Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: Nová Honda CR-V

neregistrovaný "Galloper"
19. 9. 2001 00:00
To není offroad!!!
I když mám radost, že se tu opět objevilo téma v rubrice offroad, CRV sem prostě nepatří. Auto, které nemá trvale přiřaditelný pohon všech kol (a taky pokud možno rám a tuhé nápravy) je v terénu nanic. Honda CRV obzvláště. Nemám nic proti značce Honda, je jenom škoda, že do svého výrobního programu žádný offroad nezařadili. Ono opravdových offroadů se dnes moc nevyrábí - snad jen Defender, Discovery, MB třídy G, Toyota 70 - 78, Nissan Patrol, Jeep Wrangler, UAZ. Zapoměl jsem na něco? Snad ještě doplním Landcruiser 100, Aro, Hyundai Galloper nebo nové Teracano - ale to s výhradami - nemají tuhou přední nápravu. Hummer je třída sama pro sebe. Kam ten svět spěje...
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Quick1"
29. 9. 2001 00:00
Re: To není offroad!!!
asi o tom nevie ale Land Cruiser 100 sa vyraba v dvoch verziach:

1. je kulturny svet-EU,USA,JAPONSKO-tieto auta maju prednu napravu s nezavistlim zavesenim

2.pre-AFRIKU A AUSTRALIU a tento typ ma obidve napravi pevne
neregistrovaný "Galloper"
30. 9. 2001 03:35
Re: To není offroad!!!
To máš určitě pravdu, ono výrobní řada Toyoty je poměrně složitá a nevím o nikom, kdo by se v ní stoprocentně vyznal. Tak nějak jsem uvažoval, pouze o autech, která jsou reálně dostupná u nás. Tím tak trochu myslím i cenově. LC 100 si možná někdy koupím (na silnici teď mám Ford Explorer), ale rozhodně na něj uvalím přísný zákaz vjezdu do terénu (přesně takový, jaký má teď ten výše zmiňovaný Explorer....). Auto za tyhle peníze mi prostě do terénu nesmí. Pokud chcete opravdu jezdit v terénu, tím myslím středně těžkémn až těžkém, začnou vás na každém autě opouštět méně důležité díly, nárazník a karosérie se tak trochu samovolně přizpůsobí jízdě v terénu... No shrnu to: LC 100 i s tuhou přední nápravou není teréňák, protože prostě za tyhle prachy je u nás jen málo lidí, kteří by jí do terénu vzali - i když - pár jich znám...).
neregistrovaný "Quick1"
30. 9. 2001 21:53
Re: To není offroad!!!
preco mas nick Galloper,ked mas Exporera?a myslim ze galloper uz ma nastupcu.nevyzera to zle len je tam stale ten slaby naftovy motor .
neregistrovaný "Galloper"
1. 10. 2001 11:15
Re: To není offroad!!!
No to je jednoduchy - toho Gallopera mam do terenu! Vlastnim kratkou verzi, mam tam Old Man Emu podvozek, pneu Truck 2000 nebo ted budu zkouset MaxiCross (idealni na hodne bahna) a 3,5 tunovy navijak Warn na Multimount uchyceni (tj. odnimatelny, lze zapojit dopredu nebo dozadu).
neregistrovaný "Quick1"
1. 10. 2001 17:10
Re: To není offroad!!!
no kratky galloper s upavenym podvozkom a navijakom by bodol.

a motor je tam ten naftovy alebo V6 benzin?
neregistrovaný "Galloper"
1. 10. 2001 17:29
Re: To není offroad!!!
Bohuzel, mam tam jen ten turbodiesel, navic slabsi verzi bez mezichladice. Vcelku to staci, ale obcas nejaky ten konik chybi... Masin nabizi nejaky kit, ktery prida cca 20 k, nejde o chiptunning - jak znamo, v tak konstrukcne starem aute zadne chipy nejsou :-). Mam v planu se na to trochu poinformovat.
neregistrovaný "Quick1"
1. 10. 2001 23:09
Re: To není offroad!!!
No 20 k naviac to urcite pomoze.pohvie co by to spravilo s krutakom,ale urcite by siel hore.Do terennych aut su aj tak asi lebsie naftaky.S V6 by si na ekonomicku prevacku mohol zabudnut.V Explorery predpokladam ze mas 4.0 V6.
neregistrovaný "Galloper"
2. 10. 2001 00:00
Re: To není offroad!!!
Ve firme mam i druheho Gallopera (dlouheho), ten ma mezichladic, tj. nejakych tech 20 k navic, ale hlavne kroutak o 30 Nm vetsi (tj. cca 240 Nm) a hlavne zabira uz od nejakych 1500 ot/min. V tom malym (do terenu) je strasne znat turbo efekt, poradne zabere az od nejakych 2200 otacek. Ekonomiku vzal cert, priznam se ze toho maleho Gallopera mam predevsim do terenu, ne pro bezny provoz, a tam stejne zere jako tank. Mel jsem ho na jednech zavodech lestenek, kde jsme jeli dlouhe erzety, a kdyz jsme pak pocital spotrebu, vychazela mi nad 40 litru.

V Explorerovi mam ten krasny V6 SOHC, ktery ma 152 kW a 340 Nm a jede krasne. Z 0 na 100 pod 11 sekund a az na 180 km/h ho zastavi omezovac. Vzhledem k tomu, ze ma automat se da spotreba kolem 18 litru tolerovat.
neregistrovaný "Quick1"
2. 10. 2001 17:18
Re: To není offroad!!!
No v terene turbodiera nepotesi.A redukcia to neviriesi?mala by aspon ciastocne.

V terene ma vsetko velku spotrebu.A ako obstal na sutazi?Nejake pekne miesto?
neregistrovaný "Galloper"
3. 10. 2001 01:51
Re: To není offroad!!!
Redukci má Galloper docela funkční. Na turbodíru je ale potřeba zvlášť v soutěži - v trialu - dávat zatracenej pozor. Na jednou by ti to mohlo taky ve výjezdu do prudkýho kopce chcípnout. Jinak, na soutěže leštěnek je to docela fajn auto. V poháru časopisu Offroad - leštěnky jsem zatím celkově na 2. - 3. místě (viz [odkaz] kolega taktéž s Galloperem je čtvrtý.
neregistrovaný "Quick1"
3. 10. 2001 03:19
Re: To není offroad!!!
No pozrel som si to.Na prvych styroch miestach 2x Galloper a 2x Pajero.A bol si uz na nejakej expediciji?moze to byt celkom dobry zazitok.

Rad by som to vyskusal.
neregistrovaný "Galloper"
3. 10. 2001 17:04
Re: To není offroad!!!
Jo Pajero, to je auto! Mimochodem, to na prvním místě je benzínovej třílitr (druhá generace) s uzávěrkou zadního diferáku. To druhý je normální starý typ, prakticky shodný s Galloperem.

Na expedici jsem s Galloperem ještě nebyl. Je to vždycky na víc týdnů a to mi časově nějak nevychází :-(
neregistrovaný "Quick1"
4. 10. 2001 02:21
Re: To není offroad!!!
Pajero druha generace?Ja som myslel ze galloper je szhodny z druhou generaciou pajera.No to nove co sa teraz predava vydarene,len to uz nieje velmi do tazkeho terenu.Aspon myslim lebo ma nezavisle zavesenie.mam taky pocit ze vela offroadov ho bude v tomto nasledovat.
neregistrovaný "Galloper"
4. 10. 2001 13:35
Re: To není offroad!!!
Galloper konstrukcne vychazi opravdu z Pajera prvni generace. Je to videt hlavne na tvaru karoserie. Predni naprava je ale kompletne z Pajera druhe generace a vzadu jsou vinute pruziny misto listovych per, ktere melo originalni Pajero prvni generace.

Mimochodem - co ty mas za auto?
neregistrovaný "Quick1"
4. 10. 2001 17:08
Re: To není offroad!!!
No asi ta dost sklamem,ja nemam auto,lebo este nemam vodicky.Od 13 jazdim na terennej stvorkolke-Polaris,a oco rozmyslal ze kupi nieco do terenu-male asi Samuraja,lebo on ma on ma novu Ravku,a ta uz ma tiez prisny zakaz aj na polne cesty,lebo som mu pozohynal stupackove nosniky.teraz ale niesom doma,a najblizsich 9 mesiacov nebudem,a potom uvidim,lebo vazne uvazujem aj nad terennou motorkou-s kamaratom sme chdievali jazdit ked som bol doma,on na motorke,a ja na stvorkolke.Nad motorkou uvazujem hlavne preto ze ak by som si take nieco kupil tak sa najde parta ludi s ktorymi by som mohol jazdit,zatial co s terennym autom sa mozem pridat akurat tak do spolku horarov a polovnikov-iny tu auta do terenu ani nemaju.
neregistrovaný "Galloper"
5. 10. 2001 14:08
Re: To není offroad!!!
Jezdit se ctyrkolkou je docela zabava, ale taky drina - nema to posilovac rizeni. O motorce uvazuju taky - libi se mi Honda XR400R. Manzelka je ale nejak silne proti, tvrdi ze se na tom zmrzacim... Musel bych ji mit nekde schovanou.
neregistrovaný "Quick1"
6. 10. 2001 03:39
Re: To není offroad!!!
Tak to poznam.Motorka tu bude az cez moju mrtvolu-to hovori moja mama-ci uz otcovy alebo mne.XR400R-to je dvojtakt?tiez som uvazoval nad dvojtaktom,kamarat ma ale stvortakt a ten zvuk je paradny a ma to lebsi pribeh krutiaceho momentu-ma trojke vysiel skoro vsetko.No mas provdu na stvorkolke je dost velka zabava.da sa s tym skakat,a v terene sa vyrovna vacsine terenych aut.Co je dobre je ze je to pomerne lahke,takze zo vsadial sa dostanes sam,ked sa prevratis tak ju postavys na kolesa sam.Pre istotu vsak aj tak nosim so sebou mobil,aj ked nie vsadialje signal.Problemi mam hlavne s defektami,skoro pokazdom tazsom vyjazde po lese.Je to take zle aj u aut?
neregistrovaný "Quick1"
12. 10. 2001 04:07
Re: Rage Rover
Poculi ste uz o novom range Roveri?Bude mat podvozok z X5 ale znacne nodifikovany.Ma to byt v terene lebsie ako terajsia generacia-neviem ako to chcu dosiahnu s nezavistlym zavesenym???Motory bude mat z novej BMW 7,obidva V8 s valvetronicom.
neregistrovaný "2funky"
21. 9. 2001 15:00
Bez nadpisu
Pick-upy, Jimny, Vitara
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Galloper"
23. 9. 2001 05:14
Re: Re:
No - pickupy jsou pickupy. Mají své určení, pro které jsou konstruovány a to není většinou těžký terén - taky co se dá čekat - křížení náprav nahouby, rozvor příliš velký....

Vitara, Jimny - no ale jo. Ty by do seznamu s trochou výhrad zařadit šly. Je hlavně škoda, že Jimny není skutečným nástupcem Samuraje - chybí mu přední tuhá náprava, světlá výška nic moc... No, ale má to aspoň rám.
neregistrovaný "2funky"
24. 9. 2001 14:53
Jimny
Jimny ma vpredu tuhou napravu, ale svetla vyska je fakt nic moc. Pak uz skoda jen barvenejch plastu. Me prijde jako nastupce samuraie jako velice zdarilej. Ale ta cena !!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Galloper"
25. 9. 2001 16:41
Re: Jimny
Podle udaju v autokatalozich, ktere mam k dispozici, Jimny vpredu tuhou napravu nema. Mate nekdo nejake jine prameny? Je pravda, ze na www.simcar.cz se uvadi vpredu i vzadu tuha naprava... Tak jak je to opravdu?
neregistrovaný "Galloper"
25. 9. 2001 16:56
Re: Jimny
Tak se omlouvam za mystifikaci, hledal jsem a nasel jsem spolehlivy pramen. Dle casopisu Off Road 12/1998 ma Jimny skutecne tuhou predni napravu. Takze by to melo stacit jen zvednout, vymenit tlumice za Old Man Emu, doplnit obe uzaverky (ARB - ma v sortimentu Masin) a muze se s tim do terenu... Cena uprav cca 140 000 a jeste by to chtelo navijak (dalsich 60 000)a mozna i snorchl (20 000). No, pripoctu-li cenu neupraveneho noveho auta, je to fakt drahy...
neregistrovaný "mracek"
25. 9. 2001 23:26
Re: Jimny
Kam se chystate, ze potrebujete takova auta s tim vybavenim??? Ze by Afganistan...:-)))
neregistrovaný "R.Barrichello"
26. 9. 2001 12:52
Re: Oprvdové off roady
ještě jste ve výčtu opravdových off roadů zapoměnli na indickou mahindru, není dráhá, v německu se celkem slušně prodávají..
neregistrovaný "Galloper"
26. 9. 2001 21:00
Re: Oprvdové off roady
Nojo, ale já jsem to ještě nikde neviděl. No, musím se zkusit zeptat jednoho nejmenovaného šéfredaktora nejmenovaného časopisu (přece mu nebudu dělat reklamu...), ten teď byl v Indii, tak mu to tam třeba někdo pučil...
neregistrovaný "R.Barrichello"
27. 9. 2001 12:48
Re: Oprvdové off roady
Přiznávám že jsem to tu taky neviděl, ale na obrázcích to vypadá velmi slušně....teda kromě toho nejluxusnějšího modelu, který je samý plast...
neregistrovaný "hon-za"
24. 9. 2001 20:47
NIVA
Pánové, a co takhle Nivka, která je cenově nejpřístupnější a na našich cestách nezničitelná??? :-)))

Když, tak koukněte na:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Galloper"
25. 9. 2001 16:44
Re: NIVA
No, je to takovy zvlastni auto. Podle zvuku, ktery se z mnoha Niv ozyva, to vypada, ze se kazdou chvili rozpadne - a ono to porad jede. Takze si netroufnu hodnotit.
neregistrovaný "hon-za"
25. 9. 2001 23:05
Re: NIVA
No nevím, ale když si pustím víc rádio, tak se ten hluk ztratí, a jak říkám, je téměř nezničitelná.

Ale vážně, snad hlučnější jsou 1600, já mám novou 1.7 a není to tak hrozné, alespoň se mi to nezdá.

Víc rámusu nadělají originální ruské zimní holínky, to je na silnici od 45-60 opradvu hlučno.

Jinak si neztěžuji.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57