Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Úpravci Škodovek kde jste

neregistrovaný "Tuning"
22. 9. 1999 21:01
Seznam úpravců
Sem prosím Vás uvádějte známé kontakty na úpravce Škodovek spolu s krátkým popisem co dělají a pod.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brm"
23. 9. 1999 19:03
Tady jeden je
[odkaz] dělají hlavně chipy a motory
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
23. 9. 1999 19:51
RSD Tuning
[odkaz] Pro škodovky kompletní přehled plastů a ost. doplňků, pružiny a podložky HR, tlumiče BILSTAIN a KONI, Výfuky REMUS, Filtry JR, Chip Tuning pro 1.3 40kw, 1.6 55kw, 1.820V, Turbo 20V, 1.9 SDI,1.9TDi, 1.9TDI, 2.0, kola TSW, a další.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jiro"
4. 10. 1999 23:03
dotaz na cimbu
Máte někdo zkušenosti s touto mladoboleslavskou tuningovou firmou?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chipmen"
5. 10. 1999 06:25
Bez nadpisu
Trosku bych to poupravil vsichni tri predchozi upravci skodovek delaji pouze od modelu favorit vyse, a jeste nejlepe strikackovy, nikdo z nich nechce mit nic spolecneho se starymi skodovkami...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cmt"
20. 10. 1999 12:16
Re: Re:
Precetl jsem si tu stesky, ze dnesni upravci delaji jenom od strikacky vyse. To vas chci upozornit na nasi firmu CMT, ktera dela upravy vsech Skodovek {a nejen jich} a to od modelu 1000MB az po Octavia, jsme schopni udelat i starou Octavii a S 1203. Vice o nasi nabidce je na jinem miste teto kavarny, a to v rubrice TUNING>CMT...
neregistrovaný "a"
7. 10. 1999 23:07
Upravců a doplňkářů je tu přeci mnohem víc
Co takhle Air design, Pink, Mikra, Martínek, Koša, D+M, Mifer, Michl, Bychl, Jíva, HP, Milotec, Top plast, Agro plast, Pajr, a dál úpravci podvozků a motorů, Bervid, Motorsort...a další, kteří se nezabývají elektronikou a mají tudíž asi dále k internetu. Jaké s nimi jsou zkušenosti, mě osobně se líbí Air design.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martinek-auto"
25. 10. 1999 16:42
Pro úpravce kontakt na f. Martínek výrobce plastových doplňk
Dobrý den.

Právě jsem obdržel zprávu od svého webmastera, že dokončil první variantu internetové prezentace naší firmy. Nalézá se na Adrese: [odkaz] Naleznete tam především plastové doplňky pro vozy Škoda, kontakty, ceny i obchod. Rádi uvítáme Vaši návštěvu, nákup i připomínky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "travexr"
27. 10. 1999 08:26
Re: Pro úpravce kontakt na f. Martínek výrobce plastových do
web je sice prima, ale musi fungovat!!!!!

MARTINKUV WEB jednoduse nefunguje..... problem se scriptem....
neregistrovaný "panda1"
26. 10. 1999 03:17
Vše o Škodovkách
Právě jsme otevřeli zbrusu nový server. Škoda TechWeb. Najdete zde spousty zajímavých informací o Škodovkách, hlavně o modelech 105-Favorit, ale časem doufejme i o jiných. Oblasti zaměření jsou tuning, opravy, úpravy a prostě vše, co by se Vám mohlo hodit.

Přijďte nás navštívit, a pokud shledáte, že byste rádi také pravidelně či nepravidelně přispívali, jste vítáni!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "residents"
16. 12. 1999 14:25
Oktávia 1,6, 74 kW
Tunní někdo silnější šestnáctku. Ptal jsem se ve sportmotoru a tam mi řekli, že prý nikdo nerozkodoval čip. Problém je prý taky v tom, že na export to má vstřík Bosch a v tuzemsku Siemens (není to jedno?).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cmt"
3. 1. 2000 09:54
Re: Oktávia 1,6, 74 kW
Naše firma CMT dělá úpravu motoru 1,6 74 kW na 84 kW. Úprava obsahuje předělání hlavy, vačky a počítače. Cena je 26.000 Kč. Úprava trvá asi týden. Kontakt: d9chovan@ite.fme.vutbr.cz nebo tel: 0604/893058
neregistrovaný "Riehelens"
11. 1. 2000 19:45
Re: Oktávia 1,6, 74 kW
Skoc si na www.motor-excel.cz ... tam tunej vsechny Skodovky a uvidis na netu i vysledky ...
neregistrovaný "campagnolo"
28. 12. 1999 12:31
Octavia
Kde se da sehnat peknej triramenej kuzi obsitej sportovni volant vcetne airbagu??? Me to pripada ze ceska uprava je bakelit na pristrojovku za x-tisic a tim to konci. Dyt jsou to vsechno ptakoviny k nicemu. Co takhle anatomy, rozsireni blatniku (plech), centralni sterac, ctyri oci, to jsme fakt narod bakelitovejch uchylu???!!!

Nejcastejsi slysim: "Mam tam fakt dobry polepy".

Z toho jsem fakt odvazanej-polepy, nalepte si je na ptaka a fakt budete mit dobry brko!!!!!!! Copak u nas neni nikdo opravdu schopnej udelat neco poradnyho? Treba pekny zrcatka se zelenym sklem a na dvou nozickach? Bakelitaci vam se snad stejska po TRABANTECH, tam bylo umakartu az, az!

Vzpamatujte se!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
4. 1. 2000 17:56
tuning nejen pro Škodovky
Dneska jsem umístil ceny chiptuningu pro všechny typy feliciíí a krom 1.6 74Kw i na všechny Octavie. Pro motory 1.3 a 1.6 od škody velmi výrazné slevy .... to vše na [odkaz]

tak se na to jukněte, esli se Vám něco nebude líbit....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ludwig"
4. 1. 2000 18:17
Tuning
Nazdar vsichni!!! Prave jsem si vsiml tohoto diskuzniho fora o upravach skodovek. Moje firma Dela veskere upravy na Felicie podvozkem pocinaje a motorem konce. U motoru menime cele dily (vacky, saci a vyfukove kanaly, upravy sedel a samotnych ventilu)a zvysujeme vykon od cca 10%. Jeste zajimavejsi vsak je napr. 1.6 75k na 110k.

Upravime ridici jednotku, mame vlastni motorovou brzdu. Cena teto upravy je cca. 25000,- Kč A pokud mate nekdo Ford, tak delame jeste jine veci 2,0 130k na 170k. Motor ma senzacni spicku, lehce se zvysi spektrum otacek. Ozvete se na motorsport@centrum.cz
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Riehelens"
11. 1. 2000 19:59
Re: Ten pravy tuning ...
[odkaz]
neregistrovaný "Riehelens"
11. 1. 2000 20:00
Re: Ten pravy tuning ...
Tak sorac jeste jednou ...
neregistrovaný "servis@hako.cz"
27. 1. 2000 12:21
Jak vyzrát na policii??
Udělal jsem si našlapanou Škodovku 130 (závodní Áčkovej motor, HPéčka tlumiče + pružiny, závodní výfuk,sání atd)Mimo jiné je taky snížená, ospojlerovaná, má nízkoprofiláče a černé fólie.To je však trnem v oku jesenické policii a já po čtyřleté dřině si nemůžu ani v klidu vyjet(pominu - li bezproblémové ujíždění před švestkama,ale to nejde do nekonečna).Proto prosím o radu, jak tyto a mnoho dalších úprav alespoň částečně legalizovat (otestování ve státní zkušebně jsem zavrhl, protože jedna atestace na nějakou úpravu stojí od 5000 do 20000 Kč)nebo nějak jinak oblafnout policajty. Rád poradím s parádním tuningem, kde se výkon favoriťáckého motoru šplhá až téměř k 130PS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MIKE.FAN.ŠKODA"
29. 1. 2000 01:08
Úprava motoru Š 120
Ahoj, jsem majitelem vozu škoda 110 R.Zajímalo by mě jak by šel upravit výkon motoru/např.použití jiné váčky,pístů,karburátoru a pod./Motor mám š 120 L,a zdá se mě že má docela slušný výkon/spectrum otáček 0 - 6 500 ot.min,chvilkově až 7 000 ot.min/ale potřeboval bych ještě našlapat nějaké koníky.Mám laděny výfuk/vlastní výroby,bez přepážek/,seriový karburátor a vzduch.filtr.Zajímá mě co vše se dá upravit ,na kolik to příjde,kolik přibude koní,popř.které firmy prováděj úpravy.Odepisujte na e-mail : mike.p@email.cz Předem vám děkuji za vaše odpovědi. Mike
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "MIKE.FAN.ŠKODA"
29. 1. 2000 01:12
Re: Úprava motoru Š 120
Uprava je jednoduchá .Stačí mít prachy ,.zdraví popelka
neregistrovaný "servis@hako.cz"
31. 1. 2000 12:26
Re: Úprava motoru Š 120
S tím 120cítkovým motorem si snad děláš srandu! Proč jsi ho měnil, když má tak špatnou vačku?A o upraveném výfuku radši ani nemluv, protože jestli nemáš udělané pořádné svodové poturbí tak je ti stejně nanic.Nehledě na to, že je třeba vyladit taky sání.Jestli máš obyčejnou vačku, tak je ti ale i výfuk i sání k ničemu.Nevím, jestli jsi dělal nějaký zásah do karburátoru, ale s difuzory 21,23 taky moc parády neuděláš.Jo a nech si seřídit otáčkoměr, protože klasický motor u 120 má špičku u 4750 ot.Jestli ho přetáčíš na 6500 nebo 7000 ot, tak ti moc dlouho nevydží a může se ti stát, že ti povyskakují ojnice nebo nadzvihátka.Čau Bob
neregistrovaný "mářena11"
1. 2. 2000 12:47
pro mike
v těhlech točkách ti u volítaný stodváci asi brzo předvedou ojnice lesopolní kombinaci, než začneš něco upravovat tak to chce totální generálku, sportovní motor musíš postavit od základu a ne že jenom něco upravíš a budeš mít F1-ničku
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cmt"
2. 2. 2000 11:48
Re: pro mike
Mářena má pravdu, ale není právě generálka nejlepší příležitostí k úpravě??
neregistrovaný "jenz"
15. 2. 2000 14:57
Felicia a její tuning
Tak chlapi jsem zvědav kdo mi poradí.

Mám novou Feldu s nějakými těmi úpravami na řídící jednotce , výfuk a kitový filtr. CHtěl bych to zvednout ještě více ale nechci zasahovat až tak moc do motoru což je vačka a snížení hlavy. Teď tam mám nějakých 64Kw. Jedná se o motor 1,3
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mářena11"
17. 2. 2000 08:21
Re: Felicia a její tuning
a co tam máš?????
neregistrovaný "jenz"
17. 2. 2000 15:02
Re: Felicia a její tuning
Jak co tam mám? To jsem pral
neregistrovaný "Riehelens"
18. 2. 2000 20:01
Re: Felicia a její tuning
to jenz: Takze ty tvrdis ze precipovanim, laufem a filtrem tam mas 64kW ??? Tak to promin ... :-DDDDDDDD ... to ti nekdo rekl nebo jsi to brzdil ?? Jen tak mimochodem, kdyz udelas vacku a jednotku tak tam budes mit tak max. 61kW, takze pouze s upravou co mas mit 64kW je dost silne tvrzeni ...
neregistrovaný "cmt"
21. 2. 2000 11:01
Re: Felicia a její tuning
To jenz. Pokud nechceš šahat na vačku a hlavu, tak už nemáš skoro žádné možnosti. Úprava hlavy a vačky ovšem není žádná hrůza, navím proč z ní máš takový strach. Co se týče tvého udaného výkonu - měl jsi auto na brzdě, že víš tak přesně kolik tam máš? Pokud ne, tak nevím kde jsi na to přišel. Cena odbrzdění je okolo 500 Kč.
neregistrovaný "RSD"
19. 2. 2000 00:00
a proč ne?
nevím proč by nemohl mít 64Kw, protože výkon se mění použitím vačky vyššího ůhlu (DBilas Dynamic nabízí až 315) a klínování. Měl by ale výkon posunutý o něco výše a vnižších otáčkách by to nejelo lépe jak Š120. Apropo 55kw mají motory 1,3 MPI neupravené na brzdě běžně.... Tvrdit o někom, že si vymýšlí, a nevědět přitom podrobnosti je ale od tebe milý reihelensi nefér.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mářena11"
21. 2. 2000 08:28
Re: a proč ne?
on ovšem tvrdí že na vačku ani hlavu nešahnul z čipem to nemá šanci udělat
neregistrovaný "pavel_001"
21. 2. 2000 14:07
Re: a proč ne?
Tech 64 kW se mi zda na preprogramovani jednotky a jiny vzduchovy filtr take trochu pritazene za vlasy. Tedy ne, ze by ze skodovky 1.3 neslo vymacknout vic, jde to az nekam na 107 kW, ale to potom neni auto do normalniho provozu.

Souhlasil bych vsak s tim, ze ten, kdo to delal takove cislo udava, aby zakaznik mel dobry pocit, ze za svoje penize neco dostal...
neregistrovaný "jenz"
21. 2. 2000 15:49
Re: a proč ne?
Nechci zasahovat do motoru, z důvodu zhoršení jízdních vlastností v nišších otáčkách a snížení životnosti motoru. Taky to prý cuká a.j. Tedy nevim nemám s těmito úpravami ještě zkušenosti.

Taky se prý zvýší spotřeba. Napište jestli s tím máte zkušenosti kaldy a zápory. Ještě jem četl o vyleštění kanálků, má to cenu? Zatim díky Mějte se chlapi. Jenz
neregistrovaný "jenz"
21. 2. 2000 15:42
Re: a proč ne?
Tady jsem Vám zkopíroval článek ze [odkaz] To je text, k té mé řídící jednotce, kde píše výkon 61,5kW +filtr + výfuk a z toho jsem vydedukoval tu hodnotu 64kW.

Ale názor, že to není možný zcela nesdílím, jak si můžeš přečíst nepíšou tam, že ti výkon zvedne o 11,5kW, ale na ... A to proto, že motor po zajetí má daleko vyšší výkon, než udává výrobce, alespoň tedy Škodovka a to je změřené. Je tam rozdíl 4-8kW podle zajetí. Myslim, že to psali ve světě motorů, když testovali Felicii

Seřízením jsme dosáhli zvýšení kroutícího momentu motoru v celém rozsahu využitelných otáček o 5 - 7 N.m s tím, že již od 2 500 ot.min-1 je k dispozici 101 N.m, maximum 112 N.m je potom k dispozici při 4 160 ot.min-1.

Maximálního výkonu 61,5 kW bylo dosaženo při 5440 ot.min-1.( 144 km/h na čtvrtý rychlostní stupeň). Přesto máme omezovač maximálních otáček motoru posunutý ze 6 000 na 6 500 ot.min-1, to proto, aby bylo možno především v krizových situacích motor vytáčet dále, bez nutnosti přeřadit na vyšší rychlostní stupeň.

Další zlepšení zaznamenáte v tzv. přechodových režimech - při rychlém přidání, nebo naopak po ubrání "plynu" motor reaguje bez zbytečných prodlev a škubáníSeřízená řídící motorová jednotka komunikuje s originální diagnostikou

otáčky výkon (kW) kroutící moment (Nm)

úprava série úprava série
neregistrovaný "audi.ttt@centrum.cz"
21. 2. 2000 16:47
Šoda 1000MB
Ahoj všichni.Sem štastný majtel Š1000MB a uvažuji o montáži 5 rychlostní převodovky.Mate li někdo informace o těchto upravách a výsledcích, prosím ozvěte se.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "travexr"
22. 2. 2000 08:22
Re: Šoda 1000MB
ten petikvalt tam dostanes, ale budes muset krome vymeny tahla razeni a kulisy razeni vystrihat a rozsirit vzadu tunel (petikvalt je delsi). Jinak v tom neni zadna dalsi zaludnost. Preji ti ostre nuzky na plech a kvalitni svary...
neregistrovaný "audi.ttt@centrum.cz"
24. 2. 2000 11:44
Re: Šoda 1000MB
travexr :Ostre nusky mam, svarit umim cokoli, ale nevim kde sehnat tu kulisu rizeni a to tahlo.Poradil bys mi prosim?
neregistrovaný "mářena11"
24. 2. 2000 13:49
Re: Šoda 1000MB
oboje na vrakovišti nebo nové v mototechně a nebo můžeš použít mírně upravenou kulisu z 1203 a táhlo podle potřeby zkrátíš.
neregistrovaný "travexr"
24. 2. 2000 14:54
Re: Šoda 1000MB
souhlas, napriklad Schrotman chce za petikvatni kulisu asi 800 Kc a tahlo staci zkratit, onno totiz ani novy "H" tahlo tam nejde dat kvuli delsimu bloku silentbloku. Takze to chce tahlo s klasickym domeckem.
neregistrovaný "PR"
27. 2. 2000 15:28
Felicia a její tuning
Myslím, že dosáhnout na motoru 1,3 MPi úpravou ŘJ, filtrem a výfukem výkonu 64 kW je nepravděpodobné. Stránku Cimbu motorsportu znám a právě parametry upraveného motoru 1,3 MPi se mi zdají trochu nadnesené. Pro srovnání Motorexcel nabízí při úpravě ŘJ a výměny vačky výkon 60 kW asi při 53OO ot/min. Sportovní filtr může zvýšit výkon asi o 3 až 5 %. Pokud jde o výfuk, tak pokud máš pouze jiný poslední díl, tak o nějakém znatelném zvýšení výkon motoru si nedělej iluze.

Jinak si myslím, že pokud chceš na autě provádět nějaký kvalitní a ne drahý tuning, tak se obrať na Motorexcel, kde Ti určitě ochotně a odborně poradí co by se dalo ještě dělat. Dělají tam všechno od tuningu na co si vzpomeneš (motory, podvozky, převodovky, výfuky atd.). Má to úroveň a nejsou drahý. Není příliš známo, že některé jiné firmy od nich odebírají komponenty nebo dělají úpravy právě prostřednictvím Motorexcelu.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "cmt"
28. 2. 2000 17:57
Re: Felicia a její tuning
S tvým názorem ohledně úpravy Feldy 1.3 MPi plně souhlasím. Nejlépe je změřit výkon před a po úpravě. Pak se uvidí... Co se týče Motor Excelu, patří rozhodně mezi ty lepší tuningové firmy. Rozhodně ale ne mezi ty levnější!!! Např. úpravu Felicie 1.3 MPi na 68 kW oni provádí za 17.000,- Kč, kdežto naše firma za 11.250,- Kč. Je fakt, že máme teď zaváděcí ceny, ale chtít za tuto úpravu tolik?!?!
neregistrovaný "jenz"
29. 2. 2000 11:44
Re: Felicia a její tuning
Chlapi díky za vaše připomínky a názory již jsem poslal poštu na tyto úpravce a tak uvidím. jak jsi psal o tý svý firmě. O jakou se jedná? dal by jsi mi na ní email, nebo kontakt na tebe?

Díky jenz
neregistrovaný "servis@hako.cz"
29. 2. 2000 12:08
Re: Felicia a její tuning
Než začneš obvolávat ladiče, tak si o nich zjisti více podrobností (abys neplatil za něco, co je zbytečné).Motor Excel je opravdu jedna z nejlepších firem v republice a jistě po jejich doladění motoru to tam opravdu máš!! Já jsem si u nich sice motor dělat nenechal, ale bavil jsem se tam s "vačkařem" a zjistil jsem, že opravdu to není žádný blbec.

Jinak jestli budeš chtít loudit rady po telefonu (to u Motor Excelu nehrozí) obrať se na výbornou firmu Autospectrum 2000, kde ti určitě rádi poradí a seženou (nebo vyrobí) přesný díl na míru tvojemu motoru. (Vím to z vlastní zkušenosti, když jsem dělal závodní 130 PS 1,3 motor). Bob
neregistrovaný "jenz"
29. 2. 2000 12:53
Re: Felicia a její tuning
A máš na tu firmu nějaký kontakt??

díky.
neregistrovaný "jenz"
29. 2. 2000 12:48
Re: Felicia a její tuning
CHlapi ještě mě zaujala jedna věta, že výfuk( Tedy jeho koncový díl nic nepřidá) Přemýšlel jsem nad tím, že vyhodím prostřední tlumič. Bude to mít supr zvuk a zvihne se i výkon a taky spotřeba. To mi řekli kluci, kteří to u nás dělají. (Tedy výfuky) Je to pravda? Má to nějaké nevýhody?
neregistrovaný "mářena11"
29. 2. 2000 13:49
Re: Felicia a její tuning
Pokud chceš aby to mělo efekt tak musíš vyměnit komplet potrubí a oba tlumiče. Na favo a felícii existuje několik typů výfukových soustav. Stačí si vybrat a můžeš začít vyrábět.
neregistrovaný "cmt"
29. 2. 2000 19:23
Re: Felicia a její tuning
Pro Jenze - kontakt na nás je chovanec.tuning@post.cz nebo tel.: 0604/893 058. Pošlu ti ceník. WWW stránku zatím nemáme. Pokud chceš vědět jak děláme úpravy, zajdi na [odkaz] napsal jsem tam zatím dva články "Jak na tuning". Jinak jsem samozřejmě čekal, že když budeme mít velmi nízké zaváděcí ceny, tak se ozve hodně lidí, že jsme moc podezřelí. Jsme ale ze Severní Moravy kde je hodně věcí o dost levnějších než v Čechách.

Co se týče výfuku, počítej, že sportovní koncový tlumič výfuku u 50kW Felicie ti přidá tak max. 1,5 kW. Pokud místo středního tlumiče navaříš trubku, nepřídáš si ani 0,1 kW. Střední tlumič má totiž pouze funkci tlumení hluku. My dodáváme k našim úpravám na míru naladěné výfukové potrubí. Pokud je totiž menší úprava motoru, je třeba jiného výfuku, než když je úprava větší.
neregistrovaný "cmt"
29. 2. 2000 19:31
Re: Felicia a její tuning
Upravujeme také motory pro závodní použití. Zvyšujeme objem motoru. Jsme schopni vyrobit jakýkoliv díl motoru, jako např. písty, válce, vačkové hřídele atd. Upravujeme převodovky, podvozky atd. Podle požadavků.
neregistrovaný "jenz"
1. 3. 2000 08:53
Re: Felicia a její tuning
Zdar chlapi.

Tak jsem dostal první odpověď, která mě docela zarazila a nechám si tu svoji Felinu opravdu přeměřit a jestli to je pravda, tak mu tu řídící jednotku omlátim o hlavu. Ale moc tomu nevěřim.

- Dostáváme bohužel mnoho mailů s podobným obsahem a i Vás je mi trochu

líto. Opět dokazujete ,že papír snese všechno a ve spojení s lidskou

důvěřivostí jste další exemplární oběť.Mohu Vás ubezpečit,že úpravou od pana

Jandy nepřibyla ve Vašem motoru ani 1kW a pravděpodobně ani 1Nm.Proč si

parametry neprověříte dříve , než vyndáte peněženku?

Váš motor má seriový o trochu více , než udává výrobce, cca 53kW.Výfuk

Sebring z našich měření přidává asi 1kW,kitový filtr asi 2kW,řídící jednotka

Cimbu nic.Odhaduji výkon Vašeho současného motoru na 56kW a 108Nm (mnohokrát

jsme tyto úpravy měřili na brzdě!).

Není vhodné technicky rozebírat tímto naše úpravy. Parametry prezentované

na internetu jsou závazné , kdykoli je možné je ověřit na válcové

brzdě.Měření stojí 1.200,-Kč.

Nejsou nám známy žádné nevýhody úprav, jsou konstruovány tak, aby mohly

být namontovány do motoru v záruce a to myslím vystihuje vše.

Budete-li mít konkrétní dotazy , ozvěte se telefonicky nebo osobně.

Co vy na to? Mě se tedy vždy když to přečtu zatají dech. Teď jsem opravdu zmatený.

Zatim čau
neregistrovaný "pavel_001"
1. 3. 2000 15:02
Re: Felicia a její tuning
Nejsou znamy zadne nevyhody.......


Nechci do nikoho rypat, ale jeli s preprogramovanou jednotkou Emisni test podle EHK (tzv. Velky test) ?

SPravne by totiz meli, nicmene vetsina techto uprav spoleha na to, ze tento test jezdi pouze auta vyrobcu pri homologacich. Bezny majitel se na takovyto test dostane pouze tehdy, kdyz si individualne doveze auto ze zahranici.

Jinymi slovy - mam tuseni, ze by to auto neproslo...
neregistrovaný "servis@hako.cz"
1. 3. 2000 16:38
Re: Felicia a její tuning
Musíš si nejdříve rozmyslet, jestli chceš jezdit (to ale stojí dost peněz, jak při kontrolách tak při prohlídkách v STK) nebo šetřit (jak peníze tak přírodu).K prvnímu případu už bych se asi neodhodlal (při dnešních cenách benzinu a spotřebě 24l/100 km, ...když si jdeš do STK pouze pro "nálepky", aniž bys tam dojel s autem za 5000,-, ....a když policajt se ti při kontrole jen vysměje, strkáž-li mu do kapsy 500,- aby ti nevzal techničák)

Druhý případ mně ale taky vůbec nezajímá, protože přírodu nemám rád (nevoní benzínem). Bob
neregistrovaný "cmt"
1. 3. 2000 16:32
Re: Felicia a její tuning
Naše firma se nezabývá pouhým chiptuningem právě z níže popsaných důvodů. Pokud se ale dělá úprava hlavy a vačky, je úprava ŘJ nutná a kladně se projeví zvýšením výkonu. Zde se dokonce kladně osvědčily i ŘJ z Cimbu autosport.
neregistrovaný "jenz"
1. 3. 2000 09:20
Re: Felicia a její tuning
RE: Mařena

Prosimtě píšeš, že si stačí vybrat. Kde? Dal bys mi kontakt na nějaké materiály, které bych mohl použít. Udělat si to není problém.Dík

Cau Jenz
neregistrovaný "mářena11"
1. 3. 2000 18:00
Re: Felicia a její tuning
RE:JENZ tak mi napiš na e-mail rs-system@volny.cz
neregistrovaný "PR"
7. 3. 2000 05:31
Re: Felicia a její tuning
Chtěl bych jenom reagovat na to, že firma Motor excel je dražší, než vy. Může to být pravda, ale na druhou stranu - slušný auto není levná záležitost a raději se obrátím na firmu, o které v podstatě všichni shodně tvrdí, že patří k nejlepším a dělají skutečně kvalitní úpravy, než abych kvůli pár tisícovkám riskoval to, že později budu litovat, že jsem si tuning nechal vůbec dělat. Může se stát i to, že následné škody mě budou stát daleko více, než to co jsem ušetřil. Navíc pokud je někdo třeba ze Středočeského kraje, tak než by dojel k Vám na Moravu a zpátky a pak zase tam a zpátky pro auto, tak by taky nějakou tu tisícovku projel. Jinak to ale neberte osobně , NETVRDÍM, ŽE VÁŠ TUNING JE ŠPATNÝ !!!

Čau
neregistrovaný "Chipmen"
14. 3. 2000 06:40
Re: Felicia a její tuning
To PR: "všichni schodně tvrdí", Riehelen je všichni ???
neregistrovaný "PR"
14. 3. 2000 18:51
Re: Felicia a její tuning
Dobře beru zpět. Né všichni, ale mnozí. Můžeš hádat, kdo dělal (a asi i dělá) úpravy motorů pro takovou firmu jako je MTX. Jestli se nemýlým tak tebe chipmene mohu přiřadit k firmě Sportmotor. K činnosti této firmy se nechci vyjadřovat, protože o ní nemám detailní informace, ale lecos napoví už to, že žádnou firmu Sportmotor s.r.o. ani Sportmotor spol. s r.o. v obch. rejstříku Krajského obch. soudu v Praze nenajdete (Nebo že by měli sídlo někde jinde? Mají vůbec nějaké sídlo, když je třeba si domluvit schůzku po telefonu?). Jo, to asi nikdo neví. Tuto otázku jsem tady v diskuzním fóru už jednou zaregistroval, ale nepostřehl jsem, že by na ni chipmen reagoval, natož uspokojivě odpověděl.
neregistrovaný "cmt"
14. 3. 2000 19:34
Re: Felicia a její tuning
Chipmen a sprasmotor - to určitě ne!!!!!!
neregistrovaný "Chipmen"
15. 3. 2000 07:34
Re: Felicia a její tuning
Chipmen tj. já Petr Váňa, nejsem nijak spojen s firmou Sportmotor. Jsem šéfredaktorem Škoda Techwebu a nepropaguji žádnou tuningovou firmu, protože to si nemohu ve svém postavení dovolit. Mohu k tomu říci jen jedno v nedlouhé budoucnosti se připravuje větší projekt na porovnání tuningových firem, jejich serióznosti, nabídky, servisu, záruk atd. celé to vyjde asi v jednom z větších automobilových periodik, počítám se čtyřmi stranami, tam si budete moci něco přečíst...
neregistrovaný "PR"
18. 3. 2000 11:39
Re: Felicia a její tuning
Chipmene pokud je tak jak říkáš nezbývá mi nic jiného než se Ti omluvit i když to jak jsem se o tobě vyjádřil nebylo nijak kategorické (uvedl jsem tam "jestli se nemýlým"). Jak se ukázalo tak jsem se mýlil. Přesvědčení, že patříš k f. Sportmotor jsem získal z nějakých Tvých dřívějších příspěvků, ale z kterých to bylo si již přesně nepamatuji. Takže sorry! Nicméně za dalšími skutečnostmi, které jsem v mém příspěvku, uvedl si plně stojím. Tedy nevíte náhodou někdo jak je to se Sportmotorem s.r.o.
neregistrovaný "PR"
18. 3. 2000 11:42
Re: Felicia a její tuning
Ještě jsem zapoměl něco dodat. Pokud skutečně bude uskutečněn projekt, který jsi zmínil, t.j. porovnání tuningových firem budou jeho výsledky určitě zajímavé.
neregistrovaný "Limo"
3. 3. 2000 11:40
Š 130
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Limo"
3. 3. 2000 11:45
Š 130
Chci předělat předek ze 130LM na 120LS(užovka)!Jak to co možná nejsnáze předělat?? Mám na mysli jenom přední lampy, masku,..(nikoliv nápravu)!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cmt"
7. 3. 2000 11:55
to PR
To nebylo myšleno přímo na vás. Jen jsem chtěl zdůvodnit naše nízké ceny. V Praze prostě jsou jiné ceny než u nás na moravě. Já jinak proti Motor Excelu nic nemám, v některých případech s nimi dokonce spolupracujeme.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Riehelens"
13. 3. 2000 22:24
Re: to CMT:
V nekteych pripadech ... pokud vim, tak nez jste zacal delat tuning na Morave, tak jste byl u Excelu docela casto ne ?? Trochu ucty pane ...
neregistrovaný "cmt"
14. 3. 2000 11:56
Re: to CMT:
Ja nepopirám, že jsme chtěli s Motor Excelem na úpravách spolupracovat, a měli jsme to i domluvené. Pak se to však zdrželo tím, že jsme stavili dílnu. Nakonec jsme se rozhodli, že půjdeme vlastní cestou, zejména kvůli dopravě z Prahy do Rožnova a také kvůli cenám. Je totiž jasné, že Motor Excel si může dovolit zcela jiné ceny než my, kteří ještě nejsme tak známí a navíc jsme na Moravě. Máme kvalitní vačky, dodavatele ŘJ a hlavy upravujeme sami. Navíc děláme více motory s karburátory a také zvyšování objemu. Věřím, že se p. ing. Čepek na mě nezlobí a jestli někdy něco vyznělo jako proti němu, tak to nebylo schválně. Uvidíme se v Brně.
neregistrovaný "cmt"
14. 3. 2000 19:50
To Riehelens
Jen pro doplnění: v Motor Excelu jsem byl celkem 3krát. Poprvé pro stálý převod do závodního pětikvaltu, podruhe kvuli domluvě již zminěných úprav a potřetí kvůli kovaným pístům na závodní Felicii. K realizaci některé úpravy vůbec nedošlo z již níže zmíněných důvodů. Co se týče převodů a jiných spec. dílů na závodní auta, tak to je ta zmíněná spolupráce, protože v motor excelu většinou mají to co potřebuji a v bezchybné kvalitě. Ještě něco????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "break"
14. 3. 2000 22:04
výzva
Taky by mne zajímalo jak je to s firmou Sportmotor ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riehelens"
15. 3. 2000 18:31
****
ad. CMT 14-03-2000 v 11:56:53: Mohu jen vysvetlit proc jsem takto reagoval. Jelikoz jiz nejaky cas Excely znam, tak po te co jste se o nich zminil, tak jsem Martina Cepka na vas ptal. Dostalo se mi odpovedi, ze jste chteli spolupracovat, ale po te jste se nejak nedohodli, podrobnosti mi sdeleny nebyly jelikoz mi do toho nic neni, a po upresneni toho jak vase jednani probihala, tak to vyznelo jako ziskavani informaci nez obchod ... podotykam, to je moje uvaha, nikoliv nazor Motor excelu, takze i pres to ze jste se nedohodli, tak jsem si myslel, ze by jste mohl byt alespon trochu vice nez malo ... :-DD k firme, ktera vam urcite predala nemalo rad a uzitecnych informaci, ktere se pote obraci proti ni ... urcite se v Brne uvidim ... muj mobil je 0602-335338, sejdeme se a hodme rec ...
ad. chipmen 14-03-2000 v 06:40:37: Covece ja te ted nechapu ... ty si asi na soutezich popr. rallycrossu atd. nikdy nebyl ze ?? Protoze jinak by jsi vedel kdo jezdi s kteryma motorama a ktery motor vyhravaj. To ze me muj motor nejel na Dragu a ty mas ted pocit ze Excelove jsou sracky to te mozna chapu, ale jeste stale jsi treba v mem aute nejel. Pokud budes chtit, ve Kbelskym kopecku ti dam napit kdy budu chtit ... co ty na to ??
PR 14-03-2000 v 18:51:36: Tyhle veci ale nikdo nevi. Prave to me mrzi, ze Excelove jsou vzdy jen v pozadi a smetani slizne neekdo jiny a hlavne firmy jako Sportmotor a nebo naky chipari jako GX atd. O tom hovori i clanky v ceskem autotuningu, to nekdy k zbliti ... "chipem motor Felicie 1.3 ziskal krasnych 10koni navic..." apod.
ad. CMT 14-03-2000 v 19:34:04: Aby jo, kdyz jste ted kamosi dohodnuty na spolupraci ... :-DDD ... vse v dobrem ... kazdopadne Sprasmotor je vystizne ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riehelens"
15. 3. 2000 18:36
chipmen
Jak takovej test chces udelat. To je zalezitost dlouhodoba. Preci nemuzes zjistit serioznost apod. za jednu navstevu popr. za mesic navstev ?? Jen se ptam, protoze bych nerad aby to fungovalo jako v nize zminenem mesicniku ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Chipmen"
16. 3. 2000 06:13
Re: chipmen
Za prve nikde jsem nesiril nic spatneho ani o Excelu, ani o Sportmotoru.Na dragu jsem nebyl a nemam ten pocit, s Excelem zadne zkusenosti nemam.

Ve kbelskym kopecku by jsi me asi predjel nikdy jsem tam nemel pred vrcholem vic jak 130 protoze mam dlouhy prevody a stim nic nenadelam. Ale nekdy by jsme se mohli sejit a pokecat, kdyz uz bydlime tak blizko.


Ad ten clanek/prehled pocitam s cca dvoumesicni praci asi pet lidi jednalo by se o tuningy felicie a octavie a bylo by tam vsechno, dopredu by byla stanovena urcita kriteria a podle nich by se posuzovalo. Je to v dost rozpracovanem stavu, ale uz ted mam prislibene napr. vyjadreni automobilky k tuningu jejich vozu odpovede na nektere technicke otazky jak je to se zarukami apod.
neregistrovaný "Riehelens"
17. 3. 2000 09:30
Re: chipmen
aaaa .... kur** ... spletl jsem si tvoje id s nekym jinym. Ale ten kbelskej kopec by jsme dat mohli .... btw. nekde jsem ztratil tvoje cislo na mobil napis mi ho na riehelen@riehelen.cz ... jinak s tim testem jsem na to zvedavej ... uvidime a jestli se srazim tak pokecame ...
neregistrovaný "PR"
18. 3. 2000 12:03
Felicia a Octavia KIT CAR
Chci vám všem ještě sdělit, že jsem objevil velmi zajímavou publikaci, která by vás mohla zajímat. Je to kniha "Automobily Škoda Felicia a Octavia KIT CAR", autor M.R. Cedrych, vydala Grada 1998, 200 stran. V této knížce je stručně popsán vznik a použití výše uvedených vozů. Ale zejména je v ní stručný technický popis po jednotlivých konstrukčních celcích se zaměřením na odlišnosti oproti sériovému provedení. Text je proložen nákresy, fotografiemi (celkové, montážní skupiny, jednotlivé díly) a nechybí ani technická data používaných motorů. V textu jsou uvedeni externí dodavatelé speciálních dílů. Obsah knihy autorizovala Škoda auto a.s. I když tato kniha nemůže sloužit jako podklad pro úpravy, určitě vás zaujme a přispěje k tomu, že se dozvíte nové věci. Cena 199,- Kč je sice za 200 stran dost, ale stojí to za to.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jimmy1"
20. 3. 2000 17:37
felicia-zrcatko
Ahoj

kdybyste nekdo vedeli kde sehnat orig.stribrne kulate zrcatka na Skodu Felicia Cabrio - tak sem napiste - diky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "travexr"
21. 3. 2000 08:09
Re: felicia-zrcatko
zkus to tady:


Nahradni dily na Skoda Felicia a 110R


Miroslav Ledr


517 54 Vamberk


tel: 0445/541311 nebo 0602/467222

tady se da sehnat spousta veci, posilaj to i na dobirku....hodne stesti
neregistrovaný "audi.ttt@centrum.cz"
4. 4. 2000 16:56
Š-1000MB
Zdravim všechny,

5kvalt sem tam narval, dik za rady(zasveceni vi).Mam tady další mensi problem.Chtel bych do tisicovky namontovat posilovač brzd.Nemate prosim s tim nekdo zkušenosti?Us jednou ste mi poradili, doufam, že mě nesklamete.Nevim jestli se tam vleze a nevim jestli to pak projde pres STK.Zatim dik.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "travexr"
5. 4. 2000 12:30
Re: Š-1000MB
jak namontovat posilovac? mam celkem dobrej napad jak to udelat, ale je to na fotkach - takze ti je zkusim poslat mejlem......
neregistrovaný "isimuth"
6. 4. 2000 06:32
Palubovka z felicie do favorita
Chcel by som Vás poprosiť, ak niekto ma skusenosti s prestavbou palubovky vo favorite na feliciovsku nech sa ozve so svojimi skusenosťami s prestavbou hlavne elektriky. A este, nevie niekto podľa schem co je na ktorom koliku svorkovnici je pripojene.

Vdaka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skodatuning"
7. 4. 2000 12:52
Tuning vozů Škoda
Kompletní tuning vozů Škoda. Spoilery, mračítka, dekor, podnárazníky, výfuky, litá kola atd..

Katalog včetně ceníků:

www.geocities.com/skodatuning
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Riehelens"
7. 4. 2000 21:41
Re: Tuning vozů Škoda
Co to ma byt ??? Vzdyt tam skoro nic neni ... btw. s 10kg plastu, to rozhodne lip nepojede !!!!!!!!
neregistrovaný "ladao"
7. 4. 2000 14:24
Filtry K+N
Chlapi pomozte.Poraďte která firma posílá filtry K*N na dobírku,případně další tuningové díly na Škoda.Dík
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Riehelens"
7. 4. 2000 21:39
Re: Filtry K+N
Zkus se obratit na www.motor-excel.cz ... filtr ti urcite poslou a poradi. Jinak co si predstavujes pod pojmem tuning dily ??? Pokud vacky, jednotky, sport. podvozky atd. tak dtto. ... ale s plastama na ne nechod to nedelaj ...
neregistrovaný "_myval_"
12. 4. 2000 09:18
Forman 3x
Čau, mám tři dotazy:

1) Jak zvednout zadek u Formana ?? Stačí nějaký podložky pod pružiny, nebo je to naročnější ?

2) Chci si dát do auta volant s Airbagem (vykuchanym :-) z Felicie, je to stejný uchycení a může se to vůbec?

3) Mám vymyšlenou přední masku před chladič, můžu si ji udělat sám a dát ji tam bez nebezpečí sponzoringu PČR ???

Díky moc.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mářena11"
17. 4. 2000 15:24
Re: Forman 3x
co se týče zvedání zadku volil bych spíš cestu snížení předku pokud ti jde o efekt nahrbenýho auta jinak budeš mít z auta hroznou kozu, volant jde v pohodě nasadit na puvodní tyč, ale nevim jak s okolníma plastama ale asi taky v pohodě no a na masku když narazíš na * tak tě vopere ale jinak taky pohoda všimni si kolik takovejch aut jezdí.
neregistrovaný "ogre"
16. 4. 2000 23:26
Folie
Nevite kde sehnat zeleny chromovy leskly foůie na okna?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RSD"
17. 4. 2000 17:29
Re: Folie
To: Ogre zkus VEROLD Autocentrum, prodej autodoplňků a vyber si z produktů FOLIA TEC....
neregistrovaný "ogre"
27. 4. 2000 22:31
Folie
no jo ale kde sehnat ty folie od foliatecu, nasel jsem tam zeleny reflexni, lae nevim kolik stojej atd.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepin"
3. 5. 2000 06:21
Zkracování pružin
Poraďte jak zkrátit pružiny náprav Škodovek řady 100-130.Popište postup.Případně kde sehnat kratší a tvrdší.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "a"
28. 7. 2002 19:56
Re: Zkracování pružin
Flexou a nebo použij pružiny a tlumiče ze Š 120 a máš na výběr!
neregistrovaný "ladao"
30. 7. 2002 07:17
Re: Zkracování pružin
Tak ti "a" nevím jak by jsi zaměňoval péra ze 100 za 120 nebo nedejbože za 130. Ty ze 100 jsou nejkratší a když dáš ty ze 120 na 100-100 i 110R tak máš kola v zádu jako u tatry. Ale v jednom s tebou musím souhlasit. Zkrátit Flexou na potřebnou délku, ale chce to ten konec, tak půl závitu nahřát autogenem a zaklepat závit pružiny do původního tvaru, jako byla pružina před zkrácením.
neregistrovaný "a"
30. 7. 2002 08:22
Re: Zkracování pružin
Ty pružiny mají různou tuhost a zrovna tak jsou různé tlumiče. Pokud zkrátiš delší pružinu dostaneš pružiny s tvrdší charakteristikou. Zrovna tak můžeš použít silnější stabilizátor přední nápravy a přidat stabilizátor na zadní nápravu.

Už je to delší dobu, ale zkracování pružin se obejde bez tepelné úpravy a "ohybání" snad jsem jen flexou srazil hranu.
neregistrovaný "ladao"
30. 7. 2002 08:50
Re: Zkracování pružin
Kterej jseš zrovínka ty "a" ? Po dlouhý době vypadlo z nějakýho "a" něco roumnýho. K tomu zkracování pružin. Když zkracuješ přední, tak by jsi je měl zakončit, protože pokud je dáš tím nezakončeným do ramene, tak ti klepe ten volný závit při propérování do ramene a pak se úpravce diví co že mu to tam mlátí. Každopádně je lepší vždycky závit ukončit do původní podoby. A ještě malý dodatek, třeba na 120 sou k sehnání 3 délky a tuhosti pružin, takže v konečném počtu by to mohlo být 9 různých pružin :). A už jsi montoval zadní stabilizátor na Š 100-130 ? kterej jsi tam dával ? a kam a jak ? :-((( A silnější stabilizátor na 105,130 to snad ani né, to se dá normálně sehnat ? :o))) nebo jsi myslel stabilizátor ze 105-130 na 100 ? :-) A jestli se zvětší tvrdost pružiny když ji nekdo zkrátí o 3 závity ? Možná, ale zkurví se celá charakteristika pérování a je to v konečném efektu celé na*** :o)))))) To je lepčí sehnat starší tvrdé a kratší pružiny :-))) A úplně nejlepčí je zkrátit nejkratší a nejtvrdší seriové pružiny o závit a zakončit je což dělá cca -3 cm a sehnat si k nim tlumiče HP Sporting. Je to nejlepčí kombinace, jakou znám, vřele mohu doporučit.
neregistrovaný "a"
30. 7. 2002 10:04
Re: Zkracování pružin
Charakteristika pružin na Š 100-136 je rovná čára. Tam není co zkurvit. Lehce zjistíš dopředu co jaké zkrácení provede.
neregistrovaný "GREGORY"
25. 7. 2002 16:14
přestavba Š120LS na RALLY-A1300-Historic MČR !
Ahoj, lidi ! Prosím, kdo by mi poradil, kdo a kde mi udělá úpravy Š 120 LS = přestavbu na "historickou rallynu" pro MČR = vestavět "klec" , šusplechy pod motor i předek, 4-bodové (nebo 6-bodové) pásy , hasičáky a sedačky = stačí i starší MTX nebo RECARA . Díky předem za informace!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ladao"
26. 7. 2002 08:35
Re: přestavba Š120LS na RALLY-A1300-Historic MČR !
Taková firma co by ti udělala jako komplet, snad ani neexistuje. Chce to sehnat plánky na přestavbu a domorobo. Motor ti může upravit nějaká tuningová firma, např. Motorexcel. Nebo Mari design. Tam by jsi mohl sehnat i nějaké díly na stavbu. www.mari-design.cz
neregistrovaný "HAROUS"
26. 7. 2002 09:09
Re: přestavba Š120LS na RALLY-A1300-Historic MČR !
Pro predstavu o nutnejch upravach doporucuju stranky [odkaz] odkaz technologie zavodnich vozu...
neregistrovaný "BloodyJohn"
1. 8. 2002 22:41
Ad: Zkrácení pér
A nakolik to tak asi vyjde nechat si u 120ky zkrátit péra vepředu v nějakym servisu. (Já jsem asi tak zručnej, že sam dokážu vyměnit leda tak brzdový destičky.)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ladao"
2. 8. 2002 06:41
Re: Ad: Zkrácení pér
Na kolik to výjde nevím, asi ti to nikdo oficiálně neudělá, ono se to nesmí, je to zásah do konstrukce vozidla.
neregistrovaný "Karbi"
18. 8. 2002 19:35
Re: Ad: Zkrácení pér
cau.

nejdriv dotaz. ono se vyrabi vic klasickejch seriovejch pruzin na skody 105-136 ? mylsim tim jako tvrdost. nepocitam mezi to sportovni specialy.

jinak prave nez rezani bych si snad koupil ty origo nizsi i s tlumicema. s rezanejma zkusenost nemam, takze nevim jak vypada naprava po chvili jezdeni.
neregistrovaný "upasaka"
9. 8. 2002 07:19
Barva
Chtěl bych si na auto dát křídlo 5 dveří. Problém je s nalakováním do barvy karoserie. Na netu jsem viděl že to lakování stojí přez 2000 Kč. Zdá se mi to moc. Jsem vcelku zručný a můžu si to nalakovat sám, to není problém. Otázka je, zda je možné nechat si namíchat přesný odstín barvy přímo do spraye, nebo zda se dá sehnat přímo škodovácká barva (taky spray), kde a za kolik.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "efedas"
14. 8. 2002 10:25
Re: Barva
Namíchaj Ti skoro cokoliv,a jestli to není moc starý a vyšisovaný,tak máš velkou pravděpodobnost,že se opravdu dobře trefí.ale stříkat celý křídlo sprejem-nevim nevim.ta tryska na tom spreji stojí pěkně za ho....dává to děsně moc barvy,musíš jet hodně rychle,spatně se opravujou chyby a celkovej efekt za moc nestojí.Když už sprej,tak mám nejlepší zkušenosti s orig. opravnejma od skodovky.ty rozprašujou nelíp ale maj velkou tendenci stejkat,naopak od PPG mas pocit,že strikaš želatinu,lak se skoro nestíhá slejt.Pistole je pistole.Sprejem tak max opravený prahy,nebo lemy.Navíc i cena toho spreje Ti se skoro vyrovná práci lakýry.
neregistrovaný "qaq"
2. 9. 2002 18:44
seřízení Š-1202
Poradí někdo z pamětníků, jak seřídit motor ze Š-1202? Díky!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "RV11"
3. 9. 2002 09:46
Re: seřízení Š-1202
Nejsem pamětník,ale měl jsem tu čest,co potřebuješ ?Parametry z hlavy nevím,ale mám dobový materiály.Karburaci,předstih,ventily nebo co ?
neregistrovaný "qaq"
3. 9. 2002 20:05
Re: seřízení Š-1202
Ahoj hodilo by se všechno, ale hlavně karburace,předstih.Mám motor v traktůrku, je dobrej, ale studenej špatně chytá.

Ahoj
neregistrovaný "RV11"
4. 9. 2002 09:04
Re: seřízení Š-1202
Předstih je 3-5°,karburace je Jikov 32SOP,ale seřízení se popisuje dost blbě bez obrázku.Ventilová vůle je 0,15 u sacího a 0.2 u výfukovýho ventilu při studeným motoru.Když to za studena špatně chytá viděl bych to nejspíš na podpálenej některej ventil.Zkus změřit kompresní tlaky.Mezi válcema by se to nemělo lišit víc jak o půl atmosféry.Zkusím tu karburaci:Při ohřátým motoru.Najdi dorazovej šroubek škrtící klapky a tím trochu sniž otáčky,aby se motor sotva okuloval,šroubkem bohatosti směsi otáčej doprava nebo doleva,tak aby se otáčky zvyšovaly,celej postup opakuj dokud ješte motor bude reagovat na šroubek bohatosti.Pokud se Ti zvýšily otáčky,když jsi kroutil třeba doleva,tak potom pokračuj v tom směru na kterej motor reagoval.
neregistrovaný "qaq"
4. 9. 2002 19:17
Re: seřízení Š-1202
Díky, zkusím to.

qaq
neregistrovaný "ladao"
5. 9. 2002 14:31
Re: seřízení Š-1202
Radime v podstatě je to dobrý. Mám doma taky nějaký tabulky, tak na ně mrknu a napíšu. Mohlo by to být i špatnou hladinou v plovákové komoře, potažmo nebo přímo nefunkčním sytičem, kontakty nebo kondíkem v rozdělovači u tak letitého motoru. A pokud je to traktůrek s otevřeným motorem, který stojí někde venku, může být problém jakou všech starších škodovek s vlhkostí víčka rozdělovače, na kabelech a koncovkách svíček a cívky.
neregistrovaný "qaq"
5. 9. 2002 20:16
Re: seřízení Š-1202
Ahoj, musím se přiznat, zapoměl jsem napsat, že musím startovat bez sytiče,a opravdu je "bez střechy nad hlavou" i když je kapotovanej.
neregistrovaný "RV11"
6. 9. 2002 08:45
Re: seřízení Š-1202
No bez sytiče to bude blbě chytat,chce to alespoň vstříknout trochu benzínu akcelerační pumpičkou.
neregistrovaný "ladao"
6. 9. 2002 09:14
Re: seřízení Š-1202
qaqu proč musíš startovat bez sytiče ? Nejde to se sytičem nastartovat ? tak potom by mohla být tedy závada v tom sytiči. Buďto ucpaná tryska nebo vzdušník sytiče, případně negunkční klapka-šoupátko sytiče. Rozebrat karburátor, vyčistit, zkontrolovat funkci šoupátka sytiče, pokud je poškozená klapka-utržená, nebo prasklá pružinka co ji přitlačuje k tělesu karbecu vyměnit a mělo by to být OK.
neregistrovaný "qaq"
8. 9. 2002 17:58
Re: seřízení Š-1202
Se sytičem-ani prd, ale chlapy už dost, děkuju vám za rady, budu se snažit je využít. Jenom to nebude tak honem, je toho na mě nějak moc, musím stihnout ještě hodně věcí, než se dostane na traktůrek. Tak ještě jednou děkuji a ozvu se.

Ahoj qaq
neregistrovaný "AceRimmer"
20. 9. 2002 21:15
Karbec
Lidi, odešel mi u 120ky karbec (nějak se zadřela 2. komora - to bude asi náznak toho, že ho původní majitel moc dotáhnul) a slyšel jsem, že se tam dá namontovat pro lepší výkon i z Favorita. Byl by to problém nebo jsou tam nějaký tvarový odlišnosti?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Netopýr"
1. 10. 2002 09:16
Re: Karbec
pro lepší výkon karbec z Favorita??? no snad leda proto, ze nebude tak vyčvachtanej :c) jinak difuzory má uplně stejný (ale vzhledem k tomu, že je na 1,3 tak asi i jiny trysky), jedinej klad, kterej v tom vidim je pravidelnější volnoběh a automatickej sytič. Dát ho tam ale neni taková prča, jak se jeví - musíš mít redukční podložku, kvůli sytiči i vyhřejvaný sání a krapínek upravený táhlo plynu. mrkni na [odkaz] tam to bude v nejblizsi dobe delat, tak to popise.
neregistrovaný "AceRimmer"
3. 10. 2002 08:35
Bez nadpisu
Dik, ja uz si to davno rozmyslel. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr111"
18. 10. 2002 00:00
Bez nadpisu
Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.

Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.

Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.

www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.

Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com

Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "screape"
15. 12. 2002 17:41
Palubovka z Felicie
Lidicky najde se nekdo kdo by mi pomohl prohodit palubovku z Felicie do Fava r.v.92 ? Nebo, alespon poskytnout nejaky schematicky nakres ? Z doslechu Vim, ze by tam mela sednout co se tyce sroubu uplne v pohode, ale prej je tam mensi problem s elektrikou. Dik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "screape"
16. 12. 2002 17:38
Zrcatka z Felicie
A jeste jeden dotaz. Slysel jsem, ze zrcatka z felicie do r.v. 97 jdou na Facko aniz by se muselo cokoliv prevrtavat. Co je na tom pravdy ?
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57