Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M3 CS Touring – Dietka za mastný příplatek

5 komentářů

Avatar - Man Ký
Man Ký
Jako když z tanku odpadne šroubek😊
Avatar - Josef-Kratochvil
Josef-Kratochvil
Problem poslednich/aktualnich BMW je, ze jsou opravdu hnusny.
Avatar - praptak
praptak
@Josef-Kratochvil Stále ty divné hranaté budíky.
vencelín
@Josef-Kratochvil
Jo jo, vyváženosti a nadčasovosti vzhledu takové E30 tenhle rozteklý sulc nedosáhne. Tu nenažranou tlamu raději komentovat ani nebudu 😊.
vencelín
Pane pisálku, dovoluji si Vás upozornit, že pokud má tato brambora max. rychlost, jakou jste ji přisoudil, tak bych ji předjel na kole i porovině, a z kopce i bez šlapání 😊. Zajímavé že v tabulce souhrnné v kapitole Závěr, jste se již trefil 😊.
Je takový problém pro profesionála (nebo alespoň pro někoho, kdo se za profesionála považuje) si překontrolovat svůj výstup než jej "vybleje" na net?
A dále se zeptám proč ve srovnávací tabulce s Medvědem nejsou hmotnosti, min celková a užitečná?
A nebylo by od věci taktéž přidat do tabulky otáčky spalovacího motoru pro max výkon a hnací moment u té křupky od Medvěda.
P.S: Něco vám z té věty vypadlo máchale, asi vítr 😁
"Zmínit můžu například karbon-keramické za 268.268 Kč samostatně, případně za 395.642 korun v rámci balíčku M Race Track s nepříliš praktickými karbonovými skořepinami, paketem M Driver´s posunujícím maximální rychlost na 280 km/h"