Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Off road - pomozte mi s vyberem

neregistrovaný "Keyser_Soze"
22. 3. 2000 14:07
Bez nadpisu
cau lidi


pichnete mi s vyberem offroadu, v lete bych si rad koupil nakej offroad.


Mam na to zhruba takovy pozadavky ze kterejch ovsem muzu ustoupit dle potreby


Motor - minimalne 2.5 l obsah ale radeji

3 a vice.


Palivo - Benzin, nafta radeji vubec ne, nejsem priznivce naftovejch stroju.


Prevodovka - automat, ale neni to zas tak kruta podminka


Vybava- na poctu dveri nezalezi, mohlo by to mit aspon klimu


Rok vyroby-nejlepe 88 a mladsi aby se to dalo proleasovat.


Cena- no rad bych se vesel do 200tis ale radeji nekam k 150

Chci to vylozene jen pro zabavu, nebudu na tom aute existencne zavislej. Zatim se mi zda jako nejvhodnejsi adept Cherokee. Splnuje totiz vsechna kriteria.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Barrichello1"
27. 3. 2000 14:00
Re: Re:
Cherokee je dobrej nebo zkus Ford Bronco ale jeno 3dv. nebo Chevy Blazer, jsou spolehlivý a nejsou tak drahý, dobrý jsou taky Range rover, ale málokterej je levnej a zachovalej, Pajero taky neni špatný, Patrola bych nekupoval jedině od roku 93!!Zatim čau!!!
neregistrovaný "BennyX"
27. 3. 2000 15:38
Re: Re:
Cherokee není ono, s tím se moc nevyblbneš, to není čistokrevný teréňák... Spíš nějaké Rovery, Toyoty apod.. A na vyblbnutí: měl jsem super vůz - ARO 240. Uvezlo to 12 lidí, jezdilo super a i tam, kde si japonci neškrtli. Jednoduchý, spolehlivý. A to seženeš do 50 000,- ?:-))))))
neregistrovaný "magic1"
27. 3. 2000 15:16
Ches off-road a nevis jaky?
Tak si zavolej Michaela Kudelu na 02/66 193 171. Ma tyhle auta celkem v ruce a dokaze poradit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
29. 3. 2000 13:29
Bez nadpisu
dik, zatim mam v blizsim vyberu Bronco a Cherokee
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Anete"
29. 3. 2000 14:02
Re: Re:
A co takhle Lada Niva :o)))
neregistrovaný "Keyser_Soze"
30. 3. 2000 03:15
Re: Re:
ANETE:hele tady to myslim vazne a nedelam si srandu :)))

Tak zatim mne napada Bronco ale to je k sehnani prevazne s 2.9 motorem coz povazuju za nejspodnejsi hranici, nebo Grand Cherokee s 4.0 coz je optimalni ale ten je zase vo dost drazsi.


Ale zase ten 2.9 motor znam celkem dobre, automat v broncu je A4LD kterej taky znam, ale Cherokee je hezci ... :-)


Dilema resim uz asi 2 mesice


Nakonec si koupim asi stejne * a bude vystarano :)
neregistrovaný "Anete"
30. 3. 2000 08:06
Re: Re:
Puntičkáři... :o))))
neregistrovaný "Barrichello1"
30. 3. 2000 09:17
Re: Re:
Bronco jde sehnat i s jinými motory, zkus třeba na Na libeňským mostě Autocentrum Mašín, prodávaj lodě a off roady, jinak zkusim se zepat u kámošů co dělaj do americkejch aut. Zatim čao!!!!
neregistrovaný "Keyser_Soze"
30. 3. 2000 15:46
Re: Re:
hmm mrknu se tam
neregistrovaný "Barrichello1"
31. 3. 2000 09:04
Re: Re:
Bronca zatim nejsou, ale mám dva off roady, který jsou docela zajímavý: 1) Jeep Wrangler, r.v. 89,obsah 4.2 l najeto 11 tisíc mil =17 600 Km, plátěná střecha, alarm, radio, Cena 145 000,-Kč-Sleva možná! Kontakt: bohužel jen E-mail phorak@dc.ixion.cz a 2] Chevy Blayer ,r.v. 89, 4x4, obsah 2.8, automat, spotřeba 13-15, je i na plyn, pozinkovaná karoserie, šíbr, klima, vše v elektrice, 4x repro, centrál, imobilizér, pager, alu disky, zimní kola, najeto 196 000 Km, loni po kompletní Go- nový motor, převodovka, katalzyátor, brzdy+destičky, lanovody,nové pneu 8x, startér a pozor bomba!!!!!!! V ceně ještě jeden Blazer pojízdný a s TP a SPZ to vše za cenu 200 000,-Kč!! Kontakt: Zdeněk Ort, Slunečná 854, Mladá boleslav 293 01, tel:0326/24022,0602303437!!

P.S.-Po tom broncu se ještě porozhlédnu!!
neregistrovaný "Keyser_Soze"
31. 3. 2000 11:04
Re: Re:
hm wranglera nechci a ten chevy ma docela malej motorek a hlavne tam je ten plyn kterej nechci uz vubec, ale presto dik ze mam dalsi rozhled.
neregistrovaný "Subarista"
1. 4. 2000 01:23
Re: Bez nadpisu
Co to znamená OffRoad? Má to být veliká obluda, nebo to má vyjet všude. V zimě jsem viděl Bronco, kterak stálo na rovině! jedním kolem na ledu a trvalo mu 10 s než se rozjel. To jedno kolo se točilo šílenou rychlostí a až když roztavilo ten led, tak vyjel rozjel. To v tom nejsou žádné uzávěrky, nebo byl ten řidič trouba?
neregistrovaný "Keyser_Soze"
1. 4. 2000 10:47
Re: Re:
spis v tom byl trouba :)


ma to projet hodne, do tvrdyho terenu asi ne
neregistrovaný "Keyser_Soze"
1. 4. 2000 10:47
Re: Re:
jenze v podminkach so sem si nadiktoval je u nas dostupnej jen ten Cherokee, kterej se mi i zamlouva
neregistrovaný "hon-za"
3. 4. 2000 00:00
Re: Re:
nemás o Nive blizsí informace?

Ev. nemá nekdo k pujcení nebo k odprodeji první císlo z roku 1998 casopisu OFF ROAD?

Pry tam je o Nivách nejaky clánek.

Predem díky
neregistrovaný "Anete"
3. 4. 2000 09:49
Re: Re:
1/98 sice nemám, ale mám 2/99, kde je test Lady Nivy Speciál, takže jestli budeš chtít, můžu ti ten článek např. nafaxovat.
neregistrovaný "hon-za"
3. 4. 2000 11:21
Re: Re:
díky za ochotu a rychlost.

Fax nemam, slo by to na milika??

Pokud ne, tak s nejak domluvíme.

jeste jednou díky

danihelka@volny.cz
neregistrovaný "Anete"
3. 4. 2000 12:31
Re: Re:
No, na mail, to teda nevím :o) A co takhle poslat poštou kopii? Když mi napíšeš adresu na anete@post.cz tak ti to během zítřka pošlu.
neregistrovaný "hon-za"
3. 4. 2000 19:08
Re: Re:
adresu jsem poslal mailíkem.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
3. 4. 2000 14:09
Bez nadpisu
prestante se mi tu miliskovat :)))))))))) a radeji vybalte nakou radu co koupit :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Anete"
3. 4. 2000 15:19
Re: Re:
Žárlivko...
Víš, ono je docela těžký ti něco poradit s takovýmhle cenovým omezením. A je taky důležité specifikovat to tvoje pro zábavu - tzn. jestli chceš jezdit někam do terénu, rajtovat někde po polích, nebo jenom balit ženský. Možností a značek je docela dost, jenom musíš přesně vědět, co od toho auta očekáváš.
Jestli budeš chtít, můžeš se kouknout na bazar [odkaz] myslím, že tam bys mohl najít to, co hledáš.
neregistrovaný "pohoda"
3. 4. 2000 17:40
Re: Re:
Tak jestli chceš obludu na oblbování neinformovaných kolemj(e)doucích, tak si kup třeba toho Čerokího. Jestli ti stačí světlá výška 20 cm a chceš projet všude, tak si kup Forestera - Frey ve Stodůlkách ti kdykoli předvede, jak s ním bude toho Jeepa (jako chromýho invalidního cukavce s tancem sv.Víta) tahat do kopce...... :-)))))))) Ale musíš vědět sám, co chceš... - vloni byly v US srovnávací testy ofroudů - z asi 6 kár byl Forester ve všech! 5 testovanejch hlediscích nejlepší. Ale není to takovej dyzajnovej oblbovák (ani na baby ani na tvoji peněženku)....
neregistrovaný "Keyser_Soze"
3. 4. 2000 17:49
Re: Re:
jak zarlivko :)) ten bazar skusim, ja to chci proste na leto a zimu nekam do lehkyho terenu a az se to vysype tak to ze ztratou rozprodam na dily, proste uzit si zabavu.


Moznosti je dost a co ocekavam sem specifikoval


Chci benzin, zadnou naftu !


Motor minimalne 3l ale optimal je 4.
neregistrovaný "2funky"
3. 4. 2000 19:01
bez titulku
S automatem si v zime moc neuzijes a v terenu rovnez ne. Vojeta amerika (Blazer, Bronco) se ti do leta rozsype. Naklady na opravy a provoz budou dost vysoky. Ja bych doporucoval z velkejch Toyotu, Patrola, Rovera z malejch Suzuki nebo Nivu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hon-za"
3. 4. 2000 19:12
Re: bez titulku
prosím nemás také neco o Nivách ???

danihelka@volny.cz
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 4. 2000 13:10
Re: bez titulku
co se tyce spotreby, chci radeji ten benzin a spotreba mne opravdu nezajima.


Jak rika Barrichello chci radeji automat, zaprvy mam s autama s automatem nalitano pres 150tisic takze vim co od takovyho auta cekat a co ne. Naky kecy vo snehu a zime z tohodle duvodu neberu. To je jen nesmyslna averze proti automatum. Nehlede na to ze mam potvrzeno od lidi co se v oboru vyznaj trochu vic (CHramosil a kolektiv) ze do takovyho terenu pro zacatecnika nebo stredne skuseneho cloveka je automat lepsi nez manual, protoze mu pomuze v eventuelni krizovy situaci


Chci to do lehkyho a stredniho terenu a ne na naky masirovani se pred holkama (na to bych nechtel starou sunku a hlavne na to mam Cossie limo :)))))


Chci to do terenu kde kvuli zminenejm najezdovejm uhlum a svetly vejsce zustane i kvalitni subaru viset na brise, jako jsou cesty vyjety od traktoru a podobne. Vim uz predem presne kde to auto stravi nejvic casu takze vim co tam projede a co ne.
neregistrovaný "Subarista"
3. 4. 2000 23:09
Bez nadpisu
Mám historku z Vraného n. Vlt. ze sjezdu k Vltavě na jaře. Zapadli jsme se Subaru Legacy Turbo - kombi (2 x visk. spojka) asi 50 m od silnice. Chtělo nás vytáhnout Pajero a skončilo 20 m od nás. Toho museli vytáhnout jiným autem na silnici a my jsme se mezi tím vypodložili kameny a vyjeli jsme sami (s asi 200 kg. bláta všude po autě). Nevýhoda těchle větších oblud je, že jsou zbytečně těžké.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pohoda"
4. 4. 2000 07:15
Re: Re:
a ty novější, aby nežraly +-20 litrů, jsou vybavený elektronikou, která jim podle adheze připojuje a brzdí náhony na kdejaké kolo, čímž obluda škube, což jí nepoměrně více škodí než prospívá (má-li se odněkud vyhrabat nebo vyjet náročnější stoupání)
neregistrovaný "RadekG"
4. 4. 2000 07:53
Re: Re:
Pripojuji s k nazoru.....

Ja tvrdim:Pokud ma Legacy (impreza) odpovidajici pneu, projede minimlane to same co plnohodnotna tereni auta viz. prispevek od subaristy.

A navic se da jet po silnici 200! :-)

P.S.: Bezpecne!
neregistrovaný "2funky"
4. 4. 2000 08:56
Re: Re:
...?... a co svetla vyska ? A co najezdove uhly ? A co prechodovy uhel, brodivost... Legacy nemuzes srovnavat s plnohodnotnym terenim vozem. A ze projede minimalne to same, nevim, nevim.
neregistrovaný "drive-r"
4. 4. 2000 09:38
Re: Re:
Problem byl asi v tom ze to Pajero ridil nakej amater a mel spatny gumy.Ac mam hodne rad Subarka a nedam na ne dopustit(natoz na to moje)myslim ze tvrdit ze projedou to samy co pravej offroad je trochu zcestny.Jejich vyhoda se projevi na snehu,blate atd. ale ne v clenitym terenu.Tam pak nejsou problemem previsy ale nezavisly zaveseni kol a z toho plynouci spatny krizeni naprav.U nezavislyho zaveseni se taky svetla vyska pri prejezdu nerovnosti zmensuje.No abych to shrnul-Subarka v beznym malo profilovanym terenu v pohode porazej pseudooffroady typu terrano,frontera,explorer...ale nechytaj se(ani nemuzou)na auta typu patrol,toyota LC,nebo MB G(ten ma dokonce uzaverku vsech differencialu).Na druhou stranu tyhle auta desne zerou,vodchazi na nich technika a maj drahy nahradni dily...a proto mam Imprezu :)
neregistrovaný "Barrichello1"
4. 4. 2000 09:28
Bez nadpisu
Samý hezký rady, kup si Subaru, jenže nový stojí 1 000 000,-Kč, starý v udaném cenovém omezení bude 15 let starej ojetej vrak, o tom, že se Blazer nebo Bronco do léta rozsypou bych silně pochyboval, dobrej Rover pod 250 000,- neseženš ani náhodou a Patrol to samý, starý nemá cenu kupovat, jsou to příšerný šunky do vrakoviště a mají najeto nejmín 250-400 tisíc Km, Niva je dobrá a Suzuki taky, ale jsou hrozně prťavý a zas tak moc se stím nevyblbneš, a že automat do terénu není??? To je zajímavý, teď ho cpou skoro do všech novejch off roadů!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "drive-r"
4. 4. 2000 09:49
Re: Re:
2Barichello: Je rozdil offroad a offroad. Asi si nikdy nebyl v terenu s automatem(myslim vopravdovej teren)jinak by si vedel ze to co si napsal je trosku blbost.A ze automaty davaj skoro do vsech novejch offroadu? V patrolu automat nenejdes v defenderu taky ne a ty ostatni ho davaj jenom do nejvyssich verzi ktery pak maj zazehovej motor kterej desne zere, dyz se s nim projedes vetsi louzi(a nevis jak)tak v ni zustanes a vrcholem vseho je kozeny calouneni.Takovy auto je pak tak dobry na tahani privesu nebo na frajereni ve meste.Dyz se pak takovej clovek dostane do situace popisovany tady subaristou tak ani s celkem schopnym offroadem jako pajero nikam nedojede...Jinak si to neber osobne.V tom nakupu prestarlejch offroadu s tebou naprosto souhlasim-nema to cenu-je to jenom draha starost(vim vo cem mluvim-mel sem stary pajero ale to uz je daaaavno).
neregistrovaný "Barrichello1"
4. 4. 2000 10:32
Bez nadpisu
Do Defenderu automat opravdu nedávají, jenže tyhle auta snad projedou úplně všude a kupují se právě do těžkého terénu a pro užitnou hodnotu, jenže Keyser se chce spíš vyblbnout, jak říká, než jezdit každej den do terénu, takže mu automat stačí, lehkej a střední terén zvládne!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "drive-r"
4. 4. 2000 11:03
Re: Re:
To jo,automat je tak na vyblbnuti nebo do takovyho terenu kterej zvladne Subarko stejne dobre.U Keysera spis vidim toho offroada na baleni holek,nemam pravdu? :)
neregistrovaný "RadekG"
4. 4. 2000 11:59
Re: Re:
To 2funky:

Cituji "...?... a co svetla vyska ? A co najezdove uhly ? A co prechodovy uhel, brodivost... Legacy nemuzes srovnavat s plnohodnotnym terenim vozem. A ze projede minimalne to same, nevim, nevim." Je pravda, ze Toyota LC prejede parez, ale ja se mu vyhnu...:-)

Ja osobne jsem z pocatku sam neveril co "obycejny" legacy dokaze....Ja mam s nastavitelnou svetlou vyskou....az 19.5 cm

a mam redukci a maximalka 200 a a a a .Je pravda, ze se za mnou nikdo neohledne, zalezi na co to auto chces. Ja jsem jezdil v -2 `C na 20 cm snehu po oranici do kopce (sumava) Legacy Jede ..../ skoro do takovyho kopce jako je to lomitko pred touto vetou :-)
neregistrovaný "2funky"
4. 4. 2000 12:27
Re: Re:
To RadekG, no jasne, ...brod preplaves, kladu prelitnes, a kdyz ti auto uvizne na brise tak se nadnese a ...

Subaru se mi libi, snad jedinej slusnej osobak. Nedam na 4x4 dopustit. Kdyby nebylo tak drahy, tak si ho koupim jako "druhy auto do rodiny".
neregistrovaný "Barrichello1"
4. 4. 2000 13:59
To Keyser
Jasný, pokud to chceš to těchto podmínek, tak je automat nejlepší, to je jasný a pro začátečníka rovněž, myslím, že američani jsou v tomhlo velice vyzrálý, požívaj automat od 40 let a mají s ním největší zkušenosti, a jejich vozy pokud to nejsou nějaký malý mrchy jsou i poměrně splehlivý a ceny náhradních dílů nejsou taky moc velký, U Bronca pravda kapku vyšší, spotřeba je taky o něco vyšší, ale zase to jede a je to pohodlný!
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "RadekG"
4. 4. 2000 15:29
Re: To Keyser
Tak uz neco konecne kup...:-)

Taky bych se rad projel v terenu, jsem pro kazdou spatnost a nenecham si ujit moznost jak nacechrat spodek meho legacy.....

Po teoreticke strance jsme toho najezdili dost,

ted je cas na poradny blato :-) Az to budes mit tak napis a muzem se sejit a porovnat.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 4. 2000 16:06
Re: To Keyser
jo neco koupim , bronco mne sere ze je vetsinou k dostani jen s 2.9 motorem, kterej sice duverne znam. Cherokee ted zadnej hezkej neni.
neregistrovaný "RadekG"
4. 4. 2000 16:18
Re: To Keyser
Kup Cherokeeze....

Kdyby nebylo japoncu tak bych mel Jeep :-)
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 4. 2000 17:33
Re: To Keyser
taky se k nemu klonim, 4.0 motor je uplne idealni, libi se mi, klima tam vetsinou bejva, takze splni vsechny me predpoklady:)


Dokoncce se do nej vejde v pohode 7 sudu piv takze ho muzu pouzivat i do mesta na zasobovani :)
neregistrovaný "RadekG"
4. 4. 2000 18:12
Re: To Keyser
Me se libi Cherokee od roku `97 (musi mit 7 dilnej chladic)Ale je zbytecne drahej za ty prachy je nejleps toyota LC 90=1.2M
neregistrovaný "Keyser_Soze"
5. 4. 2000 11:01
Re: To Keyser
ja nechci takhle novy auto, ja chci stary, kdyz se proste vysere a nikdo ze znamejch to nebude schopnej vopravit tak ho s klidnym srdcem vyhodim
neregistrovaný "Anete"
5. 4. 2000 14:29
Re: To Keyser
Nevím, jestli je rozumné investovat do auta pár desítek tisíc a pak ho prostě vyhodit.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
5. 4. 2000 14:44
Re: To Keyser
a je rozumne investovat par desitek tisic do golfovych holi, vstupnym a vysledkem je chozeni po louce a mlaceni klackem do micku ?


Takhle se nad tim neda uvazovat, nekdo rad chyta ryby a vybava ho vyjde na par tisic, ja sem si vybral jako zabavu tohle. Holt to je financne narocnejsi ale to mne momentalne nezajima a taky jsem si stanovil limity.


Predpokladam ze kdyz koupim nakej offroad bratru za 150,- az 200,- dejme tomu cherokee a ten se mi po roce vysype do klina, tak presto za ty zbytky nakou korunu utrzim tak to nebude uplne ztratovy. A budu mit zazitky ktery bych bez toho nemel


Nehlede na to ze na motor i automat mam kvalitni servis takze se toho nemusim toliko bat.
neregistrovaný "Spina"
5. 4. 2000 21:37
Re: To Keyser
kup si velkyho blazea nebo bronco, do tech malejch bych nesel, je to dost maly a o nicem, slaby motory a nic moc kvalita. blazer k5 ma kamos a je to nadhernej stroj kterej te prezije i kdyz ho budes chtit znicit. do cherokeeho bych moc nesel, jeden cas sem ho mel, sice je to dobry vozidlo ale casto se tam neco sere a nahradni dily jsou strasne drahy jak to u japoncu bejva.


2fanky: co kecas ze blazer je drahej na provoz, vzdyt to ma levnejsi nahradni dily nez skoda. navic te to prezije.
neregistrovaný "Barrichello1"
6. 4. 2000 09:20
Re: To Keyser
To jsou mi novinky, od kdy pak začali vyrábět Cherokee Japonci??? Vyráběj ho jenom čínani a to vlicenci pod značkou Bejing Cherokee!!!
neregistrovaný "Spina"
7. 4. 2000 01:15
Re: To Keyser
baricelo: mohl bys vedet ze kdysi koupili chrysler(jeep) japonci (myslim ze mitsubishi), von to neni cistokrevnej japonec ale vetsina dilu je japonskejch (jako na vsechny krajslery tak vod r.88), mel sem ho rok a muzu ti rict ze proti GM ma 2-3x tak drazsi dily.


kayser: kamos prodava wrangler 2.5 r.92 kdybys nahodou chtel auto s mensim objemem a nezdalo se ti moc stary, celkem dobrej stav, novej lak, udrzovany.
neregistrovaný "pohoda"
7. 4. 2000 08:21
Re: To Keyser
Na lesních cestách s vyjetejma kolejema od traktorů, bahno, balvany, zaplavený vodou - - průchodnej vozejk do tohodle terénu . . . . To chce světlost aspoň tak 35 cm (na to fakt Forester nestačí, ten má jenom 20 cm). Vzpomínám si, že se fakt vosvědčily... měly trochu vyšší spotřebu, ale to je fakt daný těžkým terénem. Byly vedený pod označením T55 (kvůli spotřebě doporučuju sundat věž a kvůli zvýšení průchodnosti doporučuju úpravu "vyprošťovák"), OT64 a BVP. V krajním případě se dá doporučit V3S (ZIL bych kvůli spotřebě nebral).... Můžu dosvědčit, že by splnily požadavky na chování v terénu... A budily by i zaslouženou pozornost i respekt v běžným silničním provozu. Pro potřeby svižné a bezpečné jízdy po dálnici bych se asi nejspíš přiklonil k OT64 - a mohl by ses vys*** i na objižďky, na policajty, na ty, co tam jezděj zásadně přes 200, na sváteční * atd. atd. ... :-))))
neregistrovaný "Barrichello1"
7. 4. 2000 08:35
Re: To Keyser
Tak tohle jsem nikdy neslyšel, vím že Jeep koupil někdy v 84 nebo 85 od AMC Chrysler a že by chryslera koupilo Mitsubishi???? O tom teda nic nevím!!!! To je nějaký divný!! A jeho díly se v Japonsku nevyráběj, dělá se v Rakousku a v USA!!! Mitsubishi je na tom dost bledě a dnes nemá s Chryslerem nic společnýho!
neregistrovaný "Barrichello1"
5. 4. 2000 15:29
Bez nadpisu
Ono na vrakovištích a v podobných věcech se toho dá sehnat a pokud je někdo, kdo tomu trochu hoví, dá se spravit všechno, a Cherokee je u nás dost i starých, viděl jsem jich plno z 87 a 88!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Subarista"
5. 4. 2000 19:11
Bez nadpisu
Já netvrdím, že Subaru projede to samé co MB G, ale na druhou stranu je fakt, že Frontery, nebo dokonce CR-V a Ravy jsou ubohé atrapy. Defender, apod., to je prostě úplně jiná kategorie - jenže zkuste s něčím takovým jet na dovolenou. Jinak k automatu - u Subaru má automat lépe udělaný mezinápravový dif. než manuál, navíc spolupracuje u některých modelů s čidly ABS a přenáší výkon předek/zadek podle potřeby, takže když si na zasněžený kopec stoupne vedle sebe man. a aut., tak automat je lepší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Anete"
6. 4. 2000 07:21
Bez nadpisu
Včera mi došlo nové číslo Off-roadu. Byl tam inzerát na jeep, který by se ti hodil, ale já ho nechala doma :o(. Byl to cherokee, automat, rok výroby 1990, 4.0, myslím, že měl i přední rám, cena 195.000,-, v dobrém stavu; kontakt si bohužel nepamatuju, ale zítra ti ho můžu dát, jestli se ti to bude hodit :o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Subarista"
7. 4. 2000 14:27
Bez nadpisu
Takže, když se teď spojil Daimler Benz s Chryslerem, tak to všechno patří Mitsubishi? Proč se teda jmenují Daimler-Chrysler? A když na S(V) 40 spolupracovalo Volvo s Mitsubishi, tak mu asi patřilo i Volvo, a protože teď patří Fordu, tak Ford je taky Mitsubiší? Takže Mitsubishi=Daimler-Chrysler-Ford-Volvo-J… Martin, atd.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Barrichello1"
7. 4. 2000 15:32
Re: Re:
Jo asi tak nějak to bude, alespoň podle Spiny, že by Mitsubishi koupilo kdy Chrysler, musím se zeptat kámošů, ale silně o tom pochybuji! S Daimler-Chrysler nemají mišibiši nic společnýho Spino!!!!!!!
neregistrovaný "Spina"
9. 4. 2000 12:32
Re: Re:
jo mas pravdu, jeep byl koupenej chryslerem, a vo par let pozdejc koupili mitsubishi velkej podil v chrysleru, ale v devadesatejch letech to pustili, to jak se delaji treba novy voyagery uz nema s mitsubishi nic spolecnyho( starej voyager ma motor mitsubishi, aspon na to se podivej). ted nekdy v breznu sem nekde v TV videl ze mitsubishi koupil (nebo se k tomu chysta) chrysler-daimler.

mel sem jeep cherokee89 a muzu ti rict ze skoro na vsech dilech je napsany MADE IN JAPAN. mel by sis nejaky to auto uz konecne nekdy prohlidnout at vidis co v tom vubec je.
neregistrovaný "Barrichello1"
10. 4. 2000 09:33
Re: Re:
Hm, že by Mišibiši koupili Daimler-Chrysler o tom silně pochybuju, protože jou na tom miši špatně, spíš je koupí GMC. Daimler-Chrysler je dost silnej aby se udržel, to budou zase nějaký fámy!

P.S.: na to Cherokke se mrknu zevrubně!
neregistrovaný "Spina"
14. 4. 2000 20:40
Re: Re:
ted sem to cetl ve svete motoru, chrysler-daimler chce koupit mitsubishi.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
15. 4. 2000 11:17
Bez nadpisu
chrysler daimler ma ted v mysakovi okolo 30% a chce to cely, neco takovyho sem slysel.

ALE TO FURT NERESI OTAZKU CO SI MAM KOUPIT :)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Spina"
16. 4. 2000 10:29
Re: Re:
kup cherokee 4.0, neni to ani moc drahy a je to celkem dobry v terenu, a na zniceni to staci :-)
neregistrovaný "Barrichello1"
17. 4. 2000 08:33
Re: Re:
Jenže ty jsi psal něco opačnýho, že Mitsubishi koupí Daimler-Chrysler a ono je to přesně nopak!!!!!
neregistrovaný "Spina"
18. 4. 2000 00:00
Re: Re:
baricelo: co to kecas? psal sem ze v koncem 80 let koupilo mitsubishi podil v chrysleru (napr. motory mitsubishi ve voyageru, 3000gt/stealth, eclipse/talon atd.) a v polovine devadesatejch let to prodali nebo nevim jak se toho zbavili a ted chce koupit chrysler zase naopak mitsubishi.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
17. 4. 2000 10:08
Re: to SPINA
jo neco takovyho si chci koupit
neregistrovaný "creation"
18. 4. 2000 09:41
Bez nadpisu
Barrichello a spina: Aaaach jo.Proc se tady furt hadate kdo co koupil a nekoupil.Kdybyste raci chudakovi Keyserovi poradili co ma koupit:]

Keyser: Sem sice zastancem "pravejch" offroadu v turbodieselu ale budiz.Pro tvy ucely poslouzi nejlip ten Cherokee.Je u nas dost rozsirenej-nebude problem ho sehnat a ani se starsima nahradnima dilama.Ctyrlitrovej motor jede pekne, ma slusnej zatah(do vody bych se s nim moc nepoustel-kvuli elektrice).Podvozek je dobrej(myslim do terenu).Automat v offroadu mi je trochu proti srsti ale je pravda ze pokud ses na nej zvyklej a nechces jezdit hardcore offroad tak pro tebe bude lepsi.Akorat se mi trochu nelibi ta filosofie koupit-voddelat-vyhodit ale to je ciste tvoje vec.Dyz na to mas(Srdce i prachy).
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Keyser_Soze"
18. 4. 2000 20:28
Re: Re:
to neni primo ta filozofie koupit znicit vyhodit. Jen proste kdyz koupim nakou pastiku co se mi po roce vysere tak ji nebudu davat do kupy protoze by to bylo zbytecne nakladny


Pro to chci neco staryho do zacatku, kdy mi to vadit nebude, u patrola za 400 by mi to uz docela vadilo


Koneckoncu mne to muze chytnout naplno a prodam a nasetrim na neco poradnyho

Ale velmi pravdepodobne 99,999 % nekoupim nic a s penezma nalozim jinak


Presto dik za rady
neregistrovaný "Anete"
19. 4. 2000 07:28
Re: Re:
No, kdyby jsi náhodou nevěděl, co s těmi penězi - hlásím se o ně dobrovolně!!! :o))) A dojeďte do Lipnice na sraz 29. dubna!!!
neregistrovaný "wawrik"
19. 4. 2000 09:50
Re: 2Creation
Pravej offroad je turbodizel? Myslel som, ze jediny spravny :-) je nepreplnovany dizel, prave kvoli tomu, co popisujes v inej rubrike - praskaniu turba po schladeni vodou, plus mensia spotreba a vyssia zivotnost, plus mensia pracnost oprav blablabla... To aspon hovorili domorodci. Mimochodom, kde vsade si bol jazdit a ake dojmy/zazitky z toho mas? Vykopavam so severozapadnou Afrikou a pustami Karakum/Kyzylkum, kde nas nahanala (a dobehla :-))bugina s navarenym tankovym gulometom na hornom rame... Dost ma laka Australia, ale nemam o tom ziadne infos.
neregistrovaný "creation"
19. 4. 2000 11:09
Re: 2Creation
wawrik: Svym zpusobem mas pravdu.Mensi problem je v tom, ze v terenu hodne potrebujes velkej tocivej moment(jak jiste vis:-)a ten se da ziskat bud velkym objemem motoru nebo prave turbem.Mezi soucasnejma offroadama moc na vyber nemas.Pokud nepocitam atmosferiku hummer s 6.5l motorem(i kdyz rozsirenejsi je 6.5td) tak jestli se nepletu nic slusnyho bez turbiny nesezenes.Jinak hodne super byly stary toyoty LC s 4.0 dieselem.Jinak jak uz sem tady nekde psal, vlastni offroad nemam-nejsou finance a asi hodne dlouho nebudou(mam stary Facko a nekdy ho jako offroad pouzivam:-)

,takze jezdim jenom sporadicky dyz mi nekdo puci auto a je jasny ze vetsina lidi nerada vidi, jak se nekdo s jejich nablyskanym milackem splha do 45stupnovyho svahu:-).Nikde v cizine sem tudiz s offroadem nebyl ale rad bych slysel tvoje dojmy-dyz budes mit cas a naladu muzes napsat na creation@atlas.cz -mohli bysme pokecat.
neregistrovaný "Subarista"
19. 4. 2000 11:41
Bez nadpisu
No nejlepší jsou teoretici jako ty, co viděli nějaké auto projet okolo nich, ale hned ví, jak se sním jezdí a které je nejlepší.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "creation"
19. 4. 2000 12:17
Re: Re:
2Subarista: Tak zaprvy-nerikam ze vim jaky auto je nejlepsi(nejspis zadny),ani ze vim jak se s kazdym autem jezdi.Je fakt ze urcite nemam najeto to co ty a s tolika autama, ale vim jak se jezdi s tema autama s kterejma sem jel a zas tak malo jich taky nebylo.Holt me jenom bavej offroady a tak se vo nich snazim zjistit vsechno mozny.Mam taky par kamaradu, ktery takovy auta maji a tak vod nich vim co to vobnasi, takze ne ze sem videl vokolo jet auto a hned vim jak jezdi.Lidi takovejch jak popisujes je tady na auto.cz plno a tak je jednoduchy nekoho kdo je tady novej ,a nema tolik zkusenosti jako ty ,hodit do jednoho pytle s tema vejtahama co rikaj buhvijaky maj auta a s cim vsim jeli a zatim si doma hrajou s autodrahou.Takze jestli mas naky prakticky zkusenosti s offroadama,rad privitam tvoje rady ale jestli chces jenom rikat ze takovy nebo makovy lidi sou "nejlepsi" tak na to celkem nejsem zvedavej.Jinak respektuju tebe i tvy znalosti ale tohle mi k tobe proste nesedi.
neregistrovaný "Subarista"
19. 4. 2000 22:22
Bez nadpisu
Já jsem jen chtěl říct, že tohle stejně nemá význam. Musel bys mít každý měsíc jiné auto a najet s ním co nejvíce a pak bys to mohl posuzovat. Takhle je to jen o tom, co ti kdo řekne a to je strašně subjektivní (o hodně autech přesně takhkle povídám i já). Jinak já mám zkušenosti v poslední době hlavně s jednou značkou (schválně jestli uhodneš s jakou), takže do terénu si můžu vyrazit, ale přece jen s mírou. A další off roady znám jen málo (naposled jsem jel s úplně novou Toyotou LC 78 - nástupce 75, něco jako Defender, vzadu dvě lavice ve směru jízdy), půjčenou z Toyoty importu a věřím, že je to daleko víc offroad, než různé Frontery, Bronca, Terrana, MB M, ap.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 4. 2000 00:00
Re:
odklepnuto brzo :-) cimz sem myslel ze verze bez turba proste neni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 4. 2000 00:00
Bez nadpisu
jo a jeste jedna voprava tomu vsechytrymu s favoritem :)


Hummer je TD.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "creation"
21. 4. 2000 13:33
Re: Re:
2Keyser: Kdyby sis poradne precet co sem napsal tak vis ze se Hummer dela s turbinou i bez.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
21. 4. 2000 14:05
Re: Re:
ad hummer, ja to cet poradne, ale vo to auto sem se fakt hodne zajimal a znam se i s jednim majitelem (cernej NIKE hummer) a vo verzi bez turba mi neni nic znamo
neregistrovaný "creation"
21. 4. 2000 14:16
Re: Re:
Koukni treba na [odkaz] pak klik na civilian hummer->hummer specs. nebo jinde na netu.Najdes tam oba motory(nekde sem videl i nakej treti-gas engine ale vo tom nic nevim-ze by hummer na plyn?),je to vlastne jeden a tentyz motor akorat s turbem nebo bez.
neregistrovaný "Keyser_Soze"
21. 4. 2000 15:14
Re: Re:
tak to sorry
neregistrovaný "Keyser_Soze"
20. 4. 2000 00:00
Bez nadpisu
dyzl dyzl, dyz ja rikal ze naftovej pohon nesnasim.


Mam radsi poradne velkej benzinak


Ale jak sem rikal, je to burt, prachy pujdou jinam
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Subarista"
20. 4. 2000 22:31
Bez nadpisu
Jak chcete srovnávat Hummer s např. Cherokee? nebo s Broncem?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Subarista"
22. 4. 2000 00:00
Bez nadpisu
Ten třetí motor je takzvaný alternativní motor, což je jakýsi kotel, který jede i na kořalku (tohle jsem slyšel od člověka, který tyhle obludy zná a každé léto je v USA)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Spina"
24. 4. 2000 23:09
Re: Re:
ten treti je normalni smallblock GM 350ci (5.7 l) kterej dava GM skoro do vseho a je to normalni benzinak, daval se do hummeru v roce 97 a mozna jeste 98, jako alternativa k dieselu a TD. ted se uz myslim ani diesel do toho nedava, tak proto si nekdo muze myslet ze to ma jeden motor.
neregistrovaný "Subarista"
25. 4. 2000 23:22
Bez nadpisu
To určitě není to, co jsem měl na mysli já.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTturbo"
27. 4. 2000 21:51
Kupto
Já bych ti doporučoval nového Opla Fronteru.Ať už 3 nebe 5 dverový.Já ho mám a jsem nad míru spokojen.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trabi1"
3. 5. 2000 20:55
BMW X5?
Co ríkate na BMW X5- schopnost mimo terenu- je perfektní se super sportovním charakterem a v terenu se múže i pohybat na rozdíl od ostatních BMW
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pohoda"
4. 5. 2000 08:02
Re: BMW X5?
a jaké máš technické požadavky na: rychlost, světlost, průchodnost, kočkolapnost... ???
neregistrovaný "Michalka"
3. 3. 2001 16:25
Re: BMW X5?
Jestli si myslíš,že je BMW X5 skvělý auto tak máš vkus!
neregistrovaný "candy"
7. 1. 2001 09:55
Bez nadpisu
A jaky auto jste si teda nakonec koupil(a) ???????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skdd1"
7. 1. 2001 12:15
Mozno uz mimo misu
Ja by som kupil Defender 110 alebo Pajero 2.5TD, celkom slusne auta na hrkanie sa terenom.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ronnie"
13. 1. 2001 17:13
Re: Nekupujte žádný sráče
Jak si můžete někdo koupit Land Rovera nabo Opla, já to nechápu. Nebo možná jo, to si koupí člověk s pocitem méněcennost, jelikož, když jsi du koupit džípa, tak vím na co. Když to auto nepotřebuješ do terénu nebo an tahání přívěsů tak jsou to vyhozený peníze. Když džíp tak PATROL !!!

Ať si říká kdo chce, co chce, ale vše ostatní jsou ozubený pekáče ( až na pár vyjímek).
neregistrovaný "skdd1"
1. 2. 2001 21:21
Re: Nekupujte žádný sráče
Vies preco by som si kupil Defender? Pretoze chcem a mozem. A podla mna je to celkom solidne vozidlo. Jazdil som chvilu aj Patrol (asi 15tkm) nejak ma to nezobralo to auto. Ale proti gustu ziaden disputat.
neregistrovaný "lopta"
17. 1. 2001 11:37
ISUZU TROOPER
Hladam motor, alebo cele auto, aj havarovane, nepreclene... Isuzu Trooper 2.8 TDi. Praskla mi klukovka...

Mail na igor.votava@swh.sk
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zdenekc"
10. 2. 2001 18:47
Patrol GR
Co k tomu kdo řekne? Zajímá mě hlavně poslední model 3,0 GR.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zdenekc"
10. 2. 2001 18:52
Jestě jednou Patrol GR
Abych to upřesnil,jsem z něj trochu nemocný, tak nevím zda se mám léčit nebo zatím ještě pokračovat ve snění. Jaké máte zkušenosti? Reálná spotřeba, servis, životnost ap. Díky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nissan1"
19. 2. 2001 17:37
Re: Jestě jednou Patrol GR
Hi, kdo chce delat frajera na silnici, pro toho Patrol rozhodne neni. Jede to pomalu, akcelerace na *, kazda dira poradne zaklepe celou posadku (tuhy a tezky napravy delaj svy), kdyz se to nastartuje, cely se to trese a vydava podivne zvuky. Jezdit s tim jen po silnici podle mne fakt nema zadnej smysl, krome toho, ze je v tom mista jak krava a ze vim, ze kdyz se s nekym srazim a nebude to zrovna T815, tak si akorat ocistim predni naraznik a jedu dal. Kdo chce ale do terenu, nemyslim si, ze v dane cenove kategorii najde neco lepsiho (mozna Toyotu?). Je to fakt skvelej tank.
neregistrovaný "autodoctor"
21. 2. 2001 20:54
Re: Jestě jednou Patrol GR
Jestli mohu podotknout, tak ze zkušeností vím, že většina Patrolů osazená motory 2800 ccm měla problémy s hlavou motoru. Ta se většinou mění po dosažení 250 000 km, a vždy bylo nutné nechat rovnat i blok motoru. Pokud zjistíte při jízdě divné chování motoru - přehřívání, ztráta výkonu, ztrácení vody, nechte okamžítě hlavu zkontrolovat. Pokud budete s takto se chovajícím motorem jezdit dál, tak ve většině případů dojde k vydrolení komůrek a tím vydření válců. Následná cena za opravu je až trojnásobná. Tato závada je asi největšim problémem, se kterým se pravidelně u tohoto obsahu setkáváme. Pokud Patrola používáte jako tažné vozidlo pro plaťák nebo jiný těžší přívěs, to znamená máte-li Patrola trvale v zátěži, počítejte, že se vám podívá do peněženky převodovka cca po 200 000 až 300 000 Km. Ostatní závady na patrolech jsou způsobeny běžným provozem a nedá se o nich říci, že by byly konstrukční vadou. Patrol je velmi nádherné auto a při troše opatrnosti a pravidelném servisu věřím že předejte většině závad.

Zdravím Doctor
neregistrovaný "autodoctor"
4. 3. 2001 20:54
Bez nadpisu
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57