Novinky
Charger pohání šestiválec Hurricane o výkonu 410 kW. K autu dostanete i trénink na okruhu
12 komentářů
Arese
4
Tak ve srovnání s absurdní, a proto takřka neprodejnou, elektrodebilní verzí je ta šestiválcová super, ale echtovní fanoušci muslecarů si stejně počkají na osmiválec! 🙂👍
Přejít do diskuze
@Tycoon o dvě ligy výše a taky o 100 kg těžší (jen motor!). což je nepochybně vepředu poznat. radši bych měl 550 koní ze šestiválce, než 700 z osmiválce, které stejně nedokážu přenést na vozovku a už vůbec ne využít. to je auto pro takový ty, co s tím umí jenom rovně, ale potřebují být slyšet😊
@KANKUNEN
Jak tedy nazýváš stav, kdy je v ustáleném režimu nízkých otáček energie výfukových plynů v turbíně tak nízká, že dmychadlo na druhé straně hřídele nedokáže poskytnout maximální plnicí tlak a motor tudíž nemá maximální točivý moment?
BTW Vždy kupuju celou sadu 4 pneumatik.
Jak tedy nazýváš stav, kdy je v ustáleném režimu nízkých otáček energie výfukových plynů v turbíně tak nízká, že dmychadlo na druhé straně hřídele nedokáže poskytnout maximální plnicí tlak a motor tudíž nemá maximální točivý moment?
BTW Vždy kupuju celou sadu 4 pneumatik.
@Tycoon To je tak, když je pro někoho složité oddělit turboefekt a kroutící moment v nízkých otáčkách. Ti lidé pak montujou nové zimní gumy na zadní nápravu u předokolky
@KANKUNEN to je historicky. ale myslím, že přeplňovaný řadový šestiválec se podepíše pod jízdními vlastnostmi příjemnějším způsobem.
Nechápu tu americkou posedlost V8, tahle R6 je ve všem lepší. Hlavně kroutící moment v nízkých otáčkách bude dost lepší.
@KANKUNEN nejel jsem ten nový I6 hurricane, ale když bych srovnal V8 Hemi se se skvělým 40i od BMW, tak jsou to pro reálnou jízdu dost odlišné koncepce a to hemi bych přirovnal spíš k velkému dieselu s pěkným zvukem v otáčkách, jede to prostě od volnoběhu tak lineárně a příjemně mechanicky. Ve srovnání s malýma motorama je 40i od BMW silná a lineární od volnoběhu, ale při porovnání s tim hemi tam je poznat že je to menší turbomotor. Závodníci budou nadšení v turbo I6, ale pro takovéto převalování na volnoběhu po většinu jízdy má V8 i z principu časování válců jiný a vhodnější charakter, protože u šestiválce to musí dohánět dobře udělaná turbo regulace. V US jsou to navíc levné motorizace, takže prostě je v tom i ten faktor že dokud nebudeš tlačit emisní efektivitu tak neni důvod zvyšovat náklady vývojem a výrobou turbo šestiválce a pak se ti zákazník uplně nevysloví pro to aby Dodge vyvíjel takové motory, protože to prostě není potřeba a je jedno že bude o něco efektivnější.
@KANKUNEN
Podle dostupných měření má ta R6 poměrně výrazný turboefekt, takže je lepší než atmo V8 ve středních a vysokých otáčkách. V nízkých naopak horší. Má nastavené i vyšší volnoběžné otáčky.
A kompresorový V8 Hellcat je tak o dvě ligy výše.
Podle dostupných měření má ta R6 poměrně výrazný turboefekt, takže je lepší než atmo V8 ve středních a vysokých otáčkách. V nízkých naopak horší. Má nastavené i vyšší volnoběžné otáčky.
A kompresorový V8 Hellcat je tak o dvě ligy výše.
@adamzprahy tak sedan se mi kupodivu líbí víc, než kupé! a to je co říct😊 a rozhodně víc, než ten starý, s tou divnou maskou😞