Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Kia K4 konečně dorazila i k nám. Češi ji mohou milovat nejen díky nízké ceně

36 komentářů

traveldrive
Prečo to musí byť také neskutočne hnusné? Dizajnéri asi vymreli.
Tycoon
@Robert Hlavatý

Nižší cena, nižší spotřeba (pokud neřídí nějaký hotentot jako je Man ký), levnější servis, možnost startovat roztlačením/rozjezdem z kopce při vybité baterce.

A pro nás, co rádi řídíme, úsměv na tváři při jízdě.
Arese
Tím, že ten čtyřválec nenabídnou i s manuálem úplně zbytečně ztratí spoustu zákazníků. Scalu lze získat s motorem 1.5 TSI/110 kW bez hnusné hybridizace, s manuálem a dokonce s ručkou! 🙂👍 Této nabídce se v C segmentu nic nevyrovná! 🙂
ericn
@Pepa_007 no a co si budeme povídat, je to docela ošklivé 😋
šofér
@Jiří Kalabza - no, dejte vědět, až bude po FL, ano, pak vám možná uvěřím. Zatím je to ošklivé.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Robert Hlavatý automat: nižší cena při nákupu, specifická náročnost servisu, drahý servis, drahé časté opravy, specifické zacházení, obtížnější Chiptuning, SW nikdy neví jak chci řadit, ..... Atd. Mel jsem hydromenice od Oplu a DSG od škody.
Manuál při normálním zacházení přežije auto.
Za mne je to lenost řidiče.
traveldrive
@Jiří Kalabza Ošklivé možno nie. Ale hnusné áno. A poriadne.
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@Robert Hlavatý
Máme tři dcery, ta nejstarší jedině automat ta prostřední jedině manuál (v pátek převzali zakoupenou Ceed SW) a té nejmladší to je úplně jedno… Za sebe automat asi jen do města tam má velký smysl, ale jak jsem zde psal již dříve není automat jako automat a není motor jako motor… Podle mne má manuál, normální ručka pořád co nabídnout, zvláště když chcete řídit a nejen jezdit…
traveldrive
@Robert Hlavatý Čo je dobrého na cigaretách. Smrdia, škodia, sú drahé. A predsa z nich mnohí ťahajú ako o život.
Voči nim túto požiadavku chápem, mnoho ľudí baví jazdiť a baví radiť rýchlosti ako to uznajú za vhodné, a nie ako sa rozhodne počítač. Tretí pedál plus šaltpáka majú svoje čaro.
traveldrive
@Tomogo Z krokodíla nikdy labuť nebude.
Germanec
Jestli jsem něco na kie oceňoval, tak to byl evropě uzpůsobený design modelů zde prodávaných (na rozdíl od hyundaie). Toto ať si strší za klobouk, je to ošklivé. A nejošklivější je kia EV4 to je nebetyčný omyl.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Automat, automat, automat......., ?Kia, kde je manuál? To jsou všichni tak líní? Divná to doba. 😖
Dočkáme se 2,0 T-GD? Nebo budeme končit na nudných 132kw v automatu?

čalounění sedadel umělou kůží..... 🤮 V nejdražší verzi umělá kůže? To snad ne......!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Robert Hlavatý

ztrátu pohodlí - žádná neni, koncentrace - s manuálem plná, plynulosti jízdy - stejné jako manuál a možnosti lépe se soustředit na provoz kolem.

Poslední oprava dsg na Passat 2021 byla v cca 80 000km za cca 40 000. Mechatronika .
ericn
@šofér jj takový rozplácly předek s velmi divnými předními světly. Jsou navíc dost na ráně… 🤢🙈
traveldrive
@3_diamanty Mne sa "páči", ako tie svetlá dali do toho najeXponovanejšieho priestoru, kde sa najskôr pri nejakom ťukanci rozbijú. Niečo ako Citroeny (C4, C5X...) pred faceliftom.
Jano- Korňa
asi to nebude zle auto, parametre OK ( aj ked 4hrncek k manualu by si zaujemcov nasiel) , ale mne sa z vonka nepaci 😒 .
beriem ze tisic ludi tisic chuti, ked sa niekomu paci nech si ho kupi. prahem vela km bez nehody. 😄
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@ericn
Není to ošklivé...
Frfla
Tak ceed byl o 100-150k levnější, tak zase nic a to ještě není kombík. Design ujde, ale ta cena to pohřbila. Bye.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Prý to jezdí božsky, narozdíl od těch čínských šuntů, za mě je to docela fajn auto. A design? Chce to vidět naživo.
argejev
niekde som videl ako doširoka sa dajú otvoriť zadné dvere- paráda ! A tiež ako strašne neprakticky sú tvarované.
Dizajn páči / nepáči je vec vkusu, ale kus plechu bezdôvodne brániaci otvoreniu zadných dverí je dizajnérska sprostosť (najmä ak sa pýšim priestorom pre zadných pasažierov)...podobný tvar mali dvere napríklad na i40...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@traveldrive pojišťovna to zaplatí a i zákazník
traveldrive
@Jiří Kalabza Pán je predajca..?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@traveldrive 😖 číst umim a tříválec nepovažuji za adekvátní pohon.
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@3_diamanty
Jako, že by stoupl prodej Škodovek jako Scala nebo Ovce, která je ve stejné třídě? No možná, jedině proto, že nebude mít KIA (až nebude Ceed) nějaký kombík s normálním motorem, a nejen litr v tříhrnku nebo max 1.5 110kW jako Scala...
traveldrive
@Pepa_007 "Aby byla základní verze co nejdostupnější, přináší litrový tříválec s výkonem 85 kW a točivým momentem 200 Nm spojený se šestistupňovým manuálem."
paja-007
Příspěvek podléhá schvalování.
paja-007
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@traveldrive
Tak sorry jako, ale ten Citronek to má podstatně hezčí a podstatně méně na ráně 😁
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@ericn
Tak ty světla bych také viděl jinak, ale tvarově se mi to zamlouvá rozhodně hezčí než klasický Ceed.
Nic méně každý to má jinak...
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@traveldrive
Tak to mi prosím napište, co je podle vás v dané kategorii ne-hnusné = tedy podle vás pěkné...
šofér
@traveldrive -a raketoplán?
Avatar - Jiří Kalabza
Jiří Kalabza
@Frfla
Jak o 100 až 150 levnější stačí si dát konfigurátor a rozdíl je hned zcela jinde, není to ani polovina toho co píšete, a navíc Ceed je menší – nemyslím SW. Nabídky skladovek nelze brát jako bernou minci...
Robert Hlavatý
Jen ze zvědavosti. Vidím, že se některým kolegům diskutujícím stýská po manuálních převodovkách. Budu moc rád, když mi někdo vysvětlí tento požadavek u běžného auta (nemluvím o sportovních vozech). Osobně nevidím, kromě snad menší ceny ( a možná levnějšího servisu?) vůbec žádné výhody, jen nevýhody a ztrátu pohodlí, koncentrace, plynulosti jízdy a možnosti lépe se soustředit na provoz kolem... Díky předem.
Filip Es
Příspěvek podléhá schvalování.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Megasvetla neskutocne ... pripomina mi to pezotacke megasvetla spred 20 rokov... pritom dnes uz frcia male sikovne kukadla a nie takyto rozteceny maglajz cez pol xichtu vacsi ako cela maska.... auto na pohlad siroke placate... proporcne hodne divne... a cena od 21 babiek t
.. tu tiez nie je dovod jasat.... ceed sa dal kupit v slusnom zaklade aj pod 20... zakaznik zase raz "vyhral" no jo... zazrak ze to nema baterku lebo uz na pohlad to cudo vyzera ako ev spotrebic... zlaty ceed... este som zvedavy ako dopadne sesterska i30tka ... snad ju postihne o kusok lepsi osud... ceed bude chybat co uz ... ale zase ktovie... mozno teraz stupne predaj scaly alebo inych kuskov C segmentu prave na ukor podivnej K4 ( a nema ani kombik ... pritom polovica ceedov je v kombiku... bez sance )
On Bike
Příspěvek podléhá schvalování.