Novinky
Mr.Murphy
9
Ideální pro lidi, kteří s nějakého důvodu těmito auty jezdí po městě.... Když už to musí být, tak aspoň tak nesmrdí....
Přejít do diskuze
Mhm, reálně 40 km - pro městského člověka každodenní porce naprosto v pohodě a netrápím spalovací motor, kterému se krátké jízdy nelíbí. Tedy když pomineme pick-up pro městského člověka. Na moje pojížďky by to stačilo a taky je to šance jak koupit benzín, které jinak v pick-upech na našem trhu nejsou.
@Mr.Murphy Jasne, dnes bych take kupoval misto toho EV, protoze to uz plni ulohu druheho auta v rodine a tam by pro nase potreby bez diskuse bylo EV lepsi volbou.
Ale tenkrat to byla idealni volba, protoze to bylo jedine auto v rodine a nabidka EV byla TM3 nebo Leaf (a mozna jeste Kona) - ani jedno z toho se mi nelibilo.
Ale tenkrat to byla idealni volba, protoze to bylo jedine auto v rodine a nabidka EV byla TM3 nebo Leaf (a mozna jeste Kona) - ani jedno z toho se mi nelibilo.
@Robert Hlavatý U ktereho doktora se mam hlasit, kdyz jsem si za vlastni penize koupil PHEV a jezdim s nim uz nejakych sedm let? A jsem s nim porad spokojeny?
Mas pravdu, ten servis je extra narocny. Zrovna jsem prosel dalsi STK s celkovym poctem problemu "0" a krome vymeny provoznich kapalin a filtru se s tim autem nikcy nic nedelalo.
Mas pravdu, ten servis je extra narocny. Zrovna jsem prosel dalsi STK s celkovym poctem problemu "0" a krome vymeny provoznich kapalin a filtru se s tim autem nikcy nic nedelalo.
Na tu kombinovanou spotrebu 6,2 az 6,4 s vybitou baterkou si rad pockam na nejaky kompletni test. Bylo by to asi docela slusne prekvapeni.
A moc nerozumim tomu, proc jsou vsichni uneseni z rezimu Charge. Pokud se clovek nepohybuje v okoli nejakeho mesta, kde musi jet povinne ciste na elektrinu a kde by za pomoci tohoto rezimu mohl "nouzove dobit baterku", nema ten rezim zadne realne vyuziti. Neexistuje jediny rozumny duvod, proc ho pouzivat, je to z hlediska efektivity nejhorsi zpusob, jak v aute spalit palivo. A ne, neni to "prekvapive efektivni".
Ale jinak samozrejme palec nahoru Fordu za to, ze to s takovymto autem zkusi na trhu.
A moc nerozumim tomu, proc jsou vsichni uneseni z rezimu Charge. Pokud se clovek nepohybuje v okoli nejakeho mesta, kde musi jet povinne ciste na elektrinu a kde by za pomoci tohoto rezimu mohl "nouzove dobit baterku", nema ten rezim zadne realne vyuziti. Neexistuje jediny rozumny duvod, proc ho pouzivat, je to z hlediska efektivity nejhorsi zpusob, jak v aute spalit palivo. A ne, neni to "prekvapive efektivni".
Ale jinak samozrejme palec nahoru Fordu za to, ze to s takovymto autem zkusi na trhu.
@JirkaVejrazka jo, "charge" na svém PHEV používám zcela výjimečně a k ničemu to není. Maximálně tak k tomu, abych si večer cestou ze služebky dobil baterku tak, že mi ráno vystačí na zatopení, ať neškrábu okna. Případně o trochu víc, abych nemusel startovat studené auto a dojel ty svoje 3km do práce. Ale už to skoro nepoužívám, to si raději tu baterku "zamknu" a nedovolím jí teda vybít se třeba pod 2%.
Kombinovaná spotřeba s prázdnou baterkou 6,2-6,4 by byl zázrak, samozřejmě jde o to jaká ta kombinace je. Superb iV s prázdnou baterkou dá okresky za 5.... dálnici za 7 (konstant 130).... těžko čekat že pick-up udělá to samé, to je vyloučeno.
Kombinovaná spotřeba s prázdnou baterkou 6,2-6,4 by byl zázrak, samozřejmě jde o to jaká ta kombinace je. Superb iV s prázdnou baterkou dá okresky za 5.... dálnici za 7 (konstant 130).... těžko čekat že pick-up udělá to samé, to je vyloučeno.
@JirkaVejrazka dej mi prosím pak adresu toho doktora až ji budeš mít, jdu hned po tobě. Taky mám PHEV, ve své vlastní firmě a taky jsem spokojený.
Jestli bych do toho šel dnes znovu nevím, ceny PHEV se mi zdá šly hodně nahoru a ceny EV dolů, takže bych musel dělat novou kalkulaci. Když jsem kupoval svého Supa tak byl levnější než podobně silná nafta, tak nebylo vůbec o čem. A jsem fakt absolutně spokojený.
Jestli bych do toho šel dnes znovu nevím, ceny PHEV se mi zdá šly hodně nahoru a ceny EV dolů, takže bych musel dělat novou kalkulaci. Když jsem kupoval svého Supa tak byl levnější než podobně silná nafta, tak nebylo vůbec o čem. A jsem fakt absolutně spokojený.
@xxc naprostý nesmysl.... na ploužení po městě a ježdění 80kmh po vnitřním okruhu úplně v pohodě. Předjíždět na okresce s tím nikdo nebude.
Uvedená spotřeba je tabulková nebo jste s tím tak jezdili? Kdyby to jezdilo v hybridnim režimu s vybitou baterkou okolo 7l tak by to bylo super, ale uplně tomu nevěřim, protože za tak málo to snad nejezdí ani v základní naftě?
Jinak jako mě se aktuální Ranger líbí, tady na rozdíl od jiných PHEV neutrpěla moc užitná hodnota, tak na cukačky po městě nebo v kolonách asi dobrý a mimo město by to mělo být výkonu dost. Takže asi záleží na reálné spotřebě při vybité baterce, protože jestli bude realita v normální zátěži 10+ tak je to celkem k ničemu a nemá to vyjma emisí v koloně žádnou přidanou hodnotu proti základní naftě. Počkám si na reálný test.
Jinak jako mě se aktuální Ranger líbí, tady na rozdíl od jiných PHEV neutrpěla moc užitná hodnota, tak na cukačky po městě nebo v kolonách asi dobrý a mimo město by to mělo být výkonu dost. Takže asi záleží na reálné spotřebě při vybité baterce, protože jestli bude realita v normální zátěži 10+ tak je to celkem k ničemu a nemá to vyjma emisí v koloně žádnou přidanou hodnotu proti základní naftě. Počkám si na reálný test.
@JirkaVejrazka : ano Ford to pořád zkouší .... a pořád víc a víc prodělává, v USA padly prodeje elektrických Fordů na 2,5% ...
Čím víc elektriky, tím větší prodělky ale ať to klidně ještě zkouší dál až do krachu o odchodu z Evropy.
Čím víc elektriky, tím větší prodělky ale ať to klidně ještě zkouší dál až do krachu o odchodu z Evropy.
Tak obecně plug-in hybridy jsou slepá ulička, prostě kočkopes. Od každého něco umí něco a ani jedno pořádně... Cenově nezajímavé, servisně náročné, jízdě negativně ovlivněné hmotností baterky....Dle mého nikdo se zdravým rozumem si PHEV za peníze zdůrazňuji z vlastní kapsy nekoupí (nemluvím o firemních zákaznících). Ale samozřejmě je to jen názor a až trh v následujících letech ukáže, jestli se mýlím nebo až tak moc ne..
@Man Ký Ten motor má 75 kW, to bude nezmysel v meste. Buď to bude nebezpečne pomalé v elektrickom režime, alebo sa bude spaľovací motor sem tam trápiť.
@W.O. PRSCLEY Je to způsob, jak tu nabídnout benzínový motor 2.3 L EcoBoost, bez ohledu na výše uvedené.
@Robert Hlavatý : no vzhledem k tomu že od 1/1/2026 se mění metoda zjišťování CO2 pro PHEV a čísla vyskočí zhruba na dvojnásobek, ztratí PHEV v EU smysl. Od 1/1/2027 pak poskočí "naměřené" CO2 u PHEV na trojnásobek. Vůbec Ford nechápu. Proč investuje tolik peněz do mrtvého koně.