Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Rally

Avatar - kostey
3. 9. 2003 15:10
rally
na Subaru nikdo nema...
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "andree_cz"
18. 9. 2003 19:55
Re: rally
Na Fabie taky ne:-))) Jenom, že v ní jezdí francouzskej *.
Avatar - kostey
18. 9. 2003 22:05
Re: rally
Tos přesně vystih "francouzskej *" Kdyby to pučili mě tak bych jim to ukázal :-) Líbí se ti 307 WRC?
neregistrovaný "andree_cz"
19. 9. 2003 08:25
Re: rally
307 WRC jsem zatím neviděl. Viděl jsem jenom okruhovou. Zdála se mi strašně vysoká oproti jinejm okruhovejm autům. Jinak 206 a 307 jsou celkem v základu pěkný auta ale ve WRC designově nic moc. Já trpím apatií proti francouzům (jak autům, tak lidím)- jsou to bez vyjímky namyšlený *, kteří se do všeho serou a když jde do tuhýho, tak si nadělaj do kalhot. Do jaký školy chodíš(resp. nechodíš :-) ) P.s. ať žije Gardemaistr
Avatar - kostey
19. 9. 2003 09:03
Re: rally
chodim nechodim na klasické gymnázium modřany v Praze 4. (někdo tomu řiká gympl Rakovskýho) Gardemaister je třída ale Burnse mam radši ale nasral mě že nezustal u Subaru a dal se k peugotu
Avatar - kostey
19. 9. 2003 09:04
Re: rally
jo proč ses ptal na tu školu?
neregistrovaný "andree_cz"
21. 9. 2003 18:19
Re: rally
Heleďme se, to je ale náhoda! Já jsem kdysi taky chodil na Klasický gymnázium modřany- ještě mám na chatě jejich tričko. V tercii jsem ale přešel na Vítěznou pláň, kde tenhle rok budu maturovat(snad). No se Subaru to šlo dost z kopce. Co mě štve ale víc, že už nejezdí Mitsubishi Lancer.
Avatar - kostey
22. 9. 2003 00:00
Re: rally
To že nejezdí Lancer mě taky s..e, pořád jsem ho porovnával s Impezou. Ty ses na tu školu ptal tak, jako bys to věděl + já měl taky teď maturovat ale vyhodili mě ze školy (S.G. ALTIS Kunratice) kvuli neúspěšnému reparátu z matiky. + Co máš za auto?
neregistrovaný "andree_cz"
23. 9. 2003 14:35
Re: rally
Teď mi to došlo-musím tě znát! Jak se jmenuješ- nevzpominam si ze by tam byl nakej zanicenej motorista:-) Já vlastní auto nemám, ale chci si koupit Alfu 75 (až odmaturuju a dostanu se na vejšku-ted se musim ucit) Zneuzivam maminu Octavii 110ps
Avatar - kostey
24. 9. 2003 09:57
Re: rally
Nevim odkud bys mě mohl znát, protože na KGM chodim teprv od začátku tohodle školního roku...Jamenuju se Jakub Toms, bydlim v Modřanech "Na Beránku", Co Ty? Jo co se týče auta tak mám stařičkýho Forda Sierra 1.6 k vidění je na> [odkaz]

Teď mám auto na Slovensku protože měnim motor za dvoulitr (105ps) (je jak novej akorát zajetej)
neregistrovaný "andree_cz"
24. 9. 2003 13:48
Re: rally
Jo tak to sorry. Špatně jsem si přečet tvůj příspěvek. No já jsem stejnej chudák jako ty-bydlím na Libuši (jsou tu úplně nechutný silnice! za Prahou je to ale zase super), ale už to snad začli dávat do kupy.

Stará sierra? To je hroznej koráb-nechápu, že takovouhle káru pěstuješ? Musíš mít asi hodně peněz na phm:-) Co jízdní vlastnosti?

Jinak jsem dneska v Auto tipu viděl 307WRC- no, moc společnýho s 307 nemá, ale aspon zase nejaky oziveni rally
Avatar - kostey
24. 9. 2003 17:18
Re: rally
oživení - to určitě. Na Libuši mě teď serou jak to tam překopávaj... K těm penězům: Jsem chdej student, kterej si platí všechno... Moje oblíbená trasa je z Modřan přes: Cholupice, Točnou, Dolní Břežany, Ohrobec do Zvole a zpátky... Sierra je náhodou v pohodě, moc se nesere a když jo tak se dá vždycky zpravit dobře mířenou ránou kladivem :-) Co se týče benzínu, tak teď s 1.6 sem jezdil tak za deset, ale teď s tim dvoulitrem se dá mimo Prahu jezdit za 6l. Jízdní vlastnosti by byly v pohodě, kdybych vyměnil tlumiče (jsou po smrti) Ten dvoulitr je v pohodě, akorát mká docela vysoko položenej krouťák, ale všechny Felicie a Fabie budu nechávat za sebou jak na Top speed tak na akceleraci... Koukal ses na tu fotku? Já bez auta nemužu bejt, tak jsem šel do bazaru zkouknout jedno auto a za 10min. jsem odjel s jinym. Bylo to takový, že jsem si pučil prachy a najednou sem se domu vrátil s autem...
Avatar - kostey
24. 9. 2003 20:11
Re: rally
+ to vás, že tým Hyundai končí v MS Rally!
neregistrovaný "andree_cz"
25. 9. 2003 21:38
Re: rally
Hmm, tak takovouhle chudobu si dokážu představit, kupovat si auta jen tak:-) co mám řikat já-noha v sádře, takže už jsem 3týdny neseděl za volantem(když nepočítám jednu jízdu na Buďejárnu, při který jsem málem zabil pár chodců a nechal si nacouvat všechny co jeli u křižovatek za mnou:-)

To že opravujou Meteorologickou je super, bylo to tam šílený, jenom mě sere, že jim to má trvat do prosince???? prostě v čechach se pracuje pomalu, ovsem pokud jde o podelanou halu na MS v hokeji tak se vsichni muzou posrat.

Já pořád nevím jestli si mám koupit Alfu s dvoulitrem... přece jenom povinný ručení jako ***, spotřeba taky nic moc, ale 107KW to je bestiální- měl bych lepší káru než táta:-))), ideální kompromis by byla 1,7 ale tu jsem nikde neviděl.

Proč jsi nechal ten motor montovat na Slovensku?? Navíc bys to moh zvládnout sám, ne? :-)

Jinak to že Hyundai odchází slyším poprvé a docela nerad, chudák Subaru bude poslední v bodování:-)
Avatar - kostey
26. 9. 2003 11:01
Re: rally
Na Slovensku dám u kamarádovýho známýho 1000Sk/den práce a tady u nás 400Kč/hod -> To je docela rozdíl... Proč si to neudělám sám? Protože neměnim jen motor ale i převodovku, spojku, pedály atd... Je toho docela dost a já bydlim v paneláku a měnit motor před domem se mi nechce :-) To že ta meteorologická má trvat až do prosince jsem taky slyšel... Já budu povinný ručko platit furt za 1.6ku Jetli si koupíš něco slabšího než bys chtěl, tak uvidíš jak tě to bude na jednu stranu *, když tě ono auto bude předjíždět a na druhou stranu budeš rád při každym tankování... Já když jsem kupoval tu 1.6 tak jsem si ale řikal, že to moc nepojede ale apoň mi to bude míň žrát. Byla to chyba - dvoulitr jezdí líp a s menší spotřebou...
Avatar - kostey
10. 10. 2003 08:21
Re: rally
andree_cz: ozveš se ještě?
neregistrovaný "andree_cz"
12. 10. 2003 13:08
Re: rally
Jo už se ozývám, sice po San Remu na to nemám moc náladu :-). Fakt nemám rád Francouze. Myslím si, že kdyby si Škodovka nepobouřila Krestu, tak maj Fabie už víc bodů než jeden.

Jinak fakt nechápu, že do tý Siery takhle investuješ, navíc když jsi tady v ňáký diskuzi sháněl díly na BMW.

Kdybych měl peníze a měl víc času na vylomeniny, tak si koupim ňákou maséřinu do 30k. Nebo bych si úplně brutálně nadupal škodivku:-), že bych s ní na tuning srazech dělal ve sprintu M3 :-)
Avatar - kostey
12. 10. 2003 22:13
Re: rally
ty dily schanim pro kamoše. každou chvíli boří svojí 320i e30 a hází do toho mnohem víc penez nez ja. stačila by mi ta spotřeba... pro mě se sierra něco víc než auto :-) + aspon že náká ta škodovka se objevila v cili...
Avatar - kostey
12. 10. 2003 23:10
Re: rally
estě jedna věc. víš co mě sere? to že vidim všude malý parchanty v autech na závodní dráze... Maj v automobilovim sportu nákýho rodiče... :-( ale co, nák se tam protluču sám... :)
neregistrovaný "andree_cz"
14. 10. 2003 18:54
Re: rally
Kdyz to financne utahnes, proc ne. Mě stačí se občas pořádně vyblbnout někde na silnici. Teď to bohuzel odneslo novy BMW E39 :-(. Poprvy v zivotě jsem viděl utrhaný závěsy kol. Neodpověděl jsi na otázku- máš ňáký bávo?
Avatar - kostey
15. 10. 2003 17:59
Re: rally
to co sem napsal v přispěvku č.18 jsem bral jako odpověď. TZN.: Bawo nemam ale často snim jezdim. (320 e30 docela slušně vizualně vytuněno. 6ti válec 92 kW rok výroby 86 Sníženo, že se v praze pořád brousí sportovní výfuk a už jednou proražená olejová vana...
neregistrovaný "andree_cz"
16. 10. 2003 18:48
Re: rally
Jo sorry, já tu 18 přehlíd :-). Jinak bmw je na servis, úplná šílenost, nalítnutí na obrubník s E39 stojí 250k- vím o čem mluvím :-). Nebydlí ten tvůj kámoš náhodou Na Domovině- tady je jeden takovej maník, kterej tu pořád krosí s bmw
Avatar - kostey
17. 10. 2003 00:00
Re: rally
nene, bydlí v Hostivaři... + Včera jsem měl štěstí, Jel jasem v Modřanech směrem od Aralky, kolem mekáče a Delvity na kruháč a tam z kopce dolů směrem k Bývalý Mikrotechně, a nák mě dojíždelo auto, tak jsem trochu přidal, z kopce jsem tam měl nějakejch 110, dal jsem neutrál, a najednou mě to auto dohnalo. Byly to policajti... Pronesly pár slov o tom že mi to pěkně lítá, divili se že to je papírová 1.6 z roku 1985, dali mi dejchnout, popřáli štastnou cestu a odjeli... Pohodička :)
neregistrovaný "andree_cz"
17. 10. 2003 20:06
Re: rally
NO jo, nekdo má hold kliku, třeba kámoš, co teďka zbořil toho bawora dostal 5000 pokutu, za samozavinění( bylo to na odlehlý silnici, nikde nikdo). Jak jseš teda spokojenej s tim dvoulitrem, hlavně teda spotřeba.
Avatar - kostey
18. 10. 2003 00:00
Re: rally
lítá to mnohem líp, olej mi to nežere, (Ta 1.6 předtim žrala 1-2litry na 1000km) Co se týče benzinu, tak okresky (moc nešetřim) 7litrů a město (tady to taky nešetřim) tak 9l. Všeude by se dalo spořivější jízdou jet tak o 1,5l méně, ale to mě moc nebaví. Mám radost, že sem si zatim na semaforech dal všechny feliny, některý oktávy a všechny Fabie (nastěstí sem nepotkal eReSo). Takže spokojenost. Dneska jsem byl na Autoshow, Byl si tam taky, nebo teprv pudeš? Nebo že bys nešel?
neregistrovaný "andree_cz"
18. 10. 2003 10:07
Re: rally
Tak si dej pozor na mě na semaforech :-). Na autoshoe nejdu, protoze tam je vzdycky pendrek a mě se navíc moc nový auta designove nelíbí. Zlatý devadesátý léta. Navíc mam o víkendu školení, takže ani kdybych chtěl tak nemůžu. - nějak si na tu Alfu prostě musím vydělat!
Avatar - kostey
20. 10. 2003 10:37
Re: rally
to jo, vydělávat se musí, já kvuli práci a škole přestávám mít čas na auto... Na auto show jsem šel, hlavně kvuli Car audio... Asi do toho tak 2 výplaty investuju, aby to trochu hrálo...
neregistrovaný "andree_cz"
20. 10. 2003 18:48
Re: rally
Jo muzika je fajn, ale zas všeho s mírou, protože se v tom autě pak nedá moc jezdit. Podle mě je nejdůležitější odhlučnění. Megavýkonná audiosoustava je tak akorát na frajeřinku, ale i ta fraježinka stojí za to, hlavně pohledy lidí co ten rámus nesnášej:-). Kde pracuješ? Jestli to teda není nějak top secret?
Avatar - kostey
21. 10. 2003 00:00
Re: rally
nedávno jsem nastoupil v Rytířský (naproti stavovkýmu divadlu) do Firmy Odkolek... Nojó no, je to pekárna, ale já se tam učim vést směny, objednávat zboží, dělat inventury, počítat prachy ... a tak tam prostě dělám zástupce vedoucího... Docela pohodička, ale zodpovědnost jako kráva. Co se týče muziky, tak na Okreskách a vůbec ve městě radši poslouchám motor (není to pravidlo, ale vjetšinou tak jezdim). Na dálnici je to ale nuda a tak bych chtěl aspoň něco poslouchat. To rádio co tam mam je tak rozesraný, že bych potřeboval i na kazety antishock. Vjedu do díry-radio přestane hrát, vjedu do další a ono zase začne.... Zítra (jestli to stihnu) tak ti tady napíšu jen takové malé strovnání Octavie 2.0 X Ford Sierra 2.0 DOHC X Ford Sierra 2.0 OHC To budeš koukat! + Nevíš Proč u Škodovky dělaj motory Pořád jen OHC a ne Lepší DOHC?
neregistrovaný "andree_cz"
21. 10. 2003 20:18
Re: rally
Tak to jses celkem šéfík s takovouhle prácí:-) Já taky nedokážu řídit, když neslyším motor a na tý dálnici to je nuda, teda pokud zrovna nejedeš na spolujezdci ve 240 a neřídí opilej spolužák:-). Já kazety nesnáším, dokonce jsem koupil matce do octavie rádio s CD, místo toho debilního škodováckýho kazetaku. Na test se těšim, tak pospěš. Jinak praktickej rozdíl mezi ohc a dohc neznám, tak nemůžu posoudit, ale řek bych že škodovka nedělá do vývoje motorů, spoléhá se na VW. Teda pokud nepočítám motor pro vysavače 1,2.
Avatar - kostey
21. 10. 2003 22:07
Bez nadpisu
Psal to kámoš a tak to nechávám v původním znění: Good morning mr. Theunissen,

as I promised, I'm sending you comparsion of official parameters of petrol engines, fitted into good-old Sierras and today's Skoda - Octavias.

It is apparent, that - if in good condition - DOHC Sierra must beat any model of Octavia with common (not RS) petrol engine :)) And one more note,

the offical speed of DOHC Sierra is very underrated, it is no problem to drive that car over 200 km / h - top speeds reached on flat road with DOHC Sierras are between 225 - 230 km / h.

* * * SKODA OCTAVIA 2.0 l (current models)

Engine type: OHC, petrol

Number of valves: 8 (? - maybe error on skoda-auto.cz)

Maximum torque: 170 nM / 2400 rpm
KW / Horsepower: 85 kW / 5400 rpm (115 HP)
Cylinders: four (1984 ccm all)

0 - 100 km / h: 11.2 s


Top speed (official): 199 km / h


Fuel consumption (official): 11.2 l (city), 6.1 l
(90 km/h)

* * * FORD SIERRA 2.0 l (1989 - 1993)

Engine type: DOHC, petrol


Number of valves: 8

Maximum torque: 171 nM / 2500 rpm


KW / Horsepower: 88 kW / 5500 rpm (120 HP)


Cylinders: four (1998 ccm all)

0 - 100 km / h: 8.7 s


Top speed (official): 187 km / h


Fuel consumption (official): 9.3 l (city), 6.3 l (90 km/h)

* * * FORD SIERRA 2.0 l (1986 - 1989)

Engine type: OHC, petrol


Number of valves: 8

Maximum torque: 154 nM / 4000 rpm


KW / Horsepower: 74 kW / 5100 rpm (100 HP)


Cylinders: four (1993 ccm all)

0 - 100 km / h: 11.2 s


Top speed (official): 178 km / h


Fuel consumption (official): 11.6 l (city), 5.9 l (90 km/h)

- - -

Best regards,

Jaromir Vich
Rozbalit vlákno
12
Avatar - kostey
22. 10. 2003 21:41
Re: Bez nadpisu
Tak co řikáš srovnání? Všichni kdo Maj 2.0i DOHC řikaj že daj každý Octávce na *!!!
neregistrovaný "andree_cz"
23. 10. 2003 21:55
Re: Bez nadpisu
Jinak OCTAVIA!!!! jsem na to fakt háklivej:-). No čekal jsem spíš něco jako osobní dojmy a pocity z těch motorů. To že 2.0 Octavie dostavaj od sierr na * neni vůbec překvapivý- 2,0 od Vw je dost prehistorický nářadí, ale taková 1,8 20v :-) od 5 tis celkem hustá dynamika o turbu ani nemluvim:-). P.S: Na mě v tdi si taky nikdo netroufne- skrz ten černej kouř totiž není vůbec vidět
Avatar - kostey
23. 10. 2003 22:27
Re: Bez nadpisu
docela by mě zajímalo jak by dopadl souboj mezi "Škoda OCTAVIA RS a Ford Sierra Cosworth 2.9 V6"
neregistrovaný "rbaron"
23. 10. 2003 22:41
Re: Bez nadpisu
kostey: Cossworťácká sierra se zkušeným řidičem tý oktávce prostě musí zmizet.
Avatar - kostey
24. 10. 2003 14:04
Re: Bez nadpisu
rbaron: Díky to sem chtěl slyšet, i když jsem to věděl... :)
Avatar - kostey
24. 10. 2003 14:08
Re: Bez nadpisu
Nechal bych toho, s čim sem tu začal, nechci ňák ty Octavie Pomlouvat. Je to dobrý auto za dobré peníze s málo místem na nohy na zadních sedačkách. :-) andree_cz: na jakejch jezdíš pneu? a rozměr? a jaký tam byli při koupi? a jak si s nima byl spokojenej?
neregistrovaný "andree_cz"
26. 10. 2003 18:43
Re: Bez nadpisu
Octavie rv 2000+ maj už vzadu dost místa, opak je přežitkem, sám jsem kdysi jezdil v Octavii98 vzadu a to bylo maso, to zas jo. Jinak za dobrý peníze zrovna není-pokud chceš něco jinýho než základ tak je to předražený. Jinak pneu mám Contiecocontacty a nemůžu si je vynachválit, jenom ,že to jsou 195/65, takže auto je nedotáčivý, ale nic co by se nedalo zvládnout. Už jsem taky jezdil na Octavii na Conti super contact a to byla hrůza- neodváděj vodu a navíc jsou tvrdý. Taky jsem ňákou dobu jezdil s CEC na předku a Michelin Energy vzadu( dokud se mi je nepodařilo protrhnout), to bylo taky fajn. Jinak teď se dávaj v sérii na Octavie Matadory MP12 a to je ještě větší humus než super contacty. Jinak s RS bych natrh jakýkoliv sirre * :-) a notorickej kritik škodovek Rbaron mi to nevymluví!!!
neregistrovaný "magic1"
30. 10. 2003 09:43
Re: Bez nadpisu
Proboha, jak tohle muzete vubec resit? Sierra Cosworth proti Octavii RS? A proc ne proti Trabantu? RS-ko ma parametry solidniho dvoulitru a Sierra Cosworth je soutezni homologacni serie! Jestli nekdo prohlasi, ze je ta RS rychlejsi, tak je mentalne zaostalej....na druhy strane je fakt, ze dobrou Sierru Cosworth jsem nevidel, ani nepamatuju. A potom samozrejme muze platit, ze je rychlejsi dobrej Trabant, nez vrak Sierry Cosworth. Kdyz jsem mel jeste starou hranatou pixlu Thema Turbo (nez ji 3x ukradli), tak jsem se rad bavil zavodnikama v RS, jak se trapne snazili byt rychlejsi nez ten autobus....ted mam Deltu HF a uz me majitele RS nebavi. Ale ta Sierra, to by se mohlo zkusit....
Avatar - kostey
30. 10. 2003 12:20
Re: Bez nadpisu
kamarád dáva Coswortha dokupy a jak jsem to zatim viděl, tak to bude opravdovej kanon!
Avatar - kostey
30. 10. 2003 12:44
Re: Bez nadpisu
k příspěvku č.39 tam by mělo být: 2,0i Cosworth 162kW(220HP) čtrválec
neregistrovaný "andree_cz"
30. 10. 2003 18:13
Re: Bez nadpisu
Působim jako naprostej ignorant, ale sierru cosworth jsem v životě něviděl, za to Lancie znám moc dobře, ale ještě jsem neviděl žádnou v dobrým stavu.
neregistrovaný "magic1"
31. 10. 2003 14:30
Re: Bez nadpisu
Jen pusobis????
Avatar - kostey
21. 10. 2003 22:10
OHC vs. DOHC
DOHC


Ventilový rozvod 2xOHC využívající dvou vačkových hřídelí umístěnými v hlavě válců. Sací i výfukové ventily tak mají vlastní vačkový hřídel, což umožňuje použití více ventilů pro sání i výfuk. Nejčastější konfigurace u moderních motorů je dva sací a dva výfukové ventily, čímž lze dosáhnout dokonalejší výměny náplně ve válci a tím i dokonalejší spalování. Díky tomuto konstrukčnímu řešení je možné dosahovat vyšších výkonových charakteristik motoru (výkon a největší točivý moment) za dosažení příznivé spotřeby. OHC


Nejmodernější typ ventilového rozvodu (vyjma ekvivalentu DOHC), který se v současnosti používá u spalovacích motorů. Zkratka OHC je z anglického výrazu Over Head Camshaft, což lze volně přeložit jako vačková hřídel v hlavě válce. Pohyb ventilu je způsoben působením vačky na otáčející se vačkové hřídeli, která prochází hlavou válce. Tento ventilový rozvod je konstrukčně jednoduchý, jeho součástí je vlastní ventil, vratná pružina a vačková hřídel s vačkami. Tento rozvod se vyznačuje poměrně dokonalou výměnou náplně ve válci, relativně malou poruchovostí a snadnou provozní údržbou. Jeho malá prostorová náročnost navíc umožňuje využít pro výměnu náplně zdvojený mechanismus, vždy jeden pro sání a druhý pro výfuk, který nese označení DOHC (2xOHC).
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petous
22. 10. 2003 07:36
Re: OHC vs. DOHC
Hezká teorie z učebnice. DOHC má krom zjevných výhod v podobě lepší výměny náplně válců i mnoho nevýhod:

1. mnohem větší rozměry hlavy a motoru

2. vyšší hmotnost

3. související vyšší setrvačné hmoty

4. 2x větší třecí ztráty

5. výrazně vyšší cenu dílů(kvalitní vačková hřídel se jako náhradní díl prodává i za 15kKč).

Spousta značek používá OHC i u 16 ventilů, např. slabší a úspornější hondy. Třeba motory D16.. mají SOHC VTEC cca 92kW z 1.6 objemu a velmi nízkou spotřebu (na svůj výkon), motor DOHC B16A2 má 118kW, ale spotřebu citelně vyšší.
Avatar - kostey
22. 10. 2003 08:56
Re: OHC vs. DOHC
Petous: Tzn., že seš zastáncem OHC před DOHC?
neregistrovaný "andree_cz"
22. 10. 2003 20:30
Re: OHC vs. DOHC
Jo, jo celkem hezky řečeno. Vůbec jsem termín DOHC, neznal- zato 2xOHC , OHC a OHV jo :-). Jinak jasně, že 2OHC má asi svoje opdstatnění, stejně jako čtyř až pěti ventily, když se tak dělaj skoro všechny nový motory. Jinak fakt nechápu proč do Octávek dávaj místo 1.8 20v 2,0? Spotřeba na stejný brdo a ta 1,8 je celkem super.
Avatar - petous
22. 10. 2003 21:26
Re: OHC vs. DOHC
Já rád blondýny i brunety. Je to celkem jedno, podstatný je výsledek (cena, výkon, spotřeba, prostě parametry).
Avatar - kostey
30. 10. 2003 22:38
vrátíme se k rally?
Nebyl jsi se někdy podívat za hranicema na světovou špičku? Mě to docela láká. Chtěl jsem jet aspoň letos o prázdninách na Rally Deutschland. Vracel jsem se z cesty po Evropě přesněji jsem teda přijížděl ze Španělska. Už sem byl fakt utahanej a když jsem deně odřídil i 1500km. Přes celý Německo se mi v těch vedrech jet nechtělo, navíc docházeli peníze a musel jsem zpět do práce. Ale vážně uvažuju nad tim že bych někdy někam vyrazil, protože koukat na Raly tady u nás se mi zdá že je furt dokola... jó líbí se mi ale chci vidět světovou špici pohromadě.
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Bora"
31. 10. 2003 16:08
Re: vrátíme se k rally?
Rally Cyprus je super. Už dva roky po sobě jezdím na Kypr se dovolenkovat a loni to vyšlo že jsme měli možnost se kouknout na rally.... Hmmm moooc prima
neregistrovaný "andree_cz"
31. 10. 2003 18:19
Re: vrátíme se k rally?
no jasně že bych jel, jenom zatím vždycky, když jsem o tom uvažoval ve mě převlád židáček, kterýmu se nechce vynakládat prostředky na cestování. Občas se nachomejtnu na nějaký český rally, což mi dosud nějak uspokojovalo.
Avatar - kostey
4. 11. 2003 12:54
Re: vrátíme se k rally?
no tak se někdy sebereme a pojedeme všichni dohromady jednim autem, ušetříme, projedem se a bude to. jednoduchý, né?
neregistrovaný "andree_cz"
4. 11. 2003 19:16
Re: vrátíme se k rally?
O.K. Anglie čeká! Ale jede se tvým autem a na tvý náklady, kostey:-). Já teď šetřím na auto a tak je pro mě každá stovka dobrá, ale klidně si zazávodím s tou tvojí sirrou...
Avatar - kostey
5. 11. 2003 08:00
Re: vrátíme se k rally?
no to je ale problém, mě se to platit nechce... Navíc ty by si to měl uplně zadara! To mi příjde nekolegiální. Navíc taky šetřim na auto, chci novou Sierru. Třeba Cosworth. A natrhnu ti pr...!
neregistrovaný "andree_cz"
5. 11. 2003 20:02
Re: vrátíme se k rally?
Kde je dneska ve světě kolegialita? Každej si hrabe jenom do svý kapsy:-(. Stejně už včera bylo pozdě... Možná příští sezónu by jsme se mohli ňejak domluvit. Jo a jinak klidně si zazávodíme- už to mám vyjednaný se spolužákem co chce koupit crx, tak se můžeš přidat. Samozřejmě, že na okruhu. Za kolik se dá sehnat ten tvůj slavnej cosworth, vůbec si nedokážu představit sierru ve sportovní úpravě. Teď se na ni jdu mrknout na net...
Avatar - kostey
6. 11. 2003 13:25
Re: vrátíme se k rally?
No hele, ty si potřebuješ zvednout sebevědomí, né? Chceš postavit starou rozsypanou Sierru proti Octavii? No dobře, aspoň se pobavíš... Beru. Ale fakt jen na okruhu.
neregistrovaný "andree_cz"
6. 11. 2003 20:06
Re: vrátíme se k rally?
Nevim kdo by se bavil... myslel jsem že pojedeš v tom cosworthu... Jinak s octavií bych na okruh nelez, to by nedopadlo dobře- sjel bych pneu, vyletěl ze zatáčky a obrousil spojlery. Máme to naplánovaný na konec léta, teď na to není čas a čím pojedu to už asi víš:-) Do léta si coswortha seženeš, ne? Jo a jinak bych viděl reálně rally Deutschland.
Avatar - kostey
7. 11. 2003 08:21
Re: vrátíme se k rally?
to se uvidí jestli ho seženu... docela bych se divil. Nák mi to uteklo, s čim pojedeš? Ten Deutschland by byl v pohodě, je to blízko a nemuseli bysme platit velký cestovný.
Avatar - kostey
10. 11. 2003 08:48
Re: vrátíme se k rally?
prosimtě, jsem mimo, čim že pojedeš?
neregistrovaný "andree_cz"
10. 11. 2003 22:13
Re: vrátíme se k rally?
No momentálně je to ještě ve hvězdách, ale chtěl bych jet v ňákým cuore sportivu- uvidím jaký budou finance...
neregistrovaný "andree_cz"
10. 11. 2003 22:14
Re: vrátíme se k rally?
Jinak ten Deutschland beru- snad už budou trochu ty Fabie konkurence schopný...
Avatar - kostey
12. 11. 2003 11:10
Re: vrátíme se k rally?
Jo jo to by už měli bejt, ale S.s.S. jim stejně vždycky natrhne *...
neregistrovaný "magic1"
13. 11. 2003 14:10
Bez nadpisu
Sierru Cosworth u nas dobrou nesezenes, mas jedinou moznost privyzt ji z venku a postavit na doklady z normalni 2.0. Ale dost se prohnes, do 5.000 Eur nemas sanci, jedine s "motorschade" nebo vrak. Kdysi jsem to auto shanel, dokonce i sehnal, ale nez jsem shromazdil penize, tak kleknul motor. Za 3.000 Eur se da privyzt slusna Delta Integrale, je sice rychlejsi, ovladatelnejsi, levnejsi a spolehlivejsi, ale treba to prezijes. Jedna se mi vali pred barakem, mozna bych ji i prodal.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kostey
14. 11. 2003 22:48
Re: Re:
prodal? Ale mám problém: Prachy Prahcy Prachy... Nejsou nejsou nejsou a asi ani nebudou
neregistrovaný "andree_cz"
17. 11. 2003 19:09
Re: Re:
kostey: nemáš náhodou klatovskou značku?
Avatar - kostey
25. 11. 2003 15:46
Re: Re:
andree_cz: ne to nemám. Pár podobnejch sier sem už viděl lítat kolem, ale žádná neměla chrom okolo oken, nebo pár jinejch poznávacích znamení jako mám já.
neregistrovaný "magic1"
18. 11. 2003 16:57
Re: Re:
Pak ti muzu nabidnout na leasing nebo uver Deltu HF Nuovu 2.0 Turbo 16v, 190 kobyl (294 NM na 3400/min) cervenou, v kuzi, vic v Lancii. Ale neni to quattro, "jen" zasperovanej predohrab, zato to nechlasta ani jako Cossie, ani jako Integrale (bere prum. 10,5 pri dost ostrym rezimu). Je to reda ta nova, ne to hranaty z ruskyho plechu, co se na tom vysere i to, co tam nedali! Tahle ma aktivni tlumice, recara v kuzi, celas v elektrice a kilo zmakne za 7,25, 1 km za 27,5 a max 232 km/h. To neni zly, ne? A hlavne: byla by do kila...CCB uz na tyhle auta nevyzaduje ani havarijni pojistku, takze splatky (24) jsou kolem 3 litru pri akontaci 50.000.
Avatar - kostey
26. 11. 2003 09:09
Richard Burns
To víš že má nádor na mozku? Sem byl šťastnej, že se vrací k týmu Subaru a najednou sem si nedávno přečet, že má nádor...
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "andree_cz"
26. 11. 2003 19:05
Re: Richard Burns
No, to mu teda nepřeju, ale dneska už to snad není konečná. Když se tam neobjeví tenhle rok tak třeba ten příští. Navíc se Subaru parádně předvedlo tenhle rok, tak jseš snad dostatečně ukojenej na pár let dopředu, ne?
Avatar - kostey
26. 11. 2003 20:10
Re: Richard Burns
no to sem, ale těšil jsem se na něj na Deutschlandu...
neregistrovaný "andree_cz"
28. 11. 2003 20:34
Re: Richard Burns
Ja mam momentalne uplne jiny starosti... ve skole se do nas brutalne poustej a ja mam peknej vitr z maturity. Jak to vypada na kgm?
Avatar - kostey
29. 11. 2003 10:40
Re: Richard Burns
Na kgm je žloutenka a tak sem v karanteně a kvuli karanteně mám neschopemku v práci a kvuli ní nemůžu chodit ani do školy... Navíc opakuju třeťák a tak mě matura netrápí...
neregistrovaný "andree_cz"
1. 12. 2003 18:18
Re: Richard Burns
Fíhá, tak to jseš malej šéfík! :-) Kdybych já musel opakovat jenom půl roku, tak bych se 100% dostal do blázince, už chci z toho podělanýho gymplu pryč- učit se konečně něco užitečnýho...třeba obor automobilů na ČVUT
Avatar - kostey
2. 12. 2003 16:00
Re: Richard Burns
To se ti nedivim, že by ses z toho zbláznil, ale já se zbláznim asi tady doma. Sem zvyklej se přijít domu akorát vyspat a nažrat a už mě to tu fakt sere!!! Dopoledne když sem tu sám tak to je pohoda (akorát na sobě pozoruju že si povídám sám se sebou) ale jen co se začne vracet zbytek rodiny tak mám chuť začít vraždit!!! To je furt proč jsi něco neuklidil?, učíš se?, to pořád sedíš u počíteče/televize? atp.
neregistrovaný "andree_cz"
2. 12. 2003 19:27
Re: Richard Burns
Třeba maj pravdu? :-))) Třeba se taky z týhle místnosti stane psychologická poradna... Já mám rodiče v pohodě, až na to, že mi už rok brání v tom abych si koupil auto.
Avatar - kostey
2. 12. 2003 20:42
Re: Richard Burns
Rodiče nechtěli abych si koupil auto dokud nesplatim bouračku... Tak sem si koupil auto a neřek sem jim to, jednou když jsem odjížděl od baráku tak mi přišla smska od matky že jsem ani na blinkr nezapoměl a když jsem přišel domu tak se máti ptala co to bylo za auto a tak sem to na ní vybalil, že to je moje... Pak přišel otec a řiká mi: "Sem slyšel že si odsud odjel nějakym autem. Nechtěl bys nejdřív splatit bouračku a teprv potom si od někoho pujčovat auta. Co když ho nabouráš? Kdyť to je taky důvod proč nechci aby sis kupoval auto......." Tak sem mu taky řek že to auto bylo moje... Začalo vyslíchání kde jsem na to vzal, z čeho budu platit benál apod... Teď mi máti každou chvíli volá abych za ní přijel, že něco vypila a že potřebuje odvíst domu... Najednou se jí to hodí... :-) To by ale bylo na dlouhý povídání... (tak u piva)
Avatar - kostey
2. 12. 2003 20:44
Re: Richard Burns
jo mimochodem pravdu fakt maj, neučim se, s ničim nepomáhám a sem prostě taková černá ovce mé dokonalé rodiny... :)
neregistrovaný "andree_cz"
4. 12. 2003 18:20
Re: Richard Burns
Jakápak bouračka? Neříkej, že už to máš za sebou? Já jsem jenom jednou rozstřelil zadní pneu o ostrůvek na křižovatce, ale stejně mi z toho bylo pěkně blbě- hlavně jsem měl vítr z toho jestli je náprava O.K. - zatím drží :-) Jinak jeden spolužák teď rozstřelil kompletně svojí Dunu- po pivu a ne po jednom (může bejt rád, že ještě žije)
Avatar - kostey
4. 12. 2003 21:07
Re: Bouračka
No jó, nó, nováčkovskou daň až mám vybranou... Bylo to tak:
Z nepozornosti jsem neudělal vyhlášku v autoškole a další termín jsem měl až za 2 týdny... Všichni ale počítali stim, že ten řidičák udělám a tak jsme už měli domluvenou akci. Byl právě začátek letních prázdnin. Měli jsme si bez dovolení pujčit Felicii matky mýho hodně dobrýho kámoše. Já ale ještě neměl ty papíry a tak jsme jeli prostě bez nich. Všechno bylo v pořádku až do doby kdy jsme zjistili že nemáme dost peněz abysme si zašli poslední den do hospody. (byly prachy akorát tak na beňo) V tý vesnici kde jsme byli byl takovej malej koloniál a vedle něho byli naskládaný přepravky s prázdnejma flaškama od piva. Tak jsme je tam šlohli a jeli je vrátit. Jel jsem akorát já a ten kámoš. Ostatní čekali až se vrátíme. Jo zapoměl jsem napsat že tak 2 hodinky předtim jsem měl 1,5 piva na lačno... Když jsem sedal do auta tak jsem na sobě vůbec nic necejtil ale věděl jsem že bych něco nadejchal. Jedu, jedu už se stmívalo a já sjel z 1.třídy na okresku. Následovala táhlá pravotočivá zatáčka. Podél silnice byla škarpa tak 1 - 1,5m hluboká (to je docela dost,né) Proti mě se blížilo auto a tak jsem se samozřejmě zařadil víc k pravý straně. Jak se blížil tak jsem si všiml, že jede uplně veprostřed silnice. Zkusil jsem ho probliknout ale on nic. Řikal jsem si co sakra dělá? Pustil jsem plyn a tak ze 100km/h jsem zpomalil tak na 80km/h. Pořád se přibližoval a nevypadalo to že by se chtěl nějak vyhnout. Šláp sem na brzdu a zpomalil tak na 60km/h (to už je odhad) Nevěděl jsem jestli se vyhnem ale do toho příkopu se mi to auto co nebylo moje fakt poslat nechtělo. Chvíli před srážkou on dupnul na brzdu, zablokovali se mu kola, asi se snažil ještě zatočit ale se zablokovanejma kolama se špatně zatáčí... No tak jsme se prostě trochu sčuchli. Odnesla to levá část auta: Světla byly v pohodě ale náraz šel přesně na blinkr, takže celej blatník v *, proražený levý přední kolo posraný řidičovi dveře a ty za nima jen trochu poškrábaný. Hlavně to odneslo to kolo.
Já byl bez papírů s alkoholem v krvi v autě který jsem měl pujčený bez dovolení majitele. Ujeli jsme z místa nehody stejně tak jako ten druhej. 150 - 200m jsem jel s tou píchlou pneumatikou, pak jsem zajel na pole, vyměnili jsme kolo, (nikdy nezapomenu ten pohled na tu roztrhanou pneumatiku, ze který se kouřilo tak jako by chtěla chytnout) sundali jsme kolo (bylo tak horký že jsme na něj nemohli skoro ani šáhnout) zahodili ho do pole dali tam rezervu a zdrhli jsme dál... Zavolali jsme ostatnim ty potmě zbalili stany, vzali všechny věci a přišli za náma. Naskládali jsme se do auta a vyrazili zpět do Prahy. Svítilo mi jen jedno světlo, řízení bylo uplně posraný, kolo se zahřejvalo jako sviň když jsem chtěl jet rovně tak jsem musel mít volant o 90 stupňů pootočenej a jen co jsem ho pustil tak auto jelo uplně do *... Po cestě jsme chytli déšť a mlhu, jinak pohoda. Policajty jsme nepotkali ani jedny, což bylo OK. Po takhle ujetejch 120km jsem projel ještě celou magistrálu a přijel do Modřan. Tady jsme nechali auto a jeli se vyspat ke kámošovi. Ráno jsem se probudil v totálnim šoku, klepal jsem se jak studenej diesel. Potřebovali jsme auto nechat rychle opravit. Byli prázdniny a snad všichni automechanici měli dovolenou. Jedinej servis co by nám to udělal do doby než se měla vrátit kámošova matka byl Autoadámek. (určitě ho znáš) Tak z původních 15-25tis za opravu to bylo 45 510,10kč. S kámošema jsme sehnali asi 35tis a to nestačilo, tak jsem musel jít za rodičema, který ani nevěděli, že sem si dělal řidičák. Řek sem fotrovi že potřebuju peníze a on chtěl samozřejmě vědět na co tak jsem mu to řek. Chvíli trvalo než to rozdejchal ale řek že mi ty prachy nedá. Po pár dnech se vrátila kámošova matka. Ve 2ráno přiletěla na Ruzyň a v 3:45 mi volala domů. Já věděl že mi bude volat a ani jsem nemohl spát a tak mě ani neprobudila. Já to ale nechtěl vzít. Slyšel jsem jak kecala do záznamníku něco o tom že jestli ten telefon nezvednu tak zavolá policajty a podobný kecy. Já se chtěl policajtům vyhnout protože jsem věděl že by mi vzali řidičák jen co bych ho dostal. Jo eště než se vrátila ta kámošova matka tak se on málem předávkoval protazinama (prášky na spaní). Ona to nahlásila na policajtech, řekla že sem byl vožralej a podobný kecy a chtěla to dát k soudu. Nakonec jsme se dohodli na mimosoudnim vyjednání, ale na policajtech to už bylo nahlášený. Tak o 3 měsíse pozdějc mě a kámošovi přišlo předvolání, abysme se dostavili do Český Lípy na policajty. Tam si na mě policajti docela smlsli, posadili mě na židli stoupli si kolem mě a jeden po druhym na mě začel něco řvát. (abych přiznal že jsem před jízdou něco pil, a podobný kraviny.) Pak když chtěli abych podepsal výpověď tak jsem jim řek že to nepodepíšu, že to tam je jinak než jsem to řek a že se to neschoduje s pravdou a tim pádem ani s výpovědí kámoše. 3x museli přepisovat mojí výpověď než jsem byl ochotnej to podepsat. To už jim tam do kanceláře chodili buzerovat ostatní policajti, ať už jdou na oběd. (takovej hladovej policajt neni moc příjemnej) Pak nám řekli ať se tam u nich stavíme ve 14:00 že nás odvezou tam kde se to stalo a že to místo nafotíme. Šel jsem s kámošem na pivo, během toho jsem vykouřil skoro celou krabičku cigaret a pak jsme šli zase ktěm policjtům. Z oběda přijeli ve 14:45 a nechali nás ještě půl hodiny čekat. Pak náš naložili do jejich policejního VW Transporteru a vyjeli jsme. Dojeli jsem na místo, udělali pár fotek, vyslechli si od nich že jsem * a podobný kraviny a potom se nás zeptali v kolik nám jede vlak do Prahy. Tak jsme jim to řekli, oni trochu šlápli na plyn a hodili nás až na nádraží abysme prej viděli že policajti dokážou bej dokonce i hodný. Stihli jsme to jen tak tak.
Pak to mělo dohru ještě v praze, takže honičky po policajtech a tak jsem z toho nakonec vybruslil s odebránim řidičáku na 4 měsíce (po 2 měsících mi ho vrátili za to že jsem splnil všechny podmínky) a dali mi pokutu 2000kč. Takže jsem dostal prakticky nejnižší sazbu. Hele mě už nebaví psát a tebe určitě ani nebaví to číst tak už radši končim. Jo mimochodem ten kámoš tu Felicii teď nedávno totálně zrušil. Naučil ji dělat kotrmelce, vylomil pár sloupů se značkama a semafory. Praskul motor, vytekla nádrž benzinu apod. On to přežil v pohodě, ale když se chtěl odpoutat a vylíst z auta tak si neuvědomil, že je vzhůru nohama a po odpoutání spadnul na hlavu a hejbnul si s krkem. Jinak pohoda. Život je plnej překvapení...
neregistrovaný "andree_cz"
7. 12. 2003 18:13
Re: Bouračka
Tak tenhle příběh hodnotím 10body z deseti. Koukám, že jste dělali pěkný *. To mně se naštěstí nic takhle dramatickýho nestalo, jakož to i mému okolí, pokud teda nepočítám rozbořený bávo, který čeká už asi dva měsíce v servise na opravu za 250tisíc, taky půjčený bez dovolení majitele.
Avatar - kostey
8. 12. 2003 12:49
Re: Bouračka
250? to je docela dost... Co to bylo za BAWO? +10z10bodů je taky docela dost a to je ještě taková osekaná verze...
neregistrovaný "rbaron"
9. 12. 2003 00:00
Re: Bouračka
andree_cz: Teď je tady za 250 tisíc k mání bílá E39 r.v. 99 za 250 tisíc celá (523i). Takže s tou opravou bych se na to ani nevy..al.
neregistrovaný "Hardtop"
9. 12. 2003 19:18
Re: Bouračka
kostey: Byla to 523 / E39 - to znamená R6 2.5l. Já to viděl z deseti metrů z venku, jak to s tím napálil bokem do obrubníku- animace jako z kobry 11 ( stříbrnej bavorák letí vzduchem a kolem sebe rozhazuje kusy součástek). Auto na pohled vypadalo normálně, až na to že kola na levý straně byly jinde než normálně a podvozek byl tak trochu rozpůlenej. Krásnej příklad jak může dopadnout škola smyku (jel jenom na jedničku!!!) ........... rbaron: nabídka je to zajímavá, jenže mě se netýká (já bych bral spíš nějakou 320 z 80roku), snaží se to vyřešit s pojišťovnou- to je taky průser, protože auto má švýcarskou značku i švýcarskou pojistku... švýcarští pojištováci jsou prý ještě větší * než ti naši.
neregistrovaný "rbaron"
10. 12. 2003 22:39
Re: Bouračka
Hardtop: No, je to jeden z posledních bavorů, kterýho bych mohl, ovšem jedině M5/528i/540i/530d, jiné motorizace nebrat. Já to napral na jaře se šestkou taky LZ ramenem do obrubníku, vyměnil jsem kyvné dvojrameno za zdravé, byl jsem na geometrii a vše v pohodě. Jel jsem tak 30km/h, takže mám pocit, že on to tam do toho obrubníku musel nacpat asi slušnou rychlostí. Navíc zadní náprava u pětky je hliníková, asi to bude mastný. Nicméně když za podobnou cenu je k mání zdravý a mimochodem hodně pěkný auto, tak nechápu, proč to opravovat za stejnou cenu, když už to nikdy nedosáhne kvalit té ojetiny, o které mluvím.
neregistrovaný "marlin"
11. 12. 2003 23:39
Re: Bouračka
Kostey: ceskolipsky polisi jsou v pohode...ja me namerily mezi Novym Borem a Lipou v jedenact vecer dvoustovku. Puvodne mi chteli sebrat papiry a ja jsem je ukecal na litra :-) bylo to tim stylem, ze jsem chudy student, a ze mutr nejezdi a dojizdime z vesnice a tatik je pres tydev v praze a dalsi veci...no chytli se:)
neregistrovaný "andree_cz"
12. 12. 2003 08:39
Re: Bouračka
marlin: měl jsi se zabít.
neregistrovaný "marlin"
12. 12. 2003 09:12
Re: Bouračka
kurnik, je to rovinka, bylo to v 11 vecer a zadny provoz, jinak bych to nedelal...a to jsem udelal jenom jednou a silnice ja siroka dost.
Avatar - kostey
12. 12. 2003 14:02
Re: Bouračka
Je to tam fakt v pohodě, já tam jednou testoval Bawora a jel sem tam 225km/h (podělanej omezovač) majitel totiž tvrdil, že to má omezovač až na 250...
neregistrovaný "marlin"
12. 12. 2003 14:34
Re: Bouračka
kdyz tam neni provoz, tak se tam da pekelne upalovat....ale to jde leda tak v noci, protoze pres den to je beznadejne ucpany
neregistrovaný "rbaron"
13. 12. 2003 08:05
Re: Bouračka
kostey: Tak neměl omezovač rychlosti, ale došel jsi na omezovač otáček. Žádný BMW nemá omezovač rychlosti na 225 km/h.
Avatar - kostey
13. 12. 2003 19:02
Re: Bouračka
rbaron: Já myslel, že má omezovač otáček na 6000tis/min. a otáčkoměr byl tak na 5500. Je to tim že otáčkoměry neukazujou přesně nebo je omezovač na pětiapůl.
neregistrovaný "andree_cz"
13. 12. 2003 20:01
Re: Bouračka
rbaron: jak to s těma omezovačema teda je? Omezovač omezuje otáčky motoru a ne rychlost, ne??? Ta 523 netočila víc jak 6000, mám pocit, a to i na volnoběh. Jinak co mě taky štvalo, že neuměla na asfaltu při rozjezdu zahrabat- vůbec ta spojka byla taková divná- vysloveně cestovní, jakož to celý auto.
neregistrovaný "rbaron"
16. 12. 2003 23:12
Re: Bouračka
andree_cz: S těma omezovačema je to tak, že každej motor je konstrukčně stavěnej na určitý otáčky, který zvládne. Proto, aby motor nepracoval ve vyšších otáčkách, než na jaký je stavěnej, přestane jít zapalování, když je překročíš.

Omezovač rychlosti je věc druhá, s tou první absolutně nesouvisející. Je nepsaná dohoda mezi výrobci automobilů v Německu, že tam vyráběná auta nebudou jezdit rychleji než 250 km/h. Dělají se výjimky, ale to už jsou auta, která na to jsou skutečně konstruovaná. Omezovač rychlosti ale dle mých zkušeností funguje úplně jinak než omezovač otáček. Při omezovači otáček to začne kuckat a škytat, ale při omezovači rychlosti to prostě jenom tak nějak "víc nejede" a žádné kuckání se nekoná.

Trvám ale na tom, že jsem nikdy neviděl auto, které by mělo omezovač na 225, jenom některé ameriky, a to bylo buď 160 nebo 180 km/h.

Ručičkový tachometr má svoji určitou odchylku, je to ale spíše proto, aby vás prostě na čtyřicítce nenaměřili, když máte na tachu 45. U BMW pak lze na palubním počítači pohodlně sledovat skutečnou rychlost, která opravdu odpovídá, jenom je třeba tam aktivovat nějaké servisní menu, na internetu se dá najít víc.
neregistrovaný "magic1"
17. 12. 2003 12:01
Re: Bouračka
Jo, pocitace na BMW jsou tak presny, ze mi na 316 mod 99 (14 dni stary auto) ukazoval dojezd 56 km kdyz dosel benzin, a tvrdil, ze prumerna spotreba cinila 9,2 l/100 km a ja spocital podle nadrze 11,6....na druhy strane treba eMka maji uplne presny rychlomery, takze bacha na policajty! A k ty maximalce: brnenska dalnice, Delta Integrale s maximalkou 215km/h proti MB 600 s maximalkou 250 km/h. Drzel se ty Delty asi 1 km, pak uz v zrcatku nebyl videt. ne proto, ze by nezavodil (byl vzteky nepricetnej), ale proto, ze rozhodujici byla akcelerace ze 120 na 200, protoze do toho levyho pruhu porad nekdo vjizdi. Proto je maximalka jen katalogovy cislo, ktery o rychlosti auta nerika vlastne nic (totiz jo - dylku prevodu).
neregistrovaný "rbaron"
17. 12. 2003 23:01
Re: Bouračka
magic: Měří to jenom ipulzy na vstřicích, takže přesný to rozhodně není. Potom když někomu uchcávaj vstřiky a s věkem auta se rozjíždí dávkování paliva úplně, je to už trošku jinde :o) Příběh s MB je úsměvnej a já taky v poslední době pozoruju, že mít silný auto je opravdu tak na blbnutí, na smyky a na parádu. V provozu je rozdíl mezi osmnáctkou a třílitrem na delší štreku už docela malej právě proto, že tam furt něco leze :o)
neregistrovaný "andree_cz"
13. 12. 2003 20:06
to marlin
hele, já rychlou jízdu vůbec neodsuzuju. Ale jenom v tom případě, že tím neohrožuješ nikoho krom sebe. Jinak jet po rovný okresce, V NOCI, už jen 150 považuju za sebevraždu... je vidět, že jsi ještě nepotkal žádnou lesní zvěř. ( nedávno moje kolo potkal při 150 zajíc )
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "marlin"
13. 12. 2003 20:36
Re: to marlin
andree_cz: zbytecne neriskovat, to je moje zasada. Zver jsem tam nikdy nepotkal, a to tam jezdim kazdy den, jinak se srnou jsem mel uz tu čest, ale diopadlo to dobre...a tu silnici znam az moc dobre, je tam nadherny rozhled a svetla mi tu celou rovinku osvetli... jinak v noci taky takhle rychle normalne nelitam. A tam kde to neznam, tak uz vubec nelitam
neregistrovaný "andree_cz"
13. 12. 2003 20:07
to kostey
co to bylo za bávo?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - kostey
14. 12. 2003 01:49
Re: to kostey
Bylo to Bawo 5. řady s benzinovim 2.5litrem, rok 1991
Avatar - kostey
14. 12. 2003 01:50
Re: to kostey
a tušim že 180PS
neregistrovaný "marlin"
14. 12. 2003 02:11
Re: to kostey
jak jsi psal o ty bouracce, tak jestli dobre chapu, tak to bylo na Ceskolipske,ze?? a v jakych mistech to bylo??
Avatar - kostey
14. 12. 2003 02:21
Re: to kostey
nó, bylo to tak: Jel jsem z vesnice "SVOR" směrem na Nový bor. A u Novym Boru se ta první třída (směr Lípa) stáčela do leva, a rovně z ní vedla odbočka do nějakých ***ek-vesniček. tam jsem sjel a tam se to někde stalo. V Český lípě jsem to pak jen řešil s policatama.
neregistrovaný "marlin"
14. 12. 2003 02:25
Re: to kostey
jestli myslis premosteni u Boru, kdyz prijizdis od Cvikova a pak vyjedes nahoru na obchvat, tak to je na pi*u, tam uz jsem videl taky par smrtaku.
Avatar - kostey
14. 12. 2003 02:29
Re: to kostey
jo jo tam někde se to stalo, když jsem to tam byl fotit s policajtama, tak řikali že se tam každou chvíli někdo zabíjí... Hele du spát, matka by jinak chtěla pomáhat s cukrovim a na to opravdu nemám nervy, navíc se musim vyspat na zítřejší noční ledové řádění.
neregistrovaný "marlin"
14. 12. 2003 02:34
Re: to kostey
neni tyden, co tam neni nehoda, oan cela krizovatka je na pi*u. Videl jsem , jak se tam VW transportet (T2) nacpala do poloviny pod kamion. Moc prijemny pohled to nebyl....
neregistrovaný "andree_cz"
14. 12. 2003 17:56
Re: to kostey
mě spíš zajímalo jestli to byla E39, ale jak vydím tak asi ne. Jinak přesně s tímhle baworáckým motorem a i s pětkou-sice o pár let novější jsem udělal 240(samozřejmě tachometrových)- vevnitř jsme byli čtyři a jestli to bylo z kopce tak jenom minimálně-> zpět jsme jeli v pohodičce jenom 220. Moc jistě jsem si v tom při tý rychlosti nepřipadal, ale v Porscheti Turbu je to prej jeste neprijemnejsi :-)
neregistrovaný "marlin"
15. 12. 2003 22:00
Re: to kostey
jeslti litas takhle rychle s plnym autem, tak jses vetsi blazen nez ja.
neregistrovaný "andree_cz"
16. 12. 2003 18:24
Re: to kostey
no dobre bylo to trochu jinak... Ja sedel prikurtovanej vzadu a fakt se bál, protože řídil nalitej kámoš. Vlastňe jsme mu všichni chtěli za to rozbít hubu, ale nikomu se do toho ve 240 nechtělo, za to když zastavil. Vůbec moje příhody s tímhle bawoákem byly dost zajímavý...
neregistrovaný "marlin"
16. 12. 2003 20:50
Re: to kostey
no, tak to uz bych s nim do auta nevlez, a zvlast, kdyz uz byl nalitej... Jak kdyz ridim, tak zasadne nepiju...navic se umim bavit i bez alkoholu...proste jsem se to naucil, a navic nejvetsi sranda je za volantem :-):)
Avatar - kostey
14. 12. 2003 01:52
to andree_cz:
tak jsem se byl procvičit v projíždění zatáček bokem. Neni nad kuzkej povrch prázdné silnice a zadní náhon...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "andree_cz"
17. 12. 2003 18:29
to marlin
já zatím taky neměl tu čest řídit opilej. Navíc před zlomeninou kotníku, která mě potkala tohle září, jsem dělal dost fyzicky namáhavý sport, hlavně teda při závodech, takže od 16let jsem celkem abstinent. Ale na druhou stranu člověk potřebuje občas pořádně vypnout a vypumpovat z žaludku ty sajrajty co mu tam zbejvaj z jídla.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "marlin"
17. 12. 2003 21:28
Re: to marlin
ja to reknu takhle,proste nevidim uspokojeni v alkohoůu, jo, jedno pivko si dam, kdyz treba jedu vlakem, nebo kdyz vim, ze nejblizsi 3-4 hodiny nebudu ridit, ale jinak v tom nic nevidim :-o
neregistrovaný "rbaron"
17. 12. 2003 22:57
Re: to marlin
alkohol přece slouží pouze k tomu, aby člověk ztratil ostýchavost v komunikaci a líp se bavil. Ovšem působí to jak u koho a když se toho vypije víc, je to diskutabilní a z rozumového hlediska vlastně úplně zbytečné. Já osobně jsem několikrát jel na velkou chlastací akci do hospody autem, pil jsem džusíky, jedl dobré jídlo, bavil jsem se výborně a při rozvážení zúčastněných na místo jsem se náramně bavil :o)
neregistrovaný "andree_cz"
18. 12. 2003 19:05
Re: to marlin
marlin: jasně že konzumace alkoholu v jednom asi na náladě moc nepřidá, ale pokud se sejde několik príma lidí, tak je to prostě bomba. A vůbec nejlepší pořádná house party, kde je strašně moc lidí, který se ani neznaj, ale v tom stavu, ve kterým se nachází, jim to je stejně jedno. Vétšinou se na takový párty nachází i nemalý množství aut, se kterýma se jezdí až do rána. Díky takovým alko party mám vůbec tu možnost si zařídit pořádný auta.
neregistrovaný "marlin"
18. 12. 2003 20:32
Re: to marlin
chce to mit dobry znamy, pak se da taky poradne zaridit. Ja stejne nemam moc kamaradu, takze na chlastacky moc nevyrazim... no, a co se tyka toho rozvozu, tak se taky perfektne bavim, ale lidi musi byt ukazneny a ne zi mi sahaji do rizeni, za to vyhazuju z auta...zatim se to stalo jen jednou :-O ja jsem ridil opily pouze jednou, a to bylo, kdyz byla u me doma parba a dosli ciga. Tak jsem jel na benzinu. Tkhle predpisove jsem nikdy nejel.

Ono mi de stejne oto, ze kdyz budu mit jen jedno pivo, a pak o neco opru auto, tak mi pojistovna nic neda. Nahoda je blbec a clovek nikdy nevi.
Avatar - kostey
20. 12. 2003 15:38
Re: to marlin
já od tý doby co mám auto tak už skoro nechlastám, když si vzpomenu na ty 16ti hodinový maratony v hospodách tak se mi skoro začíná stejskat. Mám hodně kamarádů, co kvuli tomu že nesmí řídit pod vlivem alkoholu se radši zhulej a když policajtům dejchaj, tak ty nic nepoznaj. Nesouhlasim stim a přeju si aby už konečne mohli policajti kontrolovat krom alkoholu i THC v krvi.
Avatar - kostey
20. 12. 2003 16:38
Re: to marlin
marlin: Já mám kamárádů až moc, Omylem kamarádím i s policajtama ze Lhotky (Praha). A tihle "Lhotáci" mě už jednou stavili, a jen mi řekli: to seš ty? tak jeď! Občas se to hodí...
neregistrovaný "marlin"
20. 12. 2003 18:17
Re: to marlin
ja mam taky znamy mezi policajtama a v pohode, a vzdy co s nima vedu za zajimavy veci... Tedka jsem jednomu ukazoval Lagunu,rikam si, policajt, tak pojede v klidu, no, ve meste mi povida, neboj se a dupni na to, ukaz co to auto umi, tak jsem ho poslechl... rikal, ze to je bezproblemu,ze on to zaridi... :)
Avatar - kostey
20. 12. 2003 20:40
Re: to marlin
přeci jen ve městě moc nejde o to abys neplatil pokutu, ale abys někoho nezabil. Jak by to pak on zařídil? + To víš že při 50km/h je šance že sraženej chodec nepřežije je 40% a při 60km/h 80%.Rozdíl 10km/h a přitom rozdíl čtyřiceti procent...
neregistrovaný "andree_cz"
20. 12. 2003 21:07
Re: Re:
no, ono taky neni mesto jako mesto. V Praze je plno mist, kde muzes jet treba 130 a nikoho tim nijak extreme neohrozujes, zatimco nekde jedes 50 a mas stazenou *... Kdybych nekoho omylem sejmul tak si asi hodim masli, krome opilcu skakajicich pod auta. Jednomu kamosovi nedavno ve vesnici skocil ožrala do vozovky ( byla tam takova particka co se tim bavila )a on misto toho aby brzdil, tak se tam tocil pres rucku a snazil se toho idiota zajet, dokud neodbeh do skarpy :-)
Avatar - kostey
20. 12. 2003 21:09
Re: Re:
já si za to pořád nadávám, ale jestli bych někoho sejmul tak bych ujel. Sem příšernej srab a magor...
neregistrovaný "marlin"
20. 12. 2003 21:35
Re: Re:
z chodcu mam taky strach, ale ja moje auto je uz po meste tak proflakly, ze si radsi na me davaji pozor :-) jinak bylo to asi v 1 rano a nikde nikdo...
Avatar - kostey
20. 12. 2003 22:15
Re: Re:
...jen nějakej opilec se ***l ulicí...
Avatar - kostey
29. 12. 2003 09:38
tak sem si zajel trochu rally
jel jsem na hory s letňákama a navíc se sjetym vzorkem, jo a bez rezervy... to auto pěkně lítalo...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "marlin"
29. 12. 2003 11:56
Re: tak sem si zajel trochu rally
ja se ti divim, zes to nikde neoprel, to ja jsem s Lagunou, nez ji nikdo znicil, zase lital za pekny chumelenice s rozevlatou zadi, na silnici III tridy.... :)
Avatar - kostey
12. 1. 2004 13:49
Re: tak sem si zajel trochu rally
Jak byla teď v Praze kalamita tak jsem si vzal řetěry a dal jsem si na letňácích night trip do krkonoš a druhej den nazpět. Klouzalo to... :)
Avatar -
29. 8. 2007 17:21
Barum rallye 2007
Ahoj, natáčel jsem na barumce, budou z toho tři volné videa na www.tvcom.cz - v září, zatím je první video na tiscali :

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
28. 5. 2011 15:06
film
Starší asi 2 až třidílný film o rally asi francouzský nebo italský, zavodí dva bratři, jeden má lancii v barvách martini, zlý bratr dostane lancii s4 v černozlatých barvách(stejný model od bburaga), znáte název filmu?
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57