Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST KGM Torres 1.5 GDI Turbo Hybrid – Hybrid pro začátečníky

29 komentářů

Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Jestli vyvinuli pohon, kde spotreba i pri novinarske jizde zacina sestkou u takhle velkeho auta, nezbyva, nez jim gratulovat.
Meky
@JirkaVejrazka

Nič nevyvinuli.

Celá sústava vrátane motora a elektromotora a baterky je od BYD.
Pozri test Motoring.

Spotreba na diaľnici je šibnutých 9 litrov. Aj s hybridom.

Aplikácia pre EU nie je dostupná, nemožno si auto vykúriť ani vychladit pred jazdou.

Servisný interval je 10000 km!

V skratke - slabota.

A pritom také pekne auto.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
@Meky Jakou spotrebu na dalnici by sis u takhle velkeho auta predstavoval?
Za 9 jezdi i moje obdobne velke auto, take hybrid.
Avatar - xxc
xxc
Preco by mala byt spotreba mensia? Ropy je na trhu prebytok, natankuje sa to za 2 minuty a nie kazdy je patriot. V spotrebe boli sympatickejsie tie starsie pohony. Alebo idealne, keby prisiel nejaky update, ktory by zvysil spotrebu a zaroven zachoval cenu hybridu, aby boli podporeni korejci a ine velmoci.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
@xxc Není poznat, jestli to myslíš jako srandu. Za 4 generace už ta ropa nebude. 4 generace zpět bylo auto má svátek.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@KANKUNEN
Za 4 generace ropa bude strhně jako dnes. Zato vzácné kovy nebudou a o staré baterky budou válčit gangy ulice.
traveldrive
@KANKUNEN Zrovna tento táraj dvojzmysel neovláda, na to je príliš dôležitý a seriózny. Akurát tie "múdrosti", čo často produkuje, hraničia s retardáciou.
Trtkal
Tady kolem je článků, kde se pláče nad tím, jak už motory kvůli emisím nejsou co bývaly. Zločin na výkonu a podobně...
... a pak přijde test, kde má dvoutunová hranatá krabice s hydroměničem a klasickým automatem 150kW pohon (a z objemu 1.5 a ne 4.0), maximálku 180 km/h a v novinářském testu jezdí za 6 litrů na 100. A autor míní, že by spotřeba mohla být nižší. 😄
Avantime
Dobre vidím, že ani odstavec o spotrebe? Pri prvom full-hybride tejto značky? Koľko to žere pri jazdení v meste? Ako sa to správa pri naplno pustenej klíme? Aké sú intervaly elektrickej jazdy? Koľko trvá zahriatie motora? Čo diaľničné tempo? No myslel som, že sa dozviem viac.
Meky
@Avantime

Práve vyšiel test na Motoring.
Tam je to všetko popísané.
Avantime
@Meky Vďaka, pozrel som, to je veru iná liga testu.
traveldrive
@Avantime Torres je zaujímavý kus auta, a s hybridom a dobrou spotrebou ešte viac, myslím, že na cestách ich budeme stretávať častejšie. Škoda, že dieslu už odzvonilo, tomuto autu by sedel ako uliaty. Dával by zmysel aj na dlhé trate po diaľnici.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pořádně hezký a po čertech dobrý kus auta. Design zraje doslova jako víno. A je skvělé, že volant je opět téměř kulatý. Skvělé.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@rohYpnol když dáš Somálcovi řízek, bude o tom básnit ještě měsíc😊
traveldrive
@Man Ký Keď dostane somár príležitosť, vždy vypotí nejakú somarinu, lebo na viac skrátka nemá.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@traveldrive snažil jsem se naznačit, že nad tuctovým konfekčním SUV s bídným motorem se rozplývá skutečně jen velmi nenáročný zákazník. už je to srozumitelnější i do horních Uher?
traveldrive
@Man Ký Tak sa nesnaž, nemáš na to. Vieš prd, aké je to auto. Rovnako ako my všetci.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@traveldrive prostě konfekce. je to laciný, tak se to prodává.

autocar: 2,5 hvězdičky v pěti😊 to je fakt dost málo, z toho se odváže jenom málokdo

www.autocar.co.uk/car-review/kgm/torres
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Man Ký A o elektromobilu celý život👍👍👍
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Horký Hrom my ale nemluvíme o spalovacím autě, ale o konkrétním modelu. pobrals?
M1K0
Ssangyoung po novom KGM sa v poslednej dobe javia na prvy pohlad ako zaujimava alternativa ale vzdy je tam nejaky podstatny kompromis, v tomto pripade spotreba a rychlost infotaimentu...skoda hlavne toho leniveho a uzraneho motora. Zachranit to moze asi len dobra ponuka.
traveldrive
@M1K0 O čom pletieš, prosím ťa? Sedel si v tom niekedy? Pre SUV s dĺžkou 4,7 metra a 700-litrovým kufrom nie je spotreba 6-6,5 litra žiadna tragédia, však je to kus auta. Čo by si chcel, aby to žralo 3 litre?
M1K0
@traveldrive pochybujem ze to ma spotrebu 6.3 litra. Ten motor bez hybridizacie zerie o 20-30% viac ako konkurencia (ak sa nemylim tak cca 9 l), myslim si ze obdobne to bude v pripade hybridu vs.konkurencia. Cele to zachranuje cena a pomer toho co za to dostanes v porovnani s drahsou konkurenciou. Dizajn je viacmenej ok, i ked niektore proporcie trochu nesedia ale to bude asi dosledok nahanania objemu. Hnedy interier vyzera hodnotne. Kvalita sa ukaze po rokoch. Moze to byt zaujimava volba co nechcu lacnejsiu Daciu a nezaplatia predrazene "lokalne" modely.
traveldrive
@M1K0 Ten motor bez hybridu je úplne iný ako motor v hybridnom systéme. Majú spoločný leda tak objem a počet valcov.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@traveldrive a v čem je úplně jiný?
Avantime
@Man Ký Tá full-hybridná 1,5-ka je od značky BYD, úplne iný motor ako 1,5-ka od KGM.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Avantime aha, jakože berou celý hybridní systém od BYD. no, vono není nikde psáno, že by ten motor bez hybridu nežral úplně stejně😊
M1K0
@Avantime tak ak to je BYD, tak spotreba bude asi lepsia a mozno konstatovat ze Torres bude konkurencie schopnejsi. Osobne by som ho v pripade kupy noveho rodinneho auta zvazil.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Avantime Súhlas 👍👍👍