Novinky
Mne Vas osobni pohled staci.
Netajim se tim, ze to muze byt i sympatickou atmosferou tech poznatku.
Dnes uz nemam ty moznosti zkouset, ale troufnu si hadat ze pokud bych mel, mel bych to asi dost podobne.
😄
Libi se mi ta formulace, ze to auto vzniklo proto, aby ten motor jen tak nelezel na silnici...
Netajim se tim, ze to muze byt i sympatickou atmosferou tech poznatku.
Dnes uz nemam ty moznosti zkouset, ale troufnu si hadat ze pokud bych mel, mel bych to asi dost podobne.
😄
Libi se mi ta formulace, ze to auto vzniklo proto, aby ten motor jen tak nelezel na silnici...
@Ja Prvni 123 Děkuji 😊
Tímhle asi přiživím názory těch, kteří mě považují za anti-EV fanatika, ale něco takového elektromobil nikdy nabídnout nedokáže.
Tímhle asi přiživím názory těch, kteří mě považují za anti-EV fanatika, ale něco takového elektromobil nikdy nabídnout nedokáže.
@Marek Bednář věřím, že kdyby tu jezdilo převážně elektro a pak sem tam Aston Martin, tak by to vůbec nikomu nevadilo 😉
@Marek Bednář Jsem si vedom, ze pominmou rozsireni EV je, aby lidi nechteli nic jineho, nez prejet z mista A na misto B.
A ne, ani sebe ani Vas nepovazuji za fanatika.
Minimalne mne pokrok nevadi!
Jen musi lepe splnovat potrebu.
Proto mi nevadi hybridy bez kabelu.
Optimalizuji spotrebu, casto potlacuji vrozene nemoci dvouspojkovych prevodovek.
Nemam problem.
😄
A ne, ani sebe ani Vas nepovazuji za fanatika.
Minimalne mne pokrok nevadi!
Jen musi lepe splnovat potrebu.
Proto mi nevadi hybridy bez kabelu.
Optimalizuji spotrebu, casto potlacuji vrozene nemoci dvouspojkovych prevodovek.
Nemam problem.
😄
Děkujeme za pravidelnou dávku fosilní propagandy.
@hrtlik1
Ano, to, že fosilní propaganda se vylučuje s tou elektropropagandou, je samozřejmě nepopiratelný fakt. Stejně jako ten, že elektropropaganda je ta jediná správná propaganda, která nám zajišťuje bezpečí v podobě závislosti na prosperitě s námi pobratřené komunistické Čínské lidové republice 😄 😄 😄
Ano, to, že fosilní propaganda se vylučuje s tou elektropropagandou, je samozřejmě nepopiratelný fakt. Stejně jako ten, že elektropropaganda je ta jediná správná propaganda, která nám zajišťuje bezpečí v podobě závislosti na prosperitě s námi pobratřené komunistické Čínské lidové republice 😄 😄 😄
A ty testy jsou ciste a nebo cinknuty jak je u pana Bednare a auto.cz zvykem?
Kolik stoji napsani pozitivniho / negativniho testu?
Kolik stoji napsani pozitivniho / negativniho testu?
@Hendly to je spíš z přesvědčení než zaplacené. Však se podívej, jak to vypadá na autoforum. Tam snad je požadavek, aby testy nebyly objektivní.
Pana Bednáře neberu vážně ale tak pohoda, každý jsme nějaký, není povinné souhlasit s každým 😄
"Samozřejmě, klasická páčka s dvěma kroky na jednu stranu nemá tenhle problém nikdy, ale to nechme stranou."
Samozřejmě, že má tento problém. U klasické páčky je potřeba pootočit volantem o nějaký úhel, aby se pak blinkr při vrácení zpět do středové polohy vypnul, což není vždy splněno.
Samozřejmě, že má tento problém. U klasické páčky je potřeba pootočit volantem o nějaký úhel, aby se pak blinkr při vrácení zpět do středové polohy vypnul, což není vždy splněno.
@kozakm
No, nevím, kdo má větší problém.
"U klasické páčky je potřeba pootočit volantem o nějaký úhel, aby se pak blinkr při vrácení zpět do středové polohy vypnul, což není vždy splněno".
To však platí jen až z druhé polohy. Z první polohy se vrátí ihned, jen to udělá trojblik.
Když si tedy někdo aktivuje blinkr do druhé polohy a pak nepootočí volantem volantem zpátky, no tak ho musí vypnout asi ručně, aby mu neblikal až do večera.
Ale takových případů odhaduji tak na jedno promile všech aktivací blinkru, kdo ví jestli. A to je nejen na pováženou, ale i na kritický příspěvek do diskuze. 😀
No, nevím, kdo má větší problém.
"U klasické páčky je potřeba pootočit volantem o nějaký úhel, aby se pak blinkr při vrácení zpět do středové polohy vypnul, což není vždy splněno".
To však platí jen až z druhé polohy. Z první polohy se vrátí ihned, jen to udělá trojblik.
Když si tedy někdo aktivuje blinkr do druhé polohy a pak nepootočí volantem volantem zpátky, no tak ho musí vypnout asi ručně, aby mu neblikal až do večera.
Ale takových případů odhaduji tak na jedno promile všech aktivací blinkru, kdo ví jestli. A to je nejen na pováženou, ale i na kritický příspěvek do diskuze. 😀
Alergie na Teslu z toho krásně čiší. Ze hromadu let spalovací auta s automatem plachtit neuměly se bralo jako výhoda, protože se nemuselo řadit. Ani dnes nefunguje plachtění u DSG 100%, ale u elektra se prostě plachtit z nějakého důvodu musí. Proč? Nastavím si tempomat a ono to jede, když má kam. Většinou stejně člověka brzdi okolí. Čudl na návrat uložené rychlosti tempomatu tam není díky filozofii, že to bude jezdit samo. Tempomat má dvě nastavení- na svoji rychlost a pak na max dovolenou (kterou auto tuší). Pokud člověk jede na tu max dovolenou, tak nepotřebuje tlačítko na poslední uloženou. Obecně mi přijde, že novináři berou jen to co mají naučené a cokoliv jiného je traga. I blbou UFO paku ruční brzdy u Megana II zdrbli tak, že už ji nikde dál nepoužili. A lepší klasickou ručku jsem nemel. Zato ruční brzda pod zaklopenou loketkou u VW to nikdo moc nekritizoval…
@motorol jenže je rozdíl mezi mírným zpomalováním při brzdění motorem na vysoký kvalt a silným rekuperačním brzděním, které po uvolnění plynového pedálu auto poměrně prudce zpomaluje, a to leckdy nečekaně pro okolní provoz. To jednak, jednak plachtění je nejlepší cestou k dosažení nejnižší spotřeby bez ohledu na pohon. Dnešní samočinné převodovky (hydroměniče i dvouspojky) to zpravidla umí.
Pokud chcete jet na nejvyšší dovolenou rychlost, v pořádku, já chci jet takovou rychlostí, jakou považuji za přiměřenou. Drtivá většina ostatních aut mi to umožňuje, Tesla mi to znesnadňuje.
Pokud chcete jet na nejvyšší dovolenou rychlost, v pořádku, já chci jet takovou rychlostí, jakou považuji za přiměřenou. Drtivá většina ostatních aut mi to umožňuje, Tesla mi to znesnadňuje.
@Marek Bednář one pedal driving možná není nejefektivnější, ale je zatraceně návokový a pohodlný.
"a silným rekuperačním brzděním, které po uvolnění plynového pedálu auto poměrně prudce zpomaluje, a to leckdy nečekaně pro okolní provoz."
Co je tohle za nesmysl? Tak zkušený řidič jako vy snad dokáže odhadnout intenzitu rekuperace a povolí plyn jen tak, jak je třeba. Úplně stejně jako u spalováku, kde každý taky brzdí jinak podle toho, co má za motor. Mně to třeba zabralo asi dvě jízdy, než jsem si zvykl.
"a silným rekuperačním brzděním, které po uvolnění plynového pedálu auto poměrně prudce zpomaluje, a to leckdy nečekaně pro okolní provoz."
Co je tohle za nesmysl? Tak zkušený řidič jako vy snad dokáže odhadnout intenzitu rekuperace a povolí plyn jen tak, jak je třeba. Úplně stejně jako u spalováku, kde každý taky brzdí jinak podle toho, co má za motor. Mně to třeba zabralo asi dvě jízdy, než jsem si zvykl.
K autorovi: Tesla není nejaky prekotny zazrak, ale drive nez zacnete psat recenzi na nejake vozidlo, bylo by dobre, naucit se jej pouzivat zjistit jak se co nastavuje a pouziva. Vsechny ale opravdu vsechny veci, ktere jste psal, ze nejdou, nefunguji, nedaji se nastavit, tak konkretne v tomto voze nastavit jdou a funguji a daji se nastavit a to trvale ke kazdemu profilu ridice jinak. Tedy nez zacnete psat, zacnete cist aspon ty navody k pouziti.Nebo zkuste jejake FB skupiny a nebo AI.
@Ludvik Lohr ve voze jsem měl vlastní čerstvě vytvořený profil (a ano, řada věcí se do něj hezky ukládala) a přesto se auto chovalo tak, jak píšu. Některé z těch věcí jsem řešil v redakci s kolegy, kteří jezdili s tímto konkrétním kusem i s jinými teslami, jiné s Adrianem Smrčkem, když jsem auto vracel, a ze všech stran jsem se dozvěděl v podstatě to stejné a to se pak propsalo do mého testu.
S nadějí, že to některým zabedněncům někdy dojde, zopakuji totéž posté - elektromobily nemohou nabídnout nejhezčí zvuk, nejnižší hmotnost, nejlepší zážitky za volantem, největší dojezd a další parametry. Byly vyvinuty, aby zlepšily ovzduší a zvrátily oteplování planety. Můžeme polemizovat o tom, jestli se to skutečně stane, lokální kvalita ovzduší se zlepší nepochybně.
Nicméně v zadání naprosto určity nebylo: požadujeme takové řešení, aby se zlepšila kvalita ovzduší ale byl současně zachován frenetický jekot dvanáctiválců a bublání osmiválců.
Jinak je 12válcové GT a rámový off-road krásný prodlužovač penisu a adept na třetí auto v garáži, naplňující přesně formulaci "nejzajímavější" - nikoliv nejlepší nebo nejužitečnější.
Do nového roku přeju všechno nejlepší pane Bednáři, je možné mít averzi na dietu, nicméně ona je jen nástrojem, řešením situace, do které jsme se dostali my sami.
Nicméně v zadání naprosto určity nebylo: požadujeme takové řešení, aby se zlepšila kvalita ovzduší ale byl současně zachován frenetický jekot dvanáctiválců a bublání osmiválců.
Jinak je 12válcové GT a rámový off-road krásný prodlužovač penisu a adept na třetí auto v garáži, naplňující přesně formulaci "nejzajímavější" - nikoliv nejlepší nebo nejužitečnější.
Do nového roku přeju všechno nejlepší pane Bednáři, je možné mít averzi na dietu, nicméně ona je jen nástrojem, řešením situace, do které jsme se dostali my sami.
a to už vůbec nemluvím o tom, až to dotáhneme tak daleko, že prostě nebudou vstupy pro živočišnou výrobu a začne se omezovat produkce hospodářských zvířat za účelem produkce masa, popř. se jeho konzumace prostě zakáže, to se budete teprve vztekat😊
a tímhle se tomu dá docela dobře zabránit, tak nad tím taky uvažujte😊
a tímhle se tomu dá docela dobře zabránit, tak nad tím taky uvažujte😊
@Man Ký Blby je, ze to proste neni pravda.
Puvodni myslenka mozna byla dobra... ale realizace je uplne mimo misu.
Nefunguje to.
A to mam tuhle planetu rad a souhlasim, ze jinou nemame.
I proto jsem ozivil sve letite Punto a kratsi cesty jezdim s nim.
Do 4 metru, pod tunu a 44 kW.
Nepochybne tim planete prospivam vic.
Kratsi cesty = rekneme do 100km. A nepracovni, protoze lidi jsou ve svem prumeru "jednodusi" a potrebuji ziskat dojem.
🙄
Puvodni myslenka mozna byla dobra... ale realizace je uplne mimo misu.
Nefunguje to.
A to mam tuhle planetu rad a souhlasim, ze jinou nemame.
I proto jsem ozivil sve letite Punto a kratsi cesty jezdim s nim.
Do 4 metru, pod tunu a 44 kW.
Nepochybne tim planete prospivam vic.
Kratsi cesty = rekneme do 100km. A nepracovni, protoze lidi jsou ve svem prumeru "jednodusi" a potrebuji ziskat dojem.
🙄
@Ja Prvni 123 podle jaké teorie je auto s nižšími emisemi lepší, než auto s žádnými emisemi /a oželel bych řeči o výfuku v uhelné elektrárně😊 /?
@Man Ký tvl myslí to tak, že už bylo jednou vyrobeno a je rozhodně ekologičtější používat věci opakovaně až do konce jejich životnosti než kupovat co 3-5let nový elektromobil, který si nese velkou zátěž z výroby 😋
@ericn aha, takže řešením klimatické krize je nadále používat automobily plnící EURO5. tyto automobily sice dost možná tu krizi způsobily, ale když přestaneme kupovat novější a méně škodlivé, a budem jezdit těmi 10-20 let starými, tento jev se zvrátí?
stejní lidé, kteří mají hrůzu z toho, že nás Čína předežene v produkci automobilů teď vítají, že se nový auta nebudou prodávat a do módy přijde Punto 44 kW. a to pomůže vyřešit problém.
tedy, já jsem v tom původním příspěvku nikde skálopevně netvrdil, že elektromobily jsou řešením globálního oteplování, já jsem jenom napsal, že bylo určité zadání a nejlépe mu vyhověly elektromobily. a že to zadání nebylo ani zábava, ani kravál, ale nízké emise.
a reakce byla: " to prostě není pravda". co není pravda, to, co jsem napsal?
stejní lidé, kteří mají hrůzu z toho, že nás Čína předežene v produkci automobilů teď vítají, že se nový auta nebudou prodávat a do módy přijde Punto 44 kW. a to pomůže vyřešit problém.
tedy, já jsem v tom původním příspěvku nikde skálopevně netvrdil, že elektromobily jsou řešením globálního oteplování, já jsem jenom napsal, že bylo určité zadání a nejlépe mu vyhověly elektromobily. a že to zadání nebylo ani zábava, ani kravál, ale nízké emise.
a reakce byla: " to prostě není pravda". co není pravda, to, co jsem napsal?
@Man Ký Ale bez tech reci to nejde.
Tu elektrinu fakt neziskas trenim ebonitove tyce liscim ohonem.
Nicmene to nebyl hlavni smysl meho prohlaseni.
Pokud by auta na baterku byla do 4 metru a mela rozumny vykon, tak nereknu ani pul slova.
Mozna mi zvlhnou oci dojetim, jak je nekdo ochoten se vzdat vlastni radosti pro zachranu planety.
Ale adorovat s temito argumenty zrovna Teslu: nesmyslene tezke, nesmyslne vykonne a nesmyslne drahe auto.
To uz chce miru nadseni.
Je to spatne vyrobene, neprakticke auto. Neuzitecne a zvytecne spotrebovavajici zdroje.
A ze se jich proda hodne?
V Americe vyhral podruhe Trump a u nas Babis... protoze sehnali prachy na marketing.
Jo, shodou okolnosti oba z Moskvy.
Co tam mas dal?
😄
Tu elektrinu fakt neziskas trenim ebonitove tyce liscim ohonem.
Nicmene to nebyl hlavni smysl meho prohlaseni.
Pokud by auta na baterku byla do 4 metru a mela rozumny vykon, tak nereknu ani pul slova.
Mozna mi zvlhnou oci dojetim, jak je nekdo ochoten se vzdat vlastni radosti pro zachranu planety.
Ale adorovat s temito argumenty zrovna Teslu: nesmyslene tezke, nesmyslne vykonne a nesmyslne drahe auto.
To uz chce miru nadseni.
Je to spatne vyrobene, neprakticke auto. Neuzitecne a zvytecne spotrebovavajici zdroje.
A ze se jich proda hodne?
V Americe vyhral podruhe Trump a u nas Babis... protoze sehnali prachy na marketing.
Jo, shodou okolnosti oba z Moskvy.
Co tam mas dal?
😄
@Ja Prvni 123 co má u elektromobilu výkon společného se spotřebou? Ioniq 6 N má 650 koní a spotřebu 17 kwh na sto km. kde jsem adoroval Teslu?
Tesla model 3 je lehčí než srovnatelné elektromobily od třeba BMW... jak se dá vyrobit lehčí elektromobil?
páté přes deváté, do toho Trump a Babiš...😊 jsem zmatený, a přitom pořád nechápu, co není pravda😊
Tesla model 3 je lehčí než srovnatelné elektromobily od třeba BMW... jak se dá vyrobit lehčí elektromobil?
páté přes deváté, do toho Trump a Babiš...😊 jsem zmatený, a přitom pořád nechápu, co není pravda😊
@Man Ký tvl chtěl bych tě vidět jezdit s Ioniqem 6N za 17kWh/100km. Dost o tom pochybuju. Jednak je to nesmyslná těžká krabice a za druhé to bude svádět šlapat na plyn… 🤣
@ericn je to jeden z nejlépe aerodynamicky postavených elektromobilů. co mě bude lákat? přijít o papíry? všichni, kdo jezdí s elektromobily se zrychlení nabaží za první týdny a pak s tím jezdí normálně.
výpad/úhyb/výpad/úhyb a od původního sdělení už jsme někde v Patagonii...
ano, dvoutunový elektromobil má nižší lokální emise, než Punto.
výpad/úhyb/výpad/úhyb a od původního sdělení už jsme někde v Patagonii...
ano, dvoutunový elektromobil má nižší lokální emise, než Punto.
Pěkný výběr, až na tu Teslu - nepřináší nic nového, mimo horšího laciného designu. Já bych z toho vypíchl toho Lanďáka. Land Cruiser nové generace vypadá skvěle a pořád je to taková "klasika" 😉
Zajimalo by me pane autor, proc nemohu na vasi odpoved reagovat?
@Ludvik Lohr upřímně netuším, mi to jde
@Ludvik Lohr mně to z mobilu (Android) taky nefunguje. Už asi tak 3 týdny. Stejně tak mi nefunguje dávání palců. Ale redakce tyhle prkotiny neřeší...
@kozakm buď v klidu, ani z iOS to nejde cca měsíc, ani přidat komentář, ani dát palec... A nikdo to neřeší 🙈
@ericn na iPadu mi to právě jde, tak jsem myslel, že to bude problém spíš Androidu
Kdyz tedy nejde napsat odpoved, ale jdenapsat reakci, tak takhle. I u te hloupe Tesly jde prepinat rekuperaci a dokonce to jde prepinat koleckem na volantu. Jde ji uplne vypnout, pak auto plave, jde ji omezit a uplne aktivovat, kdy auto rekuperuje az do uplneho zastaveni. Sterace a packa blinkru. Onoji jde nastavit a ovladat koleckem na volantu, neni treba hmatat na displej. Automaticke vypinani blinkru jde vypnout. Sterace jdou ovladat prostrednictvim packy a kolecka na volantu. Pri aktivaci teto funkce se daji ovladat od uplneho vypnutiaz po dalsi 4 pozice. Vse se da priradit trvale ke kazdemu profilu a od toho nam slouzi cteni manualu ci ruzne skupiny na soc.sitich.
Třetí rok po sobě nejprodávanější auto světa, ale podle redakce je to kardinální průšvih 😊
Pekny vyber... ta toyota aj ten aston tu asi ani nie je o com... top kusky tohto roka ... tento rok som raz videl aston martin a bolo to suv dbx... tmavozelene jak sa na aston patri a musim povedat ze ani taka bentayga vo mne nevyvolala taky udiv a take caro aristokracie ako ten aston... a som fakt rad ze aj u nas nejaky ten aston jazdi co mozem vdaka tomu dbx potvrdit...
Prajem stastny a uspesny rok 2026 vsetkym v redakcii a aj citatelom auto cz
Prajem stastny a uspesny rok 2026 vsetkym v redakcii a aj citatelom auto cz
" i když jsem je předtím manuálně vypnul (jak jinak než skrz displej)" a zase tento nesmysl. A kolikrat to jeste budete psat? Musite mit strasny mindrak to porad a porad psat dokola
Bednář to je etanol korektního novináře 😁Kam tenhle vocas co si jako motoristicky novinář neumí nastudovat manuál auta klesne? Čtenář mu napíše ze nejde reagovat na příspěvky ( mne už cca14 dni) odpověď mne to jde. Jako to je mentální bahno
Můžeme se ještě těšit na přehledy nejzajímavějších automobilů roku 2025 také z pohledu dalších členů redakčního týmu, konkrétně Jana Míčky, Aleše Dragouna, Daniela Fugleviče, Karla Haase, Maria Rychtery, Ondřeje Šámala a dalších?
Nebo je Váš text míněn jako hlas tak přesvědčivý, že už sám o sobě zastupuje názor celé redakce, nechávající ostatní spíše v tichém souhlasu než s nutností přidávat vlastní slovo?
Tak tomuhle se říká vrchol totálního pokrytectví a falešnosti. Romíček, korunovaný král pokrytců 😁 😁 😁
www.auto.cz/diskuse/98885/1#…
Nezáviď mi, holube, a drž se svého agenturního hnízda 👍
Romíček, usvědčený král pokrytců.
Tohle si musíme zopáknout 😁
"Horký Rom
17. listopadu 2025 • 15:48
Oceňuji vaši schopnost trollit s grácií, pane redaktore 👍"
Bravo, bravisimo! Gameover! 😄 😄 😄
auto.cz/diskuse/88000/1#…
😅😂🤣
Problém je, že ty potřebuješ velký nápis SARKASMUS, abys pochopil sarkasmus.
Opět matlal, co nepochopí věty v souvislostech... 😁 😁 😁 je smutné, když někdo kdo je advokátem, tohle nedokáže z kontextu rozlišit. Jak říkám, advokát matlal... 😁
www.auto.cz/diskuse/98885/1#…
Horký Rom
17. listopadu 2025 • 22😁9
@DonVito
Mám pocit, že na podobných článcích je nejsmutnější hlavně jejich snaha obrátit lidi jeden proti druhému a rozlomit společnost na dva naprosto opačné světy, kde nakonec zakoření zloba, závist i nenávist.
---
Tedy, ano, sarkasmus to opravdu zcela nepochybně nebyl, je to zjevné a nesporné. Kdyby jsi alespoň dokázal rozlišit Horký Rom a Horký Hrom, hujere ... 😄 😄 😄
Mě neurazíš, chlapečku, klidně si posluž. Mám to štěstí, že se advokacií už dlouhé roky slušně živím.
Zbytkem příspěvku jen dokazuješ, že na vnímání sarkasmu prostě nemáš buňky. Ale aspoň sis přidal další příspěvek, již brzy jistě dostaneš čestné uznání za nejvíc příspěvků do diskusí.
Je to ostatně pro auto.cz typické, přednost má množství příspěvků, jedno jaký je obsah.
ano, správně, já tě opravdu neurážím. A že se něčím slušně živíš, neznamená, že nejsi matlal. Ty věci se opravdu nevylučují 😁 Mimochodem, většina advokátů které znám (pracovně) jsou matlalové. Jediné, co umí, je kasírovat prachy v tarifu, který absolutně neoodpovídá odvedené práci.
Cink! Další příspěvek.
Odpověz mi, ať máš ještě jeden 😄
Hele, vklidu. Letos cílím na bednu.
Opět ses ztrapnil, když nerozeznáš sarkasmus, protože nečteš v souvislostech a v kontextu. To je celé. A víš to sám moc dobře, že to sarkasmus nebyl, a že jsi to opět nertefil. Jen jsi slaboch na to aby jsi to přiznal že ses sekl.
Sarkasmus to byl. A krásný 👍
Jinak stále stejný laciný rohypnol. Když rohypnol nerozezná sarkasmus, obviní z toho osobu, která ho na to upozornila. To je celé 😄
Do nového roku bys měl trochu inovovat, takhle je to s tebou čím dál větší nuda.
Horký Rom
17. listopadu 2025 • 22😁9
@DonVito
Mám pocit, že na podobných článcích je nejsmutnější hlavně jejich snaha obrátit lidi jeden proti druhému a rozlomit společnost na dva naprosto opačné světy, kde nakonec zakoření zloba, závist i nenávist.
--
Takže je zjevné, že první příspěvěk o tom, jak Marek Bednář trollí, byl myšlen zcela vážně. Blbý, co, matlale??? 😁
Ale my tu celou dobu řešíme dnešní příspěvek 😄
Marný rohypnol, ani obraz ani zvuk 😄
Z toho už se nevykroutíš. Smolík matlale. Chápu že se snažíš vykličkovat, ale nevychází ti to 😁
Ani první příspěvek v této diskusi není sarkasmem, neboť obsahuje zcela vážně míněný dotaz.
vlezdo***kovství povýšené na umění😊 hujerství jako z pera pana Svěráka😊 bravo😊
Človíčku, já se nemám z čeho vykrucovat, to tu celou dobu děláš jen ty 😄
Zase jen dokazuješ, že na vnímání sarkasmu prostě nemáš buňky. Tak jednoduché to je 😄
redakční patolízal Rohypnol ("Bednář na bedně? Gratulki")
se cítil v ohrožení... pane Bednář pohlaďte ho, aby věděl, že má pořád vaši přízeň jistou😊 😊 😊
ten co obviňuje všechny kolem z hujerství - to se povedlo, nic lepšího jsi na Silvestra vyplodit nemohl Rohypnolku😊
Je to pro rohypnola typické, že si nevidí do úst 😄
Dobrý den,
dovoluji si nabídnout ideální videa na závěr roku na téma;
„Co Martin Vaculík vzkazuje výrobcům aut a jak nahlíží na elektromobily a ekologii dopravy“
youtube.com/watch?…
„Ideální automobilový svět kolem roku 2040 bude čistě elektrický,“ říká Martin Vaculík
youtube.com/watch?…
Přeji Vám krásný a úspěšný nový rok, plný zdraví, pohody a dobrých rozhodnutí ❤️
tn.nova.cz/…la-byt-z-ledovce
Will Smith, Wyclef Jean, Madonna, Jesica Alba nebo třeba Lindsay Lohanová. Voda Voss se stala během posledních let hollywoodským hitem. Nabízejí ji ty nejluxusnější restaurace a hotely světa.
Aby ne. Její výrobce tvrdí, že pochází z ledovce z panenské norské přírody. Navíc se cení, že má jít o zdroj, který vlastní silou vyvěrá na povrch.
A realita? Reportéři TV2 odhalili, že vodu pumpují stroje a nedaleko jezdí rychlíky. A je to voda, která pochází z obecního vodovodu.
děkuji za zpestření posledního dne v roce, už jsem se bál, že zůstanu jen u svého tradičního pochlastávání😊
👍😀
Myslím si, že není nutné sahat po vodě z kohoutku, Voss sama o sobě není nijak drahá shop.billa.cz/…va-sklo-82355044
Já mám ale prostě raději Magnesii Extra, která vyjde ve srovnání s ní opravdu na pár korun 😇
Stealth bydlí v Zbraslavi 🙃
Balenciaga 👍
Děkuji. I Vám šťastný nový rok, hodně zdraví, úspěchů a spokojenosti.
Děkuji.
...tvrdí ten stejný Martin Vaculík, který tady před deseti lety básnil a pěl chorály o dieselech... 😁 😁 😁
Chápu, že hujerovi jako jsi ty, to nedochází a nedojde... 😄 😄 😄
Pamatuji si, jak jsi před deseti lety s upřímným dojetím skládal ódy na Teslu, jak jsi rozděloval dějiny na dobu před Teslou a dobu po Tesle, téměř jako by šlo o nový kalendář lidstva. Jenže připomínat tobě, s tvou intelektuální pružností zahradního kolečkal, je naprosto marné, hujere.
Gameover, králi pokrytců 😄 😄 😄
Dej si Phóčko, lháři a intrikáne
Pokrytec romíček, který jeden den Markovi vyčítá, jak trollí, zatímco druhý den jej za jeho tvorbu vychvaluje a adoruje... 😄 😄 😄 Romířek, král pokrytců!!! Gameover!