Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: OCTAVIA II a XENONY

neregistrovaný "ciza"
7. 11. 2004 19:48
OCTAVIA II a XENONY
Ahojte, od září mám novou octavku s xenonama, až ted jsem zacal jezdit i v noci. Zdá se mi ze jsem vyhodil 23 000 kc. Kdyz prsi tak vidim prd, sice to sviti ostre ale jenom kousek od auta. Pred oktavkou jsem jezdil s toledem II a to melo uzke svtlomety, ale s PIAA zarovkama to svitilo výborne a rekl bych ze podstatne dal nez xenony na OII. Daji se ty xenony s automatikou nejak lip nastelovat, aby to svitilo kousek dal po ceste a ne nekam na krovi v pravo mimo cestu ?
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "andree_cz"
7. 11. 2004 20:14
Re: OCTAVIA II a XENONY
zajimave... . Xenony se normalni cestou stelovat nedaji, leda, ze bys chtel delat opravdu prasarny, navic je to zakazane. Jedine co muzes udelat zkusit jiny druh vybojky, ale to je dost mastna zalezitost. Dosti lidem dela prechod z halogenu na xenon problem, obzvlast jestli jsi pouzival PIAA. Dej tomu cas a sam poznas co je pro tebe dobre ;-) ... samozrejme, ze xenony.

P.S.: pockej si na mlhu nebo na hustej dest, pak uz v zivote nebudes chtit nic jineho ne vybojky / alespon muj pripad
neregistrovaný "110"
8. 11. 2004 07:27
Re: OCTAVIA II a XENONY
Mohl bys napsat více o PIAA žárovkách do tématu "PIAA žárovky" ? Díky.
neregistrovaný "Mitsi"
8. 11. 2004 08:54
Re: OCTAVIA II a XENONY
Pro cizu: Přečti si moji debatu s andree_cz v tématu "ZENONY" v rámci hlavní části diskuse. Těší mne (a přiznávám, že z toho mám dokonce poněkud jízlivé potěšení), že nejsem sám, kdo má podobné problémy - tj. jsme minimálně dva: ciza a Mitsi!
8. 11. 2004 10:00
Re: OCTAVIA II a XENONY
ne, podla mna je problem v oktavke.

s dvojkou som sice este nikdy nejazdil, ale minule som mal ten zazitok ist s oktaviou1 (faceliftovanou s cirymi svetlami) v noci a tie svetla su chabe!!! (v porovnani s inymi H4)
8. 11. 2004 10:06
Re: OCTAVIA II a XENONY
tym som chcel povedat ze ked setria na h4, asi setria aj na xenonoch...
Avatar - ricz73
8. 11. 2004 16:22
Re: OCTAVIA II a XENONY
Ahoj, já měl xenony na Volvu V40. Když se otevřelo víko motoru, na horní straně světel byly normálně štelovací šroubky, takže stačil imbus a světla se daly "přizvednout".
neregistrovaný "Mitsi"
8. 11. 2004 17:14
Re: OCTAVIA II a XENONY
Samozřejmě! Jenže to není "legální".
Avatar - ricz73
8. 11. 2004 18:00
Re: OCTAVIA II a XENONY
Co na tom neni legální? Když se to postavilo k měřáku, svítilo to o chlup pod, tak jsem to dorovnal. Světla byly seřízený podle předpisů. Do gyrostatu ani do jiných kravinek jsem nešahal...
neregistrovaný "Mitsi"
8. 11. 2004 19:53
Re: OCTAVIA II a XENONY
Tak to je jiná! Prima, jenže i tak by to chtělo ještě o chloupek výš. Jenže to pak oslňuješ protijedoucí, což oni speciálně u xenonů těžko tráví. A já se jim nedivím...

PS: Jen tak mimochodem. Seřizovat nutno s "kontrolní zátěží" na palubě vozu. Kdo to ale takhle dělá?!
neregistrovaný "bluedream"
9. 11. 2004 14:30
Re: OCTAVIA II a XENONY
prave kvoli tej zatazi to podla mna bolo nastavene kusok pod max hranicu..
neregistrovaný "DIM1"
11. 11. 2004 13:34
Re: OCTAVIA II a XENONY
Ano, na boku světlometů jsou seřizovací šroubky......nicméně problém je jinde. Rozptyl světla klasických žárovek je na různých hranách, zaobleních a pod. mnohem intenzivnější a hlavně není tak ostře sledován, jako u xenonů - protože není tak nebezpečný. Já mám xenony na Mondeu, - to je stejný výrobce - a problém nevnímám. Ostrá hrana je ale mnohem patrnější, protože je celý ten světlomet " přesnější" a preciznější. Já bych do seřízení nesahal, je to velmi citlivá záležitost a nakonec to může někdo napálit naslepo i do tebe......
23. 11. 2004 15:54
Re: OCTAVIA II a XENONY
Octavie na potkavacky opravdu sviti mizerne stejne jako Feldy, ja to vyresil prizvednutim leveho svetlometu, je to mnohem lepsi a jelikoz me zatim nikdo neproblikl, tak predpokladam, ze to ostatnim zase tolik nevadi. Mam Octavii I s cirou optikou... Nechapu jak mohl muj SAAB se stejnyma zarovkama svitit o 200% lip a jeste plnit vsechny limity, kde asi soudruzi z NDR udelali chybu...
neregistrovaný "andree_cz"
23. 11. 2004 22:58
Re: OCTAVIA II a XENONY
Proc porad lamentujete nad tim jak to nesviti daleko? Nevim jestli to je jen vysada meho auta, ale ja mam nalevo od volantu takovou packu a tou se mi zapnou takovy svetla, ktery svitej hooodne daleko. K tomu nastavovani... proc byti solidarni? Hlavne ze vidim ja, kdyz na mne ostatni neblikaj tak je vse prece ok, hlavne ze splnuju patricne normy :-/
24. 11. 2004 12:25
Re: OCTAVIA II a XENONY
Ja na normy kaslu, protoze az srazim srnu, nebo prorazim vanu o kamen na silnici, tak mi jsou vsechny normy k *, pokud mohl Saab pri splnovani norem osvitit i na potkavacky dostatecny kus silnice prede mnou, nevim proc nemuze Octavie, kdyz uz to holt ve Skodovce zmrsili, tak si musime pomoct samy...
24. 11. 2004 16:51
Re: OCTAVIA II a XENONY
Nechapu proc by me mel nekdo srazet?? Jak jsem psal, nikdo na me nikdy neblikl, ze bych oslnoval... Zkousel jsem divat do svetel zepredu a zvedle svetlo me neoslnilo o nic vic, nez svetlo ,se kterym jsem nehybal... Presto vidim o par metru dal...
neregistrovaný "ciza"
28. 11. 2004 20:53
Re: OCTAVIA II a XENONY
Tak sem si to nechal v servisu trochu zvednout a nikdo na me neblika a sviti mi to dal takze uz sem happy
neregistrovaný "andree_cz"
24. 11. 2004 15:54
lucky
tak si dej bacha aby nopak tebe nesrazil nekdo treba v A8, to bys pak asi moc lucky nebyl...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luf"
29. 11. 2004 17:21
Bez nadpisu
ciza - takych, ako ty milujem. Oni su happy, ale proti sebe este nikdy nesli. Az to niekto posle priamo do teba preto, lebo neuvidi proti tvojim zdvihnutym xenonom nic, tak dufam, ze bude mat velmi velke a tazke auto, aby si si to particne uzil a on vyviazol v pohode.

Lucky - vies preco ta nikto nepreblikol? Pretoze sa boji, ze mu odbliknes dialkovymi a on bude musiet ist 200m naslepo, kym sa mu oci zase trosku skonsoliduju.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mitsi"
30. 11. 2004 09:09
Re: Re:
Tuhle jsem jel cca 30 km před autem s xenonama, přičemž levý světlomet mu svítil "do nebíčka". Jelikož se jednalo o souvislou řadu vozidel tzv. "kam až bylo vidět" (nikdo nepředjížděl), nemohl jsem mu ujet a nechtěl jsem ani zastavovat, poněvadž jsem byl rád, že ta šňůra docela svižně "fičí", a že bych se pak do ní nemusel zpátky hned tak dostat. Ovšem pak jsem to stejně vzdal. Příště si pořídím za zadní okno "vyhledávací světlomet" a namířím ho do kabiny za sebou jedoucího vozu, ať si to jeho pasažéři "taky trochu užijí"!
1. 12. 2004 13:57
Re: Re:
To luf:To asi zalezi na lidech ja probliknu auto proti me pokud mam pocit, ze me oslnuje, neresim jaky ma svetla, takze ten tvuj argument je podle me mimo. To je jako by ti vadilo, ze ti soused chodi na jablka, ale nikdy by jsi mu to nerekl a cekal az toho on sam necha a on si myslel, ze jsi rad, ze ti cese jablka...

To Mitsi: Ja to resim zapnutim zadnich mlhovek... Pokud je prumerne inteligentni tak to pochopi.
neregistrovaný "Mitsi"
1. 12. 2004 16:21
Re: Re:
Lucky: Moje zkušenost - nepochopí to! Prostě proto, že má tlumená světla a ne dálková, tak mu vůbec nedochází, proč se zlobím. On totiž třeba ani neví, že má něco se světly v nepořádku...
1. 12. 2004 18:06
Re: Re:
ale to tiez nepochopim, ved kazdy krat ked stojim na krizovatke tak vidim ako moje auto "maluje" ciaru svetla na kufor auta predomnou, takze vidim ako to svieti....
neregistrovaný "andree_cz"
29. 11. 2004 22:39
to luf
jsem s tebou, jsi muj clovek ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "andree_cz"
1. 12. 2004 17:32
Bez nadpisu
presne tak Mitsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luf"
2. 12. 2004 10:43
Bez nadpisu
Lucky - to je asi trosku na situacia. Ked si idchytim suseda a dojde ku konfliktu, sice ma moze tiez v afekte zabit, ale ta pravdepodobnost je nizsia, ako ze za tych 200m, ktore pojdem v aute naslepo, sa nieco stane. BTW neviem, co po nociach robia popri cestach policajti. Takychto by si mali odstavovat a minimalne ich na to upozornovat. Ale skorej by som bol za odobratie osvedcenia. Celkovo mam pocit, ze odobratie osvedcenia by malo byt podstatne castejsie a za ovela mensie neodstatky, ako to je v sucasnosti.
Rozbalit vlákno
1
2. 12. 2004 16:10
Re: Bez nadpisu
Jde o to ze musi vedet, ze se neco deje, dojde to kazdymu a zalezi na tom jestli je to arogantni blb a vykasle se na to, nebo s tim neco udela. Ja jsem treba potom co jsem zvedl to svetlo, obe svetla od ridice trochu snizil, takze mi prave svetlo sviti min, ale jelikoz se svetelny paprsek smerem do prava zvysuje tak to nevadi. Rekl bych, ze hlavnim vysledkem meho testu je ze leve svetlo sviti mozna stejne, ale neni tam ta hrana mezi svetlem a tmou, proste se to svetlo vic rozptyluje....

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57