeboval na 100 km - 1,04 litru nafty a 23,87 kWh elektřiny. Doufám, že umíš i počítat. Přeji pevné zdraví a zdravý spánek!
www.auto.cz/diskuse/79351/1#…
Všechno je jasné. Ale kolega ve svém komentáři psal, že jeho dieselový plug-in hybrid spotřeboval na 100 km - 1,04 litru nafty a 23,87 kWh elektřiny. Doufám, že umíš i počítat. Přeji pevné zdraví a zdravý spánek!
www.auto.cz/diskuse/79351/1#…
@Ja Prvni a Posledni
Já si u všech svých aut sledují náklady a zvlášť spotřebu. Mám 13 let FVE a ta je dávno zaplacená úsporou na RD. Z ní mám 8 měsíců elektřinu do auta zdarma. Za skoro 100 tis.km mám spotřebu 2,04 l nafty a 15,6.kwhod na 100 km. Ale znám lidi, kteří prostě nevěří tomu, čemu nechtějí věřit.
Já si u všech svých aut sledují náklady a zvlášť spotřebu. Mám 13 let FVE a ta je dávno zaplacená úsporou na RD. Z ní mám 8 měsíců elektřinu do auta zdarma. Za skoro 100 tis.km mám spotřebu 2,04 l nafty a 15,6.kwhod na 100 km. Ale znám lidi, kteří prostě nevěří tomu, čemu nechtějí věřit.
Petr Novak
Příspěvek podléhá schvalování.
V techto lobystickych skupinach se sdruzuji tupani a ***i. Tohle se vedelo uz pred mnoho lety ze plugin jezdi v realu se stejnou spotrebou jako spalovak. Ted ta tlupa smejdu ojevila to co kazdy normalne uvazujici vi davno. Zelena verbez.
@ryccardo Príspevok s nulovou hodnotou. Plugin dokáže jazdiť na tu el veľa, otázkou je či je pre teba vhodný. Ak jazdíš každý deň 80 km a viac a nemáš ho kde nabíjať, tak proste nie si cielovka na túto kategóriu pohonu. Všetko sa mení keď je to naopak. A psst, s týmto fakt nemá eú nič spoločné,je to proste len nevhodné auto /zlá kúpa
@kyklop s tim ma EU spolecne vsechno. Eu totiz vymysli pravidla podle nichz automobilky museji vyrabet prislusne typy aut. A jestli stanovi nesmyslne pozadavky na vypustene CO2, tak se tomu automobilky museji prizpusobit.
@kyklop
Nemel nesmysly. Většina nových aut jsou firemní prodeje. Zvlášť korporáty hrají zelenou falešnou hru EU zvanou greendeal a v tabulkách vykazují jak jsou zelení, aby měli lepší hodnocení nebo se mohli ucházet ve veřejných zakázkách.
A ano, jestli sis všiml, že v tomhle všem se nikde nevyskytuje vůbec nic o reálné spotřebě, ani o reálném použití aut, tak sis všiml správně!!!
Superb PHEV bude ve firemním fleetu zelenější než Superb TDI, i když 90% najezdí na dálnici s prázdnou baterkou a spotřebou 8l benzínu. Tohle je zelená realita, kterou tu buduje EU.
Nemel nesmysly. Většina nových aut jsou firemní prodeje. Zvlášť korporáty hrají zelenou falešnou hru EU zvanou greendeal a v tabulkách vykazují jak jsou zelení, aby měli lepší hodnocení nebo se mohli ucházet ve veřejných zakázkách.
A ano, jestli sis všiml, že v tomhle všem se nikde nevyskytuje vůbec nic o reálné spotřebě, ani o reálném použití aut, tak sis všiml správně!!!
Superb PHEV bude ve firemním fleetu zelenější než Superb TDI, i když 90% najezdí na dálnici s prázdnou baterkou a spotřebou 8l benzínu. Tohle je zelená realita, kterou tu buduje EU.
@rohYpnol neviem nakoľko sa toto týka firiem v našom regióne, mám za to že zatiaľ nijako. Daňové zvýhodnenie , prípadne iné výhody sú u nás NULOVÉ. A to isté platí o väčšine zahraničia (extrémy typu Nórsko sem nejdem ťahať). k poslednému odstavcu len toľko, že len zlomok aut je diaľničná strela, ktorá otáča denne Praha - Ostrava Zároveň superb s prázdnou baterkou za 8 nepôjde. Vyššie máš napísané rozdiely pri dvoch skoro rovnakých passatoch 2.0tdi 110kW vs gte, sú to posledné B8 (rok 22 a 23). Rozdiel je menší ako si myslíš, daj si námahu a prečítaj si to, dokonca veľký vlek znamená aj s prázdnou baterkou veľmi podobnú spotrebu ako dízel. To čo sa porovnať nedá je kultúra chodu, ticho (do nejakých 80km/h je to brutálna nakladačka pre dízel) a reakcia na plyn (celý reťazec motor + dsg, buď čakáš na turbo, alebo na dsg), čo je zrovna prípad tej 110kW verzie v štandardnom "eco" režime (lebo potom je bohužiaľ len šport, kde ťa demonštratívne nakopáva od zadu pri podraďovaní a zároveň stratíš plachtenie). Jo a na záver, v hybride ani nevieš že dsg existuje, radenie smerom hore registruješ len podľa zmeny čísla na budíkoch. To sa ti u 7st mokrej fakt nestane 😁. Tvoje negatíva sú vyvrátené, zmysluplnosť pluginu je daná používateľom a používaním
@kyklop Podívej se třeba na daňové předpisy v UK. Ty jsou důvodem proč se do firem kupují jen PHEV a EV a ICE zcela výjimečně. A UK není jediná takto daňově zprzněná země. Je jich spousta.
@kyklop
Není pravda že výhody jsou nulové. Nejsou jen dańové výhody. Má to dopad na ESG hodnocení firem, jak "zelené" jsou, hodnocení ze strany bank nebo zadavatelů veřejných zakázek.
Ad rozdíl ve spotřebě - rozdíl značný je, samozřejmě opět odvislé od režimu. Já se bavím o tom čistě dálničním (a ne pouze o D1, kde průměrná rychlost je možná 80 kmh...).
Není pravda že výhody jsou nulové. Nejsou jen dańové výhody. Má to dopad na ESG hodnocení firem, jak "zelené" jsou, hodnocení ze strany bank nebo zadavatelů veřejných zakázek.
Ad rozdíl ve spotřebě - rozdíl značný je, samozřejmě opět odvislé od režimu. Já se bavím o tom čistě dálničním (a ne pouze o D1, kde průměrná rychlost je možná 80 kmh...).
@rohYpnol výhody naprieč krajinami riešiť nebude.
K rozdielu spotreby - máš skúsenosť? Evidentne nie, ja áno a máš aj v príspevku vyššie rozpísané cesty. Tradične sa vyjadruješ v k niečomu o čo proste netušíš a máš nulovú skúsenosť. Jo a nezabudni vyťahovať ako etalón DE diaľnicu, lebo každý dízlový superb a passat letia len tam a najazdí 100 percent km rýchlosťou 180+. Spotrebu ti napísal aj Mr.Murphy
K rozdielu spotreby - máš skúsenosť? Evidentne nie, ja áno a máš aj v príspevku vyššie rozpísané cesty. Tradične sa vyjadruješ v k niečomu o čo proste netušíš a máš nulovú skúsenosť. Jo a nezabudni vyťahovať ako etalón DE diaľnicu, lebo každý dízlový superb a passat letia len tam a najazdí 100 percent km rýchlosťou 180+. Spotrebu ti napísal aj Mr.Murphy
@kyklop
Ne, to co jsi napsal není to o čem hovořím.
Napiš mi spotřebu PHEV v hybrid režimu při tacho 150 a spotřebu diesel při tacho 150.
Pak se můžeme bavit jak to co píšu není reálné.
Ne, to co jsi napsal není to o čem hovořím.
Napiš mi spotřebu PHEV v hybrid režimu při tacho 150 a spotřebu diesel při tacho 150.
Pak se můžeme bavit jak to co píšu není reálné.
@rohYpnol
Není to vlastně, svým neotřelým způsobem, vtipné, když třebas zaměstnanec vyfasuje "korporátně zelené" auto, které mu vnutili skrze EU, které provozuje jako by to byl spalovák, protože nebude přeci trávit mládí na nabíječkách a kafe mu stačí jedno denně, aby pak mohl bez uzardění tvrdit, že je to celé podvod, protože jeho Oktávečka TDi jezdí za míň a kde je ta ekologie, vy zelení chytráci?
Přitom problém je jen a pouze v tom, že zatím výrazná menšina všech lidí přijala problém změny klimatu za svůj. Prostě se to, bohužel, většiny lidí nedotklo natolik, aby sami sebe a své konání, považovali za součást řešení.
Kdyby to tak bylo, výše zmíněný zaměstnanec by mohl PHEV provozovat dle mínění automobilky, dosahovat tím cca WLTP spotřeb i emisí a EU i eko organizace by mohli být spokojené, že plán se daří, a na magistrále by se třeba dalo i dýchat.
Ale to je kdyby. U nás doma se říká, že kdyby babička měla koule, tak je to dědeček.
Není to vlastně, svým neotřelým způsobem, vtipné, když třebas zaměstnanec vyfasuje "korporátně zelené" auto, které mu vnutili skrze EU, které provozuje jako by to byl spalovák, protože nebude přeci trávit mládí na nabíječkách a kafe mu stačí jedno denně, aby pak mohl bez uzardění tvrdit, že je to celé podvod, protože jeho Oktávečka TDi jezdí za míň a kde je ta ekologie, vy zelení chytráci?
Přitom problém je jen a pouze v tom, že zatím výrazná menšina všech lidí přijala problém změny klimatu za svůj. Prostě se to, bohužel, většiny lidí nedotklo natolik, aby sami sebe a své konání, považovali za součást řešení.
Kdyby to tak bylo, výše zmíněný zaměstnanec by mohl PHEV provozovat dle mínění automobilky, dosahovat tím cca WLTP spotřeb i emisí a EU i eko organizace by mohli být spokojené, že plán se daří, a na magistrále by se třeba dalo i dýchat.
Ale to je kdyby. U nás doma se říká, že kdyby babička měla koule, tak je to dědeček.
@Dzinus
Co takhle přiznat pravdu?
Eurounijní a státní politika (ESG, dotace, daňové odpisy, pokuty za tabulkové hodnoty CO2) nutící firmy kupovat/pronajímat a automobilky vyrábět a prodávat PHEV prostě nefunguje. Snížení emisí je jen na papíře. Zbytečně se tím plýtvá přírodními, veřejnými i soukromými zdroji místo toho, aby se hledala efektivní řešení.
Poučí se EU, státní úředníci a ekologické organizace? Nebo budou hledat "nepřítele" (zaměstnanci, kteří PHEV nafasovali), kteří hatí jejich výborné plány, a snažit se ho potrestat?
Co takhle přiznat pravdu?
Eurounijní a státní politika (ESG, dotace, daňové odpisy, pokuty za tabulkové hodnoty CO2) nutící firmy kupovat/pronajímat a automobilky vyrábět a prodávat PHEV prostě nefunguje. Snížení emisí je jen na papíře. Zbytečně se tím plýtvá přírodními, veřejnými i soukromými zdroji místo toho, aby se hledala efektivní řešení.
Poučí se EU, státní úředníci a ekologické organizace? Nebo budou hledat "nepřítele" (zaměstnanci, kteří PHEV nafasovali), kteří hatí jejich výborné plány, a snažit se ho potrestat?
@Dzinus
Nemohl by to provozovat dle teorie WLTP, protože by to znamenalo že třeba 0,5h stráví na nabíječce, jenže on nemá tu půlhodinu aby to mohl absolovat, protože ho nikdo neplatí za čekání na nabíječce, ale za práci.
Ad klimatická změna - klimatická změna a vliv emisí z osobní dopravy na klimatickou změnu jsou dva úplně odlišné příběhy. EU řeší nesmysly v podobě obecně regulace osobní dopravy, která má v globálních emisích zcela zanedbatelný vliv na jakoukoliv klimatickou změnu. Proto ani nelze "vzít klimatickou změnu za svou", protože to je jen demagogie.
Nemohl by to provozovat dle teorie WLTP, protože by to znamenalo že třeba 0,5h stráví na nabíječce, jenže on nemá tu půlhodinu aby to mohl absolovat, protože ho nikdo neplatí za čekání na nabíječce, ale za práci.
Ad klimatická změna - klimatická změna a vliv emisí z osobní dopravy na klimatickou změnu jsou dva úplně odlišné příběhy. EU řeší nesmysly v podobě obecně regulace osobní dopravy, která má v globálních emisích zcela zanedbatelný vliv na jakoukoliv klimatickou změnu. Proto ani nelze "vzít klimatickou změnu za svou", protože to je jen demagogie.
@rohYpnol emise z osobní dopravy nelze vyjmout z celkového množství. to je jako nelze říct, že zákon neplatí pro debyly. tedy pro tebe či Turka.
@rohYpnol podľa WLTP nemusíš prevádzkovať nič, ak si si kúpil plugin a nemáš možnosť nabíjať a jazdíš len diaľnice, tak si si proste kúpil nevhodné auto. Fuj, fuj, zlá EU, greendeal a neviem čo ešte.
@kyklop
Ano, zlá EU. Protože podle ESG a EU sis právě koupil v případě PHEV super auto na dálnice!!! Jen ta realita je úplně jiná.
Ano, zlá EU. Protože podle ESG a EU sis právě koupil v případě PHEV super auto na dálnice!!! Jen ta realita je úplně jiná.
@rohYpnol 😁 😁 , čakám na to priame porovnanie a stále nič, len kopa prázdnych rečí. Nikde nepíšem že phev je diaľničná strela, nedajbože že je vhodnejšie ako dízel, na strane druhej sa tu tváriš, že každé dízlové auto jazdí len diaľnice rýchlosťou 150+. Pričom tie isté haraburdy robia polku života cuk cuk hop hop po meste. Daj sem tvoje reálne čísla, ja ich mám, ty ich nemáš.
@rohYpnol
Spousta demagogie okolo opravdu je a globální změnu klimatu to nijak neruší a probíhá si zvesela dál.
Nevím jestli "nelze vzít klimatickou změnu za svou", ale vím, že jestli to neuděláme, následky s velkou setrvačností se nám a našim dětem líbit nebudou. Asi se pořád málo zdůrazňuje, že Green Deal je právě ten složitě vyjednaný kompromis toho, co chceme udělat, abychom tu na planetě tak nějak přežili s tou civilizací jak jí cca známe dnes. Protože alternativa není přijatelná. Jinými slovy, Green Deal je nejlevnější řešení. Je zcela legitimní se bavit o tom, jak ho udělat co nejlépe. A je úplně mimo realitu ho chtít zrušit. V kontextu jedince a jeho osobního příspěvku je zcela správné přemýšlet, jak snížit vlastní emise, a zcela bezohledné provozovat kouřící dýzl.
Asi jsme každopádně nevěnovali dost úsilí na budování důvěry ve změnu, kterou musíme projít. To není žádná zeleno-rudá ideologie a nový socialismus. Kdyby tu takový byl, rozhodně by se s námi tak nemazal. Jen jsme zpohodlněli a za útlak považujeme vše, co jde mimo náš myšlenkový obzor. A ten není vždy dostatečně široký, aby překračoval hranice sociálních bublin, sloužících hlavně k sebeutvrzování se ve vlastním přesvědčení, které nakonec nedokáže pojmout vývoj měnícího se světa.
Spousta demagogie okolo opravdu je a globální změnu klimatu to nijak neruší a probíhá si zvesela dál.
Nevím jestli "nelze vzít klimatickou změnu za svou", ale vím, že jestli to neuděláme, následky s velkou setrvačností se nám a našim dětem líbit nebudou. Asi se pořád málo zdůrazňuje, že Green Deal je právě ten složitě vyjednaný kompromis toho, co chceme udělat, abychom tu na planetě tak nějak přežili s tou civilizací jak jí cca známe dnes. Protože alternativa není přijatelná. Jinými slovy, Green Deal je nejlevnější řešení. Je zcela legitimní se bavit o tom, jak ho udělat co nejlépe. A je úplně mimo realitu ho chtít zrušit. V kontextu jedince a jeho osobního příspěvku je zcela správné přemýšlet, jak snížit vlastní emise, a zcela bezohledné provozovat kouřící dýzl.
Asi jsme každopádně nevěnovali dost úsilí na budování důvěry ve změnu, kterou musíme projít. To není žádná zeleno-rudá ideologie a nový socialismus. Kdyby tu takový byl, rozhodně by se s námi tak nemazal. Jen jsme zpohodlněli a za útlak považujeme vše, co jde mimo náš myšlenkový obzor. A ten není vždy dostatečně široký, aby překračoval hranice sociálních bublin, sloužících hlavně k sebeutvrzování se ve vlastním přesvědčení, které nakonec nedokáže pojmout vývoj měnícího se světa.
@Dzinus
Mizivý vliv emisí z osobní automobilové dopravy na globální emise je prokázaný fakt. A tudíž i vliv na globální změnu klimatu je zcela zanedbatelný. Řeší se naprosté nesmysly. Někdo tady kácí půl amazonského pralesa za rok a to se neřeší. A jestli má auto 95g nebo 105g CO2, tak na tom jsme schopni zabít evropský autorpůmysl... Jestli někdo nevidí tu absurditu, tak je naprosto hloupý.
Mizivý vliv emisí z osobní automobilové dopravy na globální emise je prokázaný fakt. A tudíž i vliv na globální změnu klimatu je zcela zanedbatelný. Řeší se naprosté nesmysly. Někdo tady kácí půl amazonského pralesa za rok a to se neřeší. A jestli má auto 95g nebo 105g CO2, tak na tom jsme schopni zabít evropský autorpůmysl... Jestli někdo nevidí tu absurditu, tak je naprosto hloupý.
@rohYpnol
Při vší úctě, ačkoli třeba v ČR tvoří emise z dopravy pouze 11% celkových, tak to přeci neznamená, že si řekneme, to je zanedbatelné, tak na to prdíme. Samozřejmě, že je třeba snižovat emise úplně v každém odvětví, včetně osobní dopravy, aby dekarbonizace byla nakonec, podle plánu GD, o 90% do 2040 oproti 1990, tuším.
Taky nevím, kde se bere, že chce někdo zabít evropský průmysl. Notabene my sami. Evropské regulace posloužili daleko spíše jako budíček pro automotive, takže teď a v letech budoucích snad budou schopni konkurovat Číně alespoň na západních trzích a tím se udržet ve hře. Bez evropských regulací by možná neměli to porfolio aut co mají dnes a ztráta pozice na trhu by byla ještě horší, než je. A pořád to nemusí ustát. Nikoli však kvůli regulacím, ale kvůli tomu, že nedodají produkt, který by zákazník upřednostnil před čínským a americkým. To, že my v evropě to vidíme jinak, není tak důležité. Jistou indicií budiž to, že třeba Mercedesu CLA i GLC se nyní vyčítá, že vypadá tak, aby více líbil v Číně. Jistě, to je správný postřeh. Je to větší trh s větším potenciálem. Žádná ideologie, nic osobního, jen byznys.
Možná, že kdybychom k věci přistoupili pozitivně, ve smyslu, co můžu udělat já, aby celkové emise byly nízké až žádné, tak by to evropskému automotive pomohlo více, než řeči o zeleném šílenství. Začala by se točit kola nového odvětví osobní dopravy, mohla by se rychleji rozvíjet infrastruktura a tak dále. Svojí nedůvěrou v sebe a v nutné změny škodíme sami sobě.
Při vší úctě, ačkoli třeba v ČR tvoří emise z dopravy pouze 11% celkových, tak to přeci neznamená, že si řekneme, to je zanedbatelné, tak na to prdíme. Samozřejmě, že je třeba snižovat emise úplně v každém odvětví, včetně osobní dopravy, aby dekarbonizace byla nakonec, podle plánu GD, o 90% do 2040 oproti 1990, tuším.
Taky nevím, kde se bere, že chce někdo zabít evropský průmysl. Notabene my sami. Evropské regulace posloužili daleko spíše jako budíček pro automotive, takže teď a v letech budoucích snad budou schopni konkurovat Číně alespoň na západních trzích a tím se udržet ve hře. Bez evropských regulací by možná neměli to porfolio aut co mají dnes a ztráta pozice na trhu by byla ještě horší, než je. A pořád to nemusí ustát. Nikoli však kvůli regulacím, ale kvůli tomu, že nedodají produkt, který by zákazník upřednostnil před čínským a americkým. To, že my v evropě to vidíme jinak, není tak důležité. Jistou indicií budiž to, že třeba Mercedesu CLA i GLC se nyní vyčítá, že vypadá tak, aby více líbil v Číně. Jistě, to je správný postřeh. Je to větší trh s větším potenciálem. Žádná ideologie, nic osobního, jen byznys.
Možná, že kdybychom k věci přistoupili pozitivně, ve smyslu, co můžu udělat já, aby celkové emise byly nízké až žádné, tak by to evropskému automotive pomohlo více, než řeči o zeleném šílenství. Začala by se točit kola nového odvětví osobní dopravy, mohla by se rychleji rozvíjet infrastruktura a tak dále. Svojí nedůvěrou v sebe a v nutné změny škodíme sami sobě.
@Dzinus
Ne. To je o tom, že emise z dopravy mají 11% a těmihle šílenými nesmysly snížíme na skvělých 10,9%, bude to stát nesmyslné náklady a zabijeme autoprůmysl...
Inteligentní člověk řeší věci od podstatných a od těch, kde s co nejmenším úsilím jsme schopni dosáhnout co největších výsledků. EU se chová úplně opačně.
Ad pozitivní přístup. Ano, Čína má pozitivní přístup. Ví co chce a jde si za tím a dělá pro to vše. Eu jen nařizuje, zakazuje, omezuje. A ještě svojí zahraniční politikou škodí sobě samé.
EU nemůže chtít být leaderem v elektromobilitě, když nezajistila vůbec žádné zdroje surovin. Úplný opak Číny.
Ano současná EU škodí a to není nějaká nedůvěra v sebe sama, to je přiznání si reálného stavu. A přiznání reálného stavu je prvním krokem k nápravě. USA ten krok dávno udělaly. EU bude čekat až narazí do zdi. A navíc do ní bude narážet tak dlouho, dokud EU bude schopna se hýbat... EU naplňuje znaky šílenství. Opakuje stále stejnou chyb a neustále očekává jiný výsledek.
Ne. To je o tom, že emise z dopravy mají 11% a těmihle šílenými nesmysly snížíme na skvělých 10,9%, bude to stát nesmyslné náklady a zabijeme autoprůmysl...
Inteligentní člověk řeší věci od podstatných a od těch, kde s co nejmenším úsilím jsme schopni dosáhnout co největších výsledků. EU se chová úplně opačně.
Ad pozitivní přístup. Ano, Čína má pozitivní přístup. Ví co chce a jde si za tím a dělá pro to vše. Eu jen nařizuje, zakazuje, omezuje. A ještě svojí zahraniční politikou škodí sobě samé.
EU nemůže chtít být leaderem v elektromobilitě, když nezajistila vůbec žádné zdroje surovin. Úplný opak Číny.
Ano současná EU škodí a to není nějaká nedůvěra v sebe sama, to je přiznání si reálného stavu. A přiznání reálného stavu je prvním krokem k nápravě. USA ten krok dávno udělaly. EU bude čekat až narazí do zdi. A navíc do ní bude narážet tak dlouho, dokud EU bude schopna se hýbat... EU naplňuje znaky šílenství. Opakuje stále stejnou chyb a neustále očekává jiný výsledek.
@rohYpnol
Asi Vám příliš nerozumím. Jestli těmi 10,9% z 11% narážíte na skutečné provozní výsledky PHEV, tak to právě EU vadí, ne? A cílem není předstírané snížení, ale právě to skutečné. I když souhlasím, že fiškusů, kteří se snaží vše obcházet, nebo do čehokoli hodit vidle, je opravdu hodně a jsou velmi kreativní.
"EU nemůže chtít být leaderem v elektromobilitě, když nezajistila vůbec žádné zdroje surovin. Úplný opak Číny."
Souhlasím, zde se ukazuje nevýhoda nejednotnosti EU, která rozhodně nevystupuje jako jeden superstát navenek, ale spíše jako sněm kmenových náčelníků, kteří si občas jen z obtížemi nevyhlásí válku. Což taky znamená, že Američan i Číňan s chutí zavolá jednotlivým premiérům a nikoli Uršule, protože rozhodně nepotřebují, aby Unie byla kdovíjak jednotná. A v tomto prostředí pak vymyslete a hlavně uveďte v život nějakou strategii.
Větší integrace a vize Spojených Států Evropských by pomohla, ale to taky spousta lidí nechce slyšet.
Unie a její politika je holt taková jaká je, protože to asi neumíme lépe, ale musíme se o to snažit. Usilovat o změnu je správný postup, odmítání nás ale poškozuje. Ostatně, není teď na stole plánovaná revize GD? Nevoní to více členským zemím a tak ke změnám jistě dojde.
Asi Vám příliš nerozumím. Jestli těmi 10,9% z 11% narážíte na skutečné provozní výsledky PHEV, tak to právě EU vadí, ne? A cílem není předstírané snížení, ale právě to skutečné. I když souhlasím, že fiškusů, kteří se snaží vše obcházet, nebo do čehokoli hodit vidle, je opravdu hodně a jsou velmi kreativní.
"EU nemůže chtít být leaderem v elektromobilitě, když nezajistila vůbec žádné zdroje surovin. Úplný opak Číny."
Souhlasím, zde se ukazuje nevýhoda nejednotnosti EU, která rozhodně nevystupuje jako jeden superstát navenek, ale spíše jako sněm kmenových náčelníků, kteří si občas jen z obtížemi nevyhlásí válku. Což taky znamená, že Američan i Číňan s chutí zavolá jednotlivým premiérům a nikoli Uršule, protože rozhodně nepotřebují, aby Unie byla kdovíjak jednotná. A v tomto prostředí pak vymyslete a hlavně uveďte v život nějakou strategii.
Větší integrace a vize Spojených Států Evropských by pomohla, ale to taky spousta lidí nechce slyšet.
Unie a její politika je holt taková jaká je, protože to asi neumíme lépe, ale musíme se o to snažit. Usilovat o změnu je správný postup, odmítání nás ale poškozuje. Ostatně, není teď na stole plánovaná revize GD? Nevoní to více členským zemím a tak ke změnám jistě dojde.
@Dzinus dřív naučíš prase lítat, než rohypnola logicky uvažovat. já se ho vždycky ptám - zdá se ti reálně možné, že ti vystudovaní klimatologové a inženýři mají menší množstí znalostí než ty a méně zkušeností, než ty? kardiologovi by přece takový hňup taky neradil, jak má operovat. ale fotbalu, klimatu a politice rozumí každý Čech víc, než laureáti Nobelovy ceny😊
@Dzinus
Ne. Větší integrace je jen cestou do pekla. Eurofederace je absolutní zvěrstvo a je zcela proti našim zájmům.
A víš proč? Protože každá významná země v EU jede a hájí si SVOJE ZÁJMY. Jen bohužel malá země když v čele má neschopné lidi jako Nutelín tak hájí zájmy EU proti zajmům vlastním.
Naší jedinou šanci v rámci EU je V4 a jednotný postup se Slovenskem, Maďarskem a Polskem. To jsou země, se kterými máme společné zájmy, společné problémy, společné postavení.
Eurofederalismus by zcela zničil naši zemi. Máme zcela jiné postavení, problémy, prority, než západní zdegenerované země.
Ne. Větší integrace je jen cestou do pekla. Eurofederace je absolutní zvěrstvo a je zcela proti našim zájmům.
A víš proč? Protože každá významná země v EU jede a hájí si SVOJE ZÁJMY. Jen bohužel malá země když v čele má neschopné lidi jako Nutelín tak hájí zájmy EU proti zajmům vlastním.
Naší jedinou šanci v rámci EU je V4 a jednotný postup se Slovenskem, Maďarskem a Polskem. To jsou země, se kterými máme společné zájmy, společné problémy, společné postavení.
Eurofederalismus by zcela zničil naši zemi. Máme zcela jiné postavení, problémy, prority, než západní zdegenerované země.
EU má společné to, že tyhle podvodné zelené ekospolky financuje.
"Podle lobbyistické organizace Transport & Environment (T&E), která mimo jiné stojí za zákazem prodeje nových konvenčních aut v EU od r. 2035 a za stále se zpřísňujícími limity emisí CO2, totiž lidé své plug-in hybridy nenabíjejí."
To to má společného. Že to tvrdí pochybná zelená organizace. Což absolutně neznamená že to tak reálně opravdu je.
Polib si sám sebe, jestli dosáhneš.
Nový sitcom “HitIer se dozvěděl, že Turek nebude ministrem. Pád Turkovy říše”.
youtube.com/watch?…
youtube.com/watch?…
Ivan Bartoš hlasoval proti EU a byl i proti NATO. Piráti mají zvláštní minulost a měli by vysvětlit voličům, co jsou zač
www.forum24.cz/…icum-co-jsou-zac
Kauza Turek je jen pastvou pro hloupé ovečky 😁