Profi
V článku je "taktně" zamlčen důležitý údaj - kolik váží baterie tohoto elektromastodonta, aby ujel 300-400 km? A kolik ve srovnání s tím váží palivové nádrže s naftou, poskytující dvojnásobný dojezd? 😃
@Arese kdybys byl na e-Salonu, tak by ti to tam řekli. Jeden modul Webasto Pro 40 váží asi 297kg, a jejich tam 12. Takže 3,5 tuny v bateriích. Cirka 600-700kg ušetří změna motoru ze spalováku na elektro. Něco i jednodušší převodovka (jen 4 stupeň). Takže je to asi o 2,5t těžší.
Mluvil jsem přímo s vývojářem.
Mluvil jsem přímo s vývojářem.
Dokážu si to představit pro technické služby, na letišti taky zapadne. Proč ne. Na vyloženě velkou práci to nebude.
44 ton? 😁 Takže cestné koľaje v asfalte zaručené. Nosnosť mostov preverená....
Jan Krejčí
Příspěvek podléhá schvalování.
Fantazie 👍👍👍 Tato Tatra vždy neustále tvrdě pracuje. I když má prázdnou korbu, veze 8 tun zátěže navíc 👍👍👍
www.novinky.cz/…ku-2040-40548689
2040 není tak daleko😊